eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WąbrzeźnoPrzebudowa ulicy Gen. Pruszyńskiego w Wąbrzeźnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-16

Wąbrzeźno: Przebudowa ulicy Gen. Pruszyńskiego w Wąbrzeźnie
Numer ogłoszenia: 56700 - 2015; data zamieszczenia: 16.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Wąbrzeźno , ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6884500, faks 56 688 27 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wabrzezno.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Gen. Pruszyńskiego w Wąbrzeźnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w zakresie przebudowy drogi gminnej. Zakres prac w ulicy Gen. Pruszyńskiego obejmuje m. in: Branża drogowa - mechaniczne usunięcie humusu o grubości 30 cm z transportem - 5.670,00 m2, - rozebranie podbudowy z tłucznia o gr. do 20 cm z wywozem - 7.045,00 m2, - rozebranie nawierzchni bitumicznej o grubości do 15 cm z wywozem - 4.995,00 m2, - rozebranie nawierzchni chodników i zjazdów z wywozem - 2.059,00 m2, - rozebranie krawężników betonowych na ławie betonowej z wywozem - 2.100,00 mb, - rozebranie betonowych obrzeży chodnikowych z wywozem - 393 mb, - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej z wywozem - 2.050,00 m2, - wykop mechaniczny koryta z transportem urobku - 1.311,00 m3, - wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu dowiezionego - 1.962,00 m2, - wykonanie plantowania skarp wykopów i nasypów - 757,00 m2, - wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem - 14.202,00 m2, - oczyszczenie i skropienie warstw (niebitumiczne i bitumiczne) - 9.839,00 m2 + 9.839,00 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 20 cm - 10.768,00 m2, - wykonanie ulepszonego podłoża o Rm = 2,5 MPa o grubości 15 cm - 10.079,00 m2, - wykonanie ulepszonego podłoża o Rm = 1,5 MPa o grubości 10 cm - 4.123,00 m2, - wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC 16 P 50/70 o grubości 7 cm - 9.839,00 m2, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 S o grubości 5 cm - warstwa ścieralna - 9.839,00 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o grubości 8 cm (wjazdy) - 929,00 m2, - wykonanie chodników z kostki brukowej o grubości 6 cm - 3.194,00 m2, - wykonanie humusowania skarp o grubości 20 cm - 757,00 m2, - umocnienie skarp płytami ażurowymi - 463,00 m2, - ustawienie krawężnika betonowego na ławie z oporem 15x30 cm - 2.558 mb, + 661 mb, - ustawienie opornika betonowego 12x25x100 cm - 776 mb, - ustawienie obrzeży betonowych 30x8 cm - 2023 mb, - wykonanie nawierzchni chodników z płytek chodnikowych integracyjnych - 20,00 m2, - wykonanie murka oporowego - 27,00 m2 - ustawienie poręczy segmentowych sztywnych - 81,00 mb, - ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych - 128,00 mb. Branża sanitarna - kanalizacja deszczowa - wykop koparką z transportem urobku samochodami - 1737,10 m3, - wykopy mechaniczne na odkład - 335,20 m3, - podłoża z piasku warstwa o grubości 10 cm - 1.039,40 m2, - ręczne zasypanie wykopów piaskiem z dowozu - 1.633,20 m,3 - zasypanie wykopów spycharkami - 335,20 m3, - pełne umocnienie ścian wykopu wraz z rozbiórką - 3.825,40 m2, - formowanie nasypów o wysokości do 3,0 m spycharkami - 173,20 m2, - wykonanie rurociągu z rur PVC kielichowych o średnicy 250 mm - 7,50 mb, - wykonanie rurociągu z rur PVC kielichowych o średnicy 160 mm - 132,90 mb, - wykonanie rurociągu z rur PVC kielichowych o średnicy 300 mm - 32,50 mb, - wykonanie rurociągu z rur PVC kielichowych o średnicy 350 mm - 661,50 mb, - wykonanie rurociągu z rur PVC kielichowych o średnicy 400 mm - 205,00 mb, - montaż studni rewizyjnych z kręgów żelbetowych, średnica 1000 mm, płyta nakrywowa, pierścień odciążający - 26 szt., - montaż studzienek ściekowych kompletnych - 29 szt., - montaż separatora i piaskownika - 1 szt. Branża sanitarna - kanalizacja sanitarna - wykop koparką z transportem urobku samochodami - 805,00 m3, - podłoża z piasku warstwa o grubości 10 cm - 232,00 m2, - ręczne zasypanie wykopów piaskiem z dowozu - 781,8 m3, - pełne umocnienie ścian wykopu wraz z rozbiórką - 1.610,10 m2, - wykonanie rurociągu z rur PVC kielichowych o średnicy 250 mm - 219,00 mb, - wykonanie rurociągu z rur PVC kielichowych o średnicy 160 mm - 13,00 mb, - montaż studni rewizyjnych z kręgów żelbetowych, średnica 1000 mm, płyta nakrywowa, pierścień odciążający - 7 szt. Branża telekomunikacyjna - przebudowa słupa telekomunikacyjnego - 1 szt. Stała organizacja ruchu. - wprowadzenie stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu. Roboty towarzyszące: a) przygotowanie, zatwierdzenie przez uprawniony organ i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, b) na odcinku drogi w km 0+000 do 0+900 (utwardzony) dodatkowo należy wymienić na istniejących urządzeniach: - nakrywy żelbetowe, pierścień odciążający żelbetowy i właz żeliwny w ilości 30 szt., - skrzynki hydrantowe - 10 szt, - skrzynki wodociągowe - 20 szt., - skrzynki gazowe - 5 szt., - kompletny wpust uliczny o średnicy 500 mm - 14 szt., c) na odcinku drogi w km 1+200 do km 1+300 należy wymienić na istniejących urządzeniach: - na studni żelbetowej o średnicy 1200 mm założyć pierścień odciążający - szt. 2; - demontaż istniejącej i montaż nowej studni żelbetowej o średnicy 1200 mm i głębokości 5,70 m, wraz z żelbetową nakrywą, pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym, beton C 35/45 - szt. 1; - demontaż istniejącej i montaż nowej studni żelbetowej o średnicy 1200 mm i głębokości 2,05 m, wraz z żelbetową nakrywą, pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym, beton C 35/45 - szt. 1; - założenie pierścienia odciążającego, nakrywy żelbetowej i włazu żeliwnego na studni żelbetowej o średnicy 1800 mm - szt. 1. Zgodnie z zapisami pkt 5.6 (str. 176 i 201) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w ramach kontraktu należy wykonać odcinki próbne z betonu asfaltowego. Odcinki do wykonania wskaże Zamawiający. Beton asfaltowy ułożony na odcinkach próbnych stanowi koszt kontraktu i jest własnością Zamawiającego. 2. Program zapewnienia jakości. Wykonawca jest zobowiązany opracować i przedstawić do akceptacji Inżyniera/Kierownika projektu program zapewnienia jakości. W programie zapewnienia jakości Wykonawca powinien określić, zamierzony sposób wykonywania robót, możliwości techniczne, kadrowe i plan organizacji robót gwarantujący wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, SST oraz ustaleniami. Program zapewnienia jakości powinien zawierać: - organizację wykonania robót, w tym terminy i sposób prowadzenia robót, - organizację ruchu na budowie wraz z oznakowaniem robót, - sposób zapewnienia bhp w czasie trwania robót, - wykaz zespołów roboczych, ich kwalifikacje i przygotowanie praktyczne, - wykaz osób odpowiedzialnych za jakość i terminowość wykonania poszczególnych elementów robót, - system (sposób i procedurę) proponowanej kontroli i sterowania jakością wykonywanych robót, - wyposażenie w sprzęt i urządzenia do pomiarów i kontroli (opis laboratorium własnego lub laboratorium, któremu Wykonawca zamierza zlecić prowadzenie badań), - sposób oraz formę gromadzenia wyników badań laboratoryjnych, zapis pomiarów, nastaw mechanizmów sterujących, a także wyciąganych wniosków i zastosowanych korekt w procesie technologicznym, proponowany sposób i formę przekazywania tych informacji Inżynierowi/Kierownikowi projektu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres stanowią: a) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, b) projekt budowlano - wykonawczy wraz z załącznikami, c) przedmiar robót przekazany przez Zamawiającego - stanowi materiał dodatkowy (uzupełniający) ułatwiający Wykonawcom skalkulowanie ryczałtowej ceny ofertowej. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 45.000,00 zł Słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Potwierdzeniem spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp będzie złożenie oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania oferta, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia uznana będzie robota polegająca na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej o długości co najmniej 500 mb i wartości robót nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto każda. W przypadku wykonania robót budowlanych, których wartość wyrażona jest w innej walucie niż PLN, walutę tę należy przeliczyć na PLN według kursu NBP na dzień publikacji w BZP ogłoszenia o zamówieniu. Kurs walut należy ustalać według tabeli kursów średnich walut obcych opublikowanego na stronie www.nbp.pl. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Potwierdzeniem spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp będzie złożenie oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie umożliwiającym pełnienie funkcji kierownika budowy podczas realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Potwierdzeniem spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp będzie złożenie oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Dodatkowy okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartych w umowie w następującym zakresie: 1) zmiany terminu zakończenia przedmiotu niniejszej umowy w przypadku: a) nieprzekazania w terminie wynikającym z § 3 ust. 1 pkt. 1 placu budowy; b) działań siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej umowy zgodnie z jej treścią. Do działań siły wyższej strony zaliczają w szczególności: wojnę, działania wojenne, powódź, pożar, który nie powstał z winy Wykonawcy, epidemie, strajki, z wyjątkiem strajków w zakładach Wykonawcy. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań by nadrobić zaległości powstałe w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń. O ile stan siły wyższej trwa dłużej niż jeden miesiąc, każda ze stron ma prawo do odstąpienia od dalszej realizacji niniejszej umowy bez kar i odszkodowań z tego tytułu. Roszczenia powstałe przed zaistnieniem siły wyższej zostaną rozliczone pomiędzy stronami na dzień zaistnienia siły wyższej; c) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót i Polskimi Normami; d) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych związanych z istnieniem niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub obiektów budowlanych skutkujących niemożnością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; e) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków geologicznych (kategoria gruntu, kurzawka, głazy narzutowe, itp.) lub warunków archeologicznych związanych z koniecznością prowadzenia badań archeologicznych, skutkujących niemożnością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; f) zlecenia robót dodatkowych objętych zamówieniami dodatkowymi, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego; 2) Zmiany sposobu wykonania zobowiązania w okolicznościach, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. d i e; 3) Zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego w zakresie terminu w przypadku zmiany terminu wykonania umowy. 4) Zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy robót lub wprowadzenia nowego Podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w ofercie - może nastąpić za pisemną zgodą Zamawiającego, gdy Wykonawca wystąpi z takim wnioskiem do Zamawiającego; w przypadku gdy dotychczasowy Podwykonawca swoimi zasobami potwierdzał spełnienie przez Wykonawcę opisanych warunków udziału w postępowaniu, nowy Podwykonawca musi spełnić warunki udziału w postępowaniu w takim samym zakresie jak dotychczasowy Podwykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wabrzezno.com/portal.php?aid=11999501444785c940db911
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wąbrzeźno, ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno, Wydział Geodezji, Budownictwa i Inwestycji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć Zamawiającemu w Urzędzie Miasta Wąbrzeźno ul. Wolności 18, pokój nr 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie pn.: Przebudowa ulicy Gen. Pruszyńskiego w Wąbrzeźnie jest przedmiotem wniosku o dofinansowanie w ramach RPO WKP 2007-2013, Działanie 1.1. Infrastruktura drogowa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.