Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-10
Kościelisko: Dostawy produktów mleczarskich
Numer ogłoszenia: 56708 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zespół Wypoczynkowy w Zakopanem , ul. Nędzy-Kubińca 101, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2118092, 2079300, faks 018 2118093, 2079300, 2079312.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzw.zakopane.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wzw.zakopane.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów mleczarskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty mleczarskie: 15500000-3 produkty mleczarskie, 15510000-6 mleko i śmietana, 15530000-2 masło, 15540000-5 produkty serowarskie, 15541000-2 ser stołowy, 15542000-9 ser świeży, 15542100-0 ser twarogowy, 15542300-2 ser feta, 15543000-6 sery scalone, sproszkowane, z przerostami pleśni, 15543100-7 ser z przerostami pleśni, 15544000-3 ser twardy, 15545000-0 pasty serowe do smarowania, 15550000-8 klasyfikowane produkty mleczarskie, 15551000-5 jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczarskie, 15551310-1 jogurt bez dodatków substancji smakowych, 15551320-4 jogurt z dodatkiem substancji smakowych, 15555000-3 lody i produkty podobne..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5.000,00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie Art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z dnia 09 lutego 2004r. Nr 19 poz. 177, - nie zalegają z opłatami należnymi (składkami) na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz podatkami - zaświadczenia ZUS, US, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, - przedłożą aktualne świadectwo kwalifikacyjne do zaopatrywania wojska w produkty pochodzenia zwierzęcego, - przedłożą aktualny wpis do KRS odpisy NIP i Regon, - przedłożą aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - złożą oświadczenie, że spełniają warunki określone w Art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, - złożą potwierdzenie wpłaty wadium, - akceptują projekt umowy poprzez zaparafowanie na każdej stronie i dołączenie do składanej oferty. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonych dokumentów (zaświadczeń, odpisów i oświadczeń)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Warunki płatności - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzw.zakopane.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wzw.zakopane.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Wojskowy Zespół Wypoczynkowy w Zakopanem 34-511 Kościelisko ul. Nędzy - Kubińca 101 pok.101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KOŚCIELISKO
- Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS- zadanie realizowane w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - II postępowanie
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu na potrzeby administracji Urzędu Gminy Kościelisko .
więcej: przetargi KOŚCIELISKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.