Ogłoszenie z dnia 2008-01-08
Kętrzyn: Całodobowe przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym pojazdów i innych ruchomości zabezpieczonych na terenie powiatu mrągowskiego w trybie art. 130a ustawy - Prawo o ruchu drogowym
Numer ogłoszenia: 5671 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Kętrzynie, ul. Powstańców Warszawy 13, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7513204, fax 089 7514114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.is.gov.pl/us/2809
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowe przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym pojazdów i innych ruchomości zabezpieczonych na terenie powiatu mrągowskiego w trybie art. 130a ustawy - Prawo o ruchu drogowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowe przechowywanie pojazdów i innych ruchomości na parkingu strzeżonym zabezpieczonych na terenie powiatu mrągowskiego w trybie art. 130a ustawy - Prawo o ruchu drogowym. Wykonawca będzie miał obowiązek przechowywania pojazdów takich jak: pojazdy osobowe, dostawcze, ciężarowe, motory, motorowery; oraz inne ruchomości np. łodzie; Wykonawca będzie zabezpieczał pojazdy w czasie przechowywania poprzez zastosowanie w miejscu przechowywania całodobowego monitoringu lub będzie sprawował całodobowy dozór parkingu w formie osobowego dozoru indywidualnego z możliwością połączenia telefonicznego i telefaksowego Plac parkingowy musi zapewniać sprawne poruszanie się pojazdów, musi być oświetlony, ogrodzony, zabezpieczony siatką metalową lub innym ogrodzeniem, zamykaną bramą wjazdową, Parking musi być przystosowany do przechowywania ok. 30 pojazdów w jednym czasie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.51.00.00 - Usługi zarządzania parkingami Kod CPV wg słownika 2008: 98.35.10.00 - Usługi zarządzania parkingami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołaczonych do złożonej oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i przedmiotu zamówienia. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5. Informacja o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (załącznik nr 4 do siwz) 6. Fotografie parkingu Wykonawcy, które potwierdzają spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego. W przypadku podpisywania oferty i innych oświadczeń przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwa tych osób do podejmowania zobowiązań w imieniu przedsiębiorcy składającego ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych załączonych dokumentów. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ( tj. osobę/osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowanie do reprezentowania) lub osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.is.gov.pl/us/2809
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy ul. Powstańców Warszawy 13 11-400 Kętrzyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Pokój nr 3 ul. Powstańców Warszawy 13, 11-400 Kętrzyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opis sposobu porozumienia się zamawiającego z wykonawcami wraz ze wskazaniem przez zamawiającego osób upoważnionych do kontaktów: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują, zgodnie z wyborem zamawiającego pisemnie lub faksem. 2. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami: a) w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: Roman Olszewski - Urząd Skarbowy w Kętrzynie, ul. Powstańców Warszawy 13, 11-400 Kętrzyn pokój 3, tel. 089 751-32-04 w. 126, b) w sprawach dotyczących procedur postępowania: Elżbieta Komorowska - Urząd Skarbowy w Kętrzynie (pokój 104), tel. 089 751-32-04; w. 111; od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 14.00.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby obiektów będących w zarządzie CSSG i W-MOSG
- Zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach Programu "AOON" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025. Zadanie realizowane w ramach FS.
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kętrzyn
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa Centrum Szkoleniowo-Edukacyjnego Parku Narodowego Gór Stołowych w Karłowie w zakresie prowadzenia recepcji oraz nocnego dozoru, obsługi parkingu oraz wykonywania prac gospodarczych.
- Zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Skawina
więcej: Usługi zarządzania parkingami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.