Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-07-30
Og³oszenie nr 567362-N-2020 z dnia 2020-07-30 r.
Zespó³ Szkó³ Rolniczych w Bia³ymstoku: Renowacja ma³ej sali gimnastycznej przy Zespole Szkó³ Rolniczych w Bia³ymstoku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespó³ Szkó³ Rolniczych w Bia³ymstoku, krajowy numer identyfikacyjny
94946000000000, ul.
ul. ks. Stanis³awa Suchowolca
26
,
15-567
Bia³ystok, woj.
podlaskie, pañstwo
Polska, tel.
0-85 741 10 75, , e-mail
zsrckp@interia.pl, , faks
0-85 741 15 96.
Adres strony internetowej (URL): http://www.zsrckp.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.zsrckp.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Zespó³ Szkó³ Rolniczych w Bia³ymstoku, ul. Ks. St. Suchowolca 26, 15-567 Bia³ystok
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Renowacja ma³ej sali gimnastycznej przy Zespole Szkó³ Rolniczych w Bia³ymstoku
Numer referencyjny:
SR-I-26.3.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej oraz ³azienki i szatni w Zespole Szkó³ Rolniczych w Bia³ymstoku przy ul. Ks. St. Suchowolca 26. 2. Zakres robót obejmuje w szczególno¶ci: 1) generalny remont dwóch szatni wraz z robotami elektrycznymi i sanitarnymi, 2) remont i wymianê o¶wietlenia na korytarzu, 3) wydzielenie dodatkowego miejsca na korytarzu na hol, 4) remont oraz wyposa¿enie magazynu na sprzêt i pomieszczenia biurowego, 5) wymianê o¶wietlenia na hali oraz instalacji elektrycznej, 6) budowê wentylacji mechanicznej na hali oraz w pomieszczeniach sanitarnych, 7) doprowadzenie do porz±dku ¶cian wewn±trz hali, 8) monta¿ rolet we wewnêtrznych oknach na hali. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w dokumentacjach projektowych (bran¿y architektonicznej, sanitarnej, elektrycznej), stanowi±cych za³±cznik nr 7 do SIWZ. Za³±czone do dokumentacji przedmiary robót, maj± charakter jedynie pomocniczy.
II.5) G³ówny kod CPV: 45214220-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45212222-8 |
45453000-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 3 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
W celu potwierdzenia warunku wykonawca winien wykazaæ: osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego (po min 1 osobie w ka¿dej specjalno¶ci), posiadaj±ce uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo uprawnione do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrêbnych przepisów prawa, w specjalno¶ciach: konstrukcyjno-budowlanej (do pe³nienia funkcji kierownika budowy), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
Zamawiaj±cy dopuszcza sytuacjê, w której wykonawca bêdzie dysponowa³ jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami jednocze¶nie w kilku ww. specjalno¶ciach.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Wykonawca sk³ada: odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze S±dowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, zamawiaj±cy dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajduj±cych siê w ogólnie dostêpnych bazach danych. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2) je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem, zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 3. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 1. Zapisy pkt 2 stosuje siê odpowiednio.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W zakresie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (na lub wg za³±cznika nr 3 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³ni± warunki udzia³u w postêpowaniu: 1) o¶wiadczenie wstêpne wykonawcy, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SIWZ (na lub wg za³±cznika nr 2 do SIWZ) - sk³adaj± wszyscy wykonawcy - do oferty; 2) dokument, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SIWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców - na wezwanie zamawiaj±cego (oferta oceniona najwy¿ej); 3) dokument, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ, sk³ada wykonawca, który wykazuje spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w rozdz. V SIWZ - na wezwanie zamawiaj±cego (oferta oceniona najwy¿ej). 2. W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zasobach innych podmiotów, zobowi±zany jest: 1) zamie¶ciæ informacje o tych podmiotach we wstêpnym o¶wiadczeniu wykonawcy, sk³adanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotycz±cym spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu i niepodlegania wykluczeniu - w za³. nr 2 do SIWZ, 2) z³o¿yæ o¶wiadczenie, ¿e w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powo³uje siê w niniejszym postêpowaniu, nie zachodz± podstawy wykluczenia z postêpowania - w za³. nr 2 do SIWZ, 3) z³o¿yæ dokumenty, w szczególno¶ci zobowi±zanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg za³. nr 5 do SIWZ), które okre¶la w szczególno¶ci: a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 3. Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - ka¿dy z wykonawców), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy z³o¿yli oferty w postêpowaniu - za³. nr 4 do SIWZ. 4. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty, b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci: 10 000 z³. 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu; 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych;, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. 3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy nr 91 1240 5211 1111 0010 6344 7786, a dowód wp³aty wadium nale¿y do³±czyæ do oferty. W tytule przelewu nale¿y wpisaæ ,,Wadium - renowacja ma³ej sali gimnastycznej". 4. Wadium wnoszone w pozosta³ych formach nale¿y z³o¿yæ w sekretariacie Zespo³u Szkó³ Rolniczych w Bia³ymstoku (orygina³), a potwierdzenie wraz z kopi± z³o¿onego dokumentu nale¿y za³±czyæ do oferty, lub orygina³ wraz z kopi± za³±czyæ do oferty. 5. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w tym terminie znajdzie siê na koncie zamawiaj±cego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji (lub porêczeñ) powinna ona obejmowaæ pe³ny okres zwi±zania ofert±. 6. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê je¿eli wadium nie zosta³o wniesione lub zosta³o wniesione w sposób nieprawid³owy. 7. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. 9. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 10. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 11. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: 1) odmówi³ podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie, 2) nie wniós³ zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
okres gwarancji | 10,00 |
do¶wiadczenie osoby | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zgodnie z par. 14 umowy: 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót, o którym mowa w § 4 ust. 1, o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, w nastêpuj±cych sytuacjach: 1) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶ci nie ponosi Wykonawca, tj.: bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego b±d¼ wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego, nieterminowego przekazania Wykonawcy pozwolenia na budowê na wykonanie robót sanitarnych, wyst±pienie kolizji z niezinwentaryzowanym uzbrojeniem terenu, wyst±pienia kolizji z innymi równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, znacz±ce zwiêkszenie ilo¶ci wykonywanych robót w stosunku do ilo¶ci wskazanej przez Zamawiaj±cego w przedmiarach, o ile to zwiêkszenie spowoduje opó¼nienie w realizacji przedmiotu umowy, 2) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej lub udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy lub wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, 3) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, 4) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, 5) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy, w tym w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. czynno¶ci powinny zostaæ podjête, a które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, 6) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót zgodnie ze sztuk± budowlan± i wiedz± techniczn±, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, 7) w przypadku wyst±pienia obiektywnie uzasadnionych i udokumentowanych braków i/lub opó¼nieñ w dostawach materia³ów, urz±dzeñ niezbêdnych do realizacji robót z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy (np. niedostêpno¶æ materia³ów na rynku, strajki przewo¼ników, niewydolno¶æ infrastruktury kolejowej), o ile okoliczno¶ci te uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót, a Wykonawca dochowa³ nale¿ytej staranno¶ci, 8) w przypadku wniesienia odwo³ania/skargi/sprzeciwu w trakcie uzyskiwania wszelkich decyzji, zgód, pozwoleñ lub ich uchylenia, zmiany, wstrzymania wykonania, stwierdzenia niewa¿no¶ci przez w³a¶ciwy organ, o ile okoliczno¶ci te maj± wp³yw na realizacjê robót. 3. Zmiany umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy, nast±piæ mog± z powodu co najmniej jednej przes³anki okre¶lonej poni¿ej: 1) z powodu zmiany stanu prawnego w oparciu, o który dokumentacjê przygotowano, 2) wynikaj±cej ze stwierdzonych wad tej dokumentacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem b±d¼ nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy, 3) wynikaj±cej z niedostêpno¶ci na rynku materia³ów lub urz±dzeñ spowodowanych zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku lub udokumentowanym przez Wykonawcê tymczasowym niedoborem na rynku materia³ów lub urz±dzeñ skutkuj±cym znacznym opó¼nieniem w realizacji przedmiotu umowy o ile Wykonawca dochowa³ nale¿ytej staranno¶ci w ich zamówieniu, 4) w celu zwiêkszenia bezpieczeñstwa realizacji robót budowlanych lub bezpieczeñstwa u¿ytkowania, 5) w celu usprawnienia procesu budowy lub uzyskania za³o¿onego efektu u¿ytkowego, 6) uwzglêdnienie wniosków, sugestii u¿ytkownika, maj±cych wp³yw na jako¶æ u¿ytkowania, 7) konieczno¶æ realizacji robót wynikaj±cych z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstêpstwo od projektu budowlanego, wynikaj±cych z art. 36a ust. 5 Prawa budowlanego, 8) wyst±pienie warunków terenu budowy odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej, które mog± skutkowaæ w ¶wietle dotychczasowych za³o¿eñ niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy, w tym napotkanie niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji, innych obiektów budowlanych lub ich elementów, b±d¼ wyst±pienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej, które mog± skutkowaæ, w ¶wietle dotychczasowych za³o¿eñ, niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy, 9) wyst±pienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, 10) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, 11) przyczyny technologiczne lub techniczne o obiektywnym charakterze. 4. Je¿eli wskutek okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 3 oraz w art. 144 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 5 i 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zachodzi konieczno¶æ zmiany wynagrodzenia, Wykonawca przed³o¿y do akceptacji Zamawiaj±cego kalkulacjê ceny jednostkowej robót z uwzglêdnieniem cen z kosztorysu (za³. nr 3 do umowy) lub przy braku w kosztorysie odpowiednich wycen, ¶rednich cen publikowanych w wydawnictwie Sekocenbud obowi±zuj±cych w kwartale poprzedzaj±cym ten, w którym kalkulacja jest sporz±dzana, a w przypadku braku publikacji cen jednostkowych - nak³adów rzeczowych okre¶lonych w Katalogach Nak³adów Rzeczowych (KNR); w przypadku robót, dla których nie okre¶lono nak³adów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nak³adów w³asnych zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego. 5. Zmiany umowy w zakresie podwykonawcy robót, innego podmiotu i osób wskazanych w ofercie, bêd± dokonane pod warunkiem wyra¿enia zgody Zamawiaj±cego na tak± zmianê oraz spe³nieniu warunków okre¶lonych odpowiednio w § 11 i 12 umowy. 6. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2 - 5, jest z³o¿enie uzasadnionego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê i sporz±dzenie przez strony stosownego protoko³u konieczno¶ci wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany a w przypadku wniosku o zmianê terminu realizacji przedmiotu umowy z podaniem przyczyny i wyliczeniem okresu trwania opó¼nienia. 7. Ustalenia i zobowi±zania zawarte w podpisanym, przez kierownika budowy, protokole konieczno¶ci wskazanym w ust. 6, maj± charakter wi±¿±cy dla Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-08-14, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Roboty budowlane zwi±zane ze zwiêkszeniem dostêpno¶ci obiektów uczelni oraz ich otoczenia dla osób z niepe³nosprawno¶ciami (OzN); Nr postêpowania: ZK-DZP.262.20.2025
- Us³uga zorganizowania i przeprowadzenia kursów/warsztatów prowadz±cych do uzyskania dodatkowych umiejêtno¶ci lub kwalifikacji zawodowych, w tym kursu na prawo jazdy kat. B i T
- Przebudowa przy³±cza kanalizacji san. i przy³±cza wodoci±gowego oraz rozbiórka i budowa wew. instalacji kanalizacji san. i wodoci±gowej w piwnicy b. mieszk. przy ul. Krakowskiej 1 w Bia³ymstoku.
- Remont dylatacji blokowej mostu nad rz. Bia³a w ci±gu ulicy Antoniukowskiej w Bia³ymstoku
- Dostawa preparatów do uzdatniania wody na obiekt p³ywalni Miêdzyszkolnego O¶rodka Sportowego
- Dostawa protezy piersiowej
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeñ szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przysz³o¶ci"
- KMP/KPP - bie¿±ce remonty obiektów niezbêdne do utrzymania nale¿ytego stanu technicznego lub wynikaj±ce z decyzji PIS
- Modernizacja sali gimnastycznej
- "Adaptacja pracowni/warsztatów ZSP/BR" w ramach projektu "Bialscy uczniowie kompetentni, wykwalifikowani, aktywni zawodowo"
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku przy ul. Czechowskiej 15 w Lublinie w ramach realizacji projektu FAMI IV
- Wzmocnienie efektywno¶ci energetycznej obiektu Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Ludwinie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.