Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-02
Rzeszów: Dostawy artykułów spożywczych (warzywa mrożone, warzywa konserwowe, warzywa kiszone, dżemy, produkty sojowe)
Numer ogłoszenia: 56736 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Rzeszowie , ul. Załęska 76, 35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8580700, faks 0-17 8535420.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych (warzywa mrożone, warzywa konserwowe, warzywa kiszone, dżemy, produkty sojowe).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy artykułów spożywczych (warzywa mrożone, warzywa konserwowe, warzywa kiszone, dżemy, produkty sojowe). Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do magazynu Zamawiającego w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1,2,3,4,5 i 6 do SIWZ (warzywa mrożone, warzywa konserwowe, warzywa kiszone, dżemy, produkty sojowe). Określone w ogłoszeniu i SIWZ ilości są wielkościami szacunkowymi. Szczegółowe zapisy związane ze sposobem realizacji zamówienia, warunkami umowy zawiera załącznik nr 14 ( projekt umowy ) do SIWZ. TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 1 DO SIWZ Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Groszek zielony mrożony, 15331170-9, kg 580; 2. Kalafior mrożony, 15331170-9, kg 710; 3. Paprykarz mrożony, 15331170-9, kg 250; 4. Mieszanka chińska mrożona, 15331170-9, kg 220; 5. Sałatka meksykańska mrożona, 15331170-9, kg 223; 6. Fasolka szparagowa mrożona, 15331170-9, kg 580; TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 2 DO SIWZ Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Leczo pieczarkowe w puszce - op. do 4 kg,15331135-2, kg 1 748; 2. Koncentrat pomidorowy 30% - op. do 5 kg, 15331425-2, kg 2 471; 3. Sałatka szwedzka - op. do 5 kg, 15331400-1, kg 2 058; TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 3 DO SIWZ Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Kukurydza konserwowa - op. do 2 kg, 15331460-9, kg 1 290; 2. Chrzan tarty - op. do 2 kg, 15331500-2, kg 1 037; 3. Syrop wieloowocowy (sok), 15321000-4, kg 900; TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 4 DO SIWZ Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Ogórek kiszony ( w beczkach ), 15331000-7, kg 4 410; 2. Kapusta kiszona ( w beczkach ), 15331142-4, kg 9 480; TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 5 DO SIWZ Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1.Marmolada wieloowocowa - op. do 15 kg, 15332230-5, kg 2 974; 2.Dżem wieloowocowy - op. do 15 kg, 15332290-3, kg 2 832; 3.Dżem truskawkowy - op. do 15 kg, 15332296-5, kg 1 860; 4.Powidła śliwkowe - op. do 15 kg, 15332200-6, kg 2 258; TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 6 DO SIWZ Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Kostka sojowa, 15800000-6, kg 450; 2. Granulat sojowy, 15800000-6, kg 405; 3. Kotlety sojowe, 15800000-6, kg 540; Określona w tabelach ilość towaru jest wielkością szacunkową. Zamawiający informuje, że rzeczywista ilość pobranych artykułów może odbiegać od ilości planowanej. Wszystkie dostarczane wyroby zawarte w niniejszym postępowaniu muszą posiadać czytelne metki zawierające: nazwę dostarczanego wyrobu, nazwą producenta, masę towaru, datę przydatności do spożycia. Zamówiony towar musi spełniać wymogi norm sanitarnych,technologicznych i jakościowych oraz spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.). Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie składa się z sześciu części stanowiących załącznik nr 1,2,3,4,5 i 6 (formularz cenowy) do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia sześciu załączników przez jednego Wykonawcę z zastrzeżeniem że, Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia. Złożenie większej liczby ofert na część zamówienia spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.33.11.70-9, 15.33.11.35-2, 15.33.14.25-2, 15.33.14.00-1, 15.33.14.60-9, 15.33.15.00-2, 15.32.10.00-4, 15.33.10.00-7, 15.33.11.42-4, 15.33.22.30-5, 15.33.22.90-3, 15.33.22.96-5, 15.33.22.00-6, 15.80.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się określonego powyżej dokumentu, to Wykonawca zastępuje go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W przypadku, gdy Wykonawca jest rolnikiem indywidualnym na podstawie art. 6 ustawy z dnia 11 kwietnia 2003r. o kształtowaniu ustroju rolnego (Dz. U. z 2003r. Nr 64, poz. 592 z późn. zm.) załącza do oferty aktualne oświadczenie, o którym mowa w art. 7 ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego: Dowodem potwierdzającym osobiste prowadzenie gospodarstwa rolnego jest oświadczenie prowadzącego to gospodarstwo, poświadczone przez wójta (burmistrza, prezydenta miasta), oświadczenie o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 kwietnia 2003r. o kształtowaniu ustroju rolnego, musi być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, mają się w nim znajdować dane dotyczące osoby prowadzącej gospodarstwo rolne, tj.: - imię i nazwisko, - adres zamieszkania - powierzchnia gospodarstwa rolnego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W paragrafie 3 ust. 2 projektu umowy stanowiącego załącznik do SIWZ w niniejszym postępowaniu zapisano: Ceny określone w niniejszej umowie nie ulegną zmianie przez okres 30 dni od dnia obowiązywania umowy. Po wyżej wymienionym okresie Kupujący dopuszcza możliwość uzasadnionych zmian cen artykułów spożywczych pod warunkiem wzrostu lub obniżki (o co najmniej 1%) cen towarów i usług konsumpcyjnych dotyczących żywności (grupa: Żywność i napoje bezalkoholowe). Zmiana cen może następować nie częściej niż raz na miesiąc proporcjonalnie do wskaźnika zmian cen, po ogłoszeniu przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych. Wiążący dla stron umowy będzie publikowany Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (miesiąc do poprzedniego miesiąca)proporcjonalnie do którego będzie liczona zwyżka lub obniżka cen. Zmiana cen nastąpi w terminie do 10 dni od opublikowania przedmiotowego wskaźnika. a) o planowanym wzroście cen Sprzedający ma obowiązek zawiadomić Kupującego na piśmie do 5 dni przed terminem obowiązywania nowych cen wraz z podaniem podstawy zmian oraz nowych cen na poszczególny asortyment towaru, b) o planowanej obniżce cen Kupujący powiadomi Sprzedającego na piśmie do 5 dni przed terminem obowiązywania nowych cen wraz z podaniem podstawy zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Rzeszowie, 35-322 Rzeszów, ul. Załęska 76.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Zakładu Karnego w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy warzyw mrożonych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 1 DO SIWZ Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość , 1. Groszek zielony mrożony, 15331170-9, kg 580; 2. Kalafior mrożony, 15331170-9, kg 710; 3. Paprykarz mrożony, 15331170-9, kg 250; 4. Mieszanka chińska mrożona, 15331170-9, kg 220; 5. Sałatka meksykańska mrożona, 15331170-9, kg 223; 6. Fasolka szparagowa mrożona, 15331170-9, kg 580;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.33.11.70-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy warzyw konserwowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 2 DO SIWZ Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość , 1. Leczo pieczarkowe w puszce - op. do 4 kg, 15331135-2, kg 1 748; 2. Koncentrat pomidorowy 30% - op. do 5 kg, 15331425-2, kg 2 471; 3. Sałatka szwedzka - op. do 5 kg, 15331400-1, kg 2 058;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.33.11.35-2, 15.33.14.25-2, 15.33.14.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy warzyw konserwowanych i soku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 3 DO SIWZ Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Kukurydza konserwowa - op. do 2 kg, 15331460-9, kg 1 290; 2. Chrzan tarty - op. do 2 kg, 15331500-2, kg 1 037; 3. Syrop wieloowocowy (sok), 15321000-4, kg 900;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.33.14.60-9, 15.33.15.00-2, 15.32.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy warzyw kiszonych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 4 DO SIWZ Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość , 1. Ogórek kiszony ( w beczkach ), 15331000-7, kg 4 410; 2. Kapusta kiszona ( w beczkach ); 15331142-4; kg 9 480;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.33.10.00-7, 15.33.11.42-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawy dżemu, marmolady i powidła..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 5 DO SIWZ Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Marmolada wieloowocowa - op. do 15 kg, 15332230-5, kg 2 974; 2. Dżem wieloowocowy - op. do 15 kg, 15332290-3, kg 2 832; 3. Dżem truskawkowy - op. do 15 kg, 15332296-5, kg 1 860; 4. Powidła śliwkowe - op. do 15 kg, 15332200-6, kg 2 258;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.33.22.30-5, 15.33.22.90-3, 15.33.22.96-5, 15.33.22.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawy produktów sojowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TABELA Z ZAŁĄCZNIKA NR 6 DO SIWZ Lp. Asortyment, KOD CPV, Jednostka miary, Ilość, 1. Kostka sojowa, 15800000-6, kg 450; 2. Granulat sojowy, 15800000-6, kg 405; 3. Kotlety sojowe, 15800000-6, kg 540;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach
- "Dostawa artykułów ogólnospożywczych w 2025 roku na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jaworze podzielonych na 8 grup"
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.