eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ośno Lubuskie › Remont nawierzchni chodników na ulicy Szkolnej, Wyspiańskiego i Jeziornej w Ośnie Lubuskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-19

Ośno Lubuskie: Remont nawierzchni chodników na ulicy Szkolnej, Wyspiańskiego i Jeziornej w Ośnie Lubuskim
Numer ogłoszenia: 56736 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ośno Lubuskie, ul. Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie, tel. 095 7571330, fax 095 7575080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni chodników na ulicy Szkolnej, Wyspiańskiego i Jeziornej w Ośnie Lubuskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Remont nawierzchni chodników na ulicy Wyspiańskiego, Szkolnej i Jeziornej w Ośnie Lubuskim, w tym: Rozbiórce podlega: - krawężniki kamienne na podsypce piaskowej - 495m, - chodniki z płyt betonowych na podsypce piaskowej - 884,75 m2 , - nawierzchnia z płyt drogowych betonowych grubości 15 cm, spoiny wypełnione piaskiem- trylinka na zjazdach - 84m2 , Remont chodników: - chodniki- mechaniczne wykonanie i zagęszczanie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości korony, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm- 767,35m2 , - zjazdy- mechaniczne wykonanie i zagęszczanie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości korony, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm- 201,4m2 , - zjazdy- górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm- 201,4m2 , - zjazdy- koryta wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników, w gruntach kat. II-IV, przy użyciu spycharki i walca statycznego samojezdnego - 201,4m2 , - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km- 56,84m3 , - krawężniki kamienne wystające do odzysku i ponownego wbudowania, wraz z wykonaniem ław betonowych i ułożeniem na podsypce cementowo-piaskowej - 495m, - chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6cm, szarej typu euro holland, układane na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełniane piaskiem, szerokość chodnika: od krawężnika do cokołów ogrodzeń - 767,35m2 , - zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8cm, kolorowej typu euro holland, układane na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełniane piaskiem, zjazdy do granicy działek - 201,4m2 , - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, objętość betonu w jednym miejscu do 0,1m3 - 3 szt. x 0,1m3 - 0,5m3 , Remont zjazdu na placu przed sklepem GS przy ulicy Jeziornej oraz chodnika - łącznik ulicy Wyspiańskiego i Jeziornej przy sklepie GS (działka nr 336) : - zjazd z kostki brukowej betonowej grubości 8cm, kolorowej typu euro holland, układane na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełniane piaskiem - 88m2 , - łącznik z kostki brukowej betonowej grubości 6cm, szarej typu euro holland, układane na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełniane piaskiem- 24,75m2 , - obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełniane zaprawą cementową - 54m, - mechaniczne wykonanie i zagęszczanie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości korony, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm- chodnik i zjazd- 112,75m2 , - zjazd- górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm- 88m2 , - koryta na chodnikach i zjazdach wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników, w gruntach kat. II-IV, przy użyciu spycharki i walca statycznego samojezdnego - 112,75m2 . Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zamówienia w zakresie dotyczącym zjazdu i chodnika na działce nr 336 (plac przy sklepie GS).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 PLN. 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: apieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy zawsze jest poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy- BS Ośno - 42 8369 0008 0000 0589 2000 0010..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2. Należycie wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 1 zamówienie o wartości co najmniej 100 000,00 PLN netto. 3. Posiadają własne środki lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 000,00 PLN. 4. Dysponują osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanych w specjalności drogowej. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 usta. 1 i 2 ustawy); Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie weryfikacji złożonych w postępowaniu oświadczeń i dokumentów przez Wykonawców, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Za spełnienie warunków: doświadczenie (ilość zrealizowanych robót), wiarygodność ekonomiczna (wielkość posiadanych środków i górna granica limitu kredytowego) Wykonawca otrzyma punkty, które zadecydują o późniejszym zaproszeniu do składania ofert. Sposób w jaki zamawiający oceni punktowane kryteria jest następujący: - kryterium doświadczenie: ilość robót badanego wniosku : największa liczba robót x100x 80% = - kryterium wielkość posiadanych środków lub limit kredytowy : wielkość posiadanych środków lub limit kredytowy : największa wielkość posiadanych środków i limit kredytowy x 100 x 20% = Punkty za oceniane kryteria zostaną zliczone i do składania ofert zostanie zaproszonych 5 Wykonawców spełniających w najwyższym stopniu postawione kryteria. Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać Wykonawca- 100 pkt. Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 Wykonawców spełniających w najwyższym stopniu postawione kryteria. Jeśli liczba wniosków o udział w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych w postępowaniu. 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 2) oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o braku przesłanek do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 - załącznik nr 1; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykaz robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 PLN netto, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie -załącznik nr 2; 5) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych dla osoby wyznaczonej przez Wykonawcę na kierownika robót wraz z potwierdzeniem przynależności do izby samorządu zawodowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca otrzyma wraz z zaproszeniem do składania ofert. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy w najwyższym stopniu będą spełniać post.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek 1 69-220 Ośno Lubuskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.