Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-29
Siedlce: Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę paliw na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 56746 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach , ul. Czerwonego Krzyża 45, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6442666, faks 025 6432114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siedlce-straz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę paliw na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczanie materiałów pędnych do samochodów i urządzeń będących na wyposażeniu Komendy Miejskiej PSP w Siedlcach. Średnioroczne zużycie materiałów pędnych w KM PSP Siedlcach przedstawia się następująco: 1. ON - 16.500 litrów; 2. Pb 95 - 5.000 litrów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów dostarczonych do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów dostarczonych do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów dostarczonych do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów dostarczonych do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów dostarczonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. godziny otwarcia stacji nie krótsze niż 600-2200. 2. w przypadku gdy stacja nie jest otwarta oraz w godzinach nocnych dostawca powinien zapewnić max w ciągu 1 godziny od telefonicznego (faksowego) powiadomienia z komendy tankowanie samochodów pożarniczych; 3. tankowanie samochodów pożarniczych KM PSP w Siedlcach poza kolejnością; 4. stacja paliw powinna posiadać wjazd umożliwiający dogodny dojazd i wyjazd oraz umożliwiający alarmowy wyjazd dla samochodów pożarniczych KM PSP w Siedlcach; 5. tankowanie samochodów pożarniczych KM PSP w Siedlcach powinno odbywać się wg zasady (do pełnego zbiornika); 6. oferent powinien posiadać plac manewrowy umożliwiający tankowanie ciągników siodłowych z naczepami; 7. zatrzymanie rezerwy materiałów pędnych na przewidywany czas braku ciągłości dostaw w ilości: a. ON - 500 litrów; b. Pb 95 - 250 litrów; 8. udostępnienie na żądanie badań czystości i jakości sprzedawanego paliwa; 9. w okresie jesienno - zimowym dostawca powinien zagwarantować odpowiedni rodzaj paliwa do panującej temperatury (paliwo zimowe) na żądanie dostawca powinien przedstawić dokumenty potwierdzające rodzaj paliwa; 10. stacja powinna znajdować się w odległości nie większej niż 1 km od siedziby Komendy Miejskiej PSP w Siedlcach czyli od ul. Czerwonego Krzyża 45; 11. ceny materiałów pędnych dostarczanych do samochodów i sprzętu będącego na wyposażeniu KM PSP w Siedlcach - zgodne z cenami zawartymi w streszczeniu oferty cenowej minus upust w stosunku do cen detalicznych (załącznik nr 1). 12. wydawane materiały pędne powinny być naniesione na asygnaty paliwowe wg załączonego wzoru (załączniki nr 2 i 3 do umowy); 13. na podstawie asygnat dwa razy w miesiącu powinny być wystawiane faktury VAT (w rozbiciu na jednostki) z załączonymi asygnatami płatana w terminie 14 dni od czasu dostarczenia do komendy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.siedlce-straz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach
ul. Czerwonego Krzyża 45
08 - 110 Siedlce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2011 godzina 11:30, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach ul. Czerwonego Krzyża 45 08 - 110 Siedlce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa urządzeń warsztatowych
- Dostawa i wymiana parownika w agregacie wody lodowej
- Dostawa materiałów odniesienia dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
- Usługi transportowe 2024
- Remont drogi powiatowej nr 3665W na odcinku od m. Ptaszki do granicy powiatu
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Siedleckiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Siedleckiego w okresie od 23.08.2024 roku do 22.08.2028 roku
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego oraz zbiornika na paliwo w formie użyczenia
- Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego oleju napędowego dla potrzeb Grójeckiej Spółki Komunalnej sp. z o. o. w Grójcu
- Dostawa paliw, olejów oraz innych artykułów do środków transportowych i maszyn eksploatowanych w Nadleśnictwie Supraśl
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i maszyn Miejskiej Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Oleśnicy
- Zakup i dostawa oleju napędowego do pojazdów będących w Dyspozycji Przedsiębiorstwo Komunikacji, Transportu i Usług Komunalnych Gminy Bełchatów Sp. z o.o.
- Sukcesywny zakup paliwa i płynu AdBlue (z dystrybutora) w systemie bezgotówkowego realizowania transakcji przy użyciu kart paliwowych na terenie kraju na potrzeby MCUS we Wrocławiu - część II.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.