eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miejsce PiastoweREMONT NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH:UL.KRZYWA W WROCANCE I UL.ZJAZDOWA W TARGOWISKACH.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-01

Miejsce Piastowe: REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH:UL.KRZYWA W WROCANCE I UL.ZJAZDOWA W TARGOWISKACH.
Numer ogłoszenia: 56761 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejsce Piastowe , ul. Dworska 14, 38-430 Miejsce Piastowe, woj. podkarpackie, tel. 013 4353019 w. 128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejscepiastowe.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH:UL.KRZYWA W WROCANCE I UL.ZJAZDOWA W TARGOWISKACH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni dróg obejmuje następujący zakres robót: - wzmocnienie podbudowy, - ułożenie nawierzchni bitumicznej - wymianę przepustu pod drogą, - ułożenie ścieków liniowych, - utwardzenie poboczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał.nr 3 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1: -posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis warunków udziału w postępowaniu: a)Potencjał kadrowy: - Dysponują osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. posiadającymi kwalifikacje pozwalające na wykonanie przedmiotu zamówienia: - Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami drogowymi oraz aktualną przynależność do Izby, b)Doświadczenie: Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 2 zamówienia polegającego na wykonaniu odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, którego wartość wynosi min. 200 tys. zł i potwierdzą należyte ich wykonanie. c)Potencjał techniczny: -Wykaz posiadanego sprzętu wymaganego do realizacji zamówienia. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt. VI SIWZ, dokona oceny spełnienia tych warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy są zobowiązani do załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.Formularz ofertowy wraz z zawartymi oświadczeniami - zał.nr 1. 2.Wykaz cen czynników produkcji - zał.nr 2. 3.Wypełnony kosztorys ofertowy - zał. Nr 3. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22 - zał.nr 4. 5. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 - Zał. nr 5. 6.Aktualny odpis w właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Informacja o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia /kierownik budowy/ Zał. Nr 6 oraz kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby. 8.Informacja o doświadczeniu zawodowym wykonawcy - zał.nr 7 wykaz 2 robót budowlanych o wart. min.200 tys.zł odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz potwierdzenie, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie - referencje do tego wykazu. 9.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - Zał.nr 8. 9.Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87,poz.605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miejscepiastowe.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 38-430 Miejsce Piastowe,ul.Dworska 14, pok.212.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 38-430 Miejsce Piastowe,ul.Dworska 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.