Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-07-01
Ogłoszenie nr 567678-N-2019 z dnia 2019-07-01 r.
Centrum Usług Wspólnych w Radzyminie: Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Radzymin z miejsca zamieszkania do szkół prowadzonych przez Gminę Radzymin oraz ze szkół do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2019/2020r., wraz z zapewnieniem im opieki.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych w Radzyminie, krajowy numer identyfikacyjny
01632093300000, ul.
11 Listopada
2
,
05-250
Radzymin, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 786 5050, e-mail
kwalkowiak@radzymin.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): http://vip83.lo.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http;//vip83.lo.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę nalezy złożyć w formie pisemnej, w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie
Adres:
Centrum Usług Wspólnych w Radzyminie ul. 11 Listopada 2, 05-250 Radzymin, sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Radzymin z miejsca zamieszkania do szkół prowadzonych przez Gminę Radzymin oraz ze szkół do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2019/2020r., wraz z zapewnieniem im opieki.
Numer referencyjny:
DAO.26.3.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu, odwozu i zapewnienia opieki uczniom zamieszkałym na terenie Gminy Radzymin w roku szkolnym 2019/2020 do szkół: Szkoła Podstawowa nr 1 im. ppłka. Pilota Mariana Pisarka w Radzyminie ul. 11 Listopada 2,Szkoła Podstawowa im. Armii Krajowej w Starych Załubicach ul. Mazowiecka 40 05-255 Stare Załubice, Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Janiny Januszewskiej w Ciemnem ul. Wołomińska 208 05-250 Radzymin. Pod pojęciem dowóz rozumie się: dowożenie i odwożenie uczniów wg rozkładu jazdy stanowiącego załącznik nr 2, do szkół, z zastrzeżeniem możliwości zmiany godzin kursów odwożących wynikających z realnego zapotrzebowania.Pod pojęciem opieka rozumie się: stałe zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu autobusem, które jest niezbędne przy tego rodzaju przewozach oraz w razie potrzeby zapewnienie bezpieczeństwa podczas przechodzenia przez jezdnię.Dowóz uczniów do szkół odbywać się będzie we wszystkie dni nauki wynikające z kalendarza roku szkolnego, zakładając, że w roku szkolnym 2019/2020 będzie maksymalnie 187 dni dowozu.Godziny odjazdów dla kursów odwożących z poszczególnych szkół uzależnione będą od planu lekcji uczniów uprawnionych do dowozu.Świadczenie usług obejmuje transport ok. 342 uczniów (załącznik nr 1 - przewidywana liczba uczniów dojeżdżających do szkół w roku szkolnym 2019/2020 Wykonawca będzie świadczył usługi wg rozkładu jazdy stanowiącego załącznik nr 2,z zastrzeżeniem możliwości zmiany godzin kursów wynikających z realnego zapotrzebowania. Dowożone dzieci muszą mieć zapewnione w autobusie miejsca siedzące, wyposażone w pasy bezpieczeństwa. Opiekunem dowożonych dzieci musi być osoba pełnoletnia, posiadająca zaświadczenie ukończenia kursu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej (uzyskane nie wcześniej niż dwa lata przed ogłoszeniem postępowania). Opiekunowie w trakcie wykonywania swoich zadań muszą mieć kamizelki odblaskowe. W przypadku konieczności przeprowadzania dzieci przez jezdnię również znak STOP. Kierowca nie może jednocześnie pełnić funkcji opiekuna w autobusie.Wykonawca, zobowiązany jest do codziennego kontrolowania trzeźwości wszystkich osób uczestniczących w realizacji zamówienia tzn. kierowcy i opiekunowie. Wykonawca, w ramach umowy, zapewni nieodpłatnie przewozy uczniów na wycieczki, zawody sportowe, wyjazdy edukacyjno-kulturalne, konkursy itp. zgodnie z potrzebami zamawiającego, min. 80 km a maks. 120 km miesięcznie, przy czym wykonany kurs liczony jest jako odległość ze szkoły do celu i z powrotem. W przypadku niewykorzystania limitu kilometrów, niewykorzystana liczba kilometrów przechodzi na następne miesiące. Pojazdy, którymi będzie wykonywany przewóz muszą posiadać aktualne badania techniczne. Pojazdy muszą być wyposażone w automatycznie otwierane drzwi. W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać śnieg ani lód. W tym czasie Wykonawca musi zwrócić szczególną uwagę, aby zapewnić bezpieczeństwo podczas wsiadania, wysiadania i przeprowadzania przez jezdnię dzieci. W okresie letnim autobusy muszą być efektywnie klimatyzowane. Przez cały rok w autobusach musi być utrzymywana czystość. Zamawiający każdorazowo poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu okoliczności uzasadniających wprowadzenie ewentualnych zmian w rozkładzie jazdy (np. zmiana godzin zajęć lekcyjnych, zmian liczby przewożonych dzieci, inne zdarzenia losowe itp.). Wykonawca może zaproponować Zamawiającemu zmiany w rozkładzie jazdy, jeżeli będzie to korzystne dla przewożonych uczniów i wprowadzić je po zaakceptowaniu przez Zamawiającego.Zamawiający zastrzega możliwość odwołania poszczególnych kursów lub całkowitego odwołania dowozów w konkretne dni, wynikające ze szczególnych lub nieprzewidzianych okoliczności.Wykonawca otrzyma od Zamawiającego listy uczniów korzystających z dowozu wraz ze wskazanymi miejscami wsiadania i wysiadania. Liczba dzieci objętych dowozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, nie więcej niż o 10%. Wykonawca zobowiązuje się, iż przewozy uczniów realizowane w ramach niniejszej umowy, nie będą łączone ze świadczeniem przez Wykonawcę innych usług, a w szczególności podczas wykonywania dowożenia uczniów wykonawca nie będzie dokonywał przewozów innych osób niż objęte umową.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. : kierowcy pojazdów, opiekunowie.Wykonawca, podczas trwania umowy, udostępni bezpłatnie Zamawiającemu powierzchnię pojazdów do celów promocyjnych Gminy Radzymin. Wszelkie prace związane z wykonaniem, naprawą, odnowieniem i zmianą materiałów promocyjnych oraz prace związane z ich usunięciem - wykona Zamawiający. Materiały promocyjne zostaną wykonane metodą wyklejania samoprzylepną folią lub folią "one way vision".
II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 437171,58
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-02 lub zakończenia: 2020-06-26
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019r. poz. 58)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w ramach prowadzonej działalności, przez cały okres realizacji niniejszej umowy na kwotę co najmniej 300.000 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał minimum dwie usługi cyklicznego tj. od poniedziałku do piątku dowozu dzieci do szkół wraz z opieką , w okresie nie krótszym niż 9 miesięcy, o wartości brutto co najmniej 300 000 zł każda usługa. Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy.
2. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przez okres wykonywania zamówienia następującym potencjałem technicznym: minimum czterema pojazdami przeznaczonymi do transportu zbiorowego osób. Pojazdy nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż w 2006 r., muszą posiadać sprawną klimatyzację, pasy bezpieczeństwa, automatycznie otwierane drzwi, blokadę alkoholową.
3. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przez okres wykonywania zamówienia odpowiednimi osobami, które będą realizowały przedmiotowe zamówienie: kierowca - uprawnienia do kierowania pojazdami, przebyte szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej (uzyskane nie wcześniej niż 2 lata przed ogłoszeniem niniejszego przetargu) - minimum 4 osoby ,opiekun - przebyte szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej. (uzyskane nie wcześniej niż 2 lata przed ogłoszeniem niniejszego przetargu) - minimum 4 osoby
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wymagana wysokość wadium wynosi 8 000,00 zł (do 3% wartości szacunkowej zamówienia). Podstawą obliczenia wadium jest wartość szacunkowa zamówienia bez zamówień uzupełniających oraz bez opcji.
nr rachunku 06 2490 0005 0000 4600 2582 0457
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Liczba kilometrów w ramach przewozów nieodpłatnych | 30,00 |
Rok produkcji pojazdów | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień zawar-tej umowy, jeżeli możliwość wprowadzenia takich zmian nie została przewidziana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w ogłoszeniu o zamówieniu. 3. W ramach ustalonej zryczałtowanej stawki dziennej dopuszcza się zmiany: a) liczby dowożonych dzieci (zwiększenie lub zmniejszenie liczby uczniów wykazanych w Załączniku nr 1 do Umowy maks o 10 %); b) zmianę lokalizacji szkół w Załączniku nr 1 do Umowy. 4. W dni egzaminów szkolnych (egzaminy ósmoklasistów), w związku ze zmniejszoną liczbą kursów, Zamawiający zapłaci Wykonawcy 50% zryczałtowanej stawki dziennej. 5. W przypadku odwołania poszczególnych kursów wynikających ze szczególnych lub nieprzewidzianych okoliczności Zamawiający przeprowadzi z Wykonawcą negocjacje w zakresie zmniejszenia wysokości zryczałtowanej stawki dziennej. Z przeprowadzonych negocjacji Za-mawiający sporządza protokół, który zatwierdzają obie Strony. 6. W przypadku całkowitego odwołania przez Zamawiającego dowozów w konkretne dni, wynikających ze szczególnych lub nieprzewidzianych okoliczności, Zamawiający zapłaci Wykonawcy 50% zryczałtowanej stawki dziennej. 7. Wzrost zryczałtowanej stawki dziennej może nastąpić w sytuacji, gdy z uzasadnionych przy-czyn zwiększy się liczba kursów . Zamawiający przeprowadzi z Wykonawcą negocjacje w zakresie zwiększenia wysokości zryczałtowanej stawki dziennej. Z przeprowadzonych negocjacji Zamawiający sporządza protokół, który zatwierdzają obie Strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-16, godzina: 15:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI RADZYMIN
- Budowa drogi na dz. ew. nr 170/29, 171/6, 172/7, 173/11, 174/5, 175/5, 176/5, 177/5, 178/5 w miejscowości Emilianów
- Zakup benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego na stacji paliw do pojazdów i maszyn
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi bez nazwy 3KD-D w obrębie 05-05
- Remont i przebudowa dróg gminnych w msc. Słupno, Emilianów i Mokre
- Rozbudowa drogi gminnej ulicy Konstytucji 3 Maja.
więcej: przetargi RADZYMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeniesienie 4 tuneli foliowych należących do Instytutu Ogrodnictwa w Skierniewicach.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na realizację usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Brzeszczach
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Biały Bór w roku 2025
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dowóz uczniów z terenu gminy Wojsławice do/z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojsławicach-Kolonii w roku 2025
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu miasta i gminy Ćmielów w okresie styczeń- czerwiec w roku szkolnych 2024/2025 oraz w okresie wrzesień- grudzień w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.