eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa artykułów gospodarczych i środków czystości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-06-05



Ogłoszenie nr 567781-N-2018 z dnia 2018-06-05 r.

Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział Kraków: Dostawa artykułów gospodarczych i środków czystości
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział Kraków, krajowy numer identyfikacyjny 28836600035, ul. ul. Garncarska  11 , 31115   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 124 231 565, e-mail z5zampub@cyfronet.pl, faks 012 4231076, 4231565.
Adres strony internetowej (URL): www.onkologia.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
instytut badawczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.onkologia.krakow.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Krakowie Garncarska 11 31-115 Kraków Polska


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów gospodarczych i środków czystości
Numer referencyjny: ZP-271-44/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa artykułów gospodarczych i środków czystości w częściach zgodnie z opisem załącznika nr 1a

II.5) Główny kod CPV: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1.1. Ulotki itp. materiały producenta - potwierdzające spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia parametrów wymaganych i określonych przez zamawiającego (dotyczy część 10). 1.2. Karty charakterystyki - część 2: poz. 3, 6, 7,9; część 3: poz. 1; część 4: poz. 1, 2, 4, 5, 6; część 10: poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9; część 11: poz. 1. 2. Certyfikaty, zezwolenia, świadectwa rejestracji: - Pozwolenie na obrót produktem biobójczym dotyczy części 10, poz.1 i poz 7 - Świadectwo rejestracji dotyczy części 10, poz. 1 i poz. 7 - Świadectwo Jakości Zdrowotnej dotyczy części 10, poz. 3, poz.4, poz. 5 i poz. 7 - Certyfikat ESD -poz. 4, poz.6, poz. 8 - Udokumentowany współczynnik KLI- dotyczy części 10, poz. 5 - Dopuszczenie do stosowania w zakładach przemysłu spożywczego do powierzchni mających kontakt z żywnością- dotyczy części 10, poz. 6 i poz. 7 - Dokument na potwierdzenie właściwości antypoślizgowe zgodnie z normą DIN 18032/2- dotyczy części 10, poz. 9 - dokumenty potwierdzające, że opakowania produktu nadają się do recyklingu, a roztwory robocze po użyciu można utylizować poprzez kanały kanalizacyjne- dotyczy części 10, poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. Próbki zaoferowanych wyrobów. Na podstawie próbek dokonana będzie weryfikacja spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia oraz czy oferowany wyrób odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga złożenia następujących próbek: - po 3 sztuki: Część nr 6: poz.6; - po 1 sztuce z każdego koloru: Część 1: poz. 4; Część 7: poz 1,2,3,4,5 - 1 sztuka: Część 3, poz. 3, 5. Zamawiający nie dokona zwrotu próbek.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Po zamieszczeniu protokołu z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców  0
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany zostały przewidziane we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-13, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Ścierki, zmywaki, szczotki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Ścierki podłogowe szare 90cm x 70cm wigoniowe 2. Ścierki podłogowe pomarańczowe 60cm x 80cm wiskozowe 3. Ściereczki ostre do szorowania 10x16cm 4. Ściereczki miękkie do wielokrotnegu użytku o wym 38cm x 35 cm - dwa kolory czerwony (dopuszczalny rózowy ) i żółte (próbka po 1 szt. z każdego koloru) 5. Zmywak kuchenny -gąbka prostokątna z 1 strony przyklejona ostra ścierka 10cm x 6,5cm 6. Pielucha tetra 80x80cm 7. Rękawice gospodarcze rozmiar S,M,L, gumowe flokowane, naturalny latex, bawełniana wyściółka flock, antypoślizgowe 8. Rękawice foliowe -jednorazowe, przeznaczone do kontaktu z żywnością - deklaracja zgodności(op.100szt) 9. Szczotki ryżowe drewniane około 20 cm - z otworem na wkręcany kij 10. Szczotki do rąk 11. Szczotki do czyszczenia urzadzeń sanitarnych w pojemniku plastikowym 12. Drucianki ostre, metalowe pakowane po 3 szt. 13. Zamiatacze plastikowe standard 14. Zmiotki plastikowe z rączką 15. Drążki plastikowe do zamiataczy z gwintem 16. Łopatka do śmieci -szufelka 17. Folia aluminiowa dł.10m Zgodnie z opisem zalącznika 1a do specyfikacji Ilości określone w załączniku nr 1a
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39514200-0, 18424300-0, 39224000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Mydła, proszki do czyszczenia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Pasta BHP mydlano-piaskowa zawierająca substancje nawilżające, nie niszczące skóry rąk i nie powodująca podrażnień -0,5 kg. 2. Proszek do czyszczenia naczyń i urządzeń kuchennych, op. 0,5kg 3. Środek do udrażniania rur w granulkach - 500g 4. Odświeżacz powietrza w aerozolu neutralizujący nieprzyjemne zapachy, o łagodnym zapachu cytryny - poj, 300ml. 5. Sól przeznaczona do myjni zmiękczająca wodę oraz zapobiegająca powstawaniu osadów i zacieków na naczyniach, Calgonit lub równoważny pod względem składu i gradacji Opakowanie karton 1,5kg 6. Płyn do mycia naczyń, posiadajacy bardzo dobre właściwości myjące oraz wysoką zdolność do emulgowania tłuszczów, umożliwiajacy mycie zarówno w ciepłej jak i zimnej wodzie, nadający sie również do czyszczenia powierzchni sprzętów domowego użytku, delikatny dla skóry rąk, o zawartości 15% substancji aktywnej, ulegający biodegradacji - poj.1 litr -typu Ludwik lub równoważny 7. Płyn do mycia naczyń, posiadajacy bardzo dobre właściwości myjące oraz wysoką zdolność do emulgowania tłuszczów, umożliwiajacy mycie zarówno w ciepłej jak i zimnej wodzie, nadający sie również do czyszczenia powierzchni sprzętów domowego użytku, delikatny dla skóry rąk, o zawartości 15% substancji aktywnej, ulegający biodegradacji - poj.1 litr -typu Ludwik lub równowazny - wyłącznie w kolorze żółtym 8. Mleczko do czyszczenia delikatnych powierzchni, nie powodujące zarysowań - poj. 500ml - typu Yplon 9. Płyn do mycia kabin prysznicowych. Usuwający wszelkie zabrudzenia z powierzchni osłon kabin oraz powierzchni ceramicznych i z tworzyw sztucznych. Nie wymagający wycierania, nie pozostawiajacy strug oraz kropli. poj 500ml - butelka z pompką i spryskiwaczem. Zgodnie z opisem zalącznika 1a do specyfikacji Ilości określone w załączniku nr 1a
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0, 33711900-6, 39830000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Mydło, ręczniki papierowe, papier toaletowy wraz z dozownikami
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Mydło w pianie ; - stała doza mydła o pojemności 0,7ml - Ph od 6,5 do 7,5 - środek powierzchniowo czynny biodegrowadalny zgodnie z normą z rozporzadzenia WE648/201 - szczelnie zamknięty wkład, zasysający się wraz z użyciem mydła, kompatybilny z pojemnikem z pozycji 2. 2. Dozownik do mydła w pianie: - zamykany na kluczyk - wykonany z plastiku ABS - obudowa wykonana w technologii Bio- cote - wymiary :wys.23cm, szer 13cm, głęb 12cm. - posiadający wieczysta gwarancję użytkowania. 3. Ręcznik w rolce - 100% śnieżnobiałej celulozy - dwu warstwowy - o szerokości ok. 20cm i długości 220m - rolka o średnicy 19 cm - pakowany po 6 rolek w opakowaniu pasujący do pojemnika z poz. 4 ( próbka 1 szt.) 4. Dozownik systemowy do ręcznika w roli: - automatyczne, bezdotykowe odcinanie ręcznika co 24 cm, przy pomocy samoostrzącego noża z włokna szklanego - Przezroczysty i transparentny przód umożliwiajacy sprawdzenie ilość ręcznika w dozowniku, - Łatwa i szybka wymiana rolki, - zamykany szczelnie na kluczyk, - Mechanizm tnący wyjmowany bez użycia narzędzi, - Pokrętło zwalniające blokadę w przypadku konieczności użycia dłuższego niż 24 cm odcinka, - Nadajacy się do mycia w zmywarce. 5. Papier toaletowy - dł. 120m - jednowarstwowy - niepylacy i niekruszacy się - nie pozostawiajacy ostrych drobin - neutralny zapach ( próbka 1 szt.) 6. Dozownik do papieru toaletowego mini jumbo: - mieszczacy papier toaletowy o średnicy 19 cm - wykonanay z wysokiej jakości tworzywa ABS - zamykany na kluczyk - z okienkiem z przodu ułatwiajacym kontrolę ilości papieru w dozowniku. Zgodnie z opisem zalącznika 1a do specyfikacji Ilości określone w załączniku nr 1a
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0, 33711900-6, 33763000-6, 33761000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Środek do maszynowego mycia naczyń
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Uniwersalny środek w płynie do maszynowego mycia naczyń zapewniający doskonałe efekty mycia w wodzie o różnej twardości, - z zawartoscią aktywnego chloru - pH 1%roztworu min. 12,5 - nie zawierajacy fosforanów - dozowanie: automatyczne (dozownik z sondą pomiarową) - op 25kg. 2. Uniwersalny środek w płynie do maszynowego mycia naczyń zapewniający doskonałe efekty mycia w wodzie o różnej twardości, - z zawartoscią aktywnego chloru - pH 1%roztworu min. 12,5 - nie zawierajacy fosforanów - dozowanie: automatyczne (dozownik z sondą pomiarową) - op 10kg. 3. Środek nabłyszczający do płukania naczyń nadający idealny połysk bez konieczności dodatkowego wycierania ułatwiający płukanie w zmywarkach, - zawierajacy kwas cytrynowy ,oraz alkohol izopropylowy - pH 2,5 -stężenie robocze nie wyższe niż 0,05% -op 10kg. 4. Środek w postaci płynu do rozpuszczania osadów wapniowych w zmywarkach gastronomicznych, - zwierajacy kwas azotowy oraz kwas fosforowy -stężenie robocze 1-5% -op 6 kg. 5. Środek w postaci proszku do rozpuszczania osadów wapniowych w zmywarkach gastronomicznych - nie pieni się - nie zawiera kwasu solnego - opakowanie 10 kg. 6. Skoncentrowany preparat w formie białego koloru proszku, do usuwania z powierzchni naczyń odbarwień po kawie i herbacie, zapobiegajacy żółknięciu naczyń z tworzw sztucznych , - zawierajacy: węglan diosodu oraz metakrzemian sodu - stężenie robocze nie wyższe niż 0,5% - pH 10 - opakowanie 10kg. Zgodnie z opisem zalącznika 1a do specyfikacji Ilości określone w załączniku nr 1a
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39832000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Talerze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Talerze porcelanowe białe głębokie 2. Talerze porcelanowe białe płytkie 3. Talerze porcelanowe białe deserowe 4. Kubki stołówkowe białe 5. Kubki białe z uchem 6. Łyżki stołowe nierdzewne 7. Łyżeczki stołowe nierdzewne 8. Widelce nierdzewne 9. Noże nierdzewne Zgodnie z opisem zalącznika 1a do specyfikacji Ilości określone w załączniku nr 1a
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39221210-2, 39223000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Krążki do szorowarek, nakładki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Krążek czyszczący do szorowarki, pad czarny, średnica zew. 40 cm, średnica wew. 8,5 cm 2. Krążek do szorowarki do polerowania -pad biały, średnica zew, 40cm, średnica wew. 8,5 cm 3. Pady do maszyny czyszczącej FIMAP GENIE G czerwone, średnica 35cm, 14" (op 5 szt) 4. Krążki do szorowania czarne do szorowarki ECOLAB BLUE DISCO 1500 (20cal.) op. 5szt 5. Krążki do polerowania (białe z ciemnym włosiem) (20cal.) op.5 szt 6. Nakładka /mop płaski typu przesuw, kompatybilna do systemu typu Blizard o wymiarach 42,5cm x 14cm Skład nakładki/mopa: 70% bawełna 30% poliester System mocowania: kieszenie po obu stronach mopa oraz specjalny zaczep z jednej strony wykonany z polipropylenu umożliwiający namaczanie i płukanie w sposób bezdotykowy Lamówka/obwódka mopa : w kolorze żółtym Znakowanie: możliwość wszycia 4 kolorowych wszywek ( niebieska, czerwona, żółta, zielona) Obszycie: w środku pętelki - 4 rzędy podwójnych pętli, na zewnątrz pętelki, Pętle bawełniane - splot 6nitek Możliwość prania i dezynfekcji w 950C, gwarantowana maks. liczba prań do 350 cykli Waga suchego mopa max.200g, absorbcja wody max. 525g Wszywka (rozmiar 25mm x 45mm) zawierająca: przepis prania/piktogramy, logo producenta, napis: produkt wyprodukowany w Polsce Wszystkie informacje potwierdzone pisemnie przez producenta - dokument dostępny na żądanie zamawiającego ( próbka 3 szt). Zgodnie z opisem zalącznika 1a do specyfikacji Ilości określone w załączniku nr 1a
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42972000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Worki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Worki sanitarne z folii nieprzezroczystej minimum gr.0,07 o wymiarach szer 80 x dł 120 w kolorze czerwonym, czarnym, niebieskim, żółte, pakowane po 10 (próbka każdego koloru 1 szt.). 3. Worki z folii nieprzezroczystej minimum grubość 0,05 o wym. szer. 60x dł 80, w kolorze: niebieskim, czerwonym, żółtym, czarnym, pakowane po 50 szt.(próbka każdego koloru 1 szt.). 4. Worki foliowe nieprzezroczyste w kolorze czerwonym o wymiarze 20cm x 30 cm (próbka). 5. Worek, nie przepuszczający światła. Kolor fioletowy, zielony, szary lub niebieski o wymiarach: 210 x 350 (mm) (próbka). 6. Worek, nie przepuszczający światła. Kolor fioletowy zielony lub szary o wymiarach: 160 x 260 (mm) (próbka). Zgodnie z opisem zalącznika 1a do specyfikacji Ilości określone w załączniku nr 1a
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19640000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Worki strunowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Worki strunowe 230 x 320 - opakowanie 100 szt 2. Worki strunowe 340 x 470 - opakowanie 100 szt 3. Worki strunowe 300 x 430 - opakowanie 100 szt. 4. Worki strunowe 200 x 250 - opakowanie 100 szt. 5. Worki strunowe 200 x 330 - opakowanie 100 szt. Zgodnie z opisem zalącznika 1a do specyfikacji Ilości określone w załączniku nr 1a
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19640000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Jednorazowe chusteczki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jednorazowe chusteczki wykonane włókniny o wymiarach 18cm x 39cm, niskopyłowe, chłonne, wtrzymałe na rozdarcia o gramaturze 50g/m2, konfekcjonowane w zwoje po 256 chusteczek. Zgodnie z opisem zalącznika 1a do specyfikacji Ilości określone w załączniku nr 1a
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39514200-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Środki czystości wraz z dzierżawą systemów dozujących
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Antybakteryjny i antystatyczny środek do bieżącego mycia pomieszczeń i urządzeń sanitarnych. Skutecznie usuwa drobnoustroje, rdzę , kamień wodny, tłusty brud, osady wapienne, urynowe i mydlane. Zawierający nanocząsteczki krzemu, chroniące przed ponownym osadzaniem brudu i dzięki którym znacznie łatwiej utrzymać czystość mytych powierzchni. Posiadający i pozostawiający po umyciu przyjemny zapach. Produkt o stężeniu max do 10% na 10L wody. Stosowany w rozcieńczeniach 1:10 do 1:100. Zawierający: kwas glikolowy, izopropanol, izotridekanol oksyetylowany, chlorek didecylodimetyloamoniowy oraz inhibitor korozji. Preparat musi posiadać pozwolenie na obrót produktem biobójczym i świadectwo rejestracji. PH koncentratu 2,0-3,0. Gęstość koncentratu 1,000 - 1,010 g/cm3. Opakowania 10L zawierające informację na temat pH koncentratu i zalecanych roztworów 2. Skoncentrowany preparat antystatyczny do mycia powierzchni i przedmiotów nadpodłogowych( ogólnych i szklanych). Przeznaczony do wszystkich powierzchni zmywalnych /glazura, meble, powierzchnie laminowane, lamperie etc., (w tym do powierzchni błyszczących /szyby, lustra, przeszklenia). Zawiera nanokrzemionkę, która opóźnia efekt osadzania się brudu i powoduje ułatwienie procesu kolejnego mycia. Stosowany jako koncentrat w rozcieńczeniach 1:20. Zawierający: <5% anionowych środków powierzchniowo czynnych, alkohole oraz przyjemny zapach. pH produktu: 8-10. Brak oznakowania CLP na opakowaniu.Nie zawiera aldehydów i formaldehydów. Opakowania 10L zawierające informację na temat pH koncentratu i zalecanych roztworów 3. Neutralny antystatyczny środek w postaci koncentratu do mycia podłóg . Zalecany do bieżącego mycia wodoodpornych podłóg z PCV, linoleum, kamienia naturalnego, betonu, marmuru, podłóg ceramicznych, gresu, lakierowanych parkietów oraz paneli. Nie pozostawiający smug i zacieków. Stosowany w rozcieńczeniach 1:100 do 1:200. Polecany zarówno do mycia ręcznego jak i maszynowego. Brak oznakowania CLP na opakowaniu. Zawierający: <5% niejonowych środków powierzchniowo czynnych, <5% alkoholi. Pozostawiający przyjemny, zapach o pH 6-7. Gęstość koncentratu 1,000 - 1,040g/cm3. Opakowanie 10L zawierające informację na temat pH koncentratu i zalecanych roztworów. Produkt posiadający Świadectwo Jakości Zdrowotnej 4. Antypoślizgowy, antystatyczny środek do codziennego mycia i nabłyszczania podłóg wodoodpornych. Koncentrat o stężeniu 0,25 do 0,5 na 10L wody. Zawierający 5-15% niejonowych środków powierzchniowo czynnych w postaci izotridekanolu moksyetylowanego oraz 1-5% polimerów akrylowych. Zalecany do codziennej pielęgnacji podłóg pokrytych środkami polimerowymi, którego stosowanie wydłuża żywotność powłoki. Pozostawiający przyjemny zapach. Zalecany do stosowania ręcznego i maszynowego. Gęstość koncentratu min 1030-max1060kg/m3. Stosowany w rozcieńczeniu 1:200 do 1:400. pH koncentratu 8,0-9,0. Opakowania 10L zawierające informację na temat pH koncentratu i zalecanych roztworów. Wymagany certyfikat ESD zgodny z międzynarodowymi normami CEI-IEC 61340-5-1:2009 oraz Świadectwo Jakości Zdrowotnej 5. Koncentrat do gruntownego czyszczenia pomieszczeń i urządzeń sanitarnych, odpornych na działanie kwasów. Skutecznie usuwający uciążliwe zabrudzenia tj. rdzę , kamień wodny, tłusty brud, osady wapienne, urynowe, cementowe i mydlane. Likwidujący przykre zapachy w pomieszczeniach zawilgoconych. Polecany do czyszczenia muszli klozetowych, pisuarów, bidetów, umywalek. Zawierający technologię opóźniającą osadzanie się kamienia wodnego na mytych powierzchniach. Bardzo skuteczny w obszarze odkamieniania posiadający udokumentowany współczynnik KLI (dot. skuteczności odkamieniania) większy niż 2. Stosowany w rozcieńczeniach 1:10 do 1:50. Zawierający: <5% niejonowych środków powierzchniowo czynnych, 5-10% kwasu amidosulfonowego, 5-10% kwasu ortofosforowego, izotridekanol oksyetylowany, 2-butoksyetanol oraz inhibitor korozji. pH koncentratu 0,5-1,0. Gęstość koncentratu 1,085 - 1,095 g/cm3. Opakowania 1L zawierające informację na temat pH koncentratu i zalecanych roztworów. Produkt posiadający Świadectwo Jakości Zdrowotnej 6. Uniwersalny skoncentrowany środek do usuwania zabrudzeń ropopochodnych, osadów kuchennych, mocnych tłustych zabrudzeń z posadzek i powierzchni odpornych na działanie alkaliów. Polecany zarówno do mycia ręcznego jak i maszynowego. Zawierający <5% fosforanów, <5% fosfonianów, <5% EDTA i jego soli, metakrzemian sodu. Gęstość koncentratu 1040-1070 kg/m3,. Posiada certyfikat ESD i dopuszczenie do stosowania w zakładach przemysłu spożywczego do powierzchni mających kontakt z żywnością. Opakowanie 10 L zawierające informację na temat pH koncentratu i zalecanych roztworów 7. Antybakteryjny koncentrat do wszelakich wodoodpornych powierzchni o bakteriobójczym spektrum działania, rozkładający szkodliwe związki siarkowodorowe zachodzące w procesach gnilnych, eliminator odorów, o zapachu owoców cytrusowych, rozpuszcza oleje, woski, tłuszcze oraz zabrudzenia ropopochodne, zawierający: 100 g preparatu 1,0 g czwartorzędowych związków amoniowych, benzylo-C12-18-alkilodimethlo, chlorków, <5% niejonowych środków powierzchniowo czynnych, glikole, terpeny cytrusowe, związki wspomagające. Preparat do stosowania w toaletach stacjonarnych i kuchniach .Nie zawiera APEO, aldehydów i formaldehydów, produkt musi posiadać pozwolenie na obrót produktem biobójczym (4025/10) i świadectwo rejestracji, Świadectwo Jakości Zdrowotnej, dopuszczenia do powierzchni mających kontakt z żywnością. Gęstość preparatu od 965-980 kg/m3, pH koncentratu: 6,5 -8 8. Środek przeznaczony do gruntownego czyszczenia mocno zabrudzonych powierzchni i zmywania warstw polimerowych. Skutecznie usuwający stary brud, tłuszcze, pasty oraz powłoki polimerowe, niskopieniący, posiadający zdolność szybkiego rozpuszczania i emulgowania brudu ,o przyjemnym zapachu. Szczególnie zalecany do podłóg kamiennych, z lastriko oraz z PCV. Przeznaczony do czyszczenia ręcznego i maszynowego. Stosowany w rozcieńczeniach : usuwanie warstw polimerowych - 1:3 do 1:10; gruntowne mycie: 1:10 do 1:20. Zawierający <5% anionowych środków powierzchniowo czynnych, <5% niejonowych środków powierzchniowo czynnych. Nie zawierający amoniaku, n-metylpyrolidonu, wodorotlenku sodu ani potasu, pH koncentratu 11,0-12,0. Opakowania 10L zawierające informację na temat pH koncentratu i zalecanych roztworów. Posiada certyfikat ESD. 9. Dyspersja polimerowa do nabłyszczania podłóg , nie wymagająca polerowania. Przeznaczona do gumolitów, linoleum, płytek PCV i lastrika. Posiadająca właściwości antypoślizgowe zgodne z normą DIN18032/2,długotrwała, odporna na środki dezynfekujące i alkohol (potwierdzone oświadczeniem producenta), odporna na osadzanie brudu i zarysowania, posiadająca przyjemny zapach uwalniający się również po procesie polimeryzacji. Wydajność minimum 70m2 z 1 litra preparatu.. Zawierająca minimum 17% polimerów akrylowych oraz 1% wosków polietylenowych, a także jony cynku, utrwalające warstwę polimerową. pH preparatu 8,5-9,0. Opakowania 10L zawierające informację na temat pH koncentratu i zalecanych roztworów 10. Butelka z oryginalnym logo producenta z atomizerem, bezbarwna w celu zidentyfikowania roztworu roboczego, obklejona oryginalną etykietą producenta odporną na kwasy oraz zasady. Na etykiecie miejsce dla wpisania stężenia roztworu roboczego, instrukcja sposobu użycia, informacja dotycząca sposobu wykonania roztworu roboczego wraz z adresem producenta. Etykieta o kolorze kodu produktu. 11. Oryginalna butelka producenta z firmowym logo, posiadająca informacje na temat ph koncentratu oraz ph roztworu roboczego. Butelka posiada transparentną skalę pomocną w dozowaniu koncentratu, piktogram obrazujący sposób użycia, uchwyt antypoślizgowy, jednoznaczny kod kolorystyczny oznaczający strefę zastosowania, czytelną nazwę oraz indeks produktu, piktogram obrazujący obszar zastosowania. Butelka kompatybilna z dozownikiem 25ml, posiadająca ściętą korkoklapkę pomocną przy zalewaniu obrzeży muszli klozetowej. 12. Dzierżawa systemów dozujących o wymiarach: szerokość 163 mm-173 mm, wysokość 260 mm-270 mm. W skład systemu wchodzi urządzenie umożliwiające podłączenie co najmniej 4 preparatów i dozowanie ich w stężeniu od 0,25% . Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć kanistry 10l w dowolnej formie np. zamykanego kosza podwieszanego na ścianie. Termin dostawy i montażu systemów dozujących 10 dni od daty zawarcia umowy. 15 szt. Zgodnie z opisem zalącznika 1a do specyfikacji Ilości określone w załączniku nr 1a
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Środek myjący do powierzchni ze stali nierdzewnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Preparat w płynie(wyłącznie) do mycia i konserwacji powierzchni wykonanych ze stali nierdzewnej. Zawierający specjalny olej o własciwościach konserwujacych oraz nabłyszczajacych powierznię. Pakowany w butelki z atomizerm lub pojemniki z atomizerem o poj min. 500ml max 1000ml- łacznie 30 litrów preparatu. Zgodnie z opisem zalącznika 1a do specyfikacji Ilości określone w załączniku nr 1a
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39830000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.