Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-19
Nidzica: Zadanie Nr 1:
Urządzenie placu zabaw przy ul. Żwirowej w Nidzicy
Zadanie Nr 2:
Urządzenie placu zabaw przy jeziorku miejskim w Nidzicy
Numer ogłoszenia: 56783 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6252504, fax 089 6252170.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://nidzica-um.bip-wm.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie Nr 1: Urządzenie placu zabaw przy ul. Żwirowej w Nidzicy Zadanie Nr 2: Urządzenie placu zabaw przy jeziorku miejskim w Nidzicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: Urządzenie placu zabaw przy ul. Żwirowej w Nidzicy Zadanie Nr 2: Urządzenie placu zabaw przy jeziorku miejskim w Nidzicy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 21.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i złożyli wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu w/w warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie wyłącznie na podstawie analizy dokumentów wymienionych w rozdziale IV SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego wynika że profil działalności jest odpowiedni dla wykonania zamówienia; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty: 2. Wykaz co najmniej 1 wykonanej tożsamej roboty o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, opinie, protokoły odbioru itp.), sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujący dokument opatrzony kolejnym numerem jako załącznik do oferty: 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wystawioną przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej opisano w SIWZ. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Termin wykonania zamówienia - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nidzica-um.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica (pokój nr 3) w godz. 7:30-15:30 lub po złożeniu piosemnego wniosku:pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną na e-mail:um_ti@nidzica.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Nidzicy (pokój nr 19) lub przesłać na adres:Urząd Miejski w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Pożądany termin wykonania zamówienia: 01.06.2008r. Otwarcie ofert nastapi w dniu 09.04.2008r. o godz. 11:30 w pokoju nr 5 Urzędu Miejksiego w Nidzicy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenie placu zabaw przy ul. Żwirowej w Nidzicy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Urządzenie placu zabaw przy ul. Żwirowej w Nidzicy W I etapie realizacji inwestycji planowane jest wykonanie elementu A z projektu : A. Roboty przygotowawcze i porządkowe terenu; A.1. usunięcie (karczowanie krzewów) na powierzchni około 0,114 ha ; A.2. mechaniczne plantowanie na powierzchni około 1140,00 m2; A.3. wykonanie skarp (ukształtowanie skarp) oraz roboty ziemne w ilości ok. 250 m3; A.4. uporządkowanie terenu - w ilości ok. 1140,00 m2; B. Urządzenie zieleni B.1 wykonanie trawników na powierzchni ok. 1140,00 m2; UWAGA: Inwestor zastrzega sobie możliwość zmiany urządzenia trawników na wykonanie podsypki piaskowej wokół urządzeń .Wykonawca zobowiązany jest podać cenę za obsypanie urządzeń zabawowych piaskiem przesianym za m2 o grubości średnio 15,0 cm. C. urządzenie placu zabaw; C.1. ustawienie ławek parkowych drewnianych - 6 szt.; C.3. ustawienie piaskownicy - 2 szt.; C.4. ustawienie huśtawek podwójnych - 3 szt.; C.5. ustawienie sześciokąta wielofunkcyjnego - 1 szt.; C.6. ustawienie (huśtawki - ważki) na sprężynie - 3 szt.; C.7. ustawienie huśtawek sprężynowcowych - 2 szt.; C.8.ustawienie zestawu zabawowego - (wieży) - 1 szt. C.9 Zestaw zabawowo -sprawnościowy - 1 szt. D. Urządzenie do utrzymania porządku i czystości; D.1 ustawienie koszy na śmieci - 6 szt.; E. Urządzenie dróg i dojść do placyka zabaw (w zakresie niezbędnym do wykonania w I etapie - w celu umożliwienia korzystania z placyka zabaw); E.1. usunięcie (karczowanie krzewów) na powierzchni około 0,023 ha; E.2. niwelacja terenu na powierzchni około 200,00 m2; E.3. wykonanie skarp (ukształtowanie skarp) oraz roboty ziemne w ilości ok. 50 m3; E.4. uporządkowanie terenu - w ilości ok. 200,00 m2; E.5. wykonanie ścieżek o nawierzchni żwirowej z obrzeżami betonowymi - pow. ok. 200,00 m2.; E.6. wykonanie ogrodzenia (z siatki) od strony cmentarza) - ok. 31 mb. z cokołem z prefabrykowanych obrzeży betonowych . E.7wykonanie ogrodzenia placyka zabaw-wykonanie płotka drewnianego o wys. ok. 1.0 m. - ok. 106,0 mb.; E.8.. wykonanie furtek wejściowych na teren placu - 3 szt.; Zakres i sposób wykonania zamówienia dla zadania nr 1 i zadania nr 2 określają: - Projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, który określa pozostałe warunki na jakich Wykonawca będzie realizował zamówienie; - Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ; - Projekty budowlane i wykonawcze stanowiące załącznik nr 4 i 4A do SIWZ; - Zamienny projekt budowlany i wykonawczy dla zadania nr 1 stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.23.30.00-9, 45.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 21.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Termin wykonania zamówienia - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenie placu zabaw przy jeziorku miejskim w Nidzicy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2: Urządzenie placu zabaw przy jeziorku miejskim w Nidzicy Planuje się wykonanie placu zabaw i placu pod skatepark. I Etap realizacji placyka zabaw dla dzieci A. Roboty przygotowawcze i porządkowe; A.1. usunięcie krzewów - ok. 0,012 ha; A.2. wyrównanie terenu - 1000 m2; B. Urządzenie zieleni; B.1. wykonanie i uzupełnienie trawników - 800 m2; Uwaga :Inwestor zastrzega sobie możliwość zmiany urządzenia trawników na wykonanie podsypki piaskowej wokół urządzeń. Wykonawca zobowiązany będzie podać cenę za obsypanie urządzeń zabawowych piaskiem przesianym za m2 o grubości średnio 15,0 cm. C. Urządzenie placu zabaw; C.1. ustawienie ławek parkowych - szt.7; C.2. ustawienie zestawu zabawowo-sprawnościowego - szt. 1; C.3. ustawienie piaskownicy - szt.1; C.4. ustawienie huśtawek podwójnych - szt.2; C.5. ustawienie huśtawki ważki na sprężynie - szt.1; C.6. ustawienie karuzeli tarczowej 120 -150 cm. - szt.1; C.7. ustawienie huśtawki sprężynowcowej - szt.2; C.8. ustawienie przeplotni - szt.1; D. urządzenia do zapewnienia czystości terenu; D.1. kosze na śmieci - szt.4; E. wykonanie placyka skateparku -319m2 Zgodnie z konstrukcją podaną w projekcie. Uwaga :W związku z przyjętym krótkim terminem realizacji zadania prawdopodobne jest ,że posiana trawa na terenie realizacji zadania nr 1 i zadania nr 2 ,nie zdąży się ukorzenić do chwili oddania do użytku. Inwestor zobowiązuje się do ponownego odtwarzania trawników. Zakres i sposób wykonania zamówienia dla zadania nr 1 i zadania nr 2 określają: - Projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, który określa pozostałe warunki na jakich Wykonawca będzie realizował zamówienie; - Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ; - Projekty budowlane i wykonawcze stanowiące załącznik nr 4 i 4A do SIWZ; - Zamienny projekt budowlany i wykonawczy dla zadania nr 1 stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.23.30.00-9, 45.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 21.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Termin wykonania zamówienia - 40
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- 3/2025 Usługa prania bielizny, pościeli szpitalnej i odzieży ochronnej personelu medycznego oraz dzierżawa pościeli dla ZOZ w Nidzicy
- Sprzedaż i dostawa gazów medycznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
- Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Bartoszki.
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 629, 631, obręb Wilków
- Roboty budowalne polegające na zmianie sposobu użytkowana obiektu biurowego na cele zabudowy mieszkaniowej wraz z infrastrukturą w Szprotawie, ul. Sobieskiego, działka nr 271/22
- Budowa skateparku przy ul. Sportowej w Kobylinie.
- Dostosowanie toalet w szkołach podstawowych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Budowa chodników przy ulicy Wiatracznej, budowa ulicy XXX-lecia i parkingu przy ulicy Sportowej wraz z odwodnieniem.
- Budowa kanalizacji na terenie gminy Dalików - II etap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.