Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-07-31
Og³oszenie nr 567845-N-2020 z dnia 2020-07-31 r.
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.: ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego o sygn. DZP/14PN/2020
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
27273516200000, ul.
ul. M. C. Sk³odowskiej
10
,
41-800
Zabrze, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
032 3732308, 3732346, e-mail
zamowienia.publiczne@klinika-zabrze.med.pl, faks
032 3732308, 3732346.
Adres strony internetowej (URL): www.klinika-zabrze.med.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.klinika-zabrze.med.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej, podpisan± w³asnorêcznym podpisem albo w postaci elektronicznej podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Ofertê w postaci elektronicznej sk³ada siê wy³±cznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP
Adres:
w formie pisemnej: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. ul. M. Curie-Sk³odowskiej 10; 41-800 Zabrze Sekretariat Szpitala (budynek administracji - II piêtro). W formie elektronicznej: za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego o sygn. DZP/14PN/2020
Numer referencyjny:
DZP/14PN/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: SIWZ cz. III Przedmiotem zamówienia jest: "¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego" o sygn. DZP/14PN/2020 III.1 Przedmiot zamówienia obejmuje: o ¶wiadczenie us³ug transportu sanitarnego krwi i preparatów krwiopochodnych (dotyczy pakietu nr 1) o ¶wiadczenie us³ug transportu sanitarnego materia³ów biologicznych (dotyczy pakietu nr 2) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ - Formularz cenowy III.2 Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê w postêpowaniu o¶wiadczaj±, ¿e zobowi±zuj± siê do przestrzegania poni¿szych wymagañ: 1) Zaoferuj± us³ugê zgodn± z opisem przedmiotu zamówienia uszczegó³owionym w za³±czniku nr 5 do SIWZ - dotyczy Pakietu nr 1, 2 2) ¦wiadczenia zdrowotne wykonywane bêd± 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobê (tak¿e w dni ustawowo wolne od pracy) - dotyczy Pakietu nr 1,2 3) Termin p³atno¶ci stanowi warto¶æ punktowan± zgodnie z zapisami SIWZ rozdz XXV Maksymalny termin p³atno¶ci to 60 dni, natomiast najkrótszy termin p³atno¶ci 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiaj±cego prawid³owo wystawionej faktury VAT/rachunku - dotyczy Pakietu nr 1,2. 4) ¦rodek transportu sanitarnego bêdzie spe³nia³ cechy techniczne i jako¶ciowe okre¶lone w aktualnie obowi±zuj±cych Polskich Normach przenosz±cych europejskie normy zharmonizowane - dotyczy Pakietu nr 1,2. 5) Transport powinien byæ zgodny z Rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 pa¼dziernika 2017 r. w sprawie leczenia krwi± i jej sk³adnikami w podmiotach leczniczych wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz± w rodzaju stacjonarne i ca³odobowe ¶wiadczenia zdrowotne (Dz. U. z 2020 poz. 535 z pó¼n. zm.) - dotyczy Pakietu nr 1. 6) ¦rodek transportu sanitarnego bêdzie pojazdem uprzywilejowanym i posiada³ zezwolenie MSW na u¿ywanie sygna³ów d¼wiêkowych zgodnie z Ustaw± z dnia 20 czerwca 1997 r.- Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 110 z pó¼n. zm.) - dotyczy Pakietu 1. 7) ¦rodek transportu bêdzie posiada³ aktualne ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badania techniczne (Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ ww. dokumenty na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego) - dotyczy Pakietu nr 1,2. 8) ¦rodek transportu bêdzie posiada³ oznakowanie zgodne z obowi±zuj±cymi przepisami prawa - dotyczy Pakietu 1,2. 9) ¦wiadczenie us³ug na rzecz Zamawiaj±cego nast±pi na podstawie pisemnych zleceñ lekarskich (wzór zlecenia stanowi Za³±cznik nr 2 do umowy), po telefonicznym uzgodnieniu miejsca, terminu oraz czasu przewozu i pisemnym potwierdzeniu zlecenia przewozu przez osobê upowa¿nion± do tego przez Zamawiaj±cego - dotyczy Pakietu nr 1,2. 10) Wykonawca bêdzie siê stawia³ w miejscu okre¶lonym w zleceniu lekarskim w celu rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ugi w terminie i czasie okre¶lonym w zleceniu. W przypadku transportu sanitarnego realizowanego w trybie planowym pracownik Zamawiaj±cego zleci Wykonawcy realizacjê transportu z co najmniej 12 godzinnym wyprzedzeniem. Natomiast w przypadku transportu sanitarnego realizowanego w trybie pilnym rozpoczêcie ¶wiadczenia us³ugi nast±pi najpó¼niej do 30 minut od zg³oszenia - dotyczy Pakietu nr 2. 11) Po otrzymaniu zg³oszenia przewozu krwi lub preparatów krwiopochodnych, przyjmuj±cy zlecenie zobowi±¿e siê do niezw³ocznego wykonania zlecenia. W trybie "na ratunek" nie pó¼niej ni¿ do 60 minut od zg³oszenia, natomiast w trybie planowym w czasie 4 godzin licz±c od momentu przyjêcia zg³oszenia - dotyczy Pakietu nr 1. 12) Pojazd powinien byæ wyposa¿ony w lodówkê - materia³ biologiczny przewo¿ony celem wykonania badania w kierunku potwierdzenia obecno¶ci koronawirusa winien byæ umieszczony w lodówce w temp. 2 do 8°C. - dotyczy Pakietu nr 2. 13) Pojazd sanitarny w szczególno¶ci powinien posiadaæ pojemniki transportowe umo¿liwiaj±ce utrzymanie podczas transportu temperatury wymaganej dla krwi lub preparatu krwiopochodnego zgodnie z zapisami Rozporz±dzenia Ministra zdrowia z dnia 16 pa¼dziernika 2017 r. w sprawie leczenia krwi± i jej sk³adnikami w podmiotach leczniczych wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz± w rodzaju stacjonarne i ca³odobowe ¶wiadczenia zdrowotne (Dz. U. z 2020 poz. 535 z pó¼n. zm.) dot. Pakietu nr 1 14) Wykonawca zobowi±¿e siê do prowadzenia dokumentacji medycznej zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa - dotyczy Pakietu nr 1,2. 15) Wykonawca zobowi±¿e siê do prowadzenia sprawozdawczo¶ci statystycznej na zasadach obowi±zuj±cych w podmiotach leczniczych - dotyczy Pakietu nr 1,2. 16) Wykonawca zobowi±¿e siê do poddania kontroli na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 27.08.2004 r. o ¶wiadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze ¶rodków publicznych (tj. Dz. U. z 2019r. poz.1373 z pó¼n. zm.) w zakresie wynikaj±cym z umowy Zamawiaj±cego zawartej z Narodowym Funduszem Zdrowia, a tak¿e do poddania siê kontroli Zamawiaj±cego w zakresie realizacji niniejszej umowy - dotyczy Pakietu 1,2. 17) Wykonawca zobowi±¿e siê do posiadania w okresie trwania niniejszej umowy, wa¿nej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie ¶wiadczonych przez siebie us³ug. W sytuacji, gdy w trakcie obowi±zywania umowy, umowa ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej wyga¶nie, Wykonawca bêdzie zobowi±zany zawrzeæ now± umowê ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewniæ ci±g³o¶æ wykonywania umowy - dotyczy Pakietu nr 1,2. Zamawiaj±cy wymaga dostarczenia kopii umowy ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej przed terminem podpisania umowy. 18) Wykonawca podpisze umowê, której wzór stanowi w zale¿no¶ci od Pakietu Pakiet 1 - za³±cznik nr 6a do SIWZ; Pakiet 2 - za³±cznik nr 6b do SIWZ; Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych (integralna czê¶æ ka¿dej umów) - za³±cznik nr 6c do SIWZ 19) Zamawiaj±cy wymaga, aby czynno¶ci dyspozytora zwi±zane z wykonaniem us³ugi transportu sanitarnego w ramach realizacji umowy by³y wykonywane przez osoby zatrudnione na umowê o pracê zgodnie z art. 29 ust 3a Ustawy pzp.
II.5) G³ówny kod CPV: 60.10.00.00 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 24 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
SIWZ. rozdz. XIII.
3.3.1. Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie (dysponuje lub bêdzie dysponowa³) specjalistycznymi ¶rodkami transportu (pojazdy sanitarne powinny spe³niaæ cechy techniczne i jako¶ciowe okre¶lone w Polskich Normach przenosz±cych europejskie normy zharmonizowane) które posiadaj± aktualne ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badania techniczne pojazdu - dotyczy Pakietu nr 1,2.
3.3.2. Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie (dysponuje lub bêdzie dysponowa³) pojazdami uprzywilejowanym posiadaj±cymi zezwolenie MSW na u¿ywanie sygna³ów d¼wiêkowych zgodnie z Ustaw± z dnia 20 czerwca 1997 r.- Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 110 z pó¼n. zm.) - dotyczy Pakietu nr 1.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
SIWZ rozdz. XIII pkt 4.4. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza), w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (pkt 3.3. niniejszego rozdzia³u SIWZ) zostanie wezwany do przed³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów (aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów) zgodnie z art. 24 aa ustawy:
4.4.1. wykaz ¶rodków transportu którymi Wykonawca bêdzie wykonywa³ zamówienie wraz z o¶wiadczeniem Wykonawcy, ¿e oferowane ¶rodki transportu posiadaj± aktualne OC i NW oraz aktualne badania techniczne - dotyczy Pakietu 1,2. Wzór wykazu wraz z o¶wiadczeniem stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ
4.4.2 zezwolenie MSW na u¿ywanie sygna³ów d¼wiêkowych zgodnie z Ustaw± z dnia 20 czerwca 1997 r.- Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 110 z pó¼n. zm.) - dotyczy Pakietu 1.
Uwaga (dotycz±ca wszystkich o¶wiadczeñ i dokumentów):
1) Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub braku podstaw wykluczenia, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U.2020.346 t.j. z dnia 2020.03.04),
2) w przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty,
3) w przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski wskazanych przez Wykonawcê i pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów,
4) w przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego), korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SIWZ rozdz. XIII pkt 4. Wykaz o¶wiadczeñ i dokumentów, potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w pkt 3.3. oraz na potwierdzenie, ¿e oferowane us³ugi odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego: 4.1.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w pkt 3.3. do oferty nale¿y do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert O¶wiadczenia, zgodne ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 oraz za³±cznik nr 3 do SIWZ (o¶wiadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w O¶wiadczeniach stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 4.2 W celu potwierdzenia, ¿e oferowane us³ugi odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego (opisane w za³±czniku nr 5) do oferty nale¿y do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert: 4.2.1 Za³±cznik nr 5 - Formularz cenowy 4.3. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca sk³ada, stosownie do tre¶ci art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z za³±czonym wzorem o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej, podpisane w³asnorêcznym podpisem lub w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê, dokument o którym mowa w pkt 4.3. zobowi±zany jest z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê. 4.4. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza), w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (pkt 3.3. niniejszego rozdzia³u SIWZ) zostanie wezwany do przed³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów (aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów) zgodnie z art. 24 aa ustawy: 4.4.1. wykaz ¶rodków transportu którymi Wykonawca bêdzie wykonywa³ zamówienie wraz z o¶wiadczeniem Wykonawcy, ¿e oferowane ¶rodki transportu posiadaj± aktualne OC i NW oraz aktualne badania techniczne - dotyczy Pakietu 1,2. Wzór wykazu wraz z o¶wiadczeniem stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ 4.4.2 zezwolenie MSW na u¿ywanie sygna³ów d¼wiêkowych zgodnie z Ustaw± z dnia 20 czerwca 1997 r.- Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 110 z pó¼n. zm.) - dotyczy Pakietu 1. Uwaga (dotycz±ca wszystkich o¶wiadczeñ i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub braku podstaw wykluczenia, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U.2020.346 t.j. z dnia 2020.03.04), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski wskazanych przez Wykonawcê i pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego), korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne. SIWZ rozdz. XXI pkt 6 Do oferty nale¿y do³±czyæ: 6.1. Formularz ofertowy sporz±dzony wg za³±cznika nr 1 do SIWZ - w formie pisemnej, podpisany w³asnorêcznym podpisem (w przypadku, gdy wykonawca sk³ada ofertê w postaci papierowej), lub w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym (w przypadku, gdy wykonawca sk³ada ofertê w postaci elektronicznej). 6.2 O¶wiadczenia, zgodnie z za³±cznikiem nr 2 oraz 3 do SIWZ (o¶wiadczenia z art. 25a Ustawy) - w formie pisemnej, podpisany w³asnorêcznym podpisem (w przypadku, gdy wykonawca sk³ada ofertê w postaci papierowej), lub w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym w przypadku, gdy wykonawca sk³ada ofertê w postaci elektronicznej). 6.3. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z warunkami zamówienia i z za³±czonym wzorem umowy oraz ¿e przyjmuje ich tre¶æ bez ¿adnych zastrze¿eñ jak równie¿ o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie RODO - na formularzu oferty - zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SIWZ. 6.4. Za³±cznik nr 5 do SIWZ - Formularz cenowy w formie pisemnej, podpisany w³asnorêcznym podpisem (w przypadku, gdy wykonawca sk³ada ofertê w postaci papierowej), lub w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym w przypadku, gdy wykonawca sk³ada ofertê w postaci elektronicznej). 6.5. Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ w oryginale b±d¼ kopii, potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em notarialnie (w przypadku, gdy wykonawca sk³ada ofertê w postaci papierowej), lub z³o¿one przez Wykonawcê w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby udzielaj±cej pe³nomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii - kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza . 6.6. Dokument (np. zobowi±zanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy z³o¿one w oryginale w formie pisemnej, podpisany w³asnorêcznym podpisem osoby udzielaj±cej zobowi±zania (w przypadku, gdy wykonawca sk³ada ofertê w postaci papierowej), lub z³o¿one przez Wykonawcê w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby udzielaj±cej zobowi±zania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 98,00 |
termin p³atno¶ci | 2,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
SIWZ Rozdz. XXVII 5.Mo¿liwo¶æ zmiany umowy Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy zgodnie z art. 144 ustawy w stosunku do tre¶ci Oferty Wykonawcy, w szczególno¶ci poprzez zmianê odpowiednio sposobu realizacji us³ug, okresu i terminów ich realizacji i/lub ceny w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach: 5.1. zmiany ceny detalicznej paliwa (spadek lub wzrost) o 30 % wzglêdem stanu z dnia zawarcia umowy, 5.2. zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê 5.3. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê 5.4. zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, 5.5. konieczno¶ci zmiany ceny ofertowej brutto w sytuacji, gdy zmiana stawki podatku VAT bêdzie wynika³a ze zmiany przepisów prawa, a nie z zastosowania nieprawid³owej stawki podatku VAT przez Wykonawcê, 5.6. gdy w toku realizacji Umowy wyst±pi± zmiany stanu prawnego uniemo¿liwiaj±ce wykonywanie Umowy na dotychczasowych warunkach 5.7. Zmiany rachunku bankowego i innych danych zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiaj±cego 5.8. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. Zmiana osób upowa¿nionych do reprezentacji strony (do kontaktów) wymaga pisemnego powiadomienia drugiej Strony podpisanego przez osoby upowa¿nione do reprezentacji Strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-08-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e podana numeracja w Og³oszeniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych jest zgodna z numeracj± SIWZ Zamawiaj±cego. SIWZ rozdz. XXIX. INFORMACJE DODATKOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJ¡CA Z ART. 13 oraz ART. 14 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych bêdzie Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. ul.M.C.Sklodowskiej 10, 41-800 Zabrze, dalej jako Zamawiaj±cy; b) Zamawiaj±cy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, e i f RODO przetwarzaæ bêdzie ww. dane osobowe w nastêpuj±cych celach: - w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - zawarcie i realizacja lub rozwi±zanie Umowy oraz wykonywanie innych czynno¶ci zwi±zanych z Umow±, w tym czynno¶ci poprzedzaj±cych jej zawarcie; - realizacja uprawnienia lub obowi±zku prawnego wynikaj±cego z przepisów prawa, c) podanie danych osobowych nie jest obowi±zkowe, jednak¿e niezbêdne do realizacji celów okre¶lonych w pkt. b) powy¿ej; d) w zwi±zku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt. b), ww. dane mog± byæ udostêpniane osobom lub podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018) oraz podmiotom upowa¿nionym na mocy przepisów prawa oraz podmiotom, którym przekazanie danych jest uzasadnione dla wykonania okre¶lonej czynno¶ci lub realizacji okre¶lonej us³ugi, np. Poczta Polska, kurierzy, podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi prawne lub ksiêgowe; e) ww. dane osobowe nie bêd± transferowane do pañstw trzecich oraz organizacji miêdzynarodowych, nie bêd± równie¿ podlegaæ zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; f) ww. dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji wskazanych w pkt. b) celów przetwarzania, tj.: - w zakresie zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przez okres prowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeñ, - w zakresie realizacji zawartej Umowy przez okres do czasu jej realizacji, po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeñ, - w zakresie wype³niania obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Zamawiaj±cym przez okres do czasu wype³nienia tych obowi±zków; g) w zwi±zku z przetwarzaniem przez Zamawiaj±cego ww. danych osobowych, osobom, których ww. dane dotycz± przys³uguje: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; Ale nie przys³uguje: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. h) w sprawach spornych lub w przypadku uznania, i¿ przetwarzanie przez Zamawiaj±cego ww. danych osobowych narusza przepisy RODO, przys³uguje osobom, o których mowa w pkt. g) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego; i) Wyja¶nieñ w sprawach zwi±zanych z danymi osobowymi udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych Zamawiaj±cego - kontakt: tel. 32/ 373-23-00, adres e-mail: klinika@klinika-zabrze.med.pl Je¿eli w ramach umowy Wykonawca przekazuje dane osobowe swoich pracowników lub wspó³pracowników, niniejsza informacja ma zastosowanie tak¿e do nich i powinna zostaæ im przez Wykonawcê udostêpniona.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Transport sanitarnego krwi i preparatów krwiopochodnych |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60100000-9,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 98,00 |
termin p³atno¶ci | 2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Transport materia³ów biologicznych |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60100000-9,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 98,00 |
termin p³atno¶ci | 2,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OB£O¯EÑ CHIRURGICZNYCH, ¦RODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO U¯YTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
- "Wykonywanie wycen nieruchomo¶ci oraz innych opracowañ w celu realizacji zadañ Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do koñca 2025 r. z podzia³em na 4 Rejony"
- Zakup wraz z dostaw± artyku³ów ¿ywno¶ciowych (produktów spo¿ywczych) dla Domu Pomocy Spo³ecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawê zastawek aortalnych samorozprê¿alnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o modu³y e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIA£ÓW INSTALACYJNYCH
wiêcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowo¿enie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów do Szko³y Podstawowej w Dubeninkach w okresie od 7 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. w formie zakupu biletów miesiêcznych
- US£UGI TRANSPORTOWE NA PRZEWÓZ DZIECI I M£ODZIE¯Y SZKOLNEJ Z GMINY MIKSTAT W 2025 ROKU
- Dowóz uczniów z niepe³nosprawno¶ciami zamieszka³ych na terenie Gminy Klembów do jednostek o¶wiatowych
- "Zakup biletów miesiêcznych dla uczniów doje¿d¿aj±cych do placówek o¶wiatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r."
- ¦wiadczenie us³ugi ca³orocznego sprz±tania i pielêgnacji terenów zewnêtrznych bêd±cych we w³adaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w £odzi.
- Przewóz zawodników sekcji sportowych i uczestników przedsiêwziêæ kulturalnych minibusami i autobusami
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.