Ogłoszenie z dnia 2019-07-02
Ogłoszenie nr 567847-N-2019 z dnia 2019-07-02 r.
Naleśnictwo Kościan: Wymiana konstrukcji dachowej i pokrycia dachu w budynku mieszkalnym w Perkowie-II POSTĘPOWANIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Naleśnictwo Kościan, krajowy numer identyfikacyjny
41000812200000, ul.
Kurza Góra, ul. Gostyńska
89
,
64-000
Kościan, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
65/512-02-33, e-mail
koscian@poznan.lasy.gov.pl, faks
65/512-08-90.
Adres strony internetowej (URL): www.koscian.poznan.lasy.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
pan?stwowa jednostka organizacyjna nieposiadaja?ca osobowos?ci prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.lasy.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie - operator pocztowy, osobis?cie lub za pos?rednictwem posłan?ca
Adres:
Nadleśnictwo Kościan,Kurza Góra, ul. Gostyńska 89, 64-000 Kościan
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana konstrukcji dachowej i pokrycia dachu w budynku mieszkalnym w Perkowie-II POSTĘPOWANIE
Numer referencyjny:
SA.270.14.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamo?wienia jest wymian konstrukcji dachowej i pokrycia dachu w budynku mieszkalnym w Perkowie. Zamo?wienie obejmuje w szczego?lnos?ci: - przygotowanie i zagospodarowanie placu budowy, - wykonanie fundamento?w - wykonanie konstrukcji dachu i zadaszen?, - ułoz?enie pokrycia dachu i zadaszen?, - wykonanie s?cianek działowych - montaz? stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie elewacji, - roboty instalacyjne, - roboty wykon?czeniowe, - uporza?dkowanie terenu budowy, transport materiało?w w obre?bie placu budowy jak i poza nim. 2. Zamawiaja?cy wymaga co najmniej 36 miesie?cznego okresu gwarancyji w odniesieniu do wszystkich elemento?w zamo?wienia, liczonego od daty sporza?dzenia protokołu odbioru kon?cowego robo?t, wraz z wliczona? w cene? oferty, biez?a?ca? konserwacja? wynikaja?ca? z warunko?w gwarancji i naprawa? w okresie gwarancyjnym. 3. Przedmiot zamo?wienia został szczego?łowo okres?lony w Projekcie Budowlanym - zała?cznik nr 8 do SIWZ, Kosztorysach ofertowych - zała?cznik nr 9, STWiOR - zała?cznik nr 10 do SIWZ oraz Projekcie Umowy- zała?cznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiaja?cy dopuszcza stosowanie rozwia?zan? ro?wnowaz?nych. Wyste?puja?ce w opracowaniach dotycza?cych opisu przedmiotu zamo?wienia nazwy, typy i pochodzenie produkto?w nalez?y czytac? w ten sposo?b, z?e towarzyszy im okres?lenie "lub ro?wnowaz?ne". Przez poje?cie "lub ro?wnowaz?ne" Zamawiaja?cy rozumie zastosowanie i przyje?cie do oferty urza?dzen?, produkto?w, materiało?w i technologii spełniaja?cych wymagania w zakresie standardo?w jakos?ciowych oraz istotnych parametro?w technicznych i technologicznych załoz?onych w opisie przedmiotu zamo?wienia, w szczego?lnos?ci w dokumentacji technicznej. W przypadku zamiaru wbudowania urza?dzen? i materiało?w ro?wnowaz?nych w stosunku do wymienionych w opracowaniach, Wykonawca ro?wniez? dla wszystkich zmienionych elemento?w ma obowia?zek posiadac? w stosunku do uz?ytych materiało?w i urza?dzen? komplet dokumento?w zezwalaja?cych na ich stosowanie w budownictwie (wyniko?w badan?, atesto?w, certyfikato?w, deklaracji zgodnos?ci i innych dokumento?w uzupełniaja?cych), kto?re be?da? podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy.
II.5) Główny kod CPV: 45200000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45211350-7 |
45400000-1 |
45231000-5 |
45321000-3 |
45312311-0 |
45311100-1 |
45261210-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiaja?cy dopuszcza udzielenie zamo?wien?, o kto?rych mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6., w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamo?wienia podstawowego. Zakresem rzeczowym robo?t stanowia?cych przedmiot tych zamo?wien?, obje?te be?da? roboty wskazane rodzajowo w Kosztorysach ofertowych - zała?czniku nr 9 do SIWZ, tj. przygotowanie i zagospodarowanie placu budowy, wykonanie fundamento?w, wykonanie konstrukcji dachu i zadaszen?, ułoz?enie pokrycia dachu i zadaszen?, wykonanie s?cianek działowych montaz? stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie elewacji, roboty instalacyjne, roboty wykon?czeniowe, uporza?dkowanie terenu budowy, transport materiało?w w obre?bie placu budowy jak i poza nim. Zakres rzeczowy robo?t stanowia?cych przedmiot ww. zamo?wien? nie przekroczy wartos?ci 50 % wartos?ci niniejszego zamo?wienia. 2. Zamo?wienia, o kto?rych mowa w pkt 1. be?da? udzielane po przeprowadzeniu odre?bnego poste?powania o udzielenie zamo?wienia publicznego w trybie zamo?wienia z wolnej re?ki. 3. Zamo?wienia, be?da? udzielane w przypadku wysta?pienia koniecznos?ci zwie?kszenia zakresu rzeczowego robo?t stanowia?cych przedmiot zamo?wienia w obiekcie obje?tym przedmiotem niniejszego zamo?wienia lub innych obiektach nalez?a?cych do Zamawiaja?cego, na skutek zaistniałych u Zamawiaja?cego potrzeb gospodarczo-organizacyjnych. 4. Miejscem realizacji zamo?wien?, o kto?rych mowa w pkt 1. be?dzie obszar administracyjny Nadles?nictwa Kos?cian.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-10-30
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamo?wienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.10.2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiaja?cy nie stawia szczego?lnych wymagan? w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w poste?powaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiaja?cy nie stawia szczego?lnych wymagan? w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w poste?powaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiaja?cy nie stawia szczego?lnych wymagan? w zakresie opisu spełniania warunku udziału w poste?powaniu w odniesieniu do warunku dotycza?cego zdolnos?ci technicznej. 3.2. Warunek ten w zakresie dos?wiadczenia, zostanie uznany za spełniony, jes?li Wykonawca wykaz?e, z?e wykonał, w okresie ostatnich pie?ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jez?eli okres prowadzenia działalnos?ci jest kro?tszy - w tym okresie, co najmniej jedna? robote? budowlana? polegaja?ca? na budowie budynku lub przebudowie budynku obejmuja?cej wymiane? konstrukcji i pokrycia dachu o wartos?ci nie mniejszej niz? 150 000,00 zł brutto jedna robota. 3.3. Warunek ten, w zakresie oso?b skierowanych przez Wykonawce? do realizacji zamo?wienia, zostanie uznany za spełniony, jes?li Wykonawca wykaz?e, z?e dysponuje co najmniej: - 1 osoba? posiadaja?ca?, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnos?ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczen?, kto?ra pełnic? be?dzie funkcje? kierownika budowy; - 1 osoba? posiadaja?ca?, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnos?ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urza?dzen? cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodocia?gowych i kanalizacyjnych bez ograniczen?, kto?ra pełnic? be?dzie funkcje? kierownika robo?t branz?y sanitarnej; - 1 osoba? posiadaja?ca? uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnos?ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urza?dzen? elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczen?, kto?ra pełnic? be?dzie funkcje? kierownika robo?t branz?y elektrycznej. 6.3. Ocena spełniania warunko?w udziału w poste?powaniu dokonana zostanie zgodnie z formuła? "spełnia"/"nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w ofercie, naste?pnie potwierdzonych w dokumentach lub os?wiadczeniach złoz?onych przez Wykonawco?w, o kto?rych mowa w pkt. 7. 6.4. W przypadku Wykonawco?w wspo?lnie ubiegaja?cych sie? o udzielenie zamo?wienia, kaz?dy z warunko?w udziału w poste?powaniu okres?lonych w pkt. 6.2. winien spełniac? co najmniej jeden z tych wykonawco?w. Z?aden z Wykonawco?w wspo?lnie ubiegaja?cych sie? o udzielenie zamo?wienia nie moz?e podlegac? wykluczeniu z poste?powania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
7.7.3. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okres?lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnos?nie skazania za wykroczenie na kare? aresztu, w zakresie okres?lonym przez zamawiaja?cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wczes?niej niz? 6 miesie?cy przed upływem terminu składania ofert albo wniosko?w o dopuszczenie do udziału w poste?powaniu; 7.7.4. zas?wiadczenie włas?ciwego naczelnika urze?du skarbowego potwierdzaja?cego, z?e wykonawca nie zalega z opłacaniem podatko?w, wystawionego nie wczes?niej niz? 3 miesia?ce przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaja?cego, z?e wykonawca zawarł porozumienie z włas?ciwym organem podatkowym w sprawie spłat tych nalez?nos?ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczego?lnos?ci uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoz?enie na raty zaległych płatnos?ci lub wstrzymanie w całos?ci wykonania decyzji włas?ciwego organu; 7.7.5. zas?wiadczenie włas?ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczen? Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzaja?cego, z?e wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wczes?niej niz? 3 miesia?ce przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaja?cego, z?e wykonawca zawarł porozumienie z włas?ciwym organem w sprawie spłat tych nalez?nos?ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczego?lnos?ci uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoz?enie na raty zaległych płatnos?ci lub wstrzymanie w całos?ci wykonania decyzji włas?ciwego organu; 7.7.6. odpis z włas?ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji działalnos?ci gospodarczej, jez?eli odre?bne przepisy wymagaja? wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 7.7.7. os?wiadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sa?du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatko?w, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo -w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzaja?ce dokonanie płatnos?ci tych nalez?nos?ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wia?z?a?cego porozumienia w sprawie spłat tych nalez?nos?ci (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt. 15 PZP)(wg wzoru stanowia?cego zała?cznik nr 7 do SIWZ); 7.7.8. os?wiadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem s?rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania sie? o zamo?wienia publiczne(w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt. 22 PZP)(wg wzoru stanowia?cego zała?cznik nr 7 do SIWZ); 7.7.9. os?wiadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sa?du skazuja?cego za wykroczenie na kare? ograniczenia wolnos?ci lub grzywny w zakresie okres?lonym przez zamawiaja?cego na podstawie art.24 ust.5 pkt. 5 i 6 Ustawy)(wg wzoru stanowia?cego zała?cznik nr 7 do SIWZ); 7.7.10. os?wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatko?w i opłat lokalnych, o kto?rych mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716)(wg wzoru stanowia?cego zała?cznik nr 7 do SIWZ);7.8. Jez?eli wykonawca ma siedzibe? lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumento?w, o kto?rych mowa: 7.8.1 w pkt 7.7.3 składa informacje? z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny ro?wnowaz?ny dokument wydany przez włas?ciwy organ sa?dowy lub administracyjny kraju, w kto?rym wykonawca ma siedzibe? lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, kto?rej dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okres?lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 7.8.2 w pkt 7.7.4 - 7.7.6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w kto?rym wykonawca ma siedzibe? lub miejsce zamieszkania, potwierdzaja?ce odpowiednio, z?e: a) nie zalega z opłacaniem podatko?w, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo z?e zawarł porozumienie z włas?ciwym organem w sprawie spłat tych nalez?nos?ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczego?lnos?ci uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoz?enie na raty zaległych płatnos?ci lub wstrzymanie w całos?ci wykonania decyzji włas?ciwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłos?ci. 7.9. Dokumenty, o kto?rych mowa w pkt 7.8.1 i pkt 7.8.2 lit. b, powinny byc? wystawione nie wczes?niej niz? 6 miesie?cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o kto?rym mowa w pkt 7.8.2 lit. a, powinien byc? wystawiony nie wczes?niej niz? 3 miesia?ce przed upływem tego terminu. 7.10. Jez?eli w kraju, w kto?rym wykonawca ma siedzibe? lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, kto?rej dokument dotyczy, nie wydaje sie? dokumento?w, o kto?rych mowa w pkt 7.8, zaste?puje sie? je dokumentem zawieraja?cym odpowiednio os?wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo oso?b uprawnionych do jego reprezentacji, lub os?wiadczenie osoby, kto?rej dokument miał dotyczyc?, złoz?one przed notariuszem lub przed organem sa?dowym, administracyjnym albo organem samorza?du zawodowego lub gospodarczego włas?ciwym ze wzgle?du na siedzibe? lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie pkt 7.9. stosuje sie? odpowiednio. 7.11. Wykonawca maja?cy siedzibe? na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby maja?cej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, kto?rej dotyczy dokument wskazany w pkt 7.7.3, składa dokument, o kto?rym mowa w pkt 7.8.1, w zakresie okres?lonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy. Jez?eli w kraju, w kto?rym miejsce zamieszkania ma osoba, kto?rej dokument miał dotyczyc?, nie wydaje sie? takich dokumento?w, zaste?puje sie? go dokumentem zawieraja?cym os?wiadczenie tej osoby złoz?onym przed notariuszem lub przed organem sa?dowym, administracyjnym albo organem samorza?du zawodowego lub gospodarczego włas?ciwym ze wzgle?du na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien byc? wystawiony nie wczes?niej niz? 6 miesie?cy przed upływem terminu składania ofert. 7.12. Wykonawca wpisany do urze?dowego wykazu zatwierdzonych wykonawco?w lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikuja?ce spełniaja?ce wymogi europejskich norm certyfikacji moz?e złoz?yc? zas?wiadczenie o wpisie do urze?dowego wykazu wydane przez włas?ciwy organ lub certyfikat wydany przez włas?ciwa? jednostke? certyfikuja?ca? kraju, w kto?rym wykonawca ten ma siedzibe? lub miejsce zamieszkania, wskazuja?ce na dokumenty stanowia?ce podstawe? wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumento?w wymienionych w pkt 7.7. 7.13. Wykonawca nie jest obowia?zany do złoz?enia os?wiadczen? lub dokumento?w potwierdzaja?cych okolicznos?ci, o kto?rych mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 Pzp, jez?eli Zamawiaja?cy posiada os?wiadczenia lub dokumenty dotycza?ce tego Wykonawcy lub moz?e je uzyskac? za pomoca? bezpłatnych i ogo?lnodoste?pnych baz danych, w szczego?lnos?ci rejestro?w publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalnos?ci podmioto?w realizuja?cych zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 7.14. Wykonawca, kto?ry polega na zdolnos?ciach lub sytuacji innych podmioto?w na zasadach okres?lonych w art. 22a ustawy Prawo zamo?wien? publicznych, zobowia?zany jest do złoz?enia dokumento?w dotycza?cych tych podmioto?w okres?lonych w pkt. 7.7 ppkt 7.7.3.- 7.7.10.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.7.1. wykaz robo?t budowlanych wykonanych nie wczes?niej niz? w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosko?w o dopuszczenie do udziału w poste?powaniu, a jez?eli okres prowadzenia działalnos?ci jest kro?tszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartos?ci, daty, miejsca wykonania i podmioto?w, na rzecz kto?rych roboty te zostały wykonane, z zała?czeniem dowodo?w okres?laja?cych czy te roboty budowlane zostały wykonane nalez?ycie, w szczego?lnos?ci informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukon?czone, przy czym dowodami, o kto?rych mowa, sa? referencje ba?dz? inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz kto?rego roboty budowlane były wykonywane, a jez?eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskac? tych dokumento?w - inne dokumenty - zała?cznik nr 4 do SIWZ; 7.7.2. wykaz oso?b, skierowanych przez wykonawce? do realizacji zamo?wienia publicznego, w szczego?lnos?ci odpowiedzialnych za s?wiadczenie usług, kontrole? jakos?ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnien?, dos?wiadczenia i wykształcenia niezbe?dnych do wykonania zamo?wienia publicznego, a takz?e zakresu wykonywanych przez nie czynnos?ci oraz informacja? o podstawie do dysponowania tymi osobami - zała?cznik nr 5 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
7.5. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z poste?powania o udzielenie zamo?wienia w okolicznos?ciach, o kto?rych mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP Wykonawca be?dzie zobowia?zany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o kto?rej mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, złoz?yc? Zamawiaja?cemu os?wiadczenie o przynalez?nos?ci lub braku przynalez?nos?ci do tej samej grupy kapitałowej, wzo?r os?wiadczenia stanowi zała?cznik nr 3 SIWZ. Wraz ze złoz?eniem os?wiadczenia, wykonawca moz?e przedstawic? dowody, z?e powia?zania z innym wykonawca? nie prowadza? do zakło?cenia konkurencji w poste?powaniu o udzielenie zamo?wienia. W przypadku Wykonawco?w wspo?lnie ubiegaja?cych sie? o udzielenie zamo?wienia os?wiadczenie składa kaz?dy z takich Wykonawco?w. 11.6 Oferta musi zawierac?: 11.6.1 formularz oferty (zała?cznik nr 1do SIWZ), 11.6.2 kosztorysy ofertowe, kto?re Wykonawca sporza?dzi s?cis?le wg zała?cznika nr 9 do SIWZ, przy zachowaniu tej samej kolejnos?ci pozycji, tych samych opiso?w robo?t w poszczego?lnych pozycjach i ilos?ci przyje?tych robo?t. Cena ofertowa obliczona kosztorysem ofertowym be?dzie zawierac? wszelkie koszty niezbe?dne do zrealizowania przedmiotu zamo?wienia wynikaja?ce z kosztorysu ofertowego i specyfikacji istotnych warunko?w zamo?wienia. Kosztorys nalez?y tak sporza?dzic?, aby cena kon?cowa odpowiadała cenie oferty, zgodnie z punktem 13 SIWZ. 11.6.3 os?wiadczenia wymagane postanowieniami pkt 7.1 SIWZ, a w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku wykonawco?w wspo?lnie ubiegaja?cych sie? o udzielenie zamo?wienia - pełnomocnictwo. Jez?eli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunko?w udziału w poste?powaniu, zamierza polegac? na zdolnos?ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej doła?cza do oferty zobowia?zanie tego podmiotu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
9.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. 18.07.2019 r. godz. 09:00.
9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669).
9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski SA nr konta 35 1020 4160 0000 2602 0045 0841 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na wymianę konstrukcji dachowej i pokrycia dachu w budynku mieszkalnym w Perkowie - II postępowanie.
9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP.
9.5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (sekretariat). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Termin gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamo?wien? publicznych, Zamawiaja?cy dopuszcza: 1) przedłuz?enie terminu wykonania Umowy, jez?eli niemoz?nos?c? dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencje?: a) koniecznos?ci wykonania robo?t zamiennych, dodatkowych w tym zmian do umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 i zmian do umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy prawo zamo?wien? publicznych, udokumentowanych zatwierdzonym protokołem koniecznos?ci, b) przyczyn zalez?nych od Zamawiaja?cego, Organo?w Administracji, innych oso?b lub podmioto?w, za kto?rych działania nie odpowiada Wykonawca, w szczego?lnos?ci wysta?pienia opo?z?nien? w wydawaniu decyzji, zezwolen?, uzgodnien?, itp., do wydania kto?rych włas?ciwe organy sa? zobowia?zane na mocy przepiso?w prawa, jez?eli opo?z?nienie przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, w kto?rym ww. decyzje powinny zostac? wydane oraz nie sa? naste?pstwem okolicznos?ci, za kto?re wykonawca ponosi odpowiedzialnos?c?; c) nieuzyskania przez Zamawiaja?cego prawomocnej decyzji pozwolenia na budowe?, d) siły wyz?szej, e) warunko?w atmosferycznych nie pozwalaja?cych na realizacje? robo?t, dla kto?rych okres?lona odpowiednimi normami technologia wymaga włas?ciwych warunko?w atmosferycznych, f) zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, terenowymi (w szczego?lnos?ci przebiegiem urza?dzen? podziemnych, instalacji lub obiekto?w infrastrukturalnych), archeologicznymi, wodnymi itp., odmiennymi od przyje?tych w dokumentacji projektowej, tj.: np.: wyz?szy poziom wody gruntowej, inny przebieg urza?dzenia podziemnego, podziemna komora, kto?rej nie ma w planach itp.), g) zmiany terminu dostawy materiało?w lub urza?dzen? koniecznych do wykonania przedmiotu zamo?wienia przez podmiot trzeci (np. dostawce?, producenta) u kto?rego Wykonawca dokonał Zamo?wienia. W powyz?szych przypadkach termin wykonania Umowy moz?e ulec odpowiedniej zmianie - jez?eli przy zachowaniu nalez?ytej starannos?ci z uwzgle?dnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie moz?na było unikna?c? takiej zmiany oraz w przypadku kiedy Wykonawca wraz z wnioskiem o przedłuz?enie terminu przedłoz?y stosowne dokumenty potwierdzaja?ce faktyczne przesłanki przedłuz?enia terminu. 2) ograniczenie zakresu zamo?wienia, gdy rezygnacja z danej cze?s?ci jest korzystna dla Zamawiaja?cego lub wynika z obiektywnie uzasadnionych przesłanek (np. zmiana dokumentacji projektowej, sposo?b zagospodarowania terenu), 3) roboty zamienne wynikaja?ce w szczego?lnos?ci ze sposobu zagospodarowania terenu, koniecznos?ci zmian w dokumentacji projektowej oraz w zakresie zmian materiało?w, technologii i urza?dzen? na materiały, technologie i urza?dzenia spełniaja?ce parametry techniczne lub na materiały, technologie i urza?dzenia o wyz?szych parametrach niz? okres?lone w specyfikacji istotnych warunko?w zamo?wienia, dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy, jez?eli takie zmiany w szczego?lnos?ci: a) zapewnia? prawidłowa? realizacje? Umowy, b) obniz?a? koszty wykonania robo?t lub eksploatacji obiekto?w stanowia?cych Przedmiot Umowy, c) zapewnia? optymalne parametry technicznych lub podniosa? standard jakos?ci robo?t i obiekto?w stanowia?cych Przedmiot Umowy, d) be?da? wynikały ze sposobu zagospodarowania terenu; e) be?da? wynikały z koniecznos?ci zmiany dokumentacji projektowej; f) przyniosa? inne, wymierne korzys?ci dla Zamawiaja?cego. 4) roboty dodatkowe, 5) obniz?enie wynagrodzenia z uwagi na zmiane? lub ograniczenie faktycznego zakresu realizacji Umowy w szczego?lnos?ci w wyniku okolicznos?ci o kto?rych mowa w ust. 1 pkt. 2 i 3 niniejszego paragrafu. 2. W przypadku koniecznos?ci wprowadzenia zmian w Umowie, w zakresie wskazanym w ust. 1 powyz?ej, wykonawca ma obowia?zek przedłoz?yc? Zamawiaja?cemu wniosek dotycza?cy zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okolicznos?ci stanowia?cych podstawe? do z?a?dania takiej zmiany i zała?czyc? dowody to potwierdzaja?ce. 3. Wykonawca ma obowia?zek przedłoz?enia wniosku, o kto?rym mowa w ust. 2, w terminie umoz?liwiaja?cym jego weryfikacje? przez Zamawiaja?cego przed upływem terminu realizacji Umowy. 4. W przypadku koniecznos?ci zmiany dokumentacji projektowej, wynikaja?cej z inicjatywy wykonawcy, wykonawca przedłoz?y projekt zamienny podpisany przez projektanta. 5. Wprowadzenie zmian w Umowie, w zakresie wskazanym powyz?ej w ust. 1 pkt 2, 3 i 4 dokumentowane be?dzie zatwierdzonym protokołem koniecznos?ci. 6. W przypadku koniecznos?ci wprowadzenia zmian w Umowie, w zakresie wskazanym powyz?ej w ust. 1 pkt 2, 3 i 4 wartos?c? robo?t wynikaja?cych z wprowadzonych tymi postanowieniami zmian, odpowiadaja?cych opisowi pozycji w kosztorysie zostanie ustalona wg cen jednostkowych w nim wskazanych i uz?ywana be?dzie do wyliczenia wysokos?ci wynagrodzenia. Jez?eli roboty wynikaja?ce ze zmian wprowadzonych postanowieniami powyz?ej ust. 1 pkt 2, 3 i 4 nie odpowiadaja? opisowi w kosztorysie, Wykonawca powinien przedłoz?yc? do akceptacji Zamawiaja?cego kalkulacje? ceny jednostkowej tych robo?t z uwzgle?dnieniem cen nie wyz?szych od aktualnie obowia?zuja?cych s?rednich cen robocizny, materiało?w i sprze?tu opublikowanych w cenniku Intercenbud. Kalkulacja cen stanowic? be?dzie zała?cznik do protokołu koniecznos?ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-18, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.07.2019 r. o godz. 09:30 w Nadleśnictwie Kościan Kurza Góra, ul. Gostyńska 89, 64-000 Kościan, (świetlica).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- USŁUGA LEASINGU I PARANIA PODZIELONA NA 2 ZADANIA: ZADANIE 1: LEASING BIELIZNY POŚCIELOWEJ SZPITALNEJ, ZADANIE 2: PRANIE ODZIEŻY OCHRONNEJ BIAŁEJ I KOLOROWEJ I INNYCH ARTYKUŁÓW Z TKANIN
- "Przebudowa, zaadaptowanie i wyposażenie pomieszczeń na biura oraz pomieszczenia socjalne w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie przy ul. Szczepanowskiego 1".
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bargłów Kościelny
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Dostawa dwóch agregatów prądotwórczych oraz centralnego zasilacza awaryjnego UPS wraz z montażem
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. M. Konopnickiej i ul. Traugutta w Czechowicach-Dziedzicach
- "Poprawa zasobów wodnych w Gminie Sadowie - etap I" - powt.
- Przebudowa i rozbudowa ul. Strzeleckiej w Międzychodzie - ETAP I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.