Og³oszenie z dnia 2020-07-29
Og³oszenie nr 567859-N-2020 z dnia 2020-07-29 r.
Zwi±zek Gmin Regionu P³ockiego: "Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodz±cych z dzia³alno¶ci rolniczej na terenie gmin Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Tak
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zwi±zek Gmin Regionu P³ockiego, krajowy numer identyfikacyjny
61021677100000, ul.
ul. Zglenickiego
42
,
09-411
P³ock, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
24 366 03 00, e-mail
przetarg@zgrp.pl, faks
24 366 03 00.
Adres strony internetowej (URL): www.zgrp.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
http://zgrp.bip.org.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Zwi±zek miêdzygminny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
zgrp@zgrp.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://zgrp.bip.org.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
http://zgrp.bip.org.pl/
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodz±cych z dzia³alno¶ci rolniczej na terenie gmin Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego"
Numer referencyjny:
Z-KP.271.6.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia ofert czê¶ciowych. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania przez Wykonawcê oferty na dowolnie wybran± czê¶æ lub czê¶ci zamówienia. Ocena ofert i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie przeprowadzona odrêbnie dla ka¿dej z czê¶ci zamówienia, tj.: a. Czê¶ci I - Gmina S³upno, b. Czê¶æ II - Gmina Stara Bia³a, c. Czê¶ci III- Gmina £±ck, d. Czê¶æ IV - Gmina Pacyna, e. Czê¶æ V - Gmina Gostynin
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodz±cych z dzia³alno¶ci rolniczej na terenie gmin Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego", 2.Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ z³o¿enia ofert czê¶ciowych: a. Czê¶ci I - Gmina S³upno, b. Czê¶æ II - Gmina Stara Bia³a, c. Czê¶ci III- Gmina £±ck, d. Czê¶æ IV - Gmina Pacyna, e. Czê¶æ V - Gmina Gostynin 3.Ka¿da z w/w czê¶ci przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci nastêpuj±cy zakres prac: 1)odbiór odpadów z miejsc wskazanych Wykonawcy przez Gminy uczestnicz±ce w projekcie realizowanym przez Zamawiaj±cego na terenie gmin; S³upno, Stara Bia³a, £±ck, Pacyna, Gostynin, 2) wa¿enie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowañ po nawozach i opakowañ typu Big-Bag przy u¿yciu w³asnych (posiadaj±cych legalizacjê zgodn± z przepisami i normami obowi±zuj±cego prawa) urz±dzeñ, 3) za³adunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowañ po nawozach i opakowañ typu Big-Bag na ¶rodki transportu przystosowane do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowi±zuj±cego prawa oraz uporz±dkowanie miejsca wykonywania us³ugi z w/w odpadów, 4) transport ¶rodkami transportu przystosowanymi do odbioru odpadów zgodnie z przepisami i normami obowi±zuj±cego prawa, odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowañ po nawozach i opakowañ typu Big-Bag z miejsca odbioru do miejsca ich unieszkodliwiania/odzysku, przy czym ¶rodki transportu powinny posiadaæ ka¿dorazowo aktualne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z przepisami i normami obowi±zuj±cego prawa, 5) roz³adunek i przekazanie odpadów pochodz±cych z dzia³alno¶ci rolniczej: folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag do odzysku lub unieszkodliwienia, 6) prowadzenie ilo¶ciowej i jako¶ciowej ewidencji odpadów okre¶lonej w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z póz. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów okre¶lonych Rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819). 7) wygenerowanie z systemu BDO kart ewidencji odpadów potwierdzaj±cych przyjêcie odpadów, kart potwierdzaj±cych przekazanie odpadów do docelowej instalacji, dokumentów ewidencji odpadów potwierdzaj±ce ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku wraz z ich zbiorczym zestawieniem, 8) przekazywanie na ¿±danie Zamawiaj±cego informacji dotycz±cych realizowanych us³ug oraz realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Odpady objête umow±, tj. folia rolnicza czarna, folia rolnicza bia³a, siatka, sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach oraz typu Big Bag pochodz± z dzia³alno¶ci rolniczej podmiotów z terenu Gminy S³upno, Gminy Stara Bia³a, Gminy £±ck, Gminy Pacyna, Gminy Gostynin. 5. Odpady zostan± dostarczone przez w³a¶cicieli odpadów w wyznaczone przez Gminê miejsce zbiórki i odbioru przez Wykonawcê - przy czym jedynie uprawnionym do wskazania miejsca odbiory odpadów jest Gmina w³a¶ciwa dla terenu, z którego prowadzony jest odbiór odpadów tj.; 1) dla czê¶ci I zamówienia; Gmina S³upno - miejscowo¶æ Wykowo 57, 09-472 S³upno. 2) dla czê¶ci II zamówienia; Gmina Stara Bia³a -- dz. ew. nr 2/10 w miejscowo¶æ Ogorzelice przy ul. Bielskiej, 09-411 Stara Bia³a 3) dla czê¶ci III zamówienia; Gmina £±ck - Zak³ad Komunalny w £±cku, ul. Brzozowa 1, 09-520 £±ck 3) dla czê¶ci IV zamówienia; Gmina Pacyna - miejscowo¶æ S³omków 86, 09-541 Pacyna. 4) dla czê¶ci V zamówienia; Gmina Gostynin - Zak³ad Komunalny w Solcu sp. z o.o., Solec 39 C, 09-500 Gostynin. *- w zale¿no¶ci od tego jak± ofertê Wykonawcy, Zamawiaj±cy uzna³ za najkorzystniejsz± zostanie wpisana w³a¶ciwa czê¶æ opisana w pkt 1-5 powy¿ej - a pozosta³± czê¶æ która nie zostanie zostanie uznana za najkorzystniejsz± zostanie usuniêta. 6. Szacunkowa ilo¶æ folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowañ po nawozach i opakowañ typu Big-Bag przewidziana do odbioru, za³adunku, transportu i odzysku lub unieszkodliwienia wynosi: 1) dla czê¶ci I zamówienia - Gmina S³upno; ?poddana unieszkodliwieniu ok. 27,700 Mg ?poddana odzyskowi ok. 16,701 Mg ?³±cznie ok. 44,401 Mg 2) dla czê¶ci II zamówienia; -Gminy Stara Bia³a; ?poddana unieszkodliwieniu ok. 35,278 Mg poddana odzyskowi ok. 26,150 Mg? ³±cznie ok. 61,428 Mg 3) dla czê¶ci III zamówienia; - Gminy £±ck; ?poddana unieszkodliwieniu ok. 2,615 Mg ?poddana odzyskowi ok. 0,725 Mg ? ³±cznie ok. 3,340 Mg 4) dla czê¶ci IV zamówienia; - Gminy Pacyna; ? poddana unieszkodliwieniu ok. 54,500 Mg ? poddana odzyskowi ok. 15,770 Mg ? ³±cznie ok. 70,270 Mg 5) dla czê¶ci V zamówienia; -Gminy Gostynin; ? poddana unieszkodliwieniu ok. 82,751 Mg ? poddana odzyskowi ok. 40,000 Mg ? ³±cznie ok. 122,751 Mg £±cznie; ? poddana unieszkodliwieniu ok. 202,844 Mg ? poddana odzyskowi ok. 99,346 Mg ? ³±cznie ok. 302,19 Mg *- w zale¿no¶ci od tego jak± ofertê Wykonawcy, Zamawiaj±cy uzna³ za najkorzystniejsz± zostanie wpisana w³a¶ciwa czê¶æ opisana w pkt 1-5 powy¿ej - a pozosta³± czê¶æ która nie zostanie zostanie uznana za najkorzystniejsz± zostanie usuniêta. Przedstawione ilo¶ci s± wielko¶ciami szacunkowymi (które mog± ulec zmianie), okre¶lonymi na podstawie z³o¿onych wniosków przez - rolników, posiadaczy odpadów. Korzy¶æ z dofinansowania trafia do posiadaczy odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowañ po nawozach oraz typu Big Bag., którzy nie ponosz± kosztów w zakresie transportu oraz odzysku lub unieszkodliwienia ww. odpadów. Poniewa¿ odbiorc± korzy¶ci s± posiadacze odpadów - rolnicy, czyli przedsiêbiorcy (w rozumieniu prawa unijnego), staj± siê oni beneficjentami ostatecznymi pomocy publicznej. W przypadku gdy wsparcie przekazywane ostatecznym odbiorcom korzy¶ci stanowi dla nich pomoc publiczn±, podmiot udzielaj±cy pomocy (Zamawiaj±cy), zobowi±zany jest do zapewnienia zgodno¶ci tego wsparcia z zasadami pomocy publicznej okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Komisji (UE) nr 1408/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis w sektorze rolnym (Dz. Urz. UE L 352 z dnia 24.12.2013, str. 9, z pó¼n. zm.: Dz. Urz. UE L I 51 z dnia z 22.02.2019, str. 1 ) lub rozporz±dzeniu Komisji (UE) nr 1407/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis (Dz. Urz. UE L 352, 24.12.2013, str. 1), a tak¿e do realizacji innych obowi±zków podmiotu udzielaj±cego pomocy. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e wskazane wielko¶ci mog± ulec zwiêkszeniu lub zmniejszeniu.
II.5) G³ówny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90512000-9 |
90514000-3 |
90533000-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-08-31
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2021-08-31 |
II.9) Informacje dodatkowe: 1.Termin rozpoczêcia niniejszego przedmiotu zamówienia strony okre¶laj± na dzieñ podpisania umowy - dotyczy ka¿dej czê¶ci. 2.Termin zakoñczenia realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia nie bêdzie d³u¿szy ni¿ do dnia 31 sierpnia 2020 roku, zgodnie z ofert± Wykonawcy. Termin zakoñczenia realizacji umowy jest to termin rozliczenia rzeczowego umowy wraz z dostarczeniem przez Wykonawcê dokumentów okre¶lonych w § 9 ust. 11 od lit. a. do lit. e. - dotyczy ka¿dej czê¶ci.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada:
a.zezwolenie na zbieranie odpadów, o którym mowa w art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797) wydane przez w³a¶ciwy organ administracji publicznej;
b.zezwolenie na transport odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych, o którym mowa w art. 233 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797) wydany przez w³a¶ciwy do tego organ administracji publicznej, zgodnie z ustaw±.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo sprawdzenia na ka¿dym etapie realizacji us³ugi lub przed zawarciem umowy z Wykonawc± czy posiada on uprawnienia, o których mowa powy¿ej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest w posiadaniu dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e jest on ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿: 50 000 PLN (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a. wykona³ us³ugê, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ us³ugi wykonywane w okresie ostatnich 2 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ minimum dwie us³ugi w zakresie odbioru, za³adunku, transportu i przekazania do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów:
- 200 Mg (s³ownie: dwie¶cie Mg);
wraz z dowodami wydanymi przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonane, okre¶laj±cymi czy zosta³y wykonane nale¿ycie.
b. dysponuje odpowiedni± ilo¶ci± osób uprawnion± do terminowego wykonywania czynno¶ci objêtych przedmiotem zamówienia, które ukoñczy³y szkolenie z zakresu BHP i posiadaj± badania dopuszczaj±ce do pracy,
- dysponuje odpowiedni± ilo¶ci± samochodów zapewniaj±c± terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, które s± przystosowane do zbiórki i transportu odpadów;
c. posiada legalizacjê wagi przewo¼nej o ud¼wigu min 3 Mg.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
a.informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz odno¶nie skazania za wykroczenie na karê aresztu, w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; b.za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; c.za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; d.o¶wiadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci - stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SIWZ; e.o¶wiadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne - stanowi±cego Za³±cznik nr 8 do SIWZ; f.o¶wiadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku s±du skazuj±cego za wykroczenie na karê ograniczenia wolno¶ci lub grzywny w zakresie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy "PZP" - stanowi±cego Za³±cznik nr 9 do SIWZ; g.o¶wiadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170) - stanowi±cego Za³±cznik nr 10 do SIWZ; h.o¶wiadczenia Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej - stanowi±cego Za³±cznik nr 11 do SIWZ; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o zamówienie publiczne - Wykonawca sk³ada ww. o¶wiadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy "PZP".
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - Za³±cznik nr 5 do "SIWZ"
O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu - Za³±cznik nr 6 do "SIWZ"";
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Warto¶æ zamówienia - odbiór, za³adunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z folii rolniczych | 20,00 |
Warto¶æ zamówienia - odbiór, za³adunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z siatki i sznurka do owijania balotów | 20,00 |
Warto¶æ zamówienia - odbiór, za³adunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowañ po nawozach | 20,00 |
Warto¶æ zamówienia - odbiór, za³adunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowañ typu Big-Bag | 20,00 |
Termin wykonania zamówienia | 10,00 |
Gwarancja | 0,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Wszelkie zmiany zawartej umowy bêd± wymaga³y formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci. Zmiany umowy mog± dotyczyæ: a.poszczególnych terminów realizacji szczegó³owych elementów zamówienia, b.zmiany poszczególnych elementów zamówienia (szczegó³owych miejsc wykonania), c.warunków p³atno¶ci, 2.Zmiany, o których mowa w ust. 1 mog± nast±piæ jedynie w uzasadnionych przypadkach: a.w przypadku wyst±pienia "si³y wy¿szej" tj. katastrofa naturalna, strajk, po¿ar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, albo; b.gdy zaistnia³y istotne okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ przy zawarciu umowy, albo; c.w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 3.Zmiany do umowy nastêpuj± na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczno¶ci wprowadzenia tych zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-08-05, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Czê¶ci I - Gmina S³upno, |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90500000-2, 90512000-9, 90514000-3, 90533000-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a. warto¶æ zamówienia - odbiór, za³adunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z folii rolniczych | 20,00 |
b. warto¶æ zamówienia - odbiór, za³adunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z siatki i sznurka do owijania balotów | 20,00 |
c. warto¶æ zamówienia - odbiór, za³adunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowañ po nawozach | 20,00 |
d. warto¶æ zamówienia - odbiór, za³adunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowañ typu Big-Bag | 20,00 |
e. termin wykonania zamówienia | 10,00 |
f. gwarancja | 0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Czê¶æ II - Gmina Stara Bia³a, |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90500000-2, 90512000-9, 90514000-3, 90533000-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a. warto¶æ zamówienia - odbiór, za³adunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z folii rolniczych | 20,00 |
b. warto¶æ zamówienia - odbiór, za³adunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z siatki i sznurka do owijania balotów - | 20,00 |
c. warto¶æ zamówienia - odbiór, za³adunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowañ po nawozach | 20,00 |
d. warto¶æ zamówienia - odbiór, za³adunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowañ typu Big-Bag | 20,00 |
e. termin wykonania zamówienia | 10,00 |
f. gwarancja | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Czê¶ci III- Gmina £±ck, |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90500000-2, 90512000-9, 90514000-3, 90533000-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a. warto¶æ zamówienia - odbiór, za³adunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z folii rolniczych | 20,00 |
b. warto¶æ zamówienia - odbiór, za³adunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z siatki i sznurka do owijania balotów | 20,00 |
c. warto¶æ zamówienia - odbiór, za³adunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowañ po nawozach | 20,00 |
d. warto¶æ zamówienia - odbiór, za³adunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowañ typu Big-Bag | 20,00 |
e. termin wykonania zamówienia | 10,00 |
f. gwarancja | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 4 | Nazwa: | Czê¶æ IV - Gmina Pacyna, |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90500000-2, 90512000-9, 90514000-3, 90512000-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a. warto¶æ zamówienia - odbiór, za³adunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z folii rolniczych | 20,00 |
b. warto¶æ zamówienia - odbiór, za³adunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z siatki i sznurka do owijania balotów | 20,00 |
c. warto¶æ zamówienia - odbiór, za³adunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowañ po nawozach | 20,00 |
d. warto¶æ zamówienia - odbiór, za³adunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowañ typu Big-Bag | 20,00 |
e. termin wykonania zamówienia | 10,00 |
f. gwarancja | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 5 | Nazwa: | Czê¶æ V - Gmina Gostynin |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90500000-2, 90512000-9, 90514000-3, 90533000-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a. warto¶æ zamówienia - odbiór, za³adunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z folii rolniczych | 20,00 |
b. warto¶æ zamówienia - odbiór, za³adunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z siatki i sznurka do owijania balotów | 20,00 |
c. warto¶æ zamówienia - odbiór, za³adunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowañ po nawozach | 20,00 |
d. warto¶æ zamówienia - odbiór, za³adunek i transport do miejsca unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi odpadów z opakowañ typu Big-Bag | 20,00 |
e. termin wykonania zamówienia | 10,00 |
f. gwarancja | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Wykonanie Systemów Sygnalizacji W³amania i Napadu w budynku Inspektoratu ZUS w Gostyninie
- Druk materia³ów informacyjno - promocyjnych dla Wydzia³u Promocji i Sportu Urzêdu Miasta P³ocka na rok 2025
- Kompleksowa organizacja oraz obs³uga techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon P³ock
- Zaprojektowanie i wyk. robót bud. w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Modernizacja Oddz. Chirurgii Dzieciêcej, I i II Oddz. Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej w WSZ w P³ocku - etap II (2)"
- DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH STOSOWANYCH W CHEMIOTERAPII I PROGRAMACH LEKOWYCH - 8 PAKIETÓW
- ZAKUP SAMOCHODU POMOCNICZEGO DO WSPARCIA DZIA£AÑ RATOWNICZO-GA¦NICZYCH
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych dla Instytutu Chemii Organicznej PAN.
- Utrzymanie terenów zielonych (wycinka/przycinka drzew w pasach drogowych, pielêgnacja terenów zielonych - ronda) na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
- Us³uga odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12
- Us³ugi transportowe przy remontach i dzia³aniach porz±dkowych prowadzonych w pasach drogowych ulic Miasta Kutno przez pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci na terenie Gminy Fajs³awice
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03 - kompost nieodpowiadaj±cy wymaganiom (nienadaj±cy siê do wykorzystania) w procesie odzysku R 10 ze ZGOK Sp. z o.o. w Rzêdowie"
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.