Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-19
Warszawa: Dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych, warzyw konserwowanych, warzyw kiszonych oraz dżemów i soków według grupy CPV 15200000-0; 15331400-1, 15332290-3, 15332200-6; oznaczenie sprawy: 4/2008/Żywn.
Numer ogłoszenia: 56804 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2420, ul. 29 Listopada 1, 00-904 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6891532, fax 022 6891404.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.10wpsam.mil.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych, warzyw konserwowanych, warzyw kiszonych oraz dżemów i soków według grupy CPV 15200000-0; 15331400-1, 15332290-3, 15332200-6; oznaczenie sprawy: 4/2008/Żywn..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych, warzyw konserwowanych, warzyw kiszonych oraz dżemów i soków. (Asortyment; Jm.; Szacunkowe potrzeby) Zadanie nr 1 - ryby przetworzone i konserwowane: 1. Filet z miruny; kg; 900; 2. Filety śledziowe-Salinat; kg; 900; 3. Filet z dorsza; kg; 700; 4. Makrela wędzona; kg; 800; 5. Rolmopsy w zalewie octowej; kg; 400; 6. Sałatka śledziowa w sosie pomidorowym; kg; 600. Zadanie nr 2 - warzywa konserwowane: 1. Chrzan tarty; kg; 600; 2. Leczo pieczarkowe; kg; 1000; 3. Ogórki konserwowe; kg; 1500; 4. Papryka konserwowa; kg; 1500; 5. Sałatka szwedzka; kg; 1000; 6. Przecier ogórkowy; kg; 500. UWAGA: w zadaniu nr 2 w poz. 3, 4 i 5 podano wagę asortymentu bez opakowania i po odcieku. Zadanie nr 3 - warzywa kiszone: 1. Kapusta kwaszona; kg; 4000; 2. Ogórki kiszone; kg; 1800. UWAGA: w zadaniu nr 3 w poz. 1 podano wagę asortymentu bez opakowania i po odcieku. Zadanie nr 4 - dżemy i soki: 1. Dżem wysokosłodzony śliwkowy 25 g; kg; 200; 2. Dżem wysokosłodzony wiśniowy; kg; 600; 3. Dżem wysokosłodzony truskawkowy; kg; 600; 4. Kompot śliwkowy; kg; 2000; 5. Kompot truskawkowy; kg; 2000; 6. Kompot wiśniowy; kg; 2000; 7. Napój owocowy; kg; 1800; 8. Soki owocowe; kg; 1800.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane Kod CPV wg słownika 2008: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane Oryginalny kod CPV: 15.33.14.00 - Warzywa konserwowane i/ lub puszkowane Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.14.00 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane Oryginalny kod CPV: 15.33.22.90 - Dżemy Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.22.90 - Dżemy Oryginalny kod CPV: 15.33.22.00 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.22.00 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli: 1) przedmiot zamówienia znajduje się w jego zakresie działalności określonym zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiada aktualną decyzję administracyjną wydaną przez Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Weterynaryjnego o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie środkami spożywczymi - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) stosuje system HACCP. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli wykonał co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o posiadaniu zdolności kredytowej w wysokości równej lub większej niż 20% wartości zamówienia Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wynikać będzie, że nie występują przesłanki art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) formularz specyfikacji cenowej - załącznik nr 3 do SIWZ, Oświadczenia: - o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy - załącznik nr 4 do SIWZ, - o posiadaniu zdolności kredytowej w wysokości równej lub większej niż 20% wartości zamówienia. Dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Aktualne zaświadczenie lub inny dokument wystawiony przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej lub niezależny podmiot uprawniony do poświadczenia zgodności działań Wykonawcy, o stosowaniu zasad systemu HACCP (Podstawa: art. 30 ust.1 oraz art. 40 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - tj. Dz.U. z 2005r. Nr 31, poz. 265 z późn. zm. lub dokument wystawiony na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. Nr 171 poz. 1225 z 2006r.) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Wykaz co najmniej dwóch dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, - Wykaz osób i podmiotów oraz podwykonawców, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - Wykaz specjalistycznych środków transportu, którymi dysponuje Wykonawca, pozwalających na dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego z podaniem marek, typów i numerów rejestracyjnych. Aktualne decyzje administracyjne: - o spełnianiu wymagań w zakresie higieny i kontroli produktów pochodzenia zwierzęcego (art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. U. 06.17.127 z dnia 2 lutego 2006 r. wydanej przez właściwy terytorialnie organ Inspekcji Weterynaryjnej. - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (dotyczy zadania nr 1 - ryby przetworzone i konserwowane); - o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów, jeżeli środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego są produkowane lub przechowywane w zakładzie produkującym lub przechowującym inne środki spożywcze (art. 40 ust. 6 ustawy z dnia 11 maja 2001 roku o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia lub na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. Nr 171 poz. 1225 z 2006r.) wydanej przez właściwy terytorialnie organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej albo Inspekcji Weterynaryjnej jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (dotyczy zadania nr 2 - warzywa konserwowane, zadania nr 3 - warzywa kiszone, zadania nr 4 - dżemy i soki) Dokumenty dodatkowe Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymaganych (pkt. XI SIWZ) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te winny być wystawiony nie wcześniej niż (odpowiednio 3 miesiące i 6 miesięcy) przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta, oświadczenia dokumenty składane w ofercie winny obejmować wszystkich wykonawców. Uwaga: zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807 i Nr 281, poz. 2777 ze zm.), za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 Pzp.). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wykonawcy winni dołączyć pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli wykonawca jest w takiej sytuacji). W pozostałych przypadkach - pełnomocnictwo, jeżeli jest stosowane. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem (na każdej zapisanej stronie kopii dokumentu).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.10wpsam.mil.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 2420 Służba Żywnościowa, nr sprawy 04/08/Żywn. ul. 29 Listopada 1 00-904 Warszawa 6.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 2420 ul. 29 Listopada 1 00 - 904 Warszawa 6 w kancelarii jednostki, w budynku sztabu, pokój nr 201 (kancelaria czynna w dni powszednie w godz. 8:00 - 10:30 i 13:30 - 15:00).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - ryby przetworzone i konserwowane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (Asortyment; Jm.; Szacunkowe potrzeby) 1. Filet z miruny; kg; 900; 2. Filety śledziowe-Salinat; kg; 900; 3. Filet z dorsza; kg; 700; 4. Makrela wędzona; kg; 800; 5. Rolmopsy w zalewie octowej; kg; 400; 6. Sałatka śledziowa w sosie pomidorowym; kg; 600..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - warzywa konserwowane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (Asortyment; Jm.; Szacunkowe potrzeby) 1. Chrzan tarty; kg; 600; 2. Leczo pieczarkowe; kg; 1000; 3. Ogórki konserwowe; kg; 1500; 4. Papryka konserwowa; kg; 1500; 5. Sałatka szwedzka; kg; 1000; 6. Przecier ogórkowy; kg; 500. UWAGA: w poz. 3, 4 i 5 podano wagę asortymentu bez opakowania i po odcieku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.14.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - warzywa kiszone.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (Asortyment; Jm.; Szacunkowe potrzeby) 1. Kapusta kwaszona; kg; 4000; 2. Ogórki kiszone; kg; 1800. UWAGA: w poz. 1 podano wagę asortymentu bez opakowania i po odcieku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - dżemy i soki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (Asortyment; Jm.; Szacunkowe potrzeby) 1. Dżem wysokosłodzony śliwkowy 25 g; kg; 200; 2. Dżem wysokosłodzony wiśniowy; kg; 600; 3. Dżem wysokosłodzony truskawkowy; kg; 600; 4. Kompot śliwkowy; kg; 2000; 5. Kompot truskawkowy; kg; 2000; 6. Kompot wiśniowy; kg; 2000; 7. Napój owocowy; kg; 1800; 8. Soki owocowe; kg; 1800..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.22.00-6, 15.33.22.90-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Roźwienicy w roku 2025
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Żłobka Samorządowego w Niebylcu, Niebylec 217, 38-114 Niebylec w okresie od 01.04.2025r. do 31.12.2025r."
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (2 części) do AŚ w Częstochowie.
- TP.D.LN NŻ.20.25 Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców i ryb mrożonych oraz produktów rybnych
- Zakup wraz z dostawą produktów owocowo-warzywnych, olejów i tłuszczy, produktów przemiału ziarna oraz różnych produktów spożywczych.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.