eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont tunelu pod Rondem Grunwaldzkim w ciągu ul. Konopnickiej w Krakowie - nitka od strony zachodniej oraz naprawa uszkodzonego sufitu podwieszonego do stropu tunelu w nitce od strony wschodniej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-03

Ogłoszenie nr 56807 - 2017 z dnia 2017-04-03 r.

Kraków: Remont tunelu pod Rondem Grunwaldzkim w ciągu ul. Konopnickiej w Krakowie - nitka od strony zachodniej oraz naprawa uszkodzonego sufitu podwieszonego do stropu tunelu w nitce od strony wschodniej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 25327 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 357116163, ul. Centralna  53, 31-586  Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 126167419, faks 126167417, e-mail mkrawczyk@zikit.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zikit.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont tunelu pod Rondem Grunwaldzkim w ciągu ul. Konopnickiej w Krakowie - nitka od strony zachodniej oraz naprawa uszkodzonego sufitu podwieszonego do stropu tunelu w nitce od strony wschodniej.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

13/I/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Opis przedmiotu zamówienia: a)Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie tunelu w ciągu ul. Marii Konopnickiej pod Rondem Grunwaldzkim w Krakowie - nitka od strony zachodniej oraz naprawa uszkodzonego sufitu podwieszonego do stropu tunelu w nitce od strony wschodniej. Zamówienie obejmuje : - demontaż istniejącego sufitu podwieszonego do stropu wykonanego jako tynk cementowo-wapienny na siatce Rabitza, - demontaż konstrukcji stalowej podtrzymującej tynk na siatce, - wyczyszczenie spodu prefabrykowanych belek żelbetowych, - zabezpieczenie belek żelbetowych do odpowiedniej odporności ogniowej natryskiem ogniochronnym i malowanie farbą, - wykonanie prób wytrzymałościowych dla zawiesi celem określenia poprawności przyjętych rozwiązań technologicznych i nośności elementów, - zamontowanie zawiesi i podkonstrukcji stalowej, - montaż oświetlenia i sygnalizacji świetlnej, - montaż paneli z kraty stalowej zgrzewanej - montaż oznakowania i sygnalizatorów, - demontaż istniejącej okładziny ściennej w postaci mozaiki z płytek gresowych, - wyczyszczenie ścian żelbetowych i odkucie fragmentów odspojonego narzutu cementowego, - wykonanie prób wytrzymałościowych dla kotew celem określenia stosownych rozwiązań technologicznych, - zabezpieczenie ścian do odpowiedniej odporności ogniowej natryskiem ogniochronnym, - zamontowanie płyt z betonu architektonicznego barwionego w masie na kotwach ze stali nierdzewnej, - montaż podkonstrukcji stalowej dla paneli z kraty zgrzewalnej, - montaż paneli z kraty zgrzewalnej w miejscach dylatacji i otworów wentylacyjnych. - wykonanie warstwy tynku cienkowarstwowego na ścianach pod płytami z betonu architektonicznego. - wykonanie projektu organizacji ruchu, realizacja i utrzymanie wprowadzonego oznakowania i demontaż po zakończeniu robót remontowych - wykonanie naprawy uszkodzonego sufitu podwieszonego do stropu w nitce wschodniej tunelu wraz tymczasową organizacją ruchu, b)Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: przedmiaru robót - zał. nr 6 do SIWZ, specyfikacji technicznej zał. nr 7 do SIWZ oraz dokumentacji proj. - zał. nr 8 c)W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. d)Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy. 2. Umowa o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, powinna być zgodna z zał. 2 do SIWZ, tj. wzorem umowy. Niespełnienie warunków dotyczących podwykonawców zawartych we wzorze umowy spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45221241-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3388566.20
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Halbina Stanisław Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowo - Produkcyjne ALBUD,  ,  ul. Zygmunta Zięby 2,  32-566,  Alwernia,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2879900.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2879900.23
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3097143.17
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.