Ogłoszenie z dnia 2017-04-03
Ogłoszenie nr 56821 - 2017 z dnia 2017-04-03 r.
Warszawa: Budowa infrastruktury teleinformatycznej w kompleksie wojskowym
w m. Olszewnica - wykonanie robót budowlanych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 366279
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 366279
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami , krajowy numer identyfikacyjny
140338549, ul.
ul. Żwirki i Wigury
9/13,
00-909
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
261 847 818, faks
261 847 145, e-mail
rczsiut.szp@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rczsiut.wp.ml.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.rczsiut.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa infrastruktury teleinformatycznej w kompleksie wojskowym w m. Olszewnica - wykonanie robót budowlanych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):17 1 239 16
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje budowę infrastruktury teleinformatycznej na terenie kompleksu wojskowego w Olszewnicy zgodnie z projektami zagospodarowania terenu, projektami budowlanymi i projektami wykonawczymi, Przedmiarem Robót i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1. Budowę kanalizacji teletechnicznej wraz z przyłączami do 6 budynków (ok. 2,20 km/otwór). 2. Budowę sieci kabli światłowodowych (ok. 1780 m). 3. Budowę sieci kabli wieloparowych (ok. 30,13 km/para). 4. Budowę okablowania strukturalnego wraz z wydzieloną instalacją elektryczną w 5 budynkach (ok. 143 ZPA). 5. Budowę klimatyzacji typu "SPLIT" dla dwóch pomieszczeń (GPD i BPD) 6. Budowę przyłączy elektroenergetycznych do 4 budynków (ok. 1100 m.). 7. Adaptację budowlaną pomieszczeń na potrzeby GPD (w tym m. in. : demontaż i montaż nowych drzwi, rozbiórka ściany działowej, malowanie, murowanie, tynkowanie ścian, demontaż i montaż nowych opraw oświetleniowych, budowa podłogi technicznej). Budowę nowej przełącznicy głównej PG wraz z wykonaniem połączeń do istniejącej PG, centrali telefonicznej oraz GPD. 8. Budowę tablicy przyłączeniowej, w ilości 1 kpl. 9. Wykonanie: a) dokumentacji powykonawczej (plus wersja elektroniczna) w 4 egz. zawierającej: o krótki opis zrealizowanego zadania; o rysunki i schematy wykonanej kanalizacji teletechnicznej, kablowej sieci magistralnej i rozdzielczej, sieci strukturalnych itd. wraz z krótkim opisem zastosowanych technologii w ich realizacji; o zestawienie podstawowych materiałów i urządzeń zawierające: pełną nazwę, typ/rodzaj, symbol katalogowy producenta urządzenia, numer seryjny, jednostkę miary, ilość, o protokoły badań i sprawdzeń; o deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów; o kartę gwarancyjną wraz z formularzem zgłoszenia awarii, uszkodzenia; o karty katalogowe/wyrobu wbudowanych materiałów i urządzeń w wersji elektronicznej; b) zmian w dokumentacji projektowej podstawowej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji prac w 1 egz.; c) dokumentacji pomiarowej w 1 egz. wraz z kopią na nośniku elektronicznym (w formacie miernika - dla pomiarów reflektometrycznych światłowodowych OTDR i okablowania strukturalnego); d) kosztorysu powykonawczego, w 1 egz.; e) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 1 egz. w formie: o w przypadku robót budowlanych na terenach zamkniętych: zaświadczenie o przyjęciu wybudowanej infrastruktury budowlanej do zasobów geodezyjnych właściwego Zarządu Infrastruktury wraz z kopią zgłoszenia; mapa geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z naniesioną nowo wybudowaną infrastrukturą budowlaną; informacja o zgodności usytuowania wybudowanych obiektów budowlanych z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu w formie adnotacji zamieszczonej na mapie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; o w przypadku robót budowlanych na terenach nie będących własnością MON: mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z naniesioną nowo wybudowaną infrastrukturą budowlaną; informacja o zgodności usytuowania wybudowanych obiektów budowlanych z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu w formie adnotacji zamieszczonej na mapie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; f) instrukcji eksploatacji, obsługi oraz zasady serwisowania urządzeń dostarczonych w ramach zadania; g) zestawienia ilościowo-wartościowego (zgodnie z przekazanym wzorem) podstawowych materiałów i urządzeń opracowanego w wersji elektronicznej w programie excel. Przedmiar Robót i STWiORB stanowić będą załączniki do SIWZ, nie zostaną jednak udostępnione na stronie internetowej wraz z SIWZ z powodu okoliczności o których mowa w art. 10c ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późń. zm. oraz Dz.U. z 2016 r. poz. 831 i 996) i zostaną przekazane wraz zaproszeniem do składania ofert tylko tym Wykonawcom ubiegającym się o przedmiot zamówienia, którzy potwierdzą spełnienie warunków udziału w postępowaniu, spełnią kryteria selekcji oraz wykażą brak podstaw wykluczenia. Zamawiający na podstawie treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp żąda od Wykonawców na etapie składania Wniosku w sprawie zakwalifikowania do udziału w postępowaniu przetargowym przedstawienia (załącznik nr 5) imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób, oraz wpisaniu pozostałych danych wymienionych w załączniku nr 5 i oświadcza, że w przypadku wyboru jego oferty i realizacji przez niego na podstawie zawartej z Zamawiającym umowy zamówienia, zatrudni/zatrudnia na umowę o pracę (na cały czas trwania realizacji zamówieni) osoby wykazane w załączniku nr 5 do wniosku, które będą wykonywać następujące czynności przy realizacji zamówienia: a) pełnienie funkcji pełnomocnik OIN; b) przy budowie kanalizacji teletechnicznej; c) przy budowie okablowania strukturalnego wraz z wydzielonym zasilaniem; d) przy adaptacji budowlanej pomieszczeń; e) przy budowie linii kabli telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych. Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa po wyborze oferty w terminie 10 dni od daty podpisania umowy przedstawi oryginały oświadczeń pracowników wykonujących czynności opisane powyżej - litery od a) do e), że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 25 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 Ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Sposób kontroli spełniania warunku zatrudnienia na umowę o pracę przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana i z którym zamawiający podpisze umowę na wykonanie przedmiotu zamówienia, opisany został w SIWZ w części II.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45314320-0
Dodatkowe kody CPV:
45311200-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg ograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1103750.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 786360,43 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.