Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-07-03
Og³oszenie nr 568306-N-2019 z dnia 2019-07-03 r.
Gmina Orneta: Remont budynku Szko³y Podstawowej Nr 1 w Ornecie przy ul. Zamkowej 26 Etap I. Czê¶ciowa wymiana stolarki okiennej w budynku Szko³y Podstawowej Nr 1 w Ornecie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Orneta, krajowy numer identyfikacyjny
52649800000000, ul.
pl. Wolno¶ci
26
,
11-130
Orneta, woj.
warmiñsko-mazurskie, pañstwo
Polska, tel.
552 421 116, e-mail
umig@orneta.net, faks
552 422 990.
Adres strony internetowej (URL): www.orneta.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.orneta-umig.bip-um.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.orneta-umig.bip-um.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej, za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Gmina Orneta, Plac Wolno¶ci 26, 11-130 Orneta - Sekretariat pok. nr 3
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Remont budynku Szko³y Podstawowej Nr 1 w Ornecie przy ul. Zamkowej 26 Etap I. Czê¶ciowa wymiana stolarki okiennej w budynku Szko³y Podstawowej Nr 1 w Ornecie
Numer referencyjny:
ZP.271.22.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1.Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. "Remont budynku Szko³y Podstawowej Nr 1 w Ornecie przy ul. Zamkowej 26 Etap I. Czê¶ciowa wymiana stolarki okiennej w budynku Szko³y Podstawowej Nr 1 w Ornecie - okna drewniane O8 Lokalizacja wymiany okien- budynek dawnej szko³y dla dziewcz±t w skrzydle wschodnim budynku SP nr 1 - elewacja frontowa wg ekspertyzy konserwatorskiej i programu prac konserwatorskich okna O1/1-12 z zastrze¿eniem wy³±czenia przez Zamawiaj±cego z wymiany okna O1/7. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) demonta¿ istniej±cych okien z parapetami wraz z ich transportem i utylizacj± - 40,44m 2 2) dostawê + monta¿ nowych okien O8 drewnianych w ilo¶ci 12 szt w wymiarach i podzia³ach zgodnych ze stolark± oryginaln± z zachowaniem frezowania profili jak orygina³ wg projektu budowlanego zamiennego (tj wg opisu technicznego, rys. A21-1W zestawienie stolarki stan projektowany, rys. 08-1 do 08-3 inwentaryzacja okna O8 i rys. 08-1 do 08-3 projektowane okno O8) stanowi±cego za³±cznik nr 1.1 do SOPZ Rozdzia³u III SIWZ, wg ekspertyzy konserwatorskiej oraz programu prac konserwatorskich stanowi±cej za³±cznik nr 1.2 do SOPZ Rozdzia³u III SIWZ), wg projektu budowlanego (tj wg opisu technicznego) stanowi±cego za³±cznik nr 1.3 do SOPZ Rozdzia³u III SIWZ - 40,44m2 . 3) monta¿ nowych parapetów wewnêtrznych drewnianych (okno O8) - 12 szt 4) naprawa ¶cian i ich wykoñczenia obejmuj±ca m.in: tynkowanie, szpachlowanie, malowanie o¶cie¿y i ¶cian wewnêtrznych w zakresie tego wymagaj±cym oraz naprawa uszkodzeñ o¶cie¿y zewnêtrznych (mur) zgodnie ze sztuk± konserwatorsk± po wymianie okien O8 5) naprawa podparapetników wykonanych z ceg³y w zakresie m.in: uszczelnienia z silikonu bezbarwnego miedzy spodem ramy okna a czê¶ci± murowan±, uzupe³nienia ubytków fugowania miedzy ceg³ami 6) wykonanie wszelkich robót budowlanych, us³ug, prac pomocniczych i towarzysz±cych, badañ itp. niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia w okresie jego realizacji oraz w okresie gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady wymienionych w § 1 ust. 3 Projektu umowy Rozdzia³u IV SIWZ i pkt 4 Szczegó³owego opisu przedmiotu zamówienia Rozdzia³u III SIWZ Uwaga: Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wy³±czenia z wymiany okna O1/7 wg ekspertyzy konserwatorskiej i programu prac konserwatorskich na okno drewniane O8 O swojej decyzji Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy 3.Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia zosta³ przedstawiony w Rozdziale III niniejszej SIWZ "Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia"
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45421000-4 |
45453000-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1.Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp 2.Zakres zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych obejmuje m.in. : 1) okna drewniane O13 - 6 szt 2) okna drewniane O8 - 10 szt 3.Warunki, na jakich zostan± udzielone roboty budowlane wymienione w ust. 2 1)zamówienie bêdzie mog³o byæ udzielone w przypadku gdy Zamawiaj±cy bêdzie dysponowa³ ¶rodkami finansowymi na jego realizacjê, 2)umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawc±, 3)cena za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie ustalona podczas negocjacji na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê kosztorysu ofertowego, 4)Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy przedmiar robót, na podstawie którego Wykonawca sporz±dzi kosztorys ofertowy, 5)ceny za poszczególne pozycje kosztorysowe nie bêd± mog³y byæ wy¿sze ni¿ ceny zaproponowane w zamówieniu podstawowym, chyba ¿e Wykonawca uzasadni ich wzrost, 6)termin wykonania zamówienia bêdzie proporcjonalny do zakresu zamówienia, 7)wzór umowy zostanie przekazany Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji, 8)Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ na przedmiot zamówienia udzielenia gwarancji na okres taki sam jak okres udzielenia gwarancji w zamówieniu podstawowym, 9)kary umowne bêd± przewidziane w takich samych wypadkach i w wysoko¶ci nie wy¿szej jak w umowie zawartej w postêpowaniu na zamówienie podstawowe, 10)obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego bêd± uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postêpowaniu na zamówienie podstawowe.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 3 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Za datê zakoñczenia realizacji przedmiotu zamówienia przyjmuje siê datê pisemnego zg³oszenia przez Wykonawcê przedmiotu umowy do odbioru koñcowego potwierdzonego przez upowa¿nionego przedstawiciela Zamawiaj±cego o gotowo¶ci do odbioru. Wykonawca wraz z wnioskiem o dokonanie odbioru koñcowego przedmiotu umowy przeka¿e Zamawiaj±cemu dokumenty o których mowa w § 9 Projektu umowy Rozdzia³u IV SIWZ
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w zakresie warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w zakresie warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca w zakresie zdolno¶ci technicznych i zdolno¶ci zawodowych wykaza³, ¿e
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo zakoñczy³ co najmniej:
a. robotê(y) budowlane w budynku(ach) objêtym(ch) ochron± konserwatora zabytków (na prowadzenie robót budowlanych by³o wymagane pozwolenie konserwatora zabytku) w ramach której(ych) wykonano co najmniej dostawê i monta¿ (wymianê) stolarki budowlanej (okien i/lub drzwi) o ³±cznej warto¶ci nie mniejsza ni¿ 70 000 z³ brutto
Wykonane przez Wykonawcê roboty budowlane musz± byæ zakoñczone i odebrane przez ich zleceniodawców.
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia posiadaj±cymi nastêpuj±ce kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie tj.
a. co najmniej jedn± osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej wydane na podstawie aktualnie obowi±zuj±cych przepisów Prawa Budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesiêcy bra³a udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2018r., poz. 2067 ze zm.)
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
1)Przez uprawnienia budowlane wydane na podstawie aktualnie obowi±zuj±cych przepisów Prawa Budowlanego nale¿y rozumieæ uprawnienia, wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) oraz zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. (Dz. U. z 2014 poz. 1278) lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w tej specjalno¶ci lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub uprawniaj± do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrêbnych przepisów prawa W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje zdobyte w innych pañstwach na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016, poz. 65); Na podstawie art. 104 ustawy Prawo budowlane osoby, które przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy, uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnieñ budowlanych nale¿y odczytywaæ zgodnie z tre¶ci± decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy bêd±ce podstaw± ich nadania. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych.
2)Zakres uprawnieñ budowlanych w danej specjalno¶ci wydanych na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa musi uprawniaæ co najmniej do kierowania robotami budowlanymi lub projektowania robót objêtych przedmiotem zamówienia.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Uwaga: 1)Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zobowi±zany jest do z³o¿enia dokumentów okre¶lonych w pkt. 1 dotycz±cych tych podmiotów 2)W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie: dokumenty, o których mowa w pkt 1 przedstawia ka¿dy wykonawca w imieniu w³asnym. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych 1)Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z § 7 ust.1 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126) wykonawca zamiast dokumentów o których mowa w : a)§ 6 ust. 3 pkt 3.3 ppkt 1 IDW (§ 5 pkt 4 w/w rozporz±dzenia) - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert,. 2)Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3)W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy nie bêdzie wymaga³ z³o¿enia dokumentów w trybie art. 26 ust. 2 ustawy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w § 5 ust. 3 pkt 3 lit.a) i b) niniejszej IDW Rozdzia³u I SIWZ i w og³oszeniu o zamówieniu w Sekcji III.1.3, poniewa¿ za wystarczaj±ce uznane bêdzie o¶wiadczenie Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 niniejszego paragrafu IDW Rozdzia³u I SIWZ i w og³oszeniu o zamówieniu w Sekcji III.3.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiaj±cy nie wymaga przed³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1)Formularz Oferty sporz±dzony wg Za³±cznika nr 1 do IDW Rozdzia³u II SIWZ 2)Zestawienie elementów przedmiotu zamówienia opracowane zgodnie z § 12 IDW wg za³±cznika nr 2 do IDW Rozdzia³u II SIWZ 3)Stosowne Pe³nomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio ze z³o¿onego w ofercie odpisu z w³a¶ciwego rejestru, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego ( je¿eli dana sytuacja dotyczy wykonawcy) 4)Wykaz czê¶ci zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom sporz±dzone wg za³±cznika nr 5 do IDW Rozdzia³u II SIWZ 5)Zastrze¿enie informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji sporz±dzone wg za³±cznika nr 6 do IDW Rozdzia³u II SIWZ 6)Pisemne zobowi±zanie sporz±dzone wg za³±cznika nr 8 do IDW Rozdzia³u II SIWZ lub inne dokumenty o których mowa § 5 ust. 4 pkt 3 o ile Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp 7) O¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO sporz±dzone wg za³±cznika nr 9 do IDW Rozdzia³u II SIWZ Uwaga: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiaj±cemu - O¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej sporz±dzone wg za³±cznika nr 7 do IDW Rozdzia³u II SIWZ .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania czynno¶ci prawnej polegaj±cej na zmianie postanowieñ zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki, w jakich przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian zawartej umowy: wg Za³±cznika Nr 4 do Projektu umowy Rozdzia³u IV SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-07-19, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO1 w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z obowi±zkiem na³o¿onym art. z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Ornety, Plac Wolno¶ci 26, 11-130 Orneta (dalej Administrator) ; ? Administrator powo³a³ inspektora ochrony danych osobowych z którym kontakt jest mo¿liwy pod adresem email: iod@orneta.pl; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: "Remont budynku Szko³y Podstawowej Nr 1 w Ornecie przy ul. Zamkowej 26 Etap I. Czê¶ciowa wymiana stolarki okiennej w budynku Szko³y Podstawowej Nr 1 w Ornecie (nr referencyjny ZP.271.22.2019) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej "ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; ? obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; ? nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1 rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). * Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. ** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont czê¶ci korytarza w ZSCKR w Mieczys³awowie"
- "Modernizacja zaplecza kuchennego i jadalni w Domu Dziecka w D±brówce"
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduñskich w lokalach wchodz±cych w sk³ad mieszkaniowego zasobu Miasta £odzi administrowanych przez Zarz±d Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodoci±gowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.