Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-15
Chocianów: Pakiet 1. Zakup i dostawa kruszywa drogowego dla Nadleśnictwa Chocianów w 2013 roku
Pakiet 2. Naprawa - remont dróg leśnych gruntowych w Nadleśnictwie Chocianów w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 56843 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Chocianów , ul. Kościuszki 23, 59-140 Chocianów, woj. dolnośląskie, tel. 76 8183500, faks 76 8183506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/chocianow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pakiet 1. Zakup i dostawa kruszywa drogowego dla Nadleśnictwa Chocianów w 2013 roku Pakiet 2. Naprawa - remont dróg leśnych gruntowych w Nadleśnictwie Chocianów w 2013 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego do remontu dróg leśnych gruntowych oraz naprawa dróg leśnych gruntowych w dziewięciu leśnictwach na terenie Nadleśnictwa Chocianów: Pakiet I. 1. Zakup i dostawa obejmuje: - 2 000 ton pospółki gliniastej ( drogowej ) - 1 000 ton kamienia łamanego frakcji: 0/63 mm i 0/31,5 mm ( po 50 % każdy ) wraz z rozładunkiem na miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie 11 leśnictwach. 2.Kruszywo musi spełniać normy PN-EN 13043:2004 oraz powinno posiada deklarację zgodności, którą należy dostarczy na żądanie Zamawiającego. 3.Odbiór kruszywa na placu przydrożnym odbywać się będzie sukcesywnie w dni robocze ( od poniedziałku do piątku ) w godz. od 8:00 do 15:00, według bieżących potrzeb określonych przez Zamawiającego, co do ilości i terminu dostawy. 4.Kruszywo dostarczane będzie przez Wykonawcę sukcesywnie w ciągu 2 dni od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego ( telefonicznie lub faksem ) w miejsce wskazane każdorazowo przy składaniu zamówienia. Dostarczane kruszywo powinno być jednorodne i bez zanieczyszczeń. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo wyrywkowej kontroli poszczególnych dostaw poprzez wykonanie ważenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostawy kruszywa na etapie realizacji zamówienia. Minimalna ilość kruszywa jaką Zamawiający zamierza zakupić to 1500 ton pospółki drogowej oraz 800 ton kamienia łamanego frakcji: 0/63 mm i 0/31,5 mm ( po 50 % każdy ) 6.Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 7.Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie faktycznie dostarczonej ilości kruszywa potwierdzonej każdorazowo przez leśniczego lub inną osobę wyznaczoną przez Zamawiającego. 8.Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Pakiet II. Naprawa dróg leśnych gruntowych w dziewięciu leśnictwach, polegająca na: 1. Transport kruszywa z miejsca składowania przy drogach leśnych gruntowych w dziewięciu leśnictwach, na odległość do 3 i do 4 km, 2. Uzupełnienie wyboi, kolein i nierówności pospółką gliniastą oraz kamieniem łamanym 0/31,5 - 0/63mm 3. Równanie i profilowanie podbudowy, nawierzchni dróg leśnych gruntowych, przy użyciu samojezdnej równiarki drogowej 4. Zagęszczenie kruszywa w podbudowach i nawierzchniach dróg leśnych gruntowych. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Pospółka gliniasta musi pochodzić ze żwirowni posiadającej koncesję na wydobywanie kruszywa i posiadać certyfikat lub świadectwo jakości pod względem przydatności zastosowania w budownictwie drogowym ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w trybie z wolnej ręki zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu prac będących przedmiotem zamówienia lub jego części o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego (wartości umowy), o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 14.21.00.00-6, 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wnoszenia wadium w kwocie: Pakiet I :1 500,00 zł. Pakiet II : 2 500,00 zł. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium w wymaganej wysokości 2. Forma wadium Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych; lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Konto bankowe:BZ WBK I ODDZIAŁ CHOCIANÓW Nr konta bankowego:33 1090 2109 0000 0005 5003 0865 Zamawiający nie dopuszcza wpłaty wadium w kasie swojej siedziby 2)Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w kasie Zamawiającego i ksero-kopię z ofertą . 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. 1)Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a)upłynął termin związania ofertą, b)zawarto umowę w sprawie niniejszego zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2)Na pisemny wniosek wykonawcy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a)wykonawca wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)wykonawca został wykluczony z postępowania, c)jego oferta została odrzucona. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli wykonawcy i złożony wraz z poświadczoną przez nich za zgodność z oryginałem kopią aktualnego dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopią stosownego pełnomocnictwa. 3)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ( wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ ) dołączonych do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunków udziału w postępowaniu odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oraz sytuacji finansowe i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: 1)Udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy kruszywa drogowego o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł. brutto. 2)Udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego remontu drogowegi o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł. brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujące potencjałem technicznym do wykonania zamówienia;wg załącznika nr 6 i 7 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponowac osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; wg załącznika nr 6 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; np.ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 50 000 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wroclaw.lasy.gov.pl/index.php?option=com_alphacontent&nadl=lasy_chocianow&Itemid=879&tpe=
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Chocianów
ul. Kościuszki 23
59-140 Chocianów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2013 godzina 10:30, miejsce: Nadleśnictwo Chocianów ul. Kościuszki 23 59-140 Chocianów Sekretariat pokój nr 1 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa kruszywa drogowego dla Nadleśnictwa Chocianów w 2013 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa obejmuje: - 2 000 ton pospółki gliniastej ( drogowej ) - 1 000 ton kamienia łamanego frakcji: 0/63 mm i 0/31,5 mm ( po 50 % każdy ) wraz z rozładunkiem na miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie 11 leśnictwach. 2.Kruszywo musi spełniać normy PN-EN 13043:2004 oraz powinno posiada deklarację zgodności, którą należy dostarczy na żądanie Zamawiającego. 3.Odbiór kruszywa na placu przydrożnym odbywać się będzie sukcesywnie w dni robocze ( od poniedziałku do piątku ) w godz. od 8:00 do 15:00, według bieżących potrzeb określonych przez Zamawiającego, co do ilości i terminu dostawy. 4.Kruszywo dostarczane będzie przez Wykonawcę sukcesywnie w ciągu 2 dni od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego ( telefonicznie lub faksem ) w miejsce wskazane każdorazowo przy składaniu zamówienia. Dostarczane kruszywo powinno być jednorodne i bez zanieczyszczeń. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo wyrywkowej kontroli poszczególnych dostaw poprzez wykonanie ważenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostawy kruszywa na etapie realizacji zamówienia. Minimalna ilość kruszywa jaką Zamawiający zamierza zakupić to 1500 ton pospółki drogowej oraz 800 ton kamienia łamanego frakcji: 0/63 mm i 0/31,5 mm ( po 50 % każdy ) 6.Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 7.Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie faktycznie dostarczonej ilości kruszywa potwierdzonej każdorazowo przez leśniczego lub inną osobę wyznaczoną przez Zamawiającego. 8.Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa - remont dróg leśnych gruntowych w Nadleśnictwie Chocianów w 2013 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa dróg leśnych gruntowych w dziewięciu leśnictwach, polegająca na: 1. Transport kruszywa z miejsca składowania przy drogach leśnych gruntowych w dziewięciu leśnictwach, na odległość do 3 i do 4 km, 2. Uzupełnienie wyboi, kolein i nierówności pospółką gliniastą oraz kamieniem łamanym 0/31,5 - 0/63mm 3. Równanie i profilowanie podbudowy, nawierzchni dróg leśnych gruntowych, przy użyciu samojezdnej równiarki drogowej 4. Zagęszczenie kruszywa w podbudowach i nawierzchniach dróg leśnych gruntowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 14.21.00.00-6, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105820L - ul. Zbożowej w Piaskach
- Świadczenie usług logistycznych polegających na przyjmowaniu i przechowywaniu produktów leczniczych, kompletowaniu zamówień zgodnie z RARS PUE/SAP
- Dostawa kruszywa budowlanego i drogowego
- Sukcesywna dostawa kruszywa na terenie miasta Chojnice
- ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYW DLA ZAKŁADU USLUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE W 2025 ROKU
- "Utrzymanie bieżące dróg o nawierzchni gruntowej na terenie Miasta Sulejówek"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.