eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TworógDowóz dzieci z terenu Gminy Tworóg do przedszkoli i szkół podstawowych w przypadkach, kiedy odległość z miejsca zamieszkania do placówki przekracza odpowiednio 3 i 4 km oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół podstawowych i ośrodków specjalnych pojazdami przeznaczonymi do przewozu dzieci w roku szkolnym 2020/2021 cz. I i II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-07-31



Ogłoszenie nr 568647-N-2020 z dnia 2020-07-31 r.

Urząd Gminy w Tworogu: Dowóz dzieci z terenu Gminy Tworóg do przedszkoli i szkół podstawowych w przypadkach, kiedy odległość z miejsca zamieszkania do placówki przekracza odpowiednio 3 i 4 km oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół podstawowych i ośrodków specjalnych pojazdami przeznaczonymi do przewozu dzieci w roku szkolnym 2020/2021 cz. I i II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Tworogu, krajowy numer identyfikacyjny 54522500000000, ul. ul. Zamkowa  16 , 42-690  Tworóg, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 857 493, , e-mail gospodarka@ug.tworog.pl, , faks 322 857 414.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.ugtworog.rekord.com.pl/5677
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.ugtworog.rekord.com.pl/5677


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.ugtworog.rekord.com.pl/5677


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście
Adres:
Ul.Zamkowa 16 42-690 Tworóg


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci z terenu Gminy Tworóg do przedszkoli i szkół podstawowych w przypadkach, kiedy odległość z miejsca zamieszkania do placówki przekracza odpowiednio 3 i 4 km oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół podstawowych i ośrodków specjalnych pojazdami przeznaczonymi do przewozu dzieci w roku szkolnym 2020/2021 cz. I i II
Numer referencyjny: ED.271.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz dzieci z terenu Gminy Tworóg do przedszkoli i szkół podstawowych w przypadkach, kiedy odległość z miejsca zamieszkania do placówki przekracza odpowiednio 3 i 4 km oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół podstawowych i ośrodków specjalnych pojazdami przeznaczonymi do przewozu dzieci w roku szkolnym 2020/2021 Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części: Część I: Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Tworóg do przedszkoli i szkół podstawowych w przypadkach, kiedy odległość z miejsca zamieszkania do placówki przekracza odpowiednio 3 i 4 km w roku szkolnym 2020/2021 Część II: Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół podstawowych i ośrodków specjalnych pojazdami przeznaczonymi do przewozu dzieci w roku szkolnym 2020/2021. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część I: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowożenia i odwożenia dzieci z terenu Gminy Tworóg do przedszkoli i szkół podstawowych w przypadkach, kiedy odległość z miejsca zamieszkania do placówki przekracza odpowiednio 3 i 4 km w roku szkolnym 2020/2021 2) Dowożenie i odwożenie dzieci odbywać się będzie we wszystkie dni zajęć odpowiednio szkolnych i przedszkolnych w terminie od 01.09.2020 r. do 30.06.2021 r. dla szkół i do 31.08.2021 r. dla przedszkoli. Część II: 1) Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gm. Tworóg (z miejsca zamieszkania) do przedszkoli, szkół podstawowych i ośrodków specjalnych wraz z zapewnieniem opieki oraz odwóz dzieci wraz z zapewnieniem opieki po skończonych zajęciach do miejsca zamieszkania. Przewóz dotyczy wszystkich dni, w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze w roku szkolnym 2020/2021. Według informacji posiadanych na dzień dzisiejszy dowóz i odwóz będzie obejmował 18 dzieci niepełnosprawnych. Część II obejmuje 3 trasy przewozu: Trasa nr 1: Dowóz 1 dziecka z miejscowości Koty do ośrodka: ? Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Gliwicach przy ul. Gierymskiego 7. Trasa nr 2: Trasa przejazdu obejmuje 15 uczniów z następujących sołectw : a) Nowa Wieś Tworoska - 1 osoba, b) Boruszowice - 4 osoby, c) Hanusek - 1 osoba, d) Tworóg - 3 osoby, e) Wojska - 4 osoby, f) Połomia - 1 osoba, g) Koty - 1 osoba. do ośrodków: ? Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Tarnowskich Górach przy ul. Strzelców Bytomskich 7, ? Salezjański Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Tarnowskich Górach przy ul. Śniadeckiego 1, Trasa nr 3: Trasa przejazdu obejmuje 2 uczniów z miejscowości Tworóg do ośrodka: ? Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Konrada Mańki w Lublińcu przy ul. Stalmacha 90. Trasa przejazdu obejmuje uczniów z następujących sołectw : h) Nowa Wieś Tworoska - 1 osoba, i) Boruszowice - 4 osoby, j) Hanusek - 1 osoba, k) Tworóg - 5 osób, l) Wojska - 4 osoby, m) Połomia - 1 osoba, n) Koty - 2 osoby. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy p.z.p.: a) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą uczestniczyły przy wykonywaniu usług związanych z przedmiotem zamówienia, tj. osób kierującymi pojazdami przewożącymi dzieci - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. b) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt a) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. c) W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym, w tym wezwaniu terminie, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt a) czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 2) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 3) Zaświadczenie właściwego Oddziału ZUS potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-09-01   lub zakończenia: 2021-08-31

II.9) Informacje dodatkowe: Rozdział 4. Termin wykonania zamówienia Przedmiot zamówienia należy realizować w terminie: Część I: od dnia 01.09.2020 r. do dnia 30.06.2021 r. (dowóz do szkół) i do dnia 31.08.2021 r. (dowóz do przedszkoli). Część II: od dnia 01.09.2020 r. do dnia 30.06.2021 r. (dowóz do szkół) i do dnia 31.08.2021 r. (dowóz do przedszkoli).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Rozdział 5. Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu, b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, które zostały określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, co oznacza, że: Wykonawca winien wykazać, że posiada ważną licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający w tym zakresie nie stawia wymagań, c) zdolności technicznej lub zawodowej, co oznacza, że: Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednią ilością autobusów/busów, z określoną minimalną ilością miejsc (siedzących): a) dla Części I - autobus z ilością miejsc: 54 lub mniejsze busy, którymi Wykonawca jest w stanie dowieźć 54 dzieci do wymienionych w Części I placówek. b) dla Części II - jednym autobusem z odpowiednią liczbą miejsc siedzących co najmniej 18 lub mniejszymi busami.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający w tym zakresie nie stawia wymagań,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: c) zdolności technicznej lub zawodowej, co oznacza, że: Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednią ilością autobusów/busów, z określoną minimalną ilością miejsc (siedzących): a) dla Części I - autobus z ilością miejsc: 54 lub mniejsze busy, którymi Wykonawca jest w stanie dowieźć 54 dzieci do wymienionych w Części I placówek. b) dla Części II - jednym autobusem z odpowiednią liczbą miejsc siedzących co najmniej 18 lub mniejszymi busami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy p.z.p., zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy p.z.p. - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p. (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. c) W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć nw. dokumenty: ? odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 p.z.p.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy p.z.p. - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Dokumenty, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego: a) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: ? licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, b) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: ? wykaz taboru samochodowego przewidzianego do wykonania części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, z podaniem: marki, modelu autobusu/busa, liczby miejsc siedzących (bez kierowcy) i podstawy do dysponowania pojazdem (wzór-załącznik nr 6 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

7. Dokumenty, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego: a) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: ? licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, b) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: ? wykaz taboru samochodowego przewidzianego do wykonania części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, z podaniem: marki, modelu autobusu/busa, liczby miejsc siedzących (bez kierowcy) i podstawy do dysponowania pojazdem (wzór-załącznik nr 6 do SIWZ).

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA60,00
CZas podstawienia pojazdu zastępczego40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Rozdział 17. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, wzór umowy 1. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takich zmian. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany zakresu rzeczowego i ilościowego usług, w tym zwiększenie bądź zmniejszenie liczby dowożonych dzieci w trakcie trwania umowy, konieczność wprowadzenia nowych tras dowozu w trakcie trwania umowy oraz zmiany ilości dni świadczenia usług przewozowych. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 niniejszego rozdziału, jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę zawierającego: ? opis propozycji zmiany umowy; ? uzasadnienie zmiany umowy; ? obliczanie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie; ? opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 2 niniejszego rozdziału mogą zostać dokonane, jeżeli za ich wprowadzeniem przemawia choćby jedna z niżej wymienionych okoliczności: ? podniesienie bezpieczeństwa w wykonywaniu przedmiotu umowy; ? usprawnienie lub optymalizacja dowozu osób/uczniów; ? okresowe zamknięcie odcinków dróg; ? zmiana przepisów powodująca konieczność uzyskania dodatkowych dokumentów, które to przepisy narzucają; ? zaistnienia, po zawarciu umowy przypadku siły wyższej. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: np. powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub zgony. 5. Zmiana treści niniejszej umowy nie może być niekorzystna dla Zamawiającego. 6. Warunkiem wprowadzenia zmian do umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności przez Strony w formie pisemnej (protokół) z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia zmian. 7. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zmianę umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-14, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Tworóg do przedszkoli i szkół podstawowych w przypadkach, kiedy odległość z miejsca zamieszkania do placówki przekracza odpowiednio 3 i 4 km w roku szkolnym 2020/2021
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowożenia i odwożenia dzieci z terenu Gminy Tworóg do przedszkoli i szkół podstawowych w przypadkach, kiedy odległość z miejsca zamieszkania do placówki przekracza odpowiednio 3 i 4 km w roku szkolnym 2020/2021 2) Dowożenie i odwożenie dzieci odbywać się będzie we wszystkie dni zajęć odpowiednio szkolnych i przedszkolnych w terminie od 01.09.2020 r. do 30.06.2021 r. dla szkół i do 31.08.2021 r. dla przedszkoli. 3) Informacje dot. realizacji zamówienia: a) dowożenie dzieci na zajęcia przedszkolne i szkolne: ? z sołectwa Połomia do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wojsce (Szkoły Podstawowej w Wojsce przy ul. Szkolnej 12 i Gminnego Przedszkola w Wojsce przy ul. Powstańców Śląskich 78), wraz z powrotem. Trasa przejazdu będzie przebiegać następująco : z Połomii - na przystanku autobusowym obok sklepu przy ul. Bytomskiej wsiadają dzieci pięcioletnie i sześcioletnie w liczbie 10 i są zabierane do Przedszkola w Wojsce przy ul. Powstańców Śl. 78, a uczniowie klas I - IV w liczbie 18 uczniów oraz 21 uczniów klas V-VIII - są zabierani do Szkoły Podstawowej w Wojsce przy ul. Szkolnej 12. ? dowożenie 3 uczniów z przysiółka Pusta Kuźnica do Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Tworogu przy ul. Szkolnej 15 oraz 1 dziecka do Gminnego Przedszkola w Tworogu Oddziału Zamiejscowego w Kotach przy ul. Szkolnej 2. ? dowożenie 1 ucznia z sołectwa Brynek do Gminnego Przedszkola w Tworogu przy ul. Słowackiego 16. b) do realizacji zamówienia wymagany jest autobus o ilości miejsc siedzących min. 54 miejsca dla dzieci (plus miejsca dla opiekuna lub opiekunów) lub mniejsze busy dostosowane do ilości dzieci przewożonych do poszczególnych szkół i przedszkoli. c) ilość dzieci dowożonych autobusami na terenie gminy jest wartością zmienną (może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu). Według posiadanych danych na dzień dzisiejszy wynosi 54 osoby. 4) W przypadku awarii autobusu wykonującego przewóz, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podstawił pojazd zastępczy w maksymalnym czasie 45 minut. 5) Pojazd przewożący zorganizowaną grupę dzieci lub młodzieży do żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej. W warunkach niedostatecznej widoczności tablice powinny być oświetlone, chyba że są wykonane z materiału odblaskowego. Kierujący tym pojazdem jest obowiązany włączyć światła awaryjne podczas wsiadania lub wysiadania dzieci lub młodzieży (art. 57 ustawy o ruchu drogowym). 6) Każde dziecko musi mieć zapewnione bezpieczne miejsce w autobusie. 7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany rozkładu jazdy autobusów, wynikającej z bieżącej działalności szkoły np. dzień rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego, dzień Edukacji Narodowej itp. 8) Usługa ma być świadczona w dni powszednie, z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. nr 46, poz. 432 ze zm.) t. j. ferii zimowych i letnich, wiosennej i zimowej przerwy świątecznej oraz dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych ustalonych zgodnie a § 5 rozporządzenia Rady Ministrów z 5 października 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji roku szkolnego Dz. U. Nr 186, poz. 1245) oraz opublikowanym przez MEN Kalendarzem roku szkolnego 2020/2021 - dla placówek feryjnych. Z kolei dla placówek nieferyjnych usługa ma być świadczona w dni powszednie, z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy. 9) Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 z późn. zm.) i ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (t. j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.), przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. 10) Pojazdy, którymi dysponować będzie Wykonawca w zakresie realizacji zadania muszą spełniać warunki określone w obowiązujących przepisach, w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( t. j.: Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.), gwarantujących odpowiednią jakość, o określonych parametrach technicznych i jakościowych. 11) Imienna lista uczniów, którzy będą przewożeni zostanie podana do wiadomości Wykonawcy, a godziny odwozu dzieci zostaną ustalone na podstawie planów lekcji. 12) Wykonawca jest zobowiązany do punktualnego przestrzegania przedstawionego planu dowozu. 13) Zamawiający zapewnia opiekunów podczas przewozów. 14) Pojazdy Wykonawcy muszą posiadać ubezpieczenie OC, AC i NNW. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: a) dowóz uczniów wraz z opiekunem codziennie od poniedziałku do piątku (w dniach nauki w szkole) począwszy od 1 września 2020 r. do 30 czerwca 2021 r. oraz od poniedziałku do piątku (w dniach zajęć w przedszkolach) począwszy od 1 września 2020 r. do 31 sierpnia 2021 r. b) w trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez dyrekcje placówki jako wolne od zajęć przewozy nie będą się odbywały, c) rano dzieci będą zabierane z miejsca zamieszkania o tak ustalonych godzinach, aby każde dziecko zdążyło na zajęcia zgodnie ze swoim planem i po zakończonych zajęciach lekcyjnych dowożone do domu. d) godziny dowozu i odwozu dzieci uzależnione będą od rozkładów zajęć szkolnych. Dokładne godziny przewozu dzieci (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą a Zamawiającym po otrzymaniu rozkładu zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas podstawienia zastępczego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół podstawowych i ośrodków specjalnych pojazdami przeznaczonymi do przewozu dzieci w roku szkolnym 2020/2021.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gm. Tworóg (z miejsca zamieszkania) do przedszkoli, szkół podstawowych i ośrodków specjalnych wraz z zapewnieniem opieki oraz odwóz dzieci wraz z zapewnieniem opieki po skończonych zajęciach do miejsca zamieszkania. Przewóz dotyczy wszystkich dni, w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze w roku szkolnym 2020/2021. Według informacji posiadanych na dzień dzisiejszy dowóz i odwóz będzie obejmował 18 dzieci niepełnosprawnych. Część II obejmuje 3 trasy przewozu: Trasa nr 1: Dowóz 1 dziecka z miejscowości Koty do ośrodka: ? Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Gliwicach przy ul. Gierymskiego 7. Trasa nr 2: Trasa przejazdu obejmuje 15 uczniów z następujących sołectw : a) Nowa Wieś Tworoska - 1 osoba, b) Boruszowice - 4 osoby, c) Hanusek - 1 osoba, d) Tworóg - 3 osoby, e) Wojska - 4 osoby, f) Połomia - 1 osoba, g) Koty - 1 osoba. do ośrodków: ? Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Tarnowskich Górach przy ul. Strzelców Bytomskich 7, ? Salezjański Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Tarnowskich Górach przy ul. Śniadeckiego 1, Trasa nr 3: Trasa przejazdu obejmuje 2 uczniów z miejscowości Tworóg do ośrodka: ? Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Konrada Mańki w Lublińcu przy ul. Stalmacha 90. Trasa przejazdu obejmuje uczniów z następujących sołectw : h) Nowa Wieś Tworoska - 1 osoba, i) Boruszowice - 4 osoby, j) Hanusek - 1 osoba, k) Tworóg - 5 osób, l) Wojska - 4 osoby, m) Połomia - 1 osoba, n) Koty - 2 osoby. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby dzieci dowożonych do przedszkoli, szkół i ośrodków specjalnych, w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, o których w chwili obecnej nie ma wiedzy. Wykonawca w tych sytuacjach zobowiązany jest zapewnić dowóz mniejszej lub większej liczby dzieci niż wyżej podana. W przypadku konieczności dowozu dzieci, w trakcie realizacji zamówienia, do innej szkoły, liczba kilometrów (długość trasy przejazdu) zostanie ustalona przez Zamawiającego i Wykonawcę usługi. Wykonawca podczas świadczenia każdego przejazdu zobowiązany będzie do zapewnienia uczniom opieki opiekuna (poza kierowcą). 2) Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: a) dowóz uczniów wraz z opiekunem codziennie od poniedziałku do piątku (w dniach nauki w szkole) począwszy od 1 września 2020 r. do 30 czerwca 2021 r. oraz od poniedziałku do piątku (w dniach zajęć w przedszkolach) począwszy od 1 września 2020 r. do 31 sierpnia 2021 r. b) w trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez dyrekcje placówki jako wolne od zajęć przewozy nie będą się odbywały, c) rano dzieci będą zabierane z miejsca zamieszkania o tak ustalonych godzinach, aby każde dziecko zdążyło na zajęcia zgodnie ze swoim planem i po zakończonych zajęciach lekcyjnych dowożone do domu. d) godziny dowozu i odwozu dzieci uzależnione będą od rozkładów zajęć szkolnych. Dokładne godziny przewozu dzieci (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą a Zamawiającym po otrzymaniu rozkładu zajęć. 3) Zakres obowiązków kierowcy przy przewozach osób niepełnosprawnych: a) dbanie o bezpieczne wejście, przewóz i wyjście do i z pojazdu ucznia niepełnosprawnego, b) posiadanie czytelnego identyfikatora z imieniem i nazwiskiem, przypiętego w widocznym miejscu, c) współpraca z opiekunem uczniów w zakresie wzajemnego powiadamiania się o występujących problemach, niedogodnościach, zagrożeniach. d) W trakcie wystąpienia kolizji drogowej lub zdarzenia utrudniającego dojazd, kierowca autobusu zobowiązany jest podejmować wspólnie z opiekunem działania zmierzające w pierwszej kolejności do zapewnienia bezpieczeństwa uczniom, e) kierowca w przypadku braku opiekuna nie może odjechać z przystanku i nie wpuszcza uczniów do pojazdu, f) zachowanie w tajemnicy danych adresowych dowożonych uczniów i nie przekazywania ich osobom postronnym. 4) Wymagania dotyczące opiekuna: a) Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolności do czynności prawnych. b) Zakres obowiązków opiekuna przy przewozach osób niepełnosprawnych: ? posiadanie czytelnego identyfikatora z imieniem i nazwiskiem, przypiętego w widocznym miejscu, ? dbanie o bezpieczne wejście, przewóz i wyjście do i z pojazdu ucznia niepełnosprawnego, opiekowanie się i służenie pomocą uczniom niepełnosprawnym, ? odbieranie dzieci od rodziców (opiekunów prawnych) spod domu przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, ? po dowiezieniu do przedszkola, szkoły lub ośrodka specjalnego przyprowadzanie dzieci do szatni i przekazanie osobie dyżurującej, a po zakończeniu zajęć odbieranie dzieci z szatni ze szkoły i po dowiezieniu przekazanie pod opiekę rodzicom (prawnym opiekunom), ? współpraca z dyrektorami przedszkoli, szkół i ośrodków specjalnych, zgłaszanie zmiany dotyczącej stanu przewozu uczniów niepełnosprawnych, czasu rozpoczęcia i zakończenia usługi itp., ? prowadzenie dokumentacji w postaci dziennika przewozu uczniów, ? w przypadku awarii autobusu przewożącego uczniów sprawowanie opieki nad dowożonymi uczniami, zapewniając im bezpieczeństwo - do czasu przyjazdu pojazdu zastępczego. ? posiadanie kontaktu telefonicznego z rodzicami/ opiekunami prawnymi i placówką na wypadek zmian godzin przyjazdu i odjazdu wynikających z sytuacji niezależnych, np. "korki", przekazywanie ewentualne informacje ze szkoły do domu rodzinnego dziecka i odwrotnie, ? zachowanie w tajemnicy danych adresowych dowożonych uczniów i nie przekazywanie ich osobom postronnym. 5) Dzieci dojeżdżające mają wystarczającą sprawność ruchową, aby korzystać ze zwykłych siedzeń pojazdu. Gmina w obecnej chwili nie posiada zgłoszeń od rodziców dotyczących przewozu osób na wózkach inwalidzkim. 6) W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie do: a) dowożenia i odwożenia uczniów z zachowaniem zasady, że uczniowie dowożeni są do szkoły nie później niż na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć, b) przewozu uczniów środkiem transportu spełniającym wymagania określone przepisami prawa do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdy muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa. c) w przypadku awarii wyznaczonego autobusu/busa Wykonawca podstawi niezwłocznie, w czasie podanym przez Wykonawcę w ofercie, nie później jednak niż w ciągu 45 minut od powstania awarii, pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. d) Pojazd Wykonawcy musi posiadać ubezpieczenie OC, AC, NNW.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas podstawienia zastępczego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.