eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołaczyceUsuwanie skutków powodzi w infrastrukturze komunalnej w Gminie Kołaczyce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-27

Kołaczyce: Usuwanie skutków powodzi w infrastrukturze komunalnej w Gminie Kołaczyce
Numer ogłoszenia: 56866 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23084 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołaczyce, Rynek 1, 38-213 Kołaczyce, woj. podkarpackie, tel. 13 4460258, faks 13 4460258.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie skutków powodzi w infrastrukturze komunalnej w Gminie Kołaczyce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na Usuwaniu skutków powodzi w infrastrukturze komunalnej w Gminie Kołaczyce 2. Szczegółowy zakres robót określa załączony przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3. Usuwanie skutków powodzi w infrastrukturze komunalnej w Gminie Kołaczyce obejmuje: 1) remont uszkodzonej infrastruktury kanalizacyjnej, w tym: naprawa urządzeń automatyki i sterowania wraz z urządzeniami, naprawa ogrodzenia oczyszczalni ścieków, montaż szaf sterowniczych i aparatury pomiarowej na przepompowniach ścieków w Kołaczycach, Krajowicach, Bieździedzy i Nawsiu Kołaczyckim oraz naprawa ogrodzenia na przepompowniach ścieków w Bieździedzy i Nawsiu Kołaczyckim, 2) usuwanie skutków powodzi na stacji uzdatniania wody wraz z siecią, zbiornikiem wody czystej i studniami, w tym: roboty remontowe w budynku stacji uzdatniania wody, izolacja i obsypanie zbiornika wody czystej w Kołaczycach oraz wymiana zasuw przy zbiorniku. 3) Inne roboty określone w przedmiarze robót, 4) Inwentaryzację powykonawczą. 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Niezależnie od zakresu robót ujętego przedmiarem robót, wynagrodzenie ustalone w formie ryczałtowej, ma zawierać wszelkie koszty związane z: 1) doprowadzeniem terenu po wykonaniu robót do stanu pierwotnego , 2) usuwaniem kolizji wynikłych przy realizacji inwestycji, 3) organizacją placu budowy, 4) ubezpieczeniem inwestycji, 5) zabezpieczeniem robót pod względem bhp, 6) wytyczeniem geodezyjnym i inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą. W związku z tym, że roboty będące przedmiotem zamówienia realizowane będą w funkcjonujących obiektach Oczyszczalni Ścieków i Stacji Uzdatniania Wody, Wykonawca zobowiązany jest opracować harmonogram robót. Harmonogram robót należy uzgodnić z zarządcą obiektów - Zakładem Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Kołaczycach, który odpowiada za jakość wody i za skuteczność oczyszczania ścieków. Zatwierdzony harmonogram należy załączyć do oferty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.71.00 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gminna Spółka Komunalna Sp. z o.o., ul. Rolnicza 39, 33-140 Lisia Góra, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 278354,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 195127,04

  • Oferta z najniższą ceną: 195127,04 / Oferta z najwyższą ceną: 274229,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.