To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-18
Nielisz: Zakup wraz z dostarczaniem żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach.
Numer ogłoszenia: 56875 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29967 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach, Ruskie Piaski 59, 22-413 Nielisz, woj. lubelskie, tel. 0-84 6313412, faks 0-84 6313408.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostarczaniem żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup wraz z dostarczaniem żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach. 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba części VII Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione części określone cyfrą i nazwą: Część I Art. mleczarskie określone w załączniku nr 1 do SIWZ, CPV 15500000-3, dostawy w okresie 12 m-cy od podpisania umowy Część II Mięso, wędliny określone w załączniku nr 2 do SIWZ, CPV 15100000-9, dostawy w okresie 12 m-cy od podpisania umowy Część III Mrożonki określone w załączniku nr 3 do SIWZ, CPV 15896000-5, dostawy w okresie 12 m-cy od podpisania umowy Część IV Art. spożywcze określone w załączniku nr 4 do SIWZ, CPV 15800000-6, dostawy w okresie 12 m-cy od podpisania umowy Część V Warzywa owoce, określone w załączniku nr 5 do SIWZ, CPV 03220000-9, dostawy w okresie 4 m-cy od podpisania umowy Część VI Pieczywo określone w załączniku nr 6 do SIWZ, CPV 15811000-6, dostawy w okresie 12 m-cy od podpisania umowy Część VII Jaja świeże AL określone w załączniku nr 7 do SIWZ, CPV 03142500-3, dostawy w okresie 12 m-cy od podpisania umowy. 2. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy po zamówieniu złożonym telefonicznie przez Zamawiającego, transportem i na koszt Wykonawcy do Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach w godz 7:00 do 15:00 w dniach tygodnia uzgodnionych dla poszczególnych części z Zamawiającym. 3. Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez Polską Normę, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. 4. Ceny jednostkowe zaoferowanych asortymentów nie mogą być zmienione w czasie obowiązywania umowy. 5. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. 6. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej ilości żywności w okresie obowiązywania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I Art. mleczarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA BIELUCH W CHEŁMIE
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA BIELUCH W CHEŁMIE
- Spółdzielnia Mleczarska BIELUCH w Chełmie, ul. Chemiczna 4, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24500,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24939,30
Oferta z najniższą ceną: 24939,30 / Oferta z najwyższą ceną: 24939,30
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II Mięso, wędliny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EB Sp. z o. o. ul. Cisowa 9, 20-703 Lublin, ul. Cisowa 9, 20-703 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27038,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25444,13
Oferta z najniższą ceną: 25444,13 / Oferta z najwyższą ceną: 30411,26
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część II Mrożonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IGLOTEX-ŁUKASZ Sp. z o.o, 16-070 Choroszcz Porosły 99 Filia Lublin ul. Grabskiego 2, 20-330 Lublin, Porosły 99, 16-070 Choroszcz, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10194,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7220,34
Oferta z najniższą ceną: 7220,34 / Oferta z najwyższą ceną: 8719,20
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część IV Art. spożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Polaris M. Gruszczyńska, ul. Żołnierska 20a, 62-800 Kalisz, ul. żołnierska 20a, 62-800 Kalisz, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30532,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38986,99
Oferta z najniższą ceną: 38986,99 / Oferta z najwyższą ceną: 41601,47
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część V Warzywa, owoce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FRUPAKS FRUIT Grzegorz Ignatiuk, ul. Chemiczna 15A, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13952,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4256,00
Oferta z najniższą ceną: 4256,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4256,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część VI Pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piekarnia MAŁGOŚ S. C. Siennica Różana 24B, 22-304 Siennica Różana, Siennica Różana 24B, 22-304 Siennica Rożana 24B, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13310,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8792,10
Oferta z najniższą ceną: 8792,10 / Oferta z najwyższą ceną: 13255,60
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Część VII Jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ferma Drobiu Tomasz Budzyński Deszkowice II 140, 22-461 Michalów, Deszkowice II 140, 22-461 Michalów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4528,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4428,90
Oferta z najniższą ceną: 4428,90 / Oferta z najwyższą ceną: 5153,09
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa detalicznych ilości produktów żywnościowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Baranów Sandomierski"
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH dla Samorządowego Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko w Łącku na rok 2025 - na okres od podpisania umowy - do 31 grudnia 2025 roku". Przetarg 2.
- Zakup i dostawa żywności do Przedszkola Parkowe Skrzaty w Koźminie Wielkopolskim w roku 2025
- Dostawa warzyw, owoców i jaj dla DPS Ruda Różaniecka
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Radzyniu Chełmińskim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dubiecku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.