eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok"Us³uga ubezpieczenia mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Stadionu Miejskiego Sp. z o.o. w Bia³ymstoku"

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-07-03



Og³oszenie nr 568797-N-2019 z dnia 2019-07-03 r.

Stadion Miejski Sp. z o.o.: "Us³uga ubezpieczenia mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Stadionu Miejskiego Sp. z o.o. w Bia³ymstoku"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Stadion Miejski Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 20076318600000, ul. ul. S³oneczna  1 , 15-323  Bia³ystok, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. 85 654 86 80, e-mail sekretariat@stadion.bialystok.pl, faks 85 654 87 15.
Adres strony internetowej (URL): www.stadion.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.stadion.bialystok.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.stadion.bialystok.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Us³uga ubezpieczenia mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Stadionu Miejskiego Sp. z o.o. w Bia³ymstoku"
Numer referencyjny: DZR-271-3/2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Stadionu Miejskiego Sp. z o.o. w Bia³ymstoku. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania i zasady realizacji zamówienia okre¶lone s± w za³±czniku nr 5 do SIWZ oraz we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ. Program ubezpieczenia. Opis przedmiotu zamówienia niniejszego postêpowania przewiduje udzielenie zamówienia w zakresie us³ugi ubezpieczenia w nastêpuj±cych ryzykach: Rodzaj ubezpieczenia A. UBEZPIECZENIE MIENIA OD WSZYSTKICH RYZYK B. UBEZPIECZENIE SPRZÊTU ELEKTRONICZNEGO OD WSZYSTKICH RYZYK C. UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNO¦CI CYWILNEJ D. UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE D.1. OBOWI¡ZKOWE UBEZPIECZENIA ODPOWIEDZIALNOSCI CYWILNEJ P.P.M. D.2. UBEZPIECZENIE AUTOCASCO D.3. UBEZPIECZENIE NASTÊPSTW NIESZCZʦLIWYCH WYPADKÓW POWSTA£YCH W ZWI¡ZKU Z U¯YTKOWANIEM POJAZDÓW MECHANICZNYCH D.4. UBEZPIECZENIE ASSISTANCE. Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia w terminie 24 miesiêcy (od 01 pa¼dziernika 2019 r. do 30 wrze¶nia 2021 r.). Dodatkowo w ramach prawa opcji Zamawiaj±cy przewiduje przed³u¿enie umowy o kolejne 12 miesiêcy (od 01 pa¼dziernika 2021 r. do 30 wrze¶nia 2022 r.).

II.5) G³ówny kod CPV: 66.51.00.00 - Us³ugi ubezpieczeniowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia w terminie 24 miesiêcy (od 01 pa¼dziernika 2019 r. do 30 wrze¶nia 2021 r.). Dodatkowo w ramach prawa opcji Zamawiaj±cy przewiduje przed³u¿enie umowy o kolejne 12 miesiêcy (od 01 pa¼dziernika 2021 r. do 30 wrze¶nia 2022 r.).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada zezwolenia na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub wskazaæ dostêpno¶æ przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod okre¶lonym adresem internetowym ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, z których zamawiaj±cy samodzielnie pobierze wskazane przez Wykonawcê dokumenty.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zezwolenia na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia, wydanego przez w³a¶ciwy organ nadzoru b±d¼ - w przypadku rozpoczêcia dzia³alno¶ci przed 28 sierpnia 1990 r. - za¶wiadczenia, wydanego przez Komisjê Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej, b±d¼ innego dokumentu w³a¶ciwego organu na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w pañstwie cz³onkowskim UE, w którym zak³ada ten ma siedzibê, potwierdzaj±cego posiadanie uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2.3.1 SIWZ sk³ada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa w pkt 2.4 powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentu, o którym mowa w pkt 2.4 zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - pkt 2.5 stosuje siê odpowiednio. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu, spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio dokumenty nie s± ju¿ aktualne, do z³o¿enia aktualnych dokumentów. 2. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. O¶wiadczenie wymienione w pkt. 1.1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ten potwierdza spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu. Dokumenty wymienione w pkt. 1.2.1 oraz 1.2.2 sk³ada w imieniu wszystkich ten lub ci spo¶ród Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê, którzy spe³niaj± dany warunek samodzielnie b±d¼ ³±cznie zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego w niniejszym postêpowaniu. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania od Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê o¶wiadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 2 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena oferty60,00
Warunki fakultatywne40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w zakresie: ZMIANA UMOWY 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach: 1) w razie dokonywania przez Zamawiaj±cego inwestycji w maj±tek trwa³y, wzrostu jego warto¶ci lub zbywania takiego maj±tku, a tak¿e rozliczania klauzuli automatycznego pokrycia; 2) w razie dokonywania przez Zamawiaj±cego nabycia nowych pojazdów albo zbywania bêd±cych na jego stanie; 3) zmianie ilo¶ci posiadanych pojazdów; 4) w razie konieczno¶ci zwiêkszenia aktualnych sum gwarancyjnych lub uzupe³nienia limitów; 5) w przypadku zmian organizacyjnych (w tym przekszta³ceñ i likwidacji) mog±cych wyst±piæ u Zamawiaj±cego w tym zmianie zakresu wykonywanej dzia³alno¶ci; 6) w przypadku korzystnych dla Zamawiaj±cego zmian Ogólnych Warunków Ubezpieczenia; 7) w przypadku zmian przepisów prawnych wp³ywaj±cych na zakres ubezpieczenia; 8) w przypadku zmiany zakresu ubezpieczenia przewidzianych w klauzulach zawartych w SIWZ, b±d¼ w opisie przedmiotu zamówienia okre¶lonych w SIWZ; 9) w której Wykonawcê, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy Wykonawca, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, ni¿ przewidziane przez Zamawiaj±cego w SIWZ. 2. Zmiana umowy mo¿e polegaæ w szczególno¶ci na: 1) zmianie wielko¶ci sum ubezpieczenia w zwi±zku z: nabywaniem/ zbywaniem/ likwidacj± ¶rodków trwa³ych, modernizacj±/ ulepszeniem ¶rodków trwa³ych, oddaniem do u¿ytku nowych inwestycji, umowami cywilno-prawnymi nak³adaj±cymi na Zamawiaj±cego obowi±zek ubezpieczenia; 2) zmianie wielko¶ci sum ubezpieczenia w zwi±zku z: nabywaniem/ zbywaniem/ likwidacj± pojazdów, umowami cywilno-prawnymi nak³adaj±cymi na Zamawiaj±cego obowi±zek ubezpieczenia; 3) zmianie wysoko¶ci sum ubezpieczenia/sum gwarancyjnych wraz z weryfikacj± stawek i sk³adek ubezpieczenia bêd±ce ich konsekwencj±; 4) zmianie zakresu ubezpieczenia w zwi±zku z: zmian± zakresu wykonywanej dzia³alno¶ci, ujawnieniem siê i/lb powstaniem nowego ryzyka ubezpieczeniowego nie przewidzianego w SIWZ lub wynikaj±cego z konieczno¶ci dostosowania do wymogów instytucji finansuj±cych; 5) zmianie wysoko¶ci sk³adki ubezpieczeniowej na skutek rozszerzenia lub ograniczenia zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiaj±cego i za zgod± Wykonawcy w przypadku ujawnienia siê i/lub powstania ryzyka ubezpieczeniowego nieprzewidzianego w OPZ lub wynikaj±cego z konieczno¶ci dostosowania do wymogów instytucji finansuj±cych; 6) zmianach przewidzianych w klauzulach zawartych w SIWZ, b±d¼ w opisie przedmiotu zamówienia okre¶lonego w SIWZ; 7) wyd³u¿eniu (maksymalnie o 3 miesi±ce)/ skróceniu okresu ochrony ubezpieczeniowej oraz wyrównaniu terminów ubezpieczenia; 8) zmianie terminów p³atno¶ci sk³adki; 9) zmiany zakresu i/lub przedmiotu dzia³alno¶ci Zamawiaj±cego; 10) zmianie wysoko¶ci sk³adki ubezpieczeniowej w skutek innych okoliczno¶ci przewidzianych niniejsz± umow±; 11) aktualizacji danych Wykonawcy, w szczególno¶ci zmiany: nazwy, zmianê adresu siedziby, zmianê formy prawnej, nr konta bankowego; 12) w przypadku konieczno¶ci interpretacji/wyk³adni znaczenia i/lub zakresu pojêæ zastosowanych w umowie, gdy budz± uzasadnione w±tpliwo¶ci; 13) zmianie postanowieñ umowy w celu dostosowania do zmian w prawie powszechnie obowi±zuj±cym, które maj± wp³yw na realizacjê umowy; 14) zmianie umowy dotycz±cej poprawienia b³êdów i oczywistych omy³ek s³ownych, literowych i liczbowych, zmiany uk³adu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, niepowoduj±ce zmiany celu i istotnych postanowieñ umowy. 15) zmianie wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy z tytu³u realizacji umowy i ceny jednostkowej (rozumianej jako sk³adka za 12 miesiêczny okres ochrony ubezpieczeniowej), o której mowa w formularzu cenowym, o poniesione przez Wykonawcê koszty, w przypadku: a) stawki podatku od towarów i us³ug, b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018r. o pracowniczych planach kapita³owych - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê. 3. 3. W celu zmiany wynagrodzenia, o której mowa w § 5 ust 2, pkt. 15, ka¿da ze stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, mo¿e zwróciæ siê do drugiej strony z wnioskiem w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia o kwotê kosztu poniesionego przez Wykonawcê, a w przypadku stawki podatku VAT od daty jego zmiany. Do wniosku nale¿y do³±czyæ szczegó³owy opis i wyliczenie wp³ywu zmian na wynagrodzenie Wykonawcy (cenê jednostkow± rozumian± jako sk³adka za 12 miesiêczny okres ochrony ubezpieczeniowej, o której mowa w formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik do umowy) wraz ze wskazaniem terminu ich zaistnienia. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ¿±dania od Wykonawcy dodatkowych wyja¶nieñ odno¶nie wyliczonych kosztów oraz weryfikacji wyliczeñ dokonanych przez Wykonawcê we w³asnym zakresie. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± zgody obu stron (Wykonawcy i Zamawiaj±cego) wyra¿onej w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. 5. W przypadku sprzeczno¶ci pomiêdzy tre¶ci± niniejszej Umowy ubezpieczenia generalnego, a tre¶ci± umów indywidualnych lub ogólnych warunków ubezpieczenia, decyduje tre¶æ Umowy ubezpieczenia generalnego. 6. W przypadku sprzeczno¶ci Ogólnych Warunków Ubezpieczenia z tre¶ci± Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, decyduje tre¶æ Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz oferta Wykonawcy. PRAWO OPCJI 1. W okresie realizacji umowy Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, które dotyczyæ mo¿e nastêpuj±cego zakresu: 1.1. Opcja A - przed³u¿enie umów/ umowy o kolejne 12 miesiêcy w zakresie ryzyk, których dotyczy zamówienie podstawowe 2. Wykonawcy nie przys³uguje wobec Zamawiaj±cego roszczenie o realizacjê zamówienia opcjonalnego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-07-15, godzina: 12:45,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej przed-miotu ubezpieczenia. W tym celu wyznaczy termin (lub dwa terminy) w zale¿no¶ci od wniosków sk³adanych przez Wykonawców. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: 1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Stadion Miejski Sp. z o.o. w Bia³ymstoku jest: Stadion Miejski Sp. z o.o. z siedziba w Bia³ymstoku, ul. S³oneczna 1, 15-323 Bia³ystok, dane kontaktowe - sekretariat@stadion.bialystok.pl, tel. 85 654 8680 oraz Nord Partner Sp. z o.o. z siedzib± w Toruniu, ul. Lubicka 16, 87-100 Toruñ, dane kontaktowe - torun@np.com.pl, tel. (56) 651 43 00. 2. Inspektor ochrony danych osobowych w Stadion Miejski Sp. z o.o. w Bia³ymstoku - dane kontaktowe: iod@stadion.bialystok.pl, od poniedzia³ku do pi±tku w godz.8:00 - 16:00. Inspektor ochrony danych osobowych w Nord Partner Sp. z o.o. - dane kontaktowe: odo@np.com.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe bêd± wykorzystywane w celu realizacji postêpowania o udzielnie zamówienia publicznego na "Us³ugê ubezpieczenia mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Stadionu Miejskiego Sp. z o.o. w Bia³ymstoku", prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. c RODO). 4. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. 5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Prawa zamówieñ publicznych. Ponadto dane osobowe mog± byæ udostêpniane, w zwi±zku z realizacj± postêpowania przetargowego, brokerowi ubezpieczeniowemu (Nord Partner sp. z o.o., ul. Lubicka 16, 87-100 Toruñ). 7. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp przez okres: 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. 8. Posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Pani/Pana, o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**, o na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***, o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e dochodzi do naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych przez administratora. 9. Nie przys³uguje Pani/Panu: o w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawa do usuniêcia danych osobowych, o prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, o prawo do sprzeciwu, o których mowa w art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. Wykonawca zobowi±zany jest spe³niæ obowi±zek informacyjny, o którym mowa w art. 14 RODO zgodnie z za³±cznikiem nr 10 do SIWZ - obowi±zki informacyjne, wzglêdem osób fizycznych od których dane osobowe pozyska³ wzglêdem Podwykonawcy/podmiotu trzeciego. 11. Wykonawca do³±czy do oferty o¶wiadczenie w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 i/lub art. 14 RODO, zgodnie z za³±cznikiem nr 11 do SIWZ - wzór o¶wiadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 i/lub art. 14 RODO. ______________________ * Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. *** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.