Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-12
Sierpc: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu
Numer ogłoszenia: 56886 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Słowackiego 32, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2758501, 2758554, faks 024 2752627.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozsierpc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków dezynfekcyjnych według pakietów: Pakiet 1 - Preparaty do odkażania skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran; Pakiet 2 - Preparat do mycia ciała i włosów pacjentów przed zabiegami; Pakiet 3 - Manualna dezynfekcja narzędzi, sprzętu endoskopowego i narzędzi stomatologicznych oraz pielęgnacja narzędzi chirurgicznych; Pakiet 4 - Dezynfekcja powierzchni; Pakiet 5 - Dezynfekcja sprzętu i powierzchni w oddziale noworodkowym i dziecięcym; Pakiet 6 - Mycie i dezynfekcja chirurgiczna rąk przed zabiegami operacyjnymi; Pakiet - 7 Dezynfekcja rąk ; Pakiet 8 - Mycie i dezynfekcja skóry; Pakiet 9 - Środki dezynfekcyjne do myjni endoskopowej ETD Olympus; Pakiet 10 - Gaziki sterylne do dezynfekcji przed iniekcjami; Pakiet 11 - Dezynfekcja sprzętu ultrasonograficznego, Pakiet 12 - Dezynfekcja basenów i kaczek w myjni - dezynfektorze..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.B.1. SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.B.1. SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.B.1. SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.B.1. SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.B.1. SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
F.1. Zamawiający wymaga, aby w przypadku produktów leczniczych w ofercie dostarczyć: pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym wydane przez Ministerstwo Zdrowia lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym - wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji - Ustawa z dnia 18 marca 2011 r. o urzędzie rejestracji produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych. F.2. Zamawiający wymaga, aby do oferowanych produktów kosmetycznych w ofercie dołączyć formularz przekazania danych do krajowego systemu informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu. F.3. Zamawiający wymaga, aby do oferowanych produktów biobójczych do oferty dołączyć pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem biobójczym wydane przez Ministerstwo Zdrowia lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem biobójczym - wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji - Ustawa z dnia 18 marca 2011 r. o urzędzie rejestracji produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych. F.4. Dokument potwierdzający możliwość użycia preparatu w myjniach ETD oraz do dezynfekcji endoskopów firmy Olympus - dotyczy pakietu nr 9. F.5. Wymagane dokumenty/opinie kliniczne potwierdzające, że oferowane środki mogą być stosowane w oddz. Pediatrycznym i Noworodkowym - dotyczy Pakiet nr 1 poz. 1, 2, Pakiet nr 4 poz. 2, 6, 7, 8, Pakiet nr 5 poz. 1. F.6. Opinia producenta sprzętu endoskopowego, dopuszczającego produkty pod względem tolerancji materiałowej endoskopów - dotyczy Pakiet Nr 3 poz. 1, 2. F.7. Wymagany atest dopuszczający zastosowanie środka w kuchenkach oddziałowych - dotyczy: Pakiet Nr 4 poz. 3, 4. F.8. Wykonawca musi dołączyć do oferty materiały informacyjne opisujące przedmiot zamówienia (w szczególności informacje na temat składu chemicznego, spektrum, czasu działania preparatu oraz sposobu użycia) będące oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych, potwierdzające zgodność deklarowanych właściwości (parametrów) z danymi producenta. W przypadku braku żądanych informacji w materiałach informacyjnych na potwierdzenie wymaganych właściwości techniczno-eksploatacyjnych można załączyć oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela na terenie Polski potwierdzające istnienie wymaganych przez Zamawiającego właściwości eksploatacyjnych w oferowanym przedmiocie zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1). Formularz oferty - z wykorzystaniem załącznika nr 1 do SIWZ. A.2). Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. A.3). Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ. A.4). Wykaz asortymentowo-cenowy środków dezynfekcyjnych wraz z podaniem cen według opisanych rubryk - z wykorzystaniem załącznika nr 4 do SIWZ. A.5). Inne dokumenty wskazane w pkt VI SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana umowy wymaga zgody obu stron umowy oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Pzp. 2. Dopuszcza się zmiany umowy polegające na: a) zmianie formy organizacyjno-prawnej stron, nazwy, siedziby lub podmiotów reprezentujących, b) zmianie numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, c) zmianie elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, d) zmianie sposobu konfekcjonowania, 3. Warunkami dokonania zmian wskazanych w ppkt b) i c) mogą być następujące okoliczności: - wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony, - wystąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, - będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, - będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa. 4. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku: 1) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; 2) uzasadnionych zmian wprowadzonych przez producentów produktów będących przedmiotem umowy, na podstawie dokumentu wystawionego przez producenta (oświadczenie, cennik lub faktura). 5. Zmiany wymienione w pkt 1) ustępu poprzedzającego następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów. 6. Zmiany, o których mowa w pkt 2 ustępu 4 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy w terminie 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozsierpc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ
UL. SŁOWACKIEGO 32
09-200 SIERPC
POKÓJ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2013 godzina 11:00, miejsce: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ UL. SŁOWACKIEGO 32 09-200 SIERPC SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparaty do odkażania skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do odkażania skóry i błon śluzowych oraz leczenia ran - 4 POZYCJE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparat do mycia ciała i włosów pacjentów przed zabiegami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do mycia ciała i włosów pacjentów przed zabiegami - 1 POZYCJA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Manualna dezynfekcja narzędzi, sprzętu endoskopowego i narzędzi stomatologicznych oraz pielęgnacja narzędzi chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Manualna dezynfekcja narzędzi, sprzętu endoskopowego i narzędzi stomatologicznych oraz pielęgnacja narzędzi chirurgicznych - 7 POZYCJI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dezynfekcja powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja powierzchni - 9 POZYCJI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dezynfekcja sprzętu i powierzchni w oddziale noworodkowym i dziecięcym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja sprzętu i powierzchni w oddziale noworodkowym i dziecięcym - 1 POZYCJA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mycie i dezynfekcja chirurgiczna rąk przed zabiegami operacyjnymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i dezynfekcja chirurgiczna rąk przed zabiegami operacyjnymi - 7 POZYCJI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dezynfekcja rąk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja rąk - 1 POZYCJA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Mycie i dezynfekcja skóry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i dezynfekcja skóry - 3 POZYCJE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Środki dezynfekcyjne do myjni endoskopowej ETD Olympus.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki dezynfekcyjne do myjni endoskopowej ETD Olympus - 3 POZYCJE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Gaziki sterylne do dezynfekcji przed iniekcjami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaziki sterylne do dezynfekcji przed iniekcjami - 1 POZYCJA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dezynfekcja sprzętu Ultrasonograficznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja sprzętu Ultrasonograficznego - 1 POZYCJA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dezynfekcja basenów i kaczek w myjni - dezynfektorze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja basenów i kaczek w myjni - dezynfektorze - 2 POZYCJE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej odprowadzającej oczyszczone ścieki z oczyszczalni ścieków w m. Miłobędzyn
- Mazowsze bez smogu - zakup i dostawa pojazdu, zakup i dostawa drona antysmogowego, zakup i dostawa narzędzi do kontroli
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW DLA POTRZEB ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU.
- Wykonanie usługi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
- "Budowa oczyszczalni ścieków na potrzeby ZSCKR w Studzieńcu" - zakup zbiornika oraz pomp.
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków higieny ciała, oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.