eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWymian 3. dźwigów osobowych w budynku O/ZUS w Lublinie przy ul. T. Zana 38C.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-27

Lublin: Wymian 3. dźwigów osobowych w budynku O/ZUS w Lublinie przy ul. T. Zana 38C.
Numer ogłoszenia: 56888 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie , ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymian 3. dźwigów osobowych w budynku O/ZUS w Lublinie przy ul. T. Zana 38C..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia , o wartości szacunkowej poniżej 5 000 000 euro, są roboty budowlano-instalacyjne, polegające na wymianie 3. dźwigów osobowych (800kg/10 osób) w użytkowanym budynku wysokim przy ulicy Tomasza Zana 38C w Lublinie. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: demontaż istniejących dźwigów, ich utylizację, dostawę 3. fabrycznie nowych dźwigów osobowych , ich montaż w miejsce zdemontowanych i uruchomienie a także utrzymanie dostarczonych urządzeń w pełnej sprawności technicznej przez okres gwarancji; 1.1. Zamówienie realizowane jest jako zamówienie wspólne 5. współwłaścicieli budynku, którzy wyznaczyli spośród siebie ZUS O/Lublin, jako Zamawiającego, upoważnionego do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz; 2.Szczegółowy zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia opisane są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) a w szczególności w dokumentacji projektowej, stanowiącej integralną część SIWZ; 3.Prace wykonywane będą w czynnym obiekcie użyteczności publicznej i Wykonawca będzie zobowiązany zorganizować je tak, aby nie narażać pracowników na uciążliwości wynikające z prowadzonych robót budowlano-montażowych, a także pracowników i osób trzecich na niebezpieczeństwo. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca i Zamawiający ustalą szczegółowo warunki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p.poż. z podziałem obowiązków w tym zakresie i na tę okoliczność sporządzą protokół w myśl rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku - w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy [Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1649 i 1650 - tekst jednolity]. Roboty nie zakłócające pracy użytkowników budynku mogą być prowadzone w dni robocze w godzinach pracy, natomiast prace uciążliwe - po godzinach urzędowania instytucji zlokalizowanych w przedmiotowym obiekcie i w dni wolne od pracy; 5.WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV: 45 0000 00 - 7 - Roboty budowlane, 45313100 - 5 - Instalowanie wind; 6.Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej >ustawą< ; 7. Wymagany termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie - nie wcześniej niż od 01 czerwca 2012r. ; zakończenie - do 30 listopada 2012r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00-5, 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium jest wymagane w kwocie: 16 000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ww. warunek jeśli: wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem zamówieniu stanowiącemu przedmiot zamówienia, z których każde obejmuje demontaż i montaż co najmniej jednego dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym i udźwigu równym lub większym niż Q = 800kg/10 osób w budynku wysokim. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wykaz robót budowlanych (wg wzoru załączonego do SIWZ) spełniających powyższy opis z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonywania, a także załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zawarte w wykazie zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ww. warunek jeśli: dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Dozoru - typu D (co najmniej jedną osobą) oraz na stanowisku Eksploatacji - typu E (co najmniej jedną osobą), co potwierdzi złożeniem wraz z ofertą wykazu tych osób biorących udział w realizacji zamówienia i oświadczenia o posiadaniu uprawnień, wymaganych dla tych osób. Wykaz osób, sporządzony zgodnie z wzorem załączonym do SIWZ, powinien zawierać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i informację o podstawie dysponowania tymi osobami.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku oferty wspólnej: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.III.4.1 , składa pełnomocnik wykonawcy; przy czym pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, b) spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III.3, będzie oceniane łącznie , co w przypadku warunku doświadczenia oznacza, że wymagane doświadczenie musi posiadać co najmniej jeden ze wspólników, c) brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy ze wspólników; 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z datą wymaganą dla tych dokumentów (6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3. Jeżeli wykonawca nie spełnia samodzielnie warunków udziału w postępowaniu a wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach (wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych) innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności załączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w szczególności terminów realizacji przedmiotu umowy) w sytuacjach opisanych w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX, pokój nr 914.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IX, pok. 914-budynek 38C..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie będzie opublikowane w dniu 27.02.2012. na portalu UZP) do upływu terminu składania ofert; 2. SIWZ w wersji papierowej (bezpłatna) można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX, pokój nr 914 - budynek 38C lub otrzymać pocztą; 3. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Włodzimierz Koczkodaj tel/fax: (81) 535-77-94 i Andrzej Orzechowski tel: (81) 535-77-24 w godz. 07:15 -15:15; 4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.03.2012r. o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego, piętro IX, pok. 914-budynek 38C; 5. Termin związania ofertą - 30 dni od daty składania ofert - bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert; 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; 7. Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy niniejszego zamówienia; 8 . Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, o których mowa w art. 151a ustawy; 9. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia (o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy), tj. dotyczących zatrudnienia osób bezrobotnych i młodocianych w celu przygotowania zawodowego, niepełnosprawnych i innych , o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego; 10. Zamawiający ustala faksową (nr faksu: 81 535-77-94) formę przekazywania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień; przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Niezależnie od powyższego ustalenia zawsze dopuszczalna jest forma pisemna z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie. W zakresie określonym ustawą, Zamawiający będzie zamieszczał dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania na stronie internetowej www.zus.pl..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.