eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćRemont pomieszczeń Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-02

Zamość: Remont pomieszczeń Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu.
Numer ogłoszenia: 56900 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu , ul. Akademicka 8, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6383555, 6383444, faks 084 6383500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszzamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń Domu Studenta przy ul. Sienkiewicza 10 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu. 2.Szczegółowy opis robót określony został w przedmiarze robót ( zał. nr 1 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 2 do SIWZ) stanowiącym integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z zastrzeżeniem, iż zamówienie nie obejmuje zakupu paneli podłogowych i listew przypodłogowych. Płytki ścienne - gatunek 1, minimum 6 kolorów (wzorów) do wyboru przez Zamawiającego Płytki podłogowe - antypoślizgowe, gatunek 1, IV klasa ścieralności, minimum 6 kolorów (wzorów) do wyboru przez Zamawiającego Drzwi POL-SKONE, PORTA lub równoważne w okleinie drewnopodobnej - minimum 4 kolory (wzory) do wyboru przez Zamawiającego 3.Przy dostawie materiałów budowlanych Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu na żądanie dokumenty dopuszczające oferowany wyrób budowlany do stosowania przy robotach budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia o wyrobach budowlanych (dz. U 04.92.881 z pozn. zm). Przez dokumenty dopuszczające wyrób budowlany do stosowania przy robotach budowlanych rozumie się: deklaracje zgodności/oznaczenie znakiem CE, lub oznaczenie znakiem budowlanym, lub aprobata techniczna. 4.Zastosowane materiały muszą być wysokiej klasy i posiadać atesty (certyfikaty) które należy przedstawić Zamawiającemu na jego żądanie. 5.Wykonawca przedłoży kosztorys ofertowy na podstawie sporządzonego przez Zamawiającego przedmiaru robót oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , a także zestawienie materiałów z podaniem producenta( modelu, typu). 6.Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami i próbami wymaganymi przez Polskie Prawo Budowlane. 7.Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, opublikowanymi normami, najlepszą wiedzą techniczną i zasadami najlepszej sztuki budowlanej. 8.W czasie planowania, wyceny, organizacji oraz realizacji zamówienia należy uwzględnić wykonanie prac i czynności wynikających z ewentualnych wyjaśnień, uzupełnień i zmian treści SIWZ ogłoszonych przez Zamawiającego w toku postępowania. 9.Zamawiający zaleca, by Wykonawca przed przygotowaniem i złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej obiektu objętego zamówieniem w celu uzyskania wszystkich istotnych informacji, które mogą być konieczne dla prawidłowego przygotowania oferty i zawarcia umowy. 10.Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji i 36 miesięcznej rękojmi na wykonanie przedmiotu zamówienia. 11.Warunki płatności: płatność przelew na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od daty wpływu do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Podstawa wystawiona faktury będzie protokół odbioru robót bez zastrzeżeń. 12.Tam, gdzie w SIWZ, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1- 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych- pod względem funkcjonalnym- nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, tj. posiadających te same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe jak przedmiot, jak przedmiot zamówienia. W ofercie należy podać swoje odpowiedniki i zamieścić opis dotyczący właściwości odpowiedników..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające będą mogły zostać udzielone jeżeli: 1) polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe, 2) zamówienia uzupełniające są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, 3) wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, 4) zostaną udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że na dzień składania ofert spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 pkt 1 - 4 ( wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ). Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną - o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto.Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że na dzień składania ofert spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 pkt 1 - 4 ( wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ). Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że na dzień składania ofert spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 pkt 1 - 4 ( wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ). Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że na dzień składania ofert spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 pkt 1 - 4 ( wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ). Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca ponadto przedkłada: 1)Formularz ofertowy, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ(oryginał), 2) kosztorys ofertowy oraz zestawienie materiałów z podaniem producenta( modelu, typu). 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej), 5) Oświadczenia i dokumenty wymienione w § 5 ust. 3 SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zdodnie ze wzorem umowy stanowiącym załacznik nr 8 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszzamosc.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Przyrodniczo-Techniczny PWSZ Zamościu, ul. Jana Zamoyskiego 64, 22-400 Zamość, tel. (084) 638 09 40, w.21 pok.27 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 14.00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2010 godzina 09:15, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu ul. Akademicka 8, 22-400 Zamość w sekretariacie (Pokój nr 32); od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: w sprawach proceduralnych - Mariola Franczak tel. (084) 638 09 40 w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia - Krzysztof Surmacz tel. (084) 638 09 40.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.