eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiDostawa wyrobów medycznych jednorazowego, wielokrotnego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-19

Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego, wielokrotnego użytku
Numer ogłoszenia: 56901 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7752466, fax 022 7752512.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-ndm.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego, wielokrotnego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego, wielokrotnego użytku spełniających wymagania ustawy z dn. 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r Nr 93, poz. 896, z póżn. zm.). 2. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 - w formularzu asortymentowo-cenowym. 3.Przedmiot zamówienia podzielony został na18 pakietów. Pakiet nr 1: Strzykawki jednorazowego użytku Pakiet nr 2:Kaniule Pakiet nr 3 - Pomocniczy osprzęt do wkłuć Pakiet nr 4- Przyrząd do pomiaru ośrodkowego ciśnienia żylnego Pakiet nr 5- Sondy i cewniki Pakiet nr 6- Jednorazowe dreny operacyjne (sterylne) Pakiet nr 7- Zatyczki Pakiet nr 8 - Zestaw do kaniulacji naczyń Pakiet nr 9 - Zestaw do nakłucia (sterylne) Pakiet nr 10 Miski nerkowate plastikowe Pakiet nr 11 - Stazy Pakiet nr12 Kaczki i baseny Pakiet nr 13 - Zestawy medyczne Pakiet nr 14 - Osprzęt jednorazowy do diatermii Pakiet nr 15 - Elektrody 2 Pakiet nr 16 : Igła do nabierania leku Pakiet nr 17 -Strzykawki typu bezpiecznego Pakiet nr 18 -Golarka jednorazowa medyczna 4. Podane ilości w załączniku nr 2 do SIWZ są jedynie orientacyjne i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w związku z potrzebami Zamawiającego. 5. Wykonawca pokrywa koszty transportu, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu oraz ponosi koszty ubezpieczenia podczas transportu do zamawiającego, zapewnia rozładunek do magazynu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.20.00 - Wyroby wielokrotnego użytku Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 18.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności określonych, w niniejszej specyfikacji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 1. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z oferta dokumentów lub oświadczeń będzie badał czy dokumenty lub oświadczenia potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. 2. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach lub Oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony. 3. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: A. W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU: A.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: 1).Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z art. 22 ust. 1Pkt 1-4, oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. ( wg załącznika nr 3 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę oddzielnie. 2). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skradania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo skradania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę oddzielnie. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę oddzielnie. A.2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawce niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - zamawiający wymaga minimum trzy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 4 do SIWZ). A.3. W celu opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. B. W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO: 1.Dokumenty - materiały firmowe (Opis danych technicznych, katalogi, mat. informacyjne, prospekty itp. ) w języku polskim. Dokumenty proszę oznaczyć i dołączyć do oferty zgodnie z numeracją pakietów i pozycji formularza asortymentowo-cenowego - zał. Nr 2.Dokument - wykaz przekazanych próbek. 3.Próbki bezpłatne oferowanych wyrobów medycznych jednorazowego, wielokrotnego użytku w ilościach określonych w załączniku 2- asortymentowo-cenowego. Próbki należy zapakować i oznaczyć zgodnie z numeracją pakietów i pozycji formularza asortymentowo-cenowego - zał. Nr 2. C. INNE NIEZBEDNE DO PRZEPROWADZENIA POSTEPOWANIA. 1).Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ). 2). Formularz asortymentowo-cenowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ) 3)Jeśli Wykonawca będzie posługiwał się podwykonawcami dołącza wykaz podwykonawców, którzy będą brali udział w realizacji zamówienia (nazwa i adres podwykonawcy oraz zakres powierzonej do wykonania części zamówienia lub oświadczenie, że zamówienie będzie realizowane bez udziału podwykonawców - wg zał. Nr 5do SIWZ- oświadczenie nr 2). 4). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie NR 3 O DOPUSZCZENIU OFEROWANYCH WYROBÓW DO OBROTU NA TERENIE RP - wg zał. Nr 6 do SIWZ). 5)W przypadku asortymentu , który nie podlega przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca dołącza oświadczenie, że dany asortyment nie podlega ustawie o wyrobach medycznych. 6).Zaakceptowany projekt umowy (wg załącznika nr 7do SIWZ) 7).Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty (zamawiający dopuszcza jedynie oryginał lub kopie potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital-ndm.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZOZ ul. Miodowa 2,05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat SZPZOZ-u ul. Miodowa 2,05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1: Strzykawki jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Strzykawka z igłą do insuliny gumowy tłok o podwójnym uszczelnieniu, końcówka luer wtykowa, minimalna objętość zalegająca, dobrze czytelna skala, niezmazywalna, oznaczona na czerwono zabezpieczenie przed wysunięciem si tłoka, dołączona igła 0,45x12 mm ostra z nierdzewnej stali 500 2. Strzykawka do tuberkuliny 1 ml, trzyczęściowa, tłok gumowy z podwójnym uszczelnieniem, działka elementarna 0,01 ml, centryczne ustawiony stożek luer, kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka, przezroczysta, płynny przesuw tłoka w cylindrze, wysoka szczelność,z igłą ostrą 0,5x16mm 970 3. Strzykawka sterylna posiadająca: kryzę ograniczającą wysuwanie się tłoka, tłok strzykawki kolorowy, czarna, czytelna i trwała skala, minimalna objętość zalegająca, stożek luer. a 2 ml 38000 b 5 ml 59240 c 10 ml 76700 d 20 ml 72800 4 Strzykawka do pompy infuzyjnej 50 -60 ml , trzyczęściowa, tłok gumowy z podwójnym uszczelnieniem,zakończenie luer-lock, kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka, czytelna, niezmazywalna skala, minimalna objętość zalegająca. a Biała 5050 b Czarna 351.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2:Kaniule.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kaniule posiadające: -automatyczne zamykanie portu do podawania leku, -miękkie skrzydełka, -membrana ostra z korkiem luer-lock, -samodomykający się korek portu bocznego, -sterylne, -kolorowe oznakowanie grubości kaniuli, o rozmiarach: a 0,6 26G 3700 b 0,7 24 G 2500 c 0,8;0,9 22 G 10450 d 1,0;1,1 20 G 14050 e 1,2; 1,3 18 G 11200 f 1,4 1030 g 1,6 1215 h 1,9;2,0;2,1;2,2 14 G 600 2 Kaniule posiadające: -automatyczne zamykanie portu do podawania leku, -miękkie skrzydełka, -membrana ostra z korkiem luer-lock, -samodomykający się korek portu bocznego, -sterylne, -kolorowe oznakowanie grubości venflonu, - igła kaniuli zaopatrzona w automatyczny zatrzask, który zapobiega przypadkowemu zakłuciu, o rozmiarach: a 0,8 120 b 1 840 c 1,2 900.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Pomocniczy osprzęt do wkłuć.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedłużacze do pomp infuzyjnych zakończenie luer-lock, możliwość jednej strony wkręcenia, sterylne, min.długość 150 cm drenu. a Białe przezroczyste 7750 b Czarne 655 2. Kraniki trójdrożne do wkłuć ,końcówka luer-lock z możliwością wkręcenia do wenflonu optyczny zawór pozycji ON/OFF, obrót o 360 stopni, sterylne 2220 3. Koreczki do wenflonów , końcówka luer-lock, sterylne, pakowane pojedynczo. 2760 4. Aparaty do przetoczeń wyposażone w igłę zintegrowaną z odpowietrznikiem zaopatrzonym w filtr bakteryjny, igła pozwalająca na szczelne połączenie butelki(lub worka z krwią), komora kroplowa elastyczna z filtrem (do płynów, krwi) zapobiegający przedostaniu się powietrza do układu. Dren elastyczny, długości min. 150 cm, regulator przepływu rolkowy, oznaczony na czerwono do krwi, zakończone wejściem luer-lock, zapewniające szczelne połączenie z kaniula dożylną. a Aparat do przetaczania płynów 55600 b Aparat do przetaczania krwi 2400 5 MINI SPIKE PLUS , zintegrowany filtr p/bakteryjny z odpowiednikiem możliwości wielokrotnego pobierania, zatyczka zamykająca, wąski kolec ułatwiający wkłucie w korek butelki, sterylne pakowane po 1 szt. 5830 6 Aparat do szybkiego przetaczania krwi posiadający:-igłę zintegrowaną z odpowietrznikiem zaopatrzonym w filtr bakteryjny, igłę pozwalającą na szczelne dopasowanie, - komorę kroplową z filtrem do krwi,- pompkę, -długość drenu min. 150 cm, regulator przepływu rolkowy, luer-lock 40 7 Aparat z precyzyjnym regulatorem przepływu do płynów infuzyjnych i emulsji tłuszczowych, sterylne, 2-350 ml 150.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4- Przyrząd do pomiaru ośrodkowego ciśnienia żylnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przyrząd do pomiaru ośr. ciśnienia żylnego system zamknięty,1 igła biorcza, przeciwbakteryjny filtr powietrza, skala pomiarowa O.C. Ż 0-30 cm H2O, rolkowy regulator przepływu, łącznik luer-lock, kranik trójdrożny umożliwiający zmienne podłączenie płynów, dren ze skalą dł. min.120 cm. 60 2. Przyrząd do pomiaru ośr. ciśnienia żylnego system zamknięty, 2 igły biorcze, przeciwbakteryjny filtr powietrza, skala pomiarowa O.C. Ż 0-30 cm H2O, rolkowy regulator przepływu, łącznik luer-lock, kranik trójdrożny umożliwiający zmienne podłączenie płynów, dren ze skalą dł. min.120 cm. 60.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5- Sondy i cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kanki doodbytnicze 28/30 x 300 mm: sterylne, dwa otwory boczne, otwór centralny, końcówka atraumatyczna 1170 2. Kanki doodbytnicze pediatryczne 16/5,3 x 200 mm 50 3. Cewnik PCV do karmienia niemowląt: a 5/400/470/500mm 50 b 6/400/470/500mm 50 c 8/400/470/500mm 200 d 10/400/470/500mm 200 4. Cewnik Nelaton z PCV: a 12 40 b 14 40 c 16 50 d 18 30 e 20 20 5. Sonda żołądkowa dł. 80 -125 cm, jałowe, otwory boczne, przezroczyste, zakończenie zamknięte z możliwością dołączenia strzykawki, drenu, łączników, końcówka atraumatyczna: a 14 10 b 16 541 c 18 351 d 20 23 6 Sonda żołądkowa pediatryczna a 10 30 b 12 30 7 Sonda dwunastnicza dł. 120-122 -125cm: a 14 20 b 16 25 8. Cewnik do odsysania dróg oddechowych, jałowy, z dwoma otworami bocznymi, otwór centralny prosty, miękki o gładkich ścianach końcówka atraumatyczna, końcówka lejkowata, oznaczona kolorami z możliwością dołaczenia do ssaka. a 8 dł 40/60 cm 544 b 10 dł 40/60 cm 1049 c 14 dł. 60cm 540 d 16 dł. 60cm 18930 e 18 dł. 60 cm 3650.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6- Jednorazowe dreny operacyjne (sterylne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dren Kehra o długości ramion 13 cm : a 12 15 b 14 15 c 16 15 2. Dren Pezzera: a 18 10 b 20 10 c 30 150 d 32 250.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7- Zatyczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zatyczki do cewników urologicznych średnie 200 2. Zatyczki do zgłębników żołądkowych 240.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Zestaw do kaniulacji naczyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń dwukanałowy dla dorosłych wraz z palstikowym rozszerzadłem, skalpelem, strzykawką, serwetą operacyjną, sprężysto metalową prowadnicą, miękki cewnik zakończony otworami który można uwidocznić w rtg, zawory odcinające wypływ krwi, miękkie skrzydełka z mozliwością przyszycia, atraumatyczny koniec cewnika, klips mocujący: 7F lub 7,5 F/20 cm 30 2. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń trzykanałowy dla dorosłych: 7F lub7,5F/20 cm 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Zestaw do nakłucia (sterylne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do nakłucia nadłonowego: cewnik prosty, igła rozrywalna, strzykawka, skalpel, fiksator do cewnika; a - 14F 4 b - 16F 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 Miski nerkowate plastikowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Miska nerkowata duża 112 2. Miska nerkowata mała 85.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Stazy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Staza z zapięciem automatycznym 60 2. Staza gumowa 232.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr12 Kaczki i baseny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kaczki plastikowe sanitarne 83 2 Baseny plastikowe sanitarne z przykrywką, pozwalające na załatwianie potrzeb fizjologicznych w pozycji leżącej lub półsiedzącej. 82.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.12.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Zestawy medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bezpieczny zestaw do nakłuć jamy opłucnowej; a - G-12 53 b - G-14 3 c - G-16 13 2. Zestaw do nakłuć otrzewnej 20 3. Zestaw do jeunostomii jedn. Użytku, do pooperacyjnego żywienia jelitowego: cewnik jejunowalny z linią Rtg, system umocowania do skóry, 2 mandryny wprowadzające. Rozmiar 8 20 4. Zestaw do gastrostomii jedn. Użytku, sonda gastrostomijna, silikonowa do przedskórnego żywienia jelitowego a 20 25 b 18 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - Osprzęt jednorazowy do diatermii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Diatermia Valleylab FORCE 1. Czyściki sterylne do czynnych elektrod 1300 2. Płytka dwudzielna jedn. Użytku do generatora elektrochirurgicznego typu FORCE typu POLYHESIVE 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - Elektrody 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Elektrody do EKG żelowane jednorazowego użytku dla dzieci LFR -310 250 2 Elektrody do EKG żelowane jednorazowego użytku dla dorosłych LFO-510 29100 3 Elektrody prostokątne z nacięciem do Holtera CARDIO MEN CM 3000 42 x 56 mm 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 : Igła do nabierania leku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Igła do nabierania leku z ampułki z filtrem, tępa 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: akiet nr 17 -Strzykawki typu bezpiecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Strzykawki typu bezpiecznego o poj. 10-14 ml posiadające:uszczelnienie z elastycznego materiału, z mechanizmem blokującym igłę po użyciu zabezpieczającym przed zakłuciem, skalę min. 0,5ml, wcięcie na tłok ułatwiające jego złamanie po zużyciu, przezroczyste, wyraźna, czytelna, nieścieralna skala, kryzę zabezpieczającą przed wysuwaniem tłoka 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 -Golarka jednorazowa medyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Golarka do użytku szpitalnego, pozwalająca łatwo usuwać zarost, zapewniająca higieniczne golenie 1000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.