To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-16
Szczecin: Dostawa szaf kartotekowych, ubraniowych, kanap i krzeseł oraz regałów kolumnowych archiwizacyjnych
Numer ogłoszenia: 56914 - 2015; data zamieszczenia: 16.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 368610 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4661086, faks 91 4661113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szaf kartotekowych, ubraniowych, kanap i krzeseł oraz regałów kolumnowych archiwizacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Zadanie nr 1: szafy kartotekowe metalowe - Zadanie nr 2: szafy ubraniowe metalowe w kształcie litery L - Zadanie nr 3: krzesła, kanapy - Zadanie nr 4: regały kolumnowe archiwizacyjne zwane dalej meblami 2. Opis mebli stanowiących przedmiot zamówienia oraz wymagane parametry mebli zawiera załącznik nr 5 do formularza oferty (opis przedmiotu zamówienia). 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione meble będące przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 42 dni kalendarzowe od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego faxem z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostarczenia i ewentualnym (o ile występuje) montażu. 4. Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy przekaże faxem Wykonawcy uzgodnione kolory płyt i tapicerek według dostarczonych w dniu podpisania umowy wzorników. 5. Meble muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji - 2014 r. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy udzielili gwarancji na meble stanowiące przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy od momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego i dokonania ich odbioru po zmontowaniu na następujących warunkach: a) Naprawy gwarancyjne realizowane będą w miejscu użytkowania mebli, z zastrzeżeniem lit. b) b) Na wniosek Wykonawcy Zamawiający może wyrazić zgodę na usunięcie wad mebli poza siedzibą Zamawiającego, z tym, że koszty transportu mebli do miejsca wskazanego przez Wykonawcę i dostarczenia ich po naprawie do siedziby Zamawiającego, ponosi Wykonawca. c) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpośredni kontakt z serwisem w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. d) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy w miejscu eksploatacji mebli w ciągu 7 dni kalendarzowych od zgłoszenia wady faxem. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wymiany mebli na nowe po trzeciej naprawie. 8. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić Zamawiającemu faxem otrzymanie zgłoszenia wady (reklamacji).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00 - Szafy 39.11.31.00 - Fotele .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1: szafy kartotekowe metalowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NIKODEMUS Sebastian Czuryński, Ul. Grudzińskiego 18A/18, 62-020 Swarzędz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7516,67
Oferta z najniższą ceną: 7516,67 / Oferta z najwyższą ceną: 10553,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2: szafy ubraniowe metalowe w kształcie litery L
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIUROTECHNIKA WIOLETTA ŻURAWSKA
jakie przetargi wygrała firma
BIUROTECHNIKA WIOLETTA ŻURAWSKA
- BIUROTECHNIKA Wioletta Żurawska, Ul. Legnicka 3 A, 70-134 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21831,27
Oferta z najniższą ceną: 18485,67 / Oferta z najwyższą ceną: 21831,27
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3: krzesła, kanapy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIUROTECHNIKA WIOLETTA ŻURAWSKA
jakie przetargi wygrała firma
BIUROTECHNIKA WIOLETTA ŻURAWSKA
- BIUROTECHNIKA Wioletta Żurawska, Ul. Legnicka 3 A, 70-134 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3980,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4915,08
Oferta z najniższą ceną: 4915,08 / Oferta z najwyższą ceną: 6432,90
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4: regały kolumnowe archiwizacyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRONUS POLSKA Sp. z o. o., Ul. Ordona 2 A, 01-237 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32190,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29881,62
Oferta z najniższą ceną: 29881,62 / Oferta z najwyższą ceną: 40331,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Obsługa i konserwacja sprzętu i systemów ppoż. w zakresie gaśnic i hydrantów, systemów SAP, klap dymnych, oświetlenia bezpieczeństwa, systemów DSO w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Świadczenia zdrowotne na 2025 i 2026 rok dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (pieczywo) dla statku Nawigator XXI
- Bieżąca obsługa prawna Muzeum Narodowego w Szczecinie z wyłączeniem zamówień publicznych.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI
- Świadczenie usług hotelarskich dla Opery na Zamku w Szczecinie w 2025 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Lublinie wraz przedstawicielstwami
- Dostawa mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- Dostawa mebli biurowych dla pracowników Urzędu Statystycznego w Warszawie
- Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie
- dostawa foteli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie.
więcej: Fotele »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.