Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-08-05
Og³oszenie nr 569481-N-2020 z dnia 2020-08-05 r.
Fundacja Nowa Wola: Modernizacja kot³owni i wymiana instalacji CO wraz z remontem wewnêtrznym budynku WTZ w Nowej Woli (sprawa nr 1/ZP/NW/20)
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Fundacja Nowa Wola, krajowy numer identyfikacyjny
36160959500000, ul.
Nowa Wola
89
,
16-050
Micha³owo, woj.
podlaskie, pañstwo
Polska, tel.
668617777, e-mail
wtz.nowawola@o2.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.fundacjanowawola.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Fundacja
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.fundacjanowawola.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.fundacjanowawola.pl/start/zamowienia-publiczne/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ osobi¶cie, przes³aæ poczt± lub inn± drog± np. poczt± kuriersk±
Adres:
Fundacj± Nowa Wola z siedzib± w Nowej Woli, 16-050 Micha³owo, Nowa Wola 89
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Modernizacja kot³owni i wymiana instalacji CO wraz z remontem wewnêtrznym budynku WTZ w Nowej Woli (sprawa nr 1/ZP/NW/20)
Numer referencyjny:
(sprawa nr 1/ZP/NW/20)
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotycz±cych zadania pn.: "Modernizacja kot³owni i wymiana instalacji CO wraz z remontem wewnêtrznym budynku WTZ w Nowej Woli" w zakresie okre¶lonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1. Uwaga: Prace budowlane bêd± prowadzone w u¿ytkowanym budynku. 2. Zamówienie jest realizowane przy wsparciu PFRON w ramach Programu wyrównywania ró¿nic miêdzy regionami III w obszarach D, F, pn. "Modernizacja kot³owni i wymiana instalacji CO wraz z remontem wewnêtrznym budynku WTZ w Nowej Woli". 3. Zamawiaj±cy w dniu 12.08.2020 roku umo¿liwi oglêdziny miejsca wykonania robót budowlanych bêd±cych przedmiotem niniejszego postêpowania. Miejsce zbiórki o godz. 11.00 w siedzibie zamawiaj±cego Fundacja Nowa Wola z siedzib± w Nowej Woli, Micha³owo (16-050), Nowa Wola 89.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45430000-0 |
45330000-9 |
45333000-0 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-10-15
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2020-10-15 |
II.9) Informacje dodatkowe: II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie:Termin dotyczy zakoñczenia robót budowlanych (§ 2 ust. 2 wzoru umowy).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Warunek zostanie spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ minimum jedn± osob± na ka¿de z nw. stanowisk:
a) kierownik budowy posiadaj±cy uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, to jest do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej,
b) kierownik robót posiadaj±cy uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, to jest do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych.
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie powy¿szych stanowisk tylko pod warunkiem spe³nienia ³±cznie wymagañ dotycz±cych kwalifikacji i do¶wiadczenia dla danych stanowisk.
Ilekroæ w SIWZ jest mowa o "Kierowniku budowy" lub "kierowniku robót" nale¿y przez to rozumieæ odpowiednio kierownika budowy lub kierownika robót w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2019, poz. 1186 z pó¼n. zm)
W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy ³±cznie musz± spe³niaæ wymagany warunek.
W przypadku polegania na zdolno¶ciach innego podmiotu przez Wykonawcê ww. warunek Wykonawca musi spe³niaæ ³±cznie z tym podmiotem.
3. Zamawiaj±cy mo¿e wykluczyæ Wykonawcê na ka¿dym etapie postêpowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania: a) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Na ofertê sk³adaj± siê wype³niony i podpisany formularz ofertowy -zgodny w tre¶ci z za³±cznikiem nr 2. 2. O¶wiadczenie wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do siwz wskazuj±ce cze¶æ zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (je¿eli wykonawca przewiduje udzia³ podwykonawców); 3. O¶wiadczenie, zgodnie z rozdzia³em V pkt 1a) siwz; 4. O¶wiadczenie, zgodnie z rozdzia³em V pkt 1b) siwz; 5. Odpowiednie pe³nomocnictwa tylko w sytuacjach okre¶lonych w rozdziale XIV pkt 10 siwz lub w przypadku sk³adania oferty wspólnej (rozdzia³ VIII pkt 1 siwz); 6. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego , o którym mowa w rozdz. V, pkt 1d. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy mog± wyst±piæ wy³±cznie za zgod± obu stron umowy i pod warunkiem, ¿e nie naruszaj± obowi±zuj±cych przepisów prawa. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w zakresie dotycz±cym : 1) zmiany przepisów prawnych dotycz±cych przedmiotu zamówienia, 2) zmiany osób, o których mowa w § 3 ust. 2 lit. a), 3) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na zasobach którego Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu. 4) prowadzonych robót, je¶li dokonanie takich zmian wyniknie z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili podpisania umowy, po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym i projektantem, ale tylko w sytuacji, kiedy zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, 5) zmiany cen (warto¶ci poszczególnych elementów scalonych) i procentowego udzia³u elementów w tabeli elementów scalonych w przypadku: a) wykazania oszczêdno¶ci i przeniesienia wykazanych oszczêdno¶ci do innego elementu, b) wprowadzenia zmian w zakresie prowadzonych robót oraz w zakresie zmiany materia³ów, urz±dzeñ, rozwi±zañ technicznych, itp. w stosunku do przewidzianych w SIWZ wraz z za³±cznikami - pod warunkiem, ¿e warto¶æ wynagrodzenia nie ulegnie zmianie; 6) zmiany terminu, o którym mowa w § 2 ust. 2 niniejszej umowy, gdy: a) w toku wykonywania przedmiotu umowy wyst±pi± przeszkody o obiektywnym charakterze w tym klêski ¿ywio³owe, geologiczne lub hydrologiczne uniemo¿liwiaj±ce ze wzglêdów technicznych prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób, sprawdzeñ i dokonywanie odbiorów - pomimo do³o¿enia przez Wykonawcê wszelkich starañ, aby roboty mog³y zostaæ zrealizowane. Na tê okoliczno¶æ kierownik budowy sporz±dzi wpis do Dziennika budowy, który potwierdzi inspektor nadzoru, b) w toku wykonywania przedmiotu umowy wyst±pi± odmienne od przyjêtych w dokumentacji nieprzewidziane warunki realizacji, tj. odkryte niezinwentaryzowane obiekty lub elementy instalacji podziemnej, warunki gruntowe odmienne od przyjêtych w dokumentacji, c) zasz³a konieczno¶æ wykonania dodatkowych prac wykraczaj±cych poza przedmiot zamówienia okre¶lony w SIWZ wraz z za³±cznikami w brzmieniu z chwili otwarcia ofert, których wykonanie w sposób obiektywny uniemo¿liwia terminowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia, d) nast±pi³a zmiana przepisów powoduj±cych konieczno¶æ wprowadzenia innych rozwi±zañ, ni¿ zak³adano w SIWZ wraz z za³±cznikami w brzmieniu z chwili otwarcia ofert, e) nast±pi³a zmiana przepisów powoduj±cych konieczno¶æ uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucaj±, f) prace objête umow± zosta³y wstrzymane przez w³a¶ciwe organy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, co uniemo¿liwia terminowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia, g) organy i instytucje uzgadniaj±ce nie wyda³y uzgodnieñ w ustawowym terminie, h) zasz³a konieczno¶æ uzyskania niemo¿liwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód b±d¼ pozwoleñ osób trzecich lub w³a¶ciwych organów, i) zasz³a okoliczno¶æ le¿±ca po stronie Zamawiaj±cego, bêd±ca nastêpstwem dzia³ania organów administracji w szczególno¶ci przekroczenie okre¶lonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, itp., j) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, 7) w zakresie zmiany materia³ów, urz±dzeñ, rozwi±zañ technicznych, itp. w stosunku do przewidzianych w SIWZ wraz z za³±cznikami w brzmieniu z chwili otwarcia ofert pod warunkiem, ¿e zmiany te nie pogorsz± w³a¶ciwo¶ci funkcjonalno - u¿ytkowych obiektu, o którym mowa w § 1 niniejszej umowy i bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego. Zmiany te mog± dotyczyæ okoliczno¶ci: a) powoduj±cych poprawienie parametrów technicznych przedmiotu umowy; b) wynikaj±cych z aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów; c) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy; d) konieczno¶ci realizacji robót wynikaj±cych z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstêpstwo od projektu budowlanego, wynikaj±cych z art. 36a ust. 1 ustawy Prawo budowlane. 3. Inicjatorem zmian mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca poprzez pisemne wyst±pienie w okresie obowi±zywania umowy zawieraj±ce opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia. 4. Wyst±pienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 2 okoliczno¶ci nie stanowi bezwzglêdnego zobowi±zania Zamawiaj±cego do dokonania zmian, ani nie mo¿e stanowiæ podstawy roszczeñ Wykonawcy do ich dokonania. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2, osoby proponowane przez Wykonawcê musz± spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w SIWZ (rozdz. III, pkt 2, ppkt 2.2), oraz posiadaæ do¶wiadczenie odpowiadaj±ce do¶wiadczeniu osób lub osoby wskazanej w ofercie Wykonawcy, zgodnie z kryterium oceny ofert. 7. W sytuacji, o którym mowa w ust. 6, Wykonawca zg³asza ten fakt koordynatorowi, o którym mowa w § 3 ust. 1 lit. a), na co najmniej 14 dni przed planowan± zmian±, dostarczaj±c jednocze¶nie dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w SIWZ, potwierdzaj±ce, ¿e osoby proponowane przez Wykonawcê spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu oraz potwierdzaj±ce posiadanie do¶wiadczenie odpowiadaj±ce do¶wiadczeniu osób lub osoby wskazanej w ofercie Wykonawcy, zgodnie z kryterium oceny ofert. 8. Zamawiaj±cy zastrzega sobie 14 dni na weryfikacjê o¶wiadczeñ i dokumentów, o których mowa w ust. 7 oraz, w przypadku pozytywnej ich weryfikacji dokonania zmiany umowy w proponowanym zakresie. 9. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 3), wykonawca jest obowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 10. W sytuacjach, o których mowa w ust. 2 pkt 6) lit. a-j termin realizacji mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas trwania okoliczno¶ci stanowi±cych przeszkody w terminowej i zgodnej z umow± realizacji przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-08-20, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowi±zany, zgodnie z rozdz. V pkt 4 ppkt 4.1 siwz do z³o¿enia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, okresu ich wa¿no¶ci oraz form, w jakich dokumenty te mog± byæ sk³adane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z pó¼n. zm. ) zamiast dokumentów: 1) o których mowa w § 5 pkt 1 ww. rozporz±dzenia: - sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, 2) o których mowa w § 5 pkt 2-4 ww. rozporz±dzenia: - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci; 2. Dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 lit. b ww. Rozporz±dzenia, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. a ww. rozporz±dzenia, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem tego terminu. 3. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 ww. Rozporz±dzenia, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis 7 ust. 2 ww. Rozporz±dzenia stosuje siê odpowiednio. 4. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 5. Wykonawca maj±cy siedzibê na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby maj±cej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 ww. rozporz±dzenia, sk³ada dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 ww. rozporz±dzenia, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy, je¿eli zamawiaj±cy wymaga³ zgodnie z rozdz. V pkt 4 ppkt 4.1 siwz z³o¿enia tego dokumentu. Je¿eli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie tej osoby z³o¿onym przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze ww. rozporz±dzenia stosuje siê. 6. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu, o którym mowa w pkt 5, z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. Zamawiaj±cy w dniu 12.08.2020 roku umo¿liwi oglêdziny miejsca wykonania robót budowlanych bêd±cych przedmiotem niniejszego postêpowania. Miejsce zbiórki o godz. 11.00 w siedzibie zamawiaj±cego Fundacja Nowa Wola z siedzib± w Nowej Woli, Micha³owo (16-050), Nowa Wola 89.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI MICHA£OWO
wiêcej: przetargi MICHA£OWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudow± drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Ma³e w km 0+190 do 0+310 i odbudow± sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynków M³odzie¿owego O¶rodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimo¶cie
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedziñca Wydzia³u Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.