Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-22
Lubliniec: Dostawa sprzętu, wyposażenia i wyrobów medycznych oraz sprzętu jednorazowego użytku. ZNAK SPRAWY: DZP.382.2.2015
Numer ogłoszenia: 56949 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu , ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 3532800; 34 3532810, faks 34 3562880.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsnlc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu, wyposażenia i wyrobów medycznych oraz sprzętu jednorazowego użytku. ZNAK SPRAWY: DZP.382.2.2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, wyposażenia i wyrobów medycznych oraz sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu. 2. Zamówienie podzielone jest na 12 części: Część 1 - wyroby medyczne sterylne I; Część 2 - wyroby medyczne sterylne II Część 3 - sprzęt diagnostyczny i jednorazowego użycia; Część 4 - pieluchomajtki oddychające; Część 5 - rękawice diagnostyczne niesterylne; Część 6 - testy narkotykowe; Część 7 - zestaw próżniowy do pobierania krwi; Część 8 - pasy magnetyczne; Część 9 - materace szpitalne; Część 10 - wyposażenie medyczne; Część 11 - sprzęt medyczny Część 12 - termometry lodówkowe 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w formularzach cenowych, zał. Nr 1.1 - 1.12. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia w formularzach cenowych ogólną ilość danego asortymentu na opakowania jednostkowe, w jakich jest on obecnie konfekcjonowany i sprzedawany, zachowując oczywiście podaną ogólną ilość. Jeżeli po przeliczeniu opakowań wychodzi liczba ułamkowa to należy zaokrąglić do pełnego opakowania w górę. 5. Oferowane wyroby winny posiadać wszelkie niezbędne dopuszczenia wynikające z przepisów ustawy o wyrobach medycznych, tj. deklaracje zgodności, świadectwa CE, wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych w zależności od klasy danego wyrobu wymagane w Polsce..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.77.00.00-8, 33.12.41.30-5, 33.14.13.00-3, 33.15.10.00-3, 38.42.00.00-5, 39.14.31.12-4, 33.19.21.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
- dla części 2 (Wyroby medyczne, poz. 4, Kaniula do wlewów dożylnych) - raport z opublikowanych badań klinicznych potwierdzających ograniczenie występowania zakrzepowego zapalenia żył związanego z materiałem zastosowanym do produkcji kaniul; - dla części 7 (Rękawice diagnostyczne) - certyfikat wydany przez jednostkę niezależną na potwierdzenie badań na przenikalność min. 9 substancji chemicznych.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz ofertowy - zał. nr 1, - Formularze cenowe - zał. nr 1.1 - 1.12 (wg wyboru wykonawcy),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin rozpatrzenia reklamacji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się zmiany umowy z zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, kiedy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia (max do 20% wartości zamówienia) oraz zmniejszenia poszczególnych cen jednostkowych w tym również tzw. okresy promocyjne. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany ilości w poszczególnych pozycjach (nie więcej niż 20%) w obrębie zadania, bez przekroczenia wartości ogółem zadania. 3. W szczególnych nie dających się przewidzieć przypadkach (wstrzymanie produkcji, zmiana polityki gospodarczej państwa) istnieje możliwość uzgodnienia przez strony niniejszej umowy wymiany towaru na asortyment innego producenta - lecz nie gorszej jakości z zachowaniem tej samej ceny i wszystkich innych parametrów przedmiotu zamówienia określonych w niniejszej umowie. 4. Wyżej wymienione zmiany umowy są dopuszczalne bez pisemnej zmiany umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od części umowy w przypadku wystąpienia u niego braku środków finansowych na zapłatę za towar stanowiący przedmiot niniejszej umowy. 6. Dopuszcza się zmianę cen określonych w załączniku Nr 1 w przypadku zmiany stawek podatkowych, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostaje bez zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://192.168.1.200/index.php/zamowienia-2015
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatrycznym
im. dr Emila Cyrana
42-700 Lubliniec
ul. Grunwaldzka 48
e-mail: zp_wsnlc@gazeta.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2015 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 13-14 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wyroby medyczne sterylne I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w formularzu cenowym - załącznik nr 1.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.00-3.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wyroby medyczne sterylne II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w formularzu cenowym - załącznik nr 1.2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzęt diagnostyczny i jednorazowego użycia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w formularzu cenowym - zał. nr 1.3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.12.41.30-5, 33.15.10.00-3.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pieluchomajtki oddychające.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w formularzu cenowym zał. nr 1.4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.77.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: rękawice diagnostyczne niesterylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w formularzu cenowym zał. nr 1.5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: testy narkotykowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w formularzu cenowym, zał. nr 1.6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zestaw próżniowy do pobierania krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w formularzu cenowym, zał. nr 1.6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pasy magnetyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis w formularzu cenowym, zał. nr 1.8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: materace szpitalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis w formularzu cenowym, zał. nr 1.9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.12-4.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: wyposażenie medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis w formularzu cenowym, zał. nr 1.10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.21.00-3.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis w formularzu cenowym, zał. nr 1.11.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 38.42.00.00-5.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: termometry lodówkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis w formularzu cenowym, zał. nr 1.12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.20.00-6, 31.44.00.00-2.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" IM. ŚW. RAFAŁA KALINOWSKIEGO W LUBLIŃCU
- Usługa cateringowa dla pacjentów SPZOZ w Lublińcu
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków.
- Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Lublińca
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Baterie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.