eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublinmodernizacja, aranżacja i wyposażenie oddziału - Muzeum Martyrologii "Pod Zegarem" ul. Uniwersytecka 1 w Lublinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-03

Ogłoszenie nr 56963 - 2017 z dnia 2017-04-03 r.

Lublin: modernizacja, aranżacja i wyposażenie oddziału - Muzeum Martyrologii "Pod Zegarem" ul. Uniwersytecka 1 w Lublinie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 371436 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 2994 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Lubelskie w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 27668200000, ul. ul. Zamkowa  9, 20117   Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 081 5325001 w. 13, faks 815 321 743, e-mail administracja@zamek-lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.muzeumlubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: instytucja kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

modernizacja, aranżacja i wyposażenie oddziału - Muzeum Martyrologii "Pod Zegarem" ul. Uniwersytecka 1 w Lublinie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja, aranżacja i wyposażenie oddziału - Muzeum Martyrologii "Pod Zegarem" ul. Uniwersytecka 1 w Lublinie. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje: 3.2.1.Prace modernizacyjne przygotowujące obiekt do realizacji wystawy: prace ogólnobudowlane (w szczególności: dostosowanie wejścia (przebudowa) dla osób niepełnosprawnych, modernizacja łazienki i pomieszczenia socjalnego, malowanie, naprawa i uzupełnienie tynków, zdjęcie powłok malarskich z 10 krat wejściowych do cel, wymiana drzwi wejściowych) wymiana instalacji elektrycznej, 3.2.2. Prace wystawiennicze (kompozycje graficzne, wykonanie ekspozytorów, szyld informacyjny, gabloty, multimedia, okablowanie, oprogramowanie, montaż, uruchomienie, realizacja animacji do przeglądarek, kompletny system oświetlenia wystawy wraz z okablowaniem, zarządzaniem światłem i uruchomieniem), 3.2.3. Prace wyposażeniowe (meble /biurka, zabudowa szatni, szafy wnękowe, lada recepcyjna, krzesła biurowe, składane). 3.3. Zamawiający wymaga, aby niżej wymienione czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonywały osoby, które będą zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) za wynagrodzeniem na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 3.3.1. Czynności związane z pełnieniem funkcji Kierownika budowy w zakresie określonym w ustawie Prawo budowlane. 3.4. Szczegółowy zakres robót określa opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ). 3.5. CPV - 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45430000-3 Roboty pokrywanie podłóg i ścian 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia 45212310-2 Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw 45262690-4 Remont starych budynków 45262500-6 Roboty murowe 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45410000-4 Tynkowanie 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg 45442100-8 Roboty malarskie 45443000-4 Roboty elewacyjne 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 39150000-8 Różne meble i wyposażenie 74841000-6 usługi dekoracji wnętrz 79800000-2 usługi drukowania i powiązane 79821100-6 usługi korektorskie 32322000-6 urządzenia multimedialne 32353000-2 nagrania dźwiękowe 32321300-2 materiały audiowizualne

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45212310-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT468650.37
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A. z siedzibą w Warszawie Oddział w Lublinie ul. Stefczyka 3 20-151 Lublin,  ,  Solec 3,  00-382,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: pl
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 587654.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 587654.54
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 999500.46
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca oświadczy, iż powierzy Podwykonawcom następujący zakres robót: 1) roboty elektryczne - Group AV Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 2) prace wystawiennicze - Group AV Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.