Ogłoszenie z dnia 2005-10-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa tygodnika "Polska Zbrojna" do komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej w 2006 r. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Obrony Narodowej Departament Wychowania i Promocji Obronności, do kontaktów: Radomir Korsak, Al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa, tel. +48 22 6840130, fax +48 22 6840137, e-mail: kultura@wojsko-polskie.pl, www.wojsko-polskie.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Dom Wojska Polskiego, Hanna Telakowiec-Skwierczyńska, Banacha 2, 02-097 Warszawa, tel. +48 22 6824868, fax +48 22 6824859, e-mail: h.skwierczynska.dwp@wp.pl, www.dwp.wojsko.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Dom Wojska Polskiego, Hanna Telakowiec-Skwierczyńska, Banacha 2, 02-097 Warszawa, tel. +48 22 6824868, fax +48 22 6824859. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Dom Wojska Polskiego, Hanna Telakowiec-Skwierczynska, ul. Banacha 2, 02-097 Warszawa, tel. +48 22 6824868, fax +48 22 6824859. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa tygodnika "Polska Zbrojna" do komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej w 2006 r. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa tygodnika "Polska Zbrojna" do komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej na terenie Polski oraz polskich przedstawicielstw wojskowych za granicą w okresie od 1 lutego 2006 r. do 31 stycznia 2007 r. - zgodnie z załączonymi do SIWZ rozdzielnikami zawierającymi adresy, tytuły i ilości egzemplarzy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Komórki i jednostki organizacyjne resortu obrony narodowej na terenie Polski oraz polskie przedstawicielstwa wojskowe za granicą. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130.000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium wynosi 135.138,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Finansowanie w okresie od 1.02.2006 r. do 15.12.2006 r. - z dołu w okresach 14-dniowych; w okresie od 15.12.2006 r. do 31.01.2007 r. - z góry, do 20.12.2006 r. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Poszczególne warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli z dokumentów załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym będą wynikać następujące informacje: a) pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez art. 22 ust.1 ustawy; b) posiadanie wpisu do właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; c) niekaralność za przestępstwa wymienione w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy żadnej z osób wymienionych w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy i właściwych dla formy prawnej działalności Wykonawcy; d) niekaralność za przestępstwa wymienione w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy; e) niezaleganie z uiszczaniem podatków lub opłat albo uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu; f) niezaleganie z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu; g) wykonanie w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres powadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości całkowitej nie mniejszej niż 400.000 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) oraz załączenie minimum 3 dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonana należycie; h) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych); i) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowe-go lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał prze-widziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzyma-nie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 3, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 oraz w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca posiadane środki finansowe lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości 100.000,00 zł , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400.000,00zł, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców. 2. Maksymalnie 3 dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. 1, zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: art. 49 ust. 4 w związku z art. 52 ust. 4. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 137 - 135799 z dnia 19.07.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 147 - 146771 z dnia 02.08.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 02/06/PRASA/DWiPO/PO. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.11.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 15.11.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.11.2005, godzina 10:15, Dom Wojska Polskiego, Warszawa, ul. Banacha 2, pok. 308.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Ma charakter okresowy, Przybliżony termin publikacji kolejnego ogłoszenia - sierpień 2006 r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.10.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.