Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-12
Łódź: Podłączenie budynków mieszkalnych do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się, znajdujących się w Łodzi przy: ul. Motorowej 14, ul. Odrzańskiej 21, ul. Oświatowej 35, ul. Janosika 120, ul. Finansowej 96, ul. Regatowej 35, ul. Centralnej 21, ul. Szpaczej 9, ul. Sierpowej 25, ul. Sawickiej Hanki 28 (z możliwością składania ofert częściowych - 10 części)
Numer ogłoszenia: 56994 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6778202, 6781879, faks 42 6788761.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podłączenie budynków mieszkalnych do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się, znajdujących się w Łodzi przy: ul. Motorowej 14, ul. Odrzańskiej 21, ul. Oświatowej 35, ul. Janosika 120, ul. Finansowej 96, ul. Regatowej 35, ul. Centralnej 21, ul. Szpaczej 9, ul. Sierpowej 25, ul. Sawickiej Hanki 28 (z możliwością składania ofert częściowych - 10 części).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest podłączenie budynków mieszkalnych do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się, znajdujących się w Łodzi przy: część 1 - ul. Motorowej 14, część 2 - ul. Odrzańskiej 21, część 3 - ul. Oświatowej 35, część 4 - ul. Janosika 120, część 5 - ul. Finansowej 96, część 6 - ul. Regatowej 35, część 7 - ul. Centralnej 21, część 8 - ul. Szpaczej 9, część 9 - ul. Sierpowej 25, część 10 - ul. Sawickiej Hanki 28. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy - zał. nr 5 do SIWZ oraz w załączniku do niniejszego ogłoszenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 63.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium od Wykonawców nie jest żądane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w zakresie w/w warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp - sporządzonego na podstawie wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w zakresie w/w warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp - sporządzonego na podstawie wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w zakresie w/w warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp - sporządzonego na podstawie wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w zakresie w/w warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp - sporządzonego na podstawie wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w zakresie w/w warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp - sporządzonego na podstawie wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie: 1.1) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowane okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego lub Inwestora zewnętrznego lub okolicznościami niezależnymi od Inwestora zewnętrznego lub od Zamawiającego jak i od Wykonawcy np.: uniemożliwienie przez Inwestora zewnętrznego lub osoby trzecie prowadzenia robót, udzielenie zamówień dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. niekorzystne warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy, 1.2)zmiany zakresu przedmiotu umowy określonego w § 2 ust. 1 wzoru umowy -zał. nr 5 do SIWZ oraz sposobu (technologii) wykonania przedmiotu umowy, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. zmiana dokumentacji projektowej, zaistniałe warunki faktyczne na terenie robót, wpływające na zakres lub sposób (technologię) wykonania przedmiotu umowy tj. niekorzystne warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, 1.3) zmiany wynagrodzenia z podatkiem VAT, wyszczególnionego w § 5 ust. 1 wzoru umowy - zał. nr 5 do SIWZ w przypadku zmiany stawki procentowej podatku od towarów i usług VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, 1.4) zmiany osób, o których mowa w § 6 wzoru umowy - zał. nr 5 do SIWZ w przypadkach: śmierci, choroby lub zdarzeń losowych, niewywiązywania się tych osób z obowiązków wynikających z umowy oraz gdy konieczność zmiany wynika z przyczyn niezależnych od stron (np. rezygnacja), 1.5) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujące potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. 2. Zmiany, o których mowa powyżej w ust.2 muszą być udokumentowane. Pismo (wniosek) dotyczące w/w zmian wraz z uzasadnieniem, strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć drugiej stronie w terminie 7 (siedmiu) dni od daty powzięcia wiadomości o takiej okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZWiK sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52, pok. 218 lub otrzymać pocztą na wniosek wykonawcy za zaliczeniem pocztowym. Cena SIWZ wynosi 199,00 PLN + koszt przesyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2013 godzina 10:30, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52, budynek A, pokój nr 132 (kancelaria), która pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się - znajdującego się w Łodzi przy ul. Motorowej 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego sięgacza do studni rewizyjnej, o długości projektowanej 5,10 m i średnicy fi 150 mm z rur kamionkowych wraz z adaptacją istniejącego szamba o średnicy 1000 mm na studnię rewizyjną z połączeniem z istniejącą instalacją.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się - znajdującego się w Łodzi przy ul. Odrzańskiej 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego sięgacza do studni inspekcyjnej, o długości projektowanej 4,50 m i średnicy fi 150 mm z rur kamionkowych wraz z wykonaniem studni inspekcyjnej fi 425 mm oraz odcinka z rur PVC /S SN8 fi 160 mm o długości projektowej 5,35 m wraz z likwidacją dwóch szamb fi 1000 m oraz adaptacją istniejącego trzeciego szamba o średnicy fi 1000 mm na studnię rewizyjną z połączeniem z istniejącą instalacją. Z zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej wyłącza się wykonanie przyłącza wodociągowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się - znajdującego się w Łodzi przy ul. Oświatowej 35.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego trójnika do studni inspekcyjnej o długości projektowanej 7,38 m i średnicy fi 160 mm z rur PVC/S SN8 wraz z wykonaniem studni inspekcyjnej-przepadowej fi 425 mm oraz odcinka z rur PVC /S SN8 fi 160 mm o długości projektowej 18,48 m wraz z wykonaniem studni inspekcyjnej 315 mm PVC oraz odcinka z rur PVC /S SN8 fi 160 mm o długości projektowej 5,0 m wraz z adaptacją istniejącego szamba fi 1000m na studzienkę przelotową wraz z połączeniem z istniejącą instalacją.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się - znajdującego się w Łodzi przy ul. Janosika 120.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego trójnika do studni inspekcyjnej o długości projektowanej 18,84 m i średnicy fi 150 mm z rur kamionkowych w ( w tym wykonanie odcinka pod jezdnią w technologii bezwykopowej o długości L=14,20m) wraz z wykonaniem studni inspekcyjnej fi 425 mm oraz odcinka z rur PVC /S SN8 fi 160 mm o długości projektowej 17,33 m wraz z wykonaniem studni inspekcyjnej 315 mm PVC oraz odcinka z rur PVC /S SN8 fi 160 mm o długości projektowej 11,76 m wraz z połączeniem z istniejącą instalacją. Z zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej wyłącza się likwidację istniejących zbiorników bezodpływowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się - znajdującego się w Łodzi przy ul. Finansowej 96.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego sięgacza do studni rewizyjnej, o długości projektowanej 7,71 m i średnicy fi 160 mm z rur PVC/U SN8 wraz z adaptacją istniejącego szamba o średnicy 1000 mm na studnię rewizyjną z połączeniem z istniejącą instalacją.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się - znajdującego się w Łodzi przy ul. Regatowej 35.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego sięgacza do studni rewizyjnej, o długości projektowanej 3,0 m i średnicy fi 150 mm z rur kamionka wraz z adaptacją istniejącego szamba o średnicy 1000 mm na studnię rewizyjną z połączeniem z istniejącą instalacją. Z zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej wyłącza się budowę przyłącza wody.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się - znajdującego się w Łodzi przy ul.Centralnej 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego trójnika do studni inspekcyjnej, o długości projektowanej 9,86 m i średnicy fi 160 mm z rur PVC SN8 wraz z wykonaniem studni inspekcyjnej fi 425 mm oraz odcinka z rur PVC SN8 fi 160 mm o długości projektowanej 14,73 z montażem studni inspekcyjnej fi 425 mm w miejscu istniejącego szamba przewidzianego do likwidacji przez częściowe rozebranie oraz zasypkę wraz z połączeniem z istniejącą instalacją.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się - znajdującego się w Łodzi przy ul.Szpaczej 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego sięgacza do studni rewizyjnej, o długości projektowanej 2,85 m i średnicy fi 150 mm z rur kamionkowych wraz z adaptacją istniejącego szamba o średnicy 1000 mm na studnię rewizyjną z połączeniem z istniejącą instalacją oraz odcinka z rur PVC SN8 fi 160 mm o długości projektowanej 1,53 m z połączeniem z istniejącą instalacją. Z zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej wyłącza się likwidację trzech zbiorników bezodpływowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się - znajdującego się w Łodzi przy ul. Sierpowej 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego trójnika do studni inspekcyjnej o długości projektowanej 7,18 m i średnicy fi 160 mm z rur PVC/S SN8 wraz z wykonaniem studni inspekcyjnej-przepadowej fi 425 mm oraz odcinka z rur PVC /S SN8 fi 160 mm o długości projektowej 3,31 m wraz z połączeniem z istniejącą instalacją przy zewnętrznej ścianie budynku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji sanitarnej w ramach programu Nie zwlekaj - podłącz się - znajdującego się w Łodzi przy ul. Sawickiej Hanki 28.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłączenie posesji do kanalizacji sanitarnej polegające na budowie odcinka od istniejącego, zakorkowanego sięgacza do studni inspekcyjnej o długości projektowanej 2,97 m i średnicy fi 150 mm z rur kamionkowych wraz z wykonaniem studni inspekcyjnej-przepadowej fi 425 mm oraz odcinka z rur PVC /S SN8 fi 160 mm o długości projektowej 10,25 m wraz z adaptacją istniejącego szamba fi 1000m na studzienkę przelotową oraz odcinka z rur PVC /S SN8 fi 160 mm o długości projektowej 1,96 m wraz z połączeniem z istniejącą instalacją.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
- DZP.26.105.2025 ROZBIÓRKI BUDYNKÓW W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Kaliska
- Przebudowa, wymiana oraz rozdział instalacji kanalizacji ogólnospławnej (sanitarnej/deszczowej) w pomieszczeniach piwnicznych bu. adm. oraz kanalizacji deszczowej na parkingu wewn. OT KOWR w Opolu.
- Wykonanie przebudowy pomieszczeń Dziekanatu w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki UJ.
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Kukawce wraz z pompownią podnoszenia ciśnienia w Starym Majdanie, ujęcia wody w Wojsławicach-Kolonii wraz z pompownią podnoszenia ciśnienia w Majdanie Ostrowskim
- Budowa kanalizacji deszczowej: Jezioro Jelonek, ul. Jeziorna, ul. Słomianka, ul. Łaskiego i ul. Tumska wraz z budową zielonego skweru przy ul. Słomianka oraz odtworzeniem nawierzchni
- Budowa budynku wielofunkcyjnego na potrzeby OSP Rybiczyzna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.