Ogłoszenie z dnia 2020-08-06
Ogłoszenie nr 570146714-N-2020 z dnia 06-08-2020 r.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy : Modernizacja nawierzchni lotniskowych wraz z infrastrukturą techniczną na lotnisku w ŚWIDWINIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O PODWYKONAWSTWIE - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
17 Terenowy Oddział Lotniskowy , Krajowy numer identyfikacyjny 190131950,
ul. M. Konopnickiej
13,
80-240
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 21 34 03, e-mail
17tol.sekretariat@ron.mil.pl, faks
261 21 34 04.
Adres strony internetowej (url): www.17tol.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.17tol.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna podległa MON
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.17tol.wp.mil.pl
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
forma pisemna
ul. M. konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem(URL):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo:
Modernizacja nawierzchni lotniskowych wraz z infrastrukturą techniczną na lotnisku w ŚWIDWINIE
Numer referencyjny:54072
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowychZamówienie podzielone jest na części:
nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi samochodowej łączącej CARGO APRON z Drogą Kołowania G na lotnisku wojskowym w ŚWIDWINIE zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie i oddaniem do użytkowania w ramach zdania 54072 - Modernizacja nawierzchni lotniskowych wraz z infrastrukturą techniczną na lotnisku w Świdwinie. Parametry techniczne drogi: Długość drogi - 109,87 m, Szerokość drogi - 6,00 m, Szerokość poboczy 2 x 1,50 m, Pochylenie poprzeczne - 2,00% (jednostronne), Promień łuku poziomego - 150 m, Pochylenie podłużne - 0,78%. Realizacja zadania wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli "POUFNE". Wykonawca jest więc zobowiązany do przestrzegania zasad ochrony informacji niejawnych na podstawie ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych. 2. Przedmiot umowy w szczególności obejmuje: 1) zdjęcie warstwy humusu, 2) wykonanie robót ziemnych (nasypy), 3) wykonanie podbudowy: a) z mieszanki związanej C3/4 - 15 cm, b) z kruszywa łamanego C90/3 - 20 cm, c) z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 22P - 7 cm, 4) wykonanie nawierzchni: a) warstwa wiążąca AC 16W - 5 cm, b) warstwa ścieralna AC 11S - 4 cm, 5) humusowanie skarp z obsianiem.
Krótki opis przedmiotu umowy o podwykonawstwo (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań): II.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
nie
II.6) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6
II.8) Dopuszcza się złożenia oferty wariantowej:nie
II.9) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
II.10) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 8
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy mający siedzibę albo miejsce zamieszkania w innych państwach niż jedno z państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi Unia Europejska lub Rzeczpospolita Polska zawarła umowę międzynarodową dotyczącą tych zamówień
tak
Przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
1.Realizacja zamówienia wymaga od Wykonawcy posiadania pełnej zdolności do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE. 2.W celu potwierdzenia spełnienia wymagań, o których mowa w ust.1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć kopię świadectwa Przemysłowego Pierwszego Stopnia, potwierdzającego zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE. 3.W przypadku składania oferty wspólnej, co najmniej od lidera konsorcjum oraz innego niż lider, jeżeli zakres jego udziału w realizacji przedmiotu umowy wymagać będzie przetwarzania materiałów niejawnych o klauzuli POUFNE w systemach teleinformatycznych, Zamawiający wymaga pełnej zdolności do ochrony informacji niejawnych, o której mowa w ust. 1. Pozostałe podmioty powinny wykazać się posiadaniem zdolności do ochrony informacji niejawnych na poziomie i w zakresie, w jakim będą mieć do nich dostęp w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że 1) członek konsorcjum, którego zakres udziału w realizacji przedmiotu zamówienia będzie wymagał przetwarzania materiałów niejawnych we własnych systemach teleinformatycznych w użytkowanych przez niego obiektach musi posiadać świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego Pierwszego Stopnia potwierdzającego pełną zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE, 2) członek konsorcjum, który będzie miał dostęp do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE bez konieczności ich przetwarzania we własnych systemach teleinformatycznych, a zakres przewidywanych przez niego czynności będzie wymagał przetwarzania takich materiałów w użytkowanych przez niego obiektach - będzie musiał wykazać się posiadaniem Świadectwa Bezpieczeństwa Drugiego Stopnia potwierdzającym zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyżej z wyłączeniem możliwości ich przetwarzania we własnych systemach teleinformatycznych, 3) jeżeli zakres udziału w realizacji przedmiotu zamówieni nie będzie wymagał od podmiotu - członka konsorcjum - przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli POUFNE we własnych systemach teleinformatycznych, ani w użytkowanych przez siebie obiektach - musi wykazać się Świadectwem Bezpieczeństwa Przemysłowego Trzeciego Stopnia potwierdzającym zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE z wyłączeniem możliwości ich przetwarzania w użytkowanych przez niego obiektach, 4) jeżeli zakres udziału członka konsorcjum w realizacji zamówienia nie będzie wymagał dostępu do informacji niejawnych, nie musi on spełniać wymagań w zakresie dostępu do takich informacji. Wykonawca zobowiązany jest wówczas złożyć oświadczenie, z którego będzie wynikało, że podmiot wchodzący w skład konsorcjum nie będzie miał dostępu do informacji niejawnych. W takim przypadku za zapewnienie bezpieczeństwa informacji niejawnych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia przed ich nieuprawnionym ujawnieniem odpowiada lider konsorcjum. To na liderze spoczywać będzie obowiązek limitowania dostępu do informacji niejawnych poszczególnych podmiotów oraz osób zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadą wiedzy niezbędnej. 4.Kluczowy personel Wykonawcy powinien posiadać: poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE wraz z zaświadczeniem o odbyciu szkolenia z ochrony informacji. Kluczowy personel powinien zostać wskazany w wykazie osób stanowiącym załącznik nr 2. 5.Szczegółowe zasady ochrony informacji niejawnych zostaną określone w "Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego". 6.Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia ochrony informacji niejawnych, które uzyskał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w dziedzinie obronności i bezpieczeństwa oraz po jego zakończeniu, w sposób określony w przepisach o ochronie informacji niejawnych. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania podwykonawców o ciążącym na nich obowiązku ochrony informacji niejawnych, które uzyskali w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa oraz po jego zakończeniu, w sposób określony w przepisach o ochronie informacji niejawnych.
Przewiduje się następujące wymagania dotyczące bezpieczeństwa dostaw związane z realizacja zamówienia::
Przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia:
1.Wykonawca może wykonać Przedmiot zamówienia siłami własnymi lub ustanowić podwykonawcę. 2.Przed powierzeniem podwykonawcy części prac ( w zakresie realizacji robót budowlanych lub usług) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca musi postępować zgodnie z procedurą stanowiącą załącznik nr 2 do Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego (Procedura wyłaniania podwykonawcy w procesie realizacji przedmiotu umowy) oraz treścią Ogólnych Warunków Umowy. 3.Zamawiający w czasie wykonywania umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, może odmówić wyrażenia zgody na zawarcie umowy z podwykonawcą zaproponowanym przez Wykonawcę w przypadku niespełnienia przez podwykonawcę warunków udziału w postępowaniu przewidzianych dla Wykonawcy zamówienia. 4.Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powodach odmowy wyrażenia zgody na zawarcie umowy z podwykonawcą, wskazując przy tym warunki udziału w postępowaniu, których proponowany podwykonawca nie spełnia. 5.Powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności wobec Zamawiającego za wykonanie zamówienia.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.2.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu posiadają ważny akredytowany system teleinformatyczny zdolny do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli minimum " POUFNE ", o którym mowa w art. 48 ustawy o ochronie informacji niejawnych. Na etapie składania wniosków Wykonawcy zobowiązani są przedstawić oświadczenia o spełnianiu ww. warunku.
III.2.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: - którzy posiadają opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie niższej niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych);
III.2.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na budowie drogi samochodowej zaprojektowanej dla kategorii ruchu min. KR3 z warstwą jezdną (ścieralną) z mieszanki mineralno-asfaltowej o powierzchni min. 700,00 m2 - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy, - Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, należącym do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającym aktualną polisę OC, oraz posiadający doświadczenie w postaci kierowania co najmniej jedną budowa/robotami polegającymi na budowie drogi samochodowej zaprojektowanej dla kategorii ruchu min. KR3 z warstwa ścieralną (jezdną) z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz posiadający Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyżej i Zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; - geodetą - posiadającym kwalifikacje geodezyjnej obsługi inwestycyjnej oraz posiadający Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyżej i Zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; - Pełnomocnikiem ochrony - posiadający Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej "POUFNE" wydane przez ABW lub SKW i Zaświadczenie o odbyciu szkolenia wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego; - Osobą prowadzącą kancelarię lub punkt obsługi dokumentów niejawnych odpowiedzialna za ewidencje dokumentów niejawnych - posiadającą Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyżej i Zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; - Inspektorem bezpieczeństwa teleinformatycznego - posiadającym Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyżej i Zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz Zaświadczenie o odbyciu szkolenia specjalistycznego z zakresu teleinformatycznego zgodnie z (art. 52 ust. 4 ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych) wydane przez SKW lub ABW.; - Administratorem systemów teleinformatycznych - posiadający Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyżej i Zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz Zaświadczenie o odbyciu szklenia specjalistycznego z zakresu teleinformatycznego zgodnie z ( art. 52 ust. 4 ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych) wydane przez SKW lub ABW; - Kierownikiem Jednostki Organizacyjnej - posiadający Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyżej i Zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
Zamawiający wymaga podania imion i nazwisk pracowników wykonawcy, osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
III.3) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.3.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 131e ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 131e ust. 1b pkt 1-3 ustawy Pzp:
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia (należy wypełnić w przypadku zaznaczenia odpowiedzi "tak"):
(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 1 lit. a ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 1 lit. b ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 1 lit. c ustawy Pzp) w tym:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3.3) Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od obowiązku wykluczenia z postępowania wykonawców:
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcjitak
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP
III.5.1) Wykaz dokumentów i oświadczeń:
1. Każdy Wykonawca musi dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie dotyczące niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowiły potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu dotyczącym niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4. Wykonawca musi dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu n/w dokumenty oraz oświadczenia: a) wykaz robót budowlanych wraz z dokumentami/referencjami potwierdzającymi wykonanie robót; b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego; c) posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych); d) oświadczenie dotyczące o niezaleganiu z uiszczeniem podatków i składek na ubezpieczenie społeczne. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia spełnienie warunku będzie oceniane łącznie.
III.5.2) W zakresie wykazania spełniania przez podwykonawcę, o którym mowa w art. 131n ust. 2 ustawy Pzp, wymagań dotyczących realizacji części zamówienia należy przedłożyć:
III.5.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy Pzp, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należy przedłożyć:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.6.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.6.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Etap I: 1. Wykonawca składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami w terminie do 20 sierpnia 2020 roku do godziny 12:00. 2. Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu w liczbie 10. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 10, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy uzyskają największą liczbę punktów przyznanych za roboty budowlane, spełniające wymagania określone w niniejszym postępowaniu. 3. Jeden punkt Wykonawca otrzyma za spełnienie warunku udziału w postępowaniu (zdolność techniczna i zawodowa), każdy dodatkowy jeden punkt zostanie przyznany za każdą wykazaną dodatkowo robotę budowlaną, spełniającą warunek udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 10 Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. 5. W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów przez Wykonawców, decydująca znaczenie dla kwalifikacji będzie miała łączna wartość brutto zrealizowanych przez danego Wykonawcę robót budowlanych, za które zostaną przyznane punkty. Do składania ofert zostanie zaproszony Wykonawca, którego wartość brutto wykazanych robót budowlanych będzie wyższa.
III.7) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W zakresie wymaganych dokumentów i oświadczeń jak w sekcji III.5.1). Etap I: 1. Wykonawca składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami w terminie do 20 sierpnia 2020 roku do godziny 12:00. 2. Wzór wniosku wraz z załącznikami dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego. 3. Wniosek wraz z załącznikami (w tym także oświadczenia, US, ZUS, polisa) należy złożyć w zamkniętej kopercie. Koperta musi zostać opatrzona napisem "WNIOSEK o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na - Modernizację nawierzchni lotniskowych wraz z infrastrukturą techniczną na lotnisku w ŚWIDWINIE. 4. Wniosek o dopuszczenie do udziału wraz z załącznikami musi być podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do wniosku należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub jego kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem. 5. Dokumenty składane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. W przypadku gdy we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu znajdują się informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie ujawnia się tych informacji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzegł, że nie mogą być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. II Etap 1. Zamawiający zaprosi do składania ofert wybranych Wykonawców (jak wyżej).
III.9) Ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla zakładów pracy chronionej oraz wykonawców, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, u których
% (nie mniej niż 30%) pracowników stanowią osoby o których mowa w art. 22 ust. 2a ustawy Pzp:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni odpowiednio do składania ofert, do składania ofert wstępnych lub do udziału w dialogu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)
Liczba wykonawców 10
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu:
1.Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w sekcji III.2.3) ogłoszenia, w liczbie 10. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 10, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy uzyskają największą liczbę punktów przyznanych za roboty budowlane, spełniające wymagania określone w niniejszym postępowaniu. 2. Jeden punkt Wykonawca otrzyma za spełnienie warunku udziału w postępowaniu (zdolność techniczna i zawodowa), każdy dodatkowy jeden punkt zostanie przyznany za każdą wykazaną dodatkowo robotę, spełniającą warunek udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca może zatem uzyskać maksymalnie 10 punktów. 4. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 10 Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. 5. W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów przez Wykonawców, decydująca znaczenie dla kwalifikacji będzie miała łączna wartość brutto zrealizowanych przez danego Wykonawcę robót, za które zostaną przyznane punkty. Do składania ofert zostanie zaproszony Wykonawca, którego wartość brutto wykazanych robót będzie wyższa.
nie
IV.1.6 Przewidziane jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek unieważnienia postępowania, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 i 1a ustawy Pzp
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
IV.2.2) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
nie
IV.3) NEGOCJACJE Z OGŁOSZENIEM I DIALOG KONKURENCYJNY
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiana wynagrodzenia umownego w przypadku: a) ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia (roboty zaniechane), b) zastosowania równoważnych materiałów, urządzeń, w stosunku do materiałów, urządzeń proponowanych w dokumentacji projektowej i SIWZ, na etapie realizacji robót, c) wystąpienia robót (rozwiązań) zamiennych, d) realizacji dodatkowych robót budowlanych lub usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie warunki określone w art. 144 ust. 1 pkt 2 PZP e) częściowego odstąpienia od umowy 2) zmiana terminu umownego w przypadku: a) działania siły wyższej mającej wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia, b) wystąpienia istotnych okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody dające się przypisać Zamawiającemu, c) konieczności wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron, d) istotnych zmian w przepisach ustawowych, aktach wykonawczych i innych obowiązujących Zamawiającego, związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania umowy, e) zleceniu robót innemu podmiotowi, w sytuacji gdyby doszło z tego tytułu do opóźnień w realizacji robót pomimo dołożenia przez Wykonawcę należytej staranności. 3) Pozostałe możliwości zmiany umowy określa art. 144 Prawa zamówień publicznych. 2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 2, termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia jego wykonywania w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności (skutków). O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego niezwłocznie w formie pisemnej i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu ich wykonywania. 3. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
Przedział wartości obejmujących minimalny i maksymalny procent wartości umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, który ma być przedmiotem umowy o podwykonawstwo
IV.7) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.7.1) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
20/08/2020 godzina: 12:00,
Obowiązek przekazywania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu obowiązuje forma pisemna, język sporządzenia - język polski.
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.7.3) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 530 w m. Tabórz w zakresie budowy chodnika i zatok autobusowych"
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.