To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-03
Ogłoszenie nr 57016 - 2017 z dnia 2017-04-03 r.
Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Szkolenie
z zakresu prowadzenia własnej działalności gospodarczej dla 99 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 31112-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, krajowy numer identyfikacyjny
85176311800000, ul.
pl. J. Bema
3,
33100
Tarnów, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
146 882 300, faks
146 882 301, e-mail
krta@praca.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.up.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Szkolenie z zakresu prowadzenia własnej działalności gospodarczej dla 99 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WOP.2710.1.2017.EF
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia 1) przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Szkolenie z zakresu prowadzenia własnej działalności gospodarczej dla 99 osób, 2) szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, 3) szkolenie winno obejmować minimum 30 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 20 godzin zajęć praktycznych (dla 1 grupy), 4) program szkolenia winien obejmować w szczególności: o prawne aspekty prowadzenia własnej działalności gospodarczej, o wybór formy organizacyjno-prawnej, o rozpoznanie rynku, o rejestracja działalności gospodarczej, o organizacja i zarządzanie własną firmą, o marketing, o źródła dofinansowania działalności gospodarczej, o wybór formy opodatkowania, o księgowość w małym biznesie (system rozliczania podatków, zasady ubezpieczeń, rachunek zysków i strat, kadry i płace), o etyka w biznesie, 5) szkolenie organizowane jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie, których wniosek o przyznanie jednorazowo środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej został pozytywnie rozpatrzony, 6) szkolenia organizowane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w okresie od marca do grudnia 2017 r., 7) planuje się organizować w ciągu jednego miesiąca maksymalnie do czterech grup szkoleniowych liczących od 5 do 15 osób bezrobotnych (w zależności od liczby pozytywnie rozpatrzonych wniosków), 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, 9) w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia, o którym wyżej mowa, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie, które będzie iloczynem faktycznej liczby uczestników szkolenia oraz jednostkowego kosztu szkolenia określonego w ofercie Wykonawcy, 10) minimalna liczba osób, która zostanie skierowana na szkolenie to 70 osób, 11) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić szkolenie wyłącznie z udziałem osób skierowanych przez Zamawiającego (nie dopuszcza się dołączania do grupy innych uczestników), 12) Zamawiający będzie informował Wykonawcę o planowanym terminie rozpoczęcia szkolenia na minimum 5 dni przed jego rozpoczęciem, 13) w przypadku skierowania przez Zamawiającego do odbycia szkolenia osób posiadających orzeczony stopień niepełnosprawności, Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić wymagania w zakresie rodzaju niepełnosprawności tych osób, tj. dostosować sposób prowadzenia szkolenia oraz potencjał techniczny i kadrowy do skierowanych osób niepełnosprawnych, 14) jeżeli Zamawiający będzie kierował osobę niepełnosprawną na szkolenie, poinformuje o tym Wykonawcę na piśmie, wskazując rodzaj i stopień niepełnosprawności kierowanej osoby, 15) każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji komputer z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia oraz dostępem do Internetu, 16) absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności/kompetencji zawierający m.in.: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności/kompetencji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, 17) zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności/kompetencji otrzymuje osoba, która uczestniczyła w szkoleniu w minimum 80% zajęć, 18) zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności/kompetencji musi być wydane najpóźniej w dniu następnym po zakończeniu szkolenia, 19) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, 20) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900, 21) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, 22) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 23) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek, 24) szkolenie musi zostać przeprowadzone z uwzględnieniem technologii informatycznych takich jak np.: rzutnik/projektor multimedialny, tablica interaktywna.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
80530000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT48213 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 19800 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Wykonanie operatów geodezyjnych -wykazów synchronizacyjnych wraz z mapą sytuacyjną dla celów prawnych
- zakup odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą aparatów, testy antygenowe i diagnostyczne oraz testy immunochromatograficzne kasetowe do wykrywania antygenów.
- Dostawy leków, preparatów do żywienia dojelitowego, surowców farmaceutycznych, kontrastów, płynów infuzyjnych oraz antybakteryjnego płynu do przepłukiwania cewników
- Dostawy implantów ortopedycznych
- Termomodernizacja pawilonu mieszkalnego B oraz budynku administracyjnego w oddziale mieszkalnym III w Zakładzie Karnym w Tarnowie
- Zakup oraz dostawa fabrycznie nowych 2 samochodów
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.