eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin¦wiadczenie us³ug wywozu odpadów komunalnych sta³ych niesegregowanych z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-06-11



Og³oszenie nr 570210-N-2018 z dnia 2018-06-11 r.

Komenda Wojewódzka Policji: ¦wiadczenie us³ug wywozu odpadów komunalnych sta³ych niesegregowanych z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny 810903040, ul. Ma³opolska  47 , 70-515  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, pañstwo Polska, tel. 91 8211479, , e-mail zzp@sc.policja.gov.pl, , faks 91 8211477.
Adres strony internetowej (URL): http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/KWS/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow /3523,tabela-ogloszen.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/KWS/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow /3523,tabela-ogloszen.html


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Poczt±, przez pos³añca lub osobi¶cie
Adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. ¶w.¶w. Piotra i Paw³a 4/5, 70-521 Szczecin, Zespó³ ds. Zamówieñ Publicznych pok. 301


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug wywozu odpadów komunalnych sta³ych niesegregowanych z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego
Numer referencyjny: ZZ-2380-73/18
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych*( kod wg katalogu odpadów 20 03 01 - rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów, Dz.U.z 2014, poz.1923) z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego zgodnie z za³±cznikiem nr 1 tj.: 1. ustawienie pojemników bêd±cych w³asno¶ci± Wykonawcy, przystosowanych do sk³adowania odpadów komunalnych*, 2. wykonanie us³ugi zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na zlecenie telefoniczne (wykonanie us³ugi winno byæ ka¿dorazowo potwierdzone na dokumencie wywozu - data i ilo¶æ)**, 3. transport odpadów na wysypisko, 4. utrzymanie pojemników w stanie zapewniaj±cym w³a¶ciwe sk³adowanie i estetykê, 5. usuniêcie odpadów wokó³ pojemników w skutek przepe³nienia, je¿eli przyczyna wynik³a z niezachowania terminu wywozu. 2. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na 17 odrêbnych czê¶ci tj.: od zadania nr 1 do zadania nr 17 - zgodnie z opisem w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cy za³±cznik nr 5 do siwz. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert na jedn± lub wiêcej czê¶ci zamówienia. 1. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, ilo¶ci, zakres i warunki wykonania przedmiotu zamówienia zosta³y opisane w za³±czniku nr 5 do siwz oraz we wzorach umów stanowi±cych za³±czniki nr od 6.1 do 6.17 do siwz dla poszczególnej czê¶ci przedmiotu zamówienia. 2. Szczegó³owe wymagania odno¶nie p³atno¶ci za przedmiot zamówienia okre¶lone zosta³y we wzorach umów stanowi±cych za³±czniki nr 6.1 do 6.17 do siwz odpowiednio dla ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia. 3. Kody dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶lone we Wspólnym S³owniku Zamówieñ Publicznych (CPV): 90.51.32.00-8 4. Zamawiaj±cy wymaga wskazania przez Wykonawcê w ofercie oprócz ceny tak¿e wyd³u¿enia terminu p³atno¶ci, które winien podaæ w za³±czniku nr 1 do siwz odpowiednio dla czê¶ci, na któr± Wykonawca sk³ada ofertê. 5. Podwykonawcy: 1) Zamawiaj±cy dopuszcza powierzenie czê¶ci zamówienia podwykonawcom Wykonawcy; 2) W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê (zgodnie z art. 36 b ust. 1 uPzp) w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, i podania przez Wykonawcê firm podwykonawców i danych kontaktowych (za³±cznik nr 2 do siwz). Zapisy dotycz±ce podwykonawców znajduj± siê w rozdziale V ust. 2 siwz oraz we wzorach umów (za³±czniki nr od 6.1 do 6.17). W przypadku braku takiego o¶wiadczenia, Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca bêdzie realizowa³ zamówienia bez udzia³u podwykonawcy

II.5) G³ówny kod CPV: 90.51.32.00 - Us³ugi wywozu sta³ych odpadów miejskich
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 616573,11
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe: - od dnia podpisania umowy do dnia dnia 30 czerwca 2020 r. dla czê¶ci od 1 do 16 - od dnia 1 sierpnia 2018 r. do 30 lipca 2020 r. dla czê¶ci 17

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: W celu wykazania spe³nienia przez Wykonawcê powy¿szego warunku Wykonawca musi przedstawiæ o¶wiadczenie, ¿e posiada: - aktualny wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci prowadzonego przez wójta/burmistrza lub prezydenta gminy (w³a¶ciwego ze wzglêdu na miejsce odbierania odpadów komunalnych) zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 ze zm., a w przypadku gminnych jednostek organizacyjnych prowadz±cych dzia³alno¶æ na obszarze w³asnej gminy o¶wiadczenie, ¿e spe³niaj± warunki wymagane przy uzyskaniu wpisu do w/w rejestru) - aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. 2001 Nr 62 poz. 628 ze zm.) o odpadach lub udokumentowane zwolnienie z obowi±zku posiadania takiego zezwolenia,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie: a) art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 uPzp odpowiednio z zastrze¿eniem art. 24 ust. 7 uPzp; 1.1.1. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 uPzp, mo¿e przedstawiæ dowody na to, ¿e podjête przez niego ¶rodki s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, w szczególno¶ci udowodniæ naprawienie szkody wyrz±dzonej przestêpstwem lub przestêpstwem skarbowym, zado¶æuczynienie pieniê¿ne za doznan± krzywdê lub naprawienie szkody, wyczerpuj±ce wyja¶nienie stanu faktycznego oraz wspó³pracê z organami ¶cigania oraz podjêcie konkretnych ¶rodków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które s± odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestêpstwom lub przestêpstwom skarbowym lub nieprawid³owemu postêpowaniu Wykonawcy. Regulacji, o której mowa w zdaniu pierwszym nie stosuje siê, je¿eli wobec Wykonawcy, bêd±cego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem s±du zakaz ubiegania siê o udzielenie zamówienia oraz nie up³yn±³ okre¶lony w tym wyroku okres obowi±zywania tego zakazu. 1.1.2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, je¿eli Zamawiaj±cy, uwzglêdniaj±c wagê i szczególne okoliczno¶ci czynu Wykonawcy, uzna za wystarczaj±ce dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 uPzp. 1.1.3. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 uPzp, przed wykluczeniem Wykonawcy, Zamawiaj±cy zapewnia temu Wykonawcy mo¿liwo¶æ udowodnienia, ¿e jego udzia³ w przygotowaniu postêpowania o udzielenie zamówienia nie zak³óci konkurencji. Zamawiaj±cy wskazuje w protokole sposób zapewnienia konkurencji.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

- aktualny wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci prowadzonego przez wójta/burmistrza lub prezydenta gminy (w³a¶ciwego ze wzglêdu na miejsce odbierania odpadów komunalnych) zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 ze zm., a w przypadku gminnych jednostek organizacyjnych prowadz±cych dzia³alno¶æ na obszarze w³asnej gminy o¶wiadczenie, ¿e spe³niaj± warunki wymagane przy uzyskaniu wpisu do w/w rejestru) - aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. 2001 Nr 62 poz. 628 ze zm.) o odpadach lub udokumentowane zwolnienie z obowi±zku posiadania takiego zezwolenia,

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

A. ETAP Z£O¯ENIA OFERTY Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty: 1. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzieñ sk³adania ofert wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do siwz, w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów okre¶lonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; 1.1. W przypadku powo³ywania siê przez Wykonawcê na zasoby innych podmiotów, lub korzystania z podwykonawców nale¿y w o¶wiadczeniu zawrzeæ informacjê o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów okre¶lonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; - w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 3. zobowi±zanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do siwz w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych; 4. wype³niony i podpisany orygina³ formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi o¶wiadczeniami wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do siwz; 5. pe³nomocnictwo w oryginale lub po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza kopii do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców) lub inne dokumenty niezbêdne do wykazania, ¿e osoba/osoby podpisuj±ca/e ofertê i wymagane dokumenty jest/s± uprawniona/e do reprezentacji wykonawcy (m. in. umowa spó³ki cywilnej, uchwa³a wspólników, itp.). Pe³nomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wy¿ej musz± byæ z³o¿one zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust. 11 siwz. B. ETAP PO OTWARCIU OFERT: 1. Wykonawca zobowi±zany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, do przekazania Zamawiaj±cemu o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do siwz. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale. 2. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia ni¿ej wymienionych o¶wiadczeñ i/lub dokumentów na potwierdzenie, ¿e: a) Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt. 1.2 ppkt 1),dla ka¿dej czê¶ci zamówienia tj.: - aktualny wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci prowadzonego przez wójta/burmistrza lub prezydenta gminy (w³a¶ciwego ze wzglêdu na miejsce odbierania odpadów komunalnych) zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 ze zm., a w przypadku gminnych jednostek organizacyjnych prowadz±cych dzia³alno¶æ na obszarze w³asnej gminy o¶wiadczenie, ¿e spe³niaj± warunki wymagane przy uzyskaniu wpisu do w/w rejestru) - aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. 2001 Nr 62 poz. 628 ze zm.) o odpadach lub udokumentowane zwolnienie z obowi±zku posiadania takiego zezwolenia, 3. Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu, spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio o¶wiadczenia lub dokumenty nie s± ju¿ aktualne, do z³o¿enia aktualnych o¶wiadczeñ lub dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena za 1m^3 odpadów komunalnych98,00
wyd³u¿enie terminu p³atno¶ci2,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy, dla zapewnienia prawid³owej realizacji zadania, dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartych w niniejszej umowie. W szczególno¶ci zmiany mog± dotyczyæ zmiany miejsca ¶wiadczenia us³ug, harmonogramu/terminu wykonania umowy, ustalonego wynagrodzenia w sytuacji gdy : 1) nast±pi³a podwy¿ka op³at za umieszczenie odpadów na sk³adowisku, których wysoko¶æ jest ustalana odgórnie stosownym Obwieszczeniem Ministra ¦rodowiska lub Uchwa³y danego Samorz±du Terytorialnego w sprawie wysoko¶ci stawek op³at za korzystanie ze ¶rodowiska. Wzrost cen nie mo¿e byæ wiêkszy ni¿ wzrost stawki za dan± us³ugê w ww. aktach prawnych, 2) nast±pi³a zmiana lokalizacji jednostki organizacyjnej Policji w obrêbie tej samej miejscowo¶ci - umowa uwzglêdnia zmiany w zakresie adresu jednostki, a Wykonawca bêdzie zobowi±zany ¶wiadczyæ us³ugi na warunkach okre¶lonych w umowie, 3)sytuacji niezale¿nych od stron umowy lub w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej, powoduj±cej konieczno¶æ wprowadzenia zmian do umowy, w tym terminu wykonania. Wykonawca jest zobowi±zany niezw³ocznie poinformowaæ Zamawiaj±cego o fakcie zaistnienia si³y wy¿szej, 4) nast±pi³a zmiana wysoko¶ci podatku VAT od towarów i us³ug, 5) niezbêdna jest zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci lub zdarzeñ uniemo¿liwiaj±cych realizacjê Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie mia³y wp³ywu, 6) wejd± w ¿ycie zmiany przepisów dotycz±cych wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Wykazanie zmiany kosztów spoczywa na Wykonawcy i podlega akceptacji Zamawiaj±cego, 7) wejd± w ¿ycie zmiany przepisów dotycz±cych zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne -je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Wykazanie zmiany kosztów spoczywa na Wykonawcy i podlega akceptacji Zamawiaj±cego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-06-19, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Informacja o ochronie danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO zastosowanej przez zamawiaj±cego w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie ul. Ma³opolska 47, 70-515 Szczecin; 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie jest Pani M³. Insp. Anna Ko³odziej, tel. 91 821 15 70, e-mail: anna.kolodziej@sc.policja.gov.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ¦wiadczenie us³ug wywozu odpadów komunalnych sta³ych niesegregowanych z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp"; 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; * skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **: ** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9. nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: KWP Szczecin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych*( kod wg katalogu odpadów 20 03 01 - rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów, Dz.U.z 2014, poz.1923) z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego zgodnie z za³±cznikiem nr 1 tj. 1) ustawienie pojemników bêd±cych w³asno¶ci± Wykonawcy, przystosowanych do sk³adowania odpadów komunalnych*, 2) wykonanie us³ugi zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na zlecenie telefoniczne (wykonanie us³ugi winno byæ ka¿dorazowo potwierdzone na dokumencie wywozu - data i ilo¶æ)**, 3) transport odpadów na wysypisko, 4) utrzymanie pojemników w stanie zapewniaj±cym w³a¶ciwe sk³adowanie i estetykê, 5) usuniêcie odpadów wokó³ pojemników w skutek przepe³nienia, je¿eli przyczyna wynik³a z niezachowania terminu wywozu.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90513200-8,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 234200,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena za 1m3 odpadów komunalnych98,00
wyd³u¿enie terminu p³atno¶ci 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: KMP Szczecin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych*( kod wg katalogu odpadów 20 03 01 - rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów, Dz.U.z 2014, poz.1923) z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego zgodnie z za³±cznikiem nr 1 tj. 1) ustawienie pojemników bêd±cych w³asno¶ci± Wykonawcy, przystosowanych do sk³adowania odpadów komunalnych*, 2) wykonanie us³ugi zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na zlecenie telefoniczne (wykonanie us³ugi winno byæ ka¿dorazowo potwierdzone na dokumencie wywozu - data i ilo¶æ)**, 3) transport odpadów na wysypisko, 4) utrzymanie pojemników w stanie zapewniaj±cym w³a¶ciwe sk³adowanie i estetykê, 5) usuniêcie odpadów wokó³ pojemników w skutek przepe³nienia, je¿eli przyczyna wynik³a z niezachowania terminu wywozu.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90513200-8,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 65300,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena za 1m3 odpadów komunalnych 98,00
wyd³u¿enie terminu p³atno¶ci 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: KP Karlino
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych*( kod wg katalogu odpadów 20 03 01 - rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów, Dz.U.z 2014, poz.1923) z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego zgodnie z za³±cznikiem nr 1 tj. 1) ustawienie pojemników bêd±cych w³asno¶ci± Wykonawcy, przystosowanych do sk³adowania odpadów komunalnych*, 2) wykonanie us³ugi zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na zlecenie telefoniczne (wykonanie us³ugi winno byæ ka¿dorazowo potwierdzone na dokumencie wywozu - data i ilo¶æ)**, 3) transport odpadów na wysypisko, 4) utrzymanie pojemników w stanie zapewniaj±cym w³a¶ciwe sk³adowanie i estetykê, 5) usuniêcie odpadów wokó³ pojemników w skutek przepe³nienia, je¿eli przyczyna wynik³a z niezachowania terminu wywozu.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90513200-8,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 1600,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena za 1m3 odpadów komunalnych 98,00
wyd³u¿enie terminu p³atno¶ci 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 4Nazwa: KP Czaplinek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych*( kod wg katalogu odpadów 20 03 01 - rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów, Dz.U.z 2014, poz.1923) z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego zgodnie z za³±cznikiem nr 1 tj. 1) ustawienie pojemników bêd±cych w³asno¶ci± Wykonawcy, przystosowanych do sk³adowania odpadów komunalnych*, 2) wykonanie us³ugi zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na zlecenie telefoniczne (wykonanie us³ugi winno byæ ka¿dorazowo potwierdzone na dokumencie wywozu - data i ilo¶æ)**, 3) transport odpadów na wysypisko, 4) utrzymanie pojemników w stanie zapewniaj±cym w³a¶ciwe sk³adowanie i estetykê, 5) usuniêcie odpadów wokó³ pojemników w skutek przepe³nienia, je¿eli przyczyna wynik³a z niezachowania terminu wywozu.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90513200-8,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 1000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena za 1m3 odpadów komunalnych 98,00
wyd³u¿enie terminu p³atno¶ci 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 5Nazwa: KPP Drawsko Pomorskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych*( kod wg katalogu odpadów 20 03 01 - rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów, Dz.U.z 2014, poz.1923) z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego zgodnie z za³±cznikiem nr 1 tj. 1) ustawienie pojemników bêd±cych w³asno¶ci± Wykonawcy, przystosowanych do sk³adowania odpadów komunalnych*, 2) wykonanie us³ugi zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na zlecenie telefoniczne (wykonanie us³ugi winno byæ ka¿dorazowo potwierdzone na dokumencie wywozu - data i ilo¶æ)**, 3) transport odpadów na wysypisko, 4) utrzymanie pojemników w stanie zapewniaj±cym w³a¶ciwe sk³adowanie i estetykê, 5) usuniêcie odpadów wokó³ pojemników w skutek przepe³nienia, je¿eli przyczyna wynik³a z niezachowania terminu wywozu.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90513200-8,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 9300,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena za 1m3 odpadów komunalnych98,00
wyd³u¿enie terminu p³atno¶ci 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 6Nazwa: KPP Ko³obrzeg
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych*( kod wg katalogu odpadów 20 03 01 - rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów, Dz.U.z 2014, poz.1923) z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego zgodnie z za³±cznikiem nr 1 tj. 1) ustawienie pojemników bêd±cych w³asno¶ci± Wykonawcy, przystosowanych do sk³adowania odpadów komunalnych*, 2) wykonanie us³ugi zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na zlecenie telefoniczne (wykonanie us³ugi winno byæ ka¿dorazowo potwierdzone na dokumencie wywozu - data i ilo¶æ)**, 3) transport odpadów na wysypisko, 4) utrzymanie pojemników w stanie zapewniaj±cym w³a¶ciwe sk³adowanie i estetykê, 5) usuniêcie odpadów wokó³ pojemników w skutek przepe³nienia, je¿eli przyczyna wynik³a z niezachowania terminu wywozu.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90513200-8,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 13900,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena za 1m3 odpadów komunalnych 98,00
wyd³u¿enie terminu p³atno¶ci2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 7Nazwa: KP Lipiany
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych*( kod wg katalogu odpadów 20 03 01 - rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów, Dz.U.z 2014, poz.1923) z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego zgodnie z za³±cznikiem nr 1 tj. 1) ustawienie pojemników bêd±cych w³asno¶ci± Wykonawcy, przystosowanych do sk³adowania odpadów komunalnych*, 2) wykonanie us³ugi zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na zlecenie telefoniczne (wykonanie us³ugi winno byæ ka¿dorazowo potwierdzone na dokumencie wywozu - data i ilo¶æ)**, 3) transport odpadów na wysypisko, 4) utrzymanie pojemników w stanie zapewniaj±cym w³a¶ciwe sk³adowanie i estetykê, 5) usuniêcie odpadów wokó³ pojemników w skutek przepe³nienia, je¿eli przyczyna wynik³a z niezachowania terminu wywozu.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90513200-8,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 2100,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena za 1m3 odpadów komunalnych98,00
wyd³u¿enie terminu p³atno¶ci 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 8Nazwa: KPP S³awno
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych*( kod wg katalogu odpadów 20 03 01 - rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów, Dz.U.z 2014, poz.1923) z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego zgodnie z za³±cznikiem nr 1 tj. 1) ustawienie pojemników bêd±cych w³asno¶ci± Wykonawcy, przystosowanych do sk³adowania odpadów komunalnych*, 2) wykonanie us³ugi zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na zlecenie telefoniczne (wykonanie us³ugi winno byæ ka¿dorazowo potwierdzone na dokumencie wywozu - data i ilo¶æ)**, 3) transport odpadów na wysypisko, 4) utrzymanie pojemników w stanie zapewniaj±cym w³a¶ciwe sk³adowanie i estetykê, 5) usuniêcie odpadów wokó³ pojemników w skutek przepe³nienia, je¿eli przyczyna wynik³a z niezachowania terminu wywozu.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90513200-8,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 7700,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena za 1m3 odpadów komunalnych 98,00
wyd³u¿enie terminu p³atno¶ci 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 9Nazwa: PP Marianowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych*( kod wg katalogu odpadów 20 03 01 - rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów, Dz.U.z 2014, poz.1923) z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego zgodnie z za³±cznikiem nr 1 tj. 1) ustawienie pojemników bêd±cych w³asno¶ci± Wykonawcy, przystosowanych do sk³adowania odpadów komunalnych*, 2) wykonanie us³ugi zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na zlecenie telefoniczne (wykonanie us³ugi winno byæ ka¿dorazowo potwierdzone na dokumencie wywozu - data i ilo¶æ)**, 3) transport odpadów na wysypisko, 4) utrzymanie pojemników w stanie zapewniaj±cym w³a¶ciwe sk³adowanie i estetykê, 5) usuniêcie odpadów wokó³ pojemników w skutek przepe³nienia, je¿eli przyczyna wynik³a z niezachowania terminu wywozu.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90513200-8,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 1600,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena za 1m3 odpadów komunalnych 98,00
wyd³u¿enie terminu p³atno¶ci 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 10Nazwa: KP S³awoborze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych*( kod wg katalogu odpadów 20 03 01 - rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów, Dz.U.z 2014, poz.1923) z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego zgodnie z za³±cznikiem nr 1 tj. 1) ustawienie pojemników bêd±cych w³asno¶ci± Wykonawcy, przystosowanych do sk³adowania odpadów komunalnych*, 2) wykonanie us³ugi zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na zlecenie telefoniczne (wykonanie us³ugi winno byæ ka¿dorazowo potwierdzone na dokumencie wywozu - data i ilo¶æ)**, 3) transport odpadów na wysypisko, 4) utrzymanie pojemników w stanie zapewniaj±cym w³a¶ciwe sk³adowanie i estetykê, 5) usuniêcie odpadów wokó³ pojemników w skutek przepe³nienia, je¿eli przyczyna wynik³a z niezachowania terminu wywozu.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90513200-8,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 800,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena za 1m3 odpadów komunalnych98,00
wyd³u¿enie terminu p³atno¶ci 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 11Nazwa: KPP Wa³cz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych*( kod wg katalogu odpadów 20 03 01 - rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów, Dz.U.z 2014, poz.1923) z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego zgodnie z za³±cznikiem nr 1 tj. 1) ustawienie pojemników bêd±cych w³asno¶ci± Wykonawcy, przystosowanych do sk³adowania odpadów komunalnych*, 2) wykonanie us³ugi zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na zlecenie telefoniczne (wykonanie us³ugi winno byæ ka¿dorazowo potwierdzone na dokumencie wywozu - data i ilo¶æ)**, 3) transport odpadów na wysypisko, 4) utrzymanie pojemników w stanie zapewniaj±cym w³a¶ciwe sk³adowanie i estetykê, 5) usuniêcie odpadów wokó³ pojemników w skutek przepe³nienia, je¿eli przyczyna wynik³a z niezachowania terminu wywozu.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90513200-8,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 9000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena za 1m3 odpadów komunalnych 98,00
wyd³u¿enie terminu p³atno¶ci 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 12Nazwa: PP Bobolice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych*( kod wg katalogu odpadów 20 03 01 - rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów, Dz.U.z 2014, poz.1923) z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego zgodnie z za³±cznikiem nr 1 tj. 1) ustawienie pojemników bêd±cych w³asno¶ci± Wykonawcy, przystosowanych do sk³adowania odpadów komunalnych*, 2) wykonanie us³ugi zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na zlecenie telefoniczne (wykonanie us³ugi winno byæ ka¿dorazowo potwierdzone na dokumencie wywozu - data i ilo¶æ)**, 3) transport odpadów na wysypisko, 4) utrzymanie pojemników w stanie zapewniaj±cym w³a¶ciwe sk³adowanie i estetykê, 5) usuniêcie odpadów wokó³ pojemników w skutek przepe³nienia, je¿eli przyczyna wynik³a z niezachowania terminu wywozu.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90513200-8,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 1200,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena za 1m3 odpadów komunalnych98,00
wyd³u¿enie terminu p³atno¶ci 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 13Nazwa: PP Sianów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych*( kod wg katalogu odpadów 20 03 01 - rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów, Dz.U.z 2014, poz.1923) z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego zgodnie z za³±cznikiem nr 1 tj. 1) ustawienie pojemników bêd±cych w³asno¶ci± Wykonawcy, przystosowanych do sk³adowania odpadów komunalnych*, 2) wykonanie us³ugi zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na zlecenie telefoniczne (wykonanie us³ugi winno byæ ka¿dorazowo potwierdzone na dokumencie wywozu - data i ilo¶æ)**, 3) transport odpadów na wysypisko, 4) utrzymanie pojemników w stanie zapewniaj±cym w³a¶ciwe sk³adowanie i estetykê, 5) usuniêcie odpadów wokó³ pojemników w skutek przepe³nienia, je¿eli przyczyna wynik³a z niezachowania terminu wywozu.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90513200-8,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 2600,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena za 1m3 odpadów komunalnych 98,00
wyd³u¿enie terminu p³atno¶ci 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 14Nazwa: KPP Police
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych*( kod wg katalogu odpadów 20 03 01 - rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów, Dz.U.z 2014, poz.1923) z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego zgodnie z za³±cznikiem nr 1 tj. 1) ustawienie pojemników bêd±cych w³asno¶ci± Wykonawcy, przystosowanych do sk³adowania odpadów komunalnych*, 2) wykonanie us³ugi zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na zlecenie telefoniczne (wykonanie us³ugi winno byæ ka¿dorazowo potwierdzone na dokumencie wywozu - data i ilo¶æ)**, 3) transport odpadów na wysypisko, 4) utrzymanie pojemników w stanie zapewniaj±cym w³a¶ciwe sk³adowanie i estetykê, 5) usuniêcie odpadów wokó³ pojemników w skutek przepe³nienia, je¿eli przyczyna wynik³a z niezachowania terminu wywozu.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90513200-8,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 13100,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena za 1m3 odpadów komunalnych 98,00
wyd³u¿enie terminu p³atno¶ci 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 15Nazwa: KPP Stargard
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych*( kod wg katalogu odpadów 20 03 01 - rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów, Dz.U.z 2014, poz.1923) z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego zgodnie z za³±cznikiem nr 1 tj. 1) ustawienie pojemników bêd±cych w³asno¶ci± Wykonawcy, przystosowanych do sk³adowania odpadów komunalnych*, 2) wykonanie us³ugi zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na zlecenie telefoniczne (wykonanie us³ugi winno byæ ka¿dorazowo potwierdzone na dokumencie wywozu - data i ilo¶æ)**, 3) transport odpadów na wysypisko, 4) utrzymanie pojemników w stanie zapewniaj±cym w³a¶ciwe sk³adowanie i estetykê, 5) usuniêcie odpadów wokó³ pojemników w skutek przepe³nienia, je¿eli przyczyna wynik³a z niezachowania terminu wywozu.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90513200-8,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 25550,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena za 1m3 odpadów komunalnych 98,00
wyd³u¿enie terminu p³atno¶ci2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 16Nazwa: KMP Koszalin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych*( kod wg katalogu odpadów 20 03 01 - rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów, Dz.U.z 2014, poz.1923) z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego zgodnie z za³±cznikiem nr 1 tj. 1) ustawienie pojemników bêd±cych w³asno¶ci± Wykonawcy, przystosowanych do sk³adowania odpadów komunalnych*, 2) wykonanie us³ugi zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na zlecenie telefoniczne (wykonanie us³ugi winno byæ ka¿dorazowo potwierdzone na dokumencie wywozu - data i ilo¶æ)**, 3) transport odpadów na wysypisko, 4) utrzymanie pojemników w stanie zapewniaj±cym w³a¶ciwe sk³adowanie i estetykê, 5) usuniêcie odpadów wokó³ pojemników w skutek przepe³nienia, je¿eli przyczyna wynik³a z niezachowania terminu wywozu.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90513200-8,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 43700,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena za 1m3 odpadów komunalnych 98,00
wyd³u¿enie terminu p³atno¶ci 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 17Nazwa: RD Rymañ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych*( kod wg katalogu odpadów 20 03 01 - rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów, Dz.U.z 2014, poz.1923) z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego zgodnie z za³±cznikiem nr 1 tj. 1) ustawienie pojemników bêd±cych w³asno¶ci± Wykonawcy, przystosowanych do sk³adowania odpadów komunalnych*, 2) wykonanie us³ugi zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na zlecenie telefoniczne (wykonanie us³ugi winno byæ ka¿dorazowo potwierdzone na dokumencie wywozu - data i ilo¶æ)**, 3) transport odpadów na wysypisko, 4) utrzymanie pojemników w stanie zapewniaj±cym w³a¶ciwe sk³adowanie i estetykê, 5) usuniêcie odpadów wokó³ pojemników w skutek przepe³nienia, je¿eli przyczyna wynik³a z niezachowania terminu wywozu.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90513200-8,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2018-08-01
data zakoñczenia: 2020-07-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena za 1m3 odpadów komunalnych 98,00
wyd³u¿enie terminu p³atno¶ci2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.