eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi serwisowe wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek retransferowych FARGO Electronics, drukujących Elektroniczne Legitymacje Studenckie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-29

Warszawa: Usługi serwisowe wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek retransferowych FARGO Electronics, drukujących Elektroniczne Legitymacje Studenckie
Numer ogłoszenia: 57048 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32504 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisowe wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek retransferowych FARGO Electronics, drukujących Elektroniczne Legitymacje Studenckie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę: 1) sukcesywnej sprzedaży materiałów eksploatacyjnych do dwóch termosublimacyjnych drukarek: Fargo HDP600, do siedziby Zamawiającego, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, 2) okresowych przeglądów serwisowych drukarek, o których mowa w punkcie nr 1 niniejszego ustępu, w siedzibie Zamawiającego, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa. 2. Materiały eksploatacyjne do drukarek, o których mowa w ust. 1 pkt 1: a) Wykonawca dostarczy w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach; b) muszą być: fabrycznie nowe, nie regenerowane, wolne od wad technicznych, kompletne oraz oryginalne. c) będą dostarczane przez Wykonawcę własnym transportem, na jego koszt i ryzyko, według zamówienia Zamawiającego. 3. Warunki wykonywania okresowych przeglądów serwisowych drukarek, o których mowa w ust. 1 pkt 2: 1) wszystkie przeglądy lub naprawy w siedzibie Zamawiającego Wykonawca wykonuje od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 16.00, 2) miesiące, w których będą przeprowadzane przeglądy serwisowe zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) Wykonawca każdorazowo ustali telefoniczne lub drogą elektroniczną (e- mailem) dzień i godzinę serwisu z osobą wskazaną przez Zamawiającego, 4) Wykonawca dokona naprawy sprzętu nie później niż w dniu następnym od zgłoszenia do godz. 16.00 w dni robocze, 5) za dni robocze, o których mowa w niniejszym ustępie, strony przyjmują dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt państwowych, 6) w przypadku, gdy naprawa drukarek jest dłuższa niż 1 dzień roboczy lub istnieje konieczność oddania części do serwisu Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia nieodpłatnie zapasowego sprzętu o parametrach równorzędnych na okres naprawy. Sprzęt zapasowy musi być dostarczony następnego dnia roboczego po dniu, w którym nastąpiło zgłoszenie. W przypadku korzystania ze sprzętu zapasowego czas realizacji naprawy od zgłoszenia wynosi 14 dni. Za dzień zgłoszenia uznaje się dzień powiadomienia Wykonawcy o awarii..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CONTROL SYSTEM FMN Sp. z o. o., Al. Komisji Edukacji Narodowej 96 lok U-15, 02-777 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59620,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31665,12

  • Oferta z najniższą ceną: 31665,12 / Oferta z najwyższą ceną: 31665,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.