Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-29
Ryglice: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych
Numer ogłoszenia: 57054 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ryglicach , ul. Ks. J. Wyrwy 2, 33-160 Ryglice, woj. małopolskie, tel. 14 644 36 47, faks 14 644 36 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: gopsryglice@poczta.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych: 1) Grupowe doradztwo zawodowe oraz indywidualna sesja z doradcą zawodowym. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia pn.: Grupowe doradztwo zawodowe oraz indywidualna sesja z doradcą zawodowym dla 18 osób. Zamawiający wymaga, aby grupowe doradztwo zawodowe było realizowane od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:30 dla 18 osób. Zamawiający wymaga, aby indywidualne sesje z doradcą zawodowym były realizowane od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 do 15:30 oraz aby Wykonawca ustalał z uczestnikiem ich termin. Celem doradztwa jest przygotowanie uczestnika projektu do aktywnego wejścia na rynek pracy, nabyły umiejętności do aktywnego poszukiwania pracy. Program grupowego doradztwa zawodowego powinien obejmować następujące zagadnienia: przygotowanie dokumentów aplikacyjnych; przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej; autoprezentacja; określenie umiejętności zawodowych; metody aktywnego poszukiwania pracy uzupełnione o elementy kreowania wizerunku, niezbędne do właściwego zaprezentowania się na rozmowie kwalifikacyjnej. Doradztwo powinno zakończyć się wydaniem zaświadczenia uczestnictwa opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu za środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Terminy dotyczące realizowanego szkolenia: Termin realizacji grupowego doradztwa zawodowego -miesiąc maj w wymiarze 4 godzin dydaktycznych, -miesiąc październik 2011 roku w wymiarze 4 h dydaktycznych. Termin realizacji indywidualnych sesji z doradcą zawodowym: miesiąc czerwiec 2011 roku w wymiarze po 2 godziny dydaktyczne dla każdego uczestnika. Liczba godzin grupowego doradztwa zawodowego dla każdego uczestnika: 10 godzin dydaktycznych. Liczba godzin indywidualnej sesji z doradcą zawodowym dla każdego uczestnika: 2 godziny dydaktyczne. 2) Warsztaty z psychologiem oraz indywidualne poradnictwo. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia pn.: Warsztaty z psychologiem oraz indywidualne poradnictwo dla 18. Zamawiający wymaga, aby zajęcia obejmujące warsztaty z psychologiem oraz indywidualne poradnictwo zostały realizowane w układzie dni poniedziałek - piątek w godzinach 8.00-15.30.Warsztaty winny być zrealizowane z podziałem na grupy liczące nie więcej niż 15 osób. Celem niniejszych warsztatów jest zwiększenie zaufania we własne siły, podniesienie samooceny, motywacji do działania, zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji interpersonalnej. TERMINY DOTYCZĄCE REALIZACJI SZKOLEŃ: Termin realizacji grupowych warsztatów-miesiąc kwiecień 2011 roku w wymiarze 4 h dydaktyczne. -miesiąc grudzień 2011 roku wymiarze 4h dydaktyczne.Termin realizacji indywidualnego poradnictwa- miesiąc maj 2011 w wymiarze po 2 godziny dydaktyczne dla każdego uczestnika projektu. Liczba godzin grupowych dla każdego uczestnika: 8 godzin dydaktyczne. liczba godzin indywidualnego poradnictwa: 2 godziny dydaktyczne. 3) Szkolenia zawodowego - przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego.: dla 18 osób bezrobotnych. Szkolenie zawodowe będzie dostosowane do potrzeb i możliwości uczestnika projektu Celem kursów jest podnoszenie kluczowych kompetencji o charakterze zawodowym lub zdobywanie nowych kompetencji i umiejętności zawodowych umożliwiających aktywizację zawodową. Kursy powinny zakończyć się wydaniem zaświadczenia uczestnictwa opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu za środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. TERMINY DOTYCZĄCE REALIZACJI SZKOLENIA: Termin realizacji szkolenia w miesiącach sierpień - wrzesień 2011 roku. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika wynosi: min. 80 godzin. Wymagania ogólne dla wszystkich bloków w zakresie: 1) Merytorycznym: Przeprowadzenie zamówienia zgodnie z ustalonym programem nauczania i harmonogramem zajęć osobno dla każdego bloku zamówienia. W przypadku doradztwa i warsztatów - prowadzenie dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych (grupowe doradztwo zawodowe, warsztaty), kart usług doradczych oraz indywidualnych planów działania (indywidualna sesja z doradcą zawodowym) i rejestru wydanych zaświadczeń. W przypadku kursów - prowadzenie dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych oraz rejestru wydanych zaświadczeń. Zapewnienie uczestnikom przez Wykonawcę od pierwszego dnia zajęć:, doradztwa, warsztatów i kursów niezbędnych materiałów szkoleniowych, które zostaną ujęte w cenie i przejdą w ich posiadanie. Rejestrować i niezwłocznie zgłaszać Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu wszystkich nieobecności uczestników zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach. Przeprowadzać wśród uczestników ewaluację postępów osób objętych wsparciem, w tym ankiet służących do oceny usługi. Wypełnione przez uczestników zajęć ankiety (ex-ante, ex-post) oraz ich analizę należy dostarczyć Zamawiającemu. Niezwłocznie po ukończeniu szkolenia wydać każdemu uczestnikowi zaświadczenie/certyfikat potwierdzający ukończenie wsparcia z logotypami: POKL, UE oraz nazwą projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL. Zaświadczenie/certyfikaty będą podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. Dostarczyć Zamawiającemu kopię wydanych zaświadczeń certyfikatów oraz imienną listę potwierdzającą ich otrzymania. 2) Organizacyjnym: Miejsce realizacji zamówienia: Tarnów/Ryglice, najbliższe okolice Ryglic W ofercie grupowego doradztwa zawodowego i kursów dla uczestników należy uwzględnić codzienny catering, na który składa się: obiad (drugie danie), kawa, herbata, napoje, ciastka. Zajęcia szkoleniowe trwają w układzie dni: poniedziałek - piątek. Zapewnienie podczas zajęć teoretycznych odpowiednich sal szkoleniowych do przeprowadzenia zajęć, wyposażonych w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym. Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia sal np. flipchart lub tablica klasyczna czy magnetyczna, sprzęt audiowizualny. Wykonawca realizujący zamówienie zapewni dla każdego uczestnika kursów zawodowych materiały do ćwiczeń w takiej ilości, aby, każdy z uczestników kursów samodzielnie mógł wykonywać ćwiczenia i powierzone zadania. Wykonawca realizujący zamówienie zapewni dla wszystkich skierowanych uczestników ubezpieczenie zbiorowe od następstw NW w formie imiennej. W przypadku skierowania dodatkowych osób celem uzupełnienia ilości uczestników, Wykonawca zapewni im ubezpieczenie od następstw NW od chwili rozpoczęcia szkolenia. Wykonawca uwzględni zróżnicowany poziom zdrowia, wykształcenia, umiejętności i wiedzy uczestników treningów, doradztwa,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie uprawnień do wykonywania okreslonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżli okres prowadzenia działności jest krótszy, zrealizował conajmniej jedno zamówienie odpowiadające rodzajowi niniejszego zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał odpowiednie sale szkoleniowe, wyposażone w odpowiednią liczbę miejsc wraz zapleczem sanitarnych. Wyposażenie sal winno być dostosowane do realizowanego szkolenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby każda osoba wyznaczona do prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot zamówienia posiadała kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć oraz conajmniej roczny staż.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga przedłożnie przez Wykonawce oświadczenia, iż znajduje się w dobrej kondycji finansowej i ekonomicznej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie wykonawcy - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gopsryglice@poczta.onet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ryglicach, ul. Ks. J. Wyrwy 2, 33-160 Ryglice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ryglicach, ul. Ks. J. Wyrwy 2, 33-160 Ryglice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1-Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- Asystent seniora II
- Asystent seniora - część I
- "Wybór Wykonawców usług społecznych na rzecz Seniorów z Gminy Piekoszów" - powt. IV
- "Świadczenie usług zdrowotnych dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy - Część 2: konsultacje kardiologiczne dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy "
- "Prowadzenie Rodzinnych Domów Pomocy w Wińsku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.