eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-20

Łódź: Wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 57055 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi, ul. Piotrkowska 135, 90-434 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6350033; 6350000, fax 042 6350034; 6350002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.wsa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych wraz z instalacją skroplin w budynku frontowym Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 135 w Łodzi. Zakres prac obejmuje: 1) demontaż istniejących grzejników c.o., 2) wymianę orurowania instalacji c.o. na trasach istniejących, 3) zainstalowanie klimakonwektorów w wersji czterorurowej (29 szt.), 4) wymianę grzejników (8 szt.), 5) wykonanie automatyki dla montowanych urządzeń, 6) wykonanie drobnych prac budowlanych związanych z w/w robotami i doprowadzeniem elementów budowlanych do stanu pierwotnego, 7) wykonanie wentylacji nawiewnej i wywiewnej w Sali Konferencyjnej oraz zasilania elektrycznego dla wentylatorów tej instalacji, 8) wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin, 9) kompleksowy rozruch technologiczny instalacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 2.1.) wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat (liczonych od dnia opublikowania ogłoszenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie wykonania instalacji klimatyzacji o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto (zrealizowaną na podstawie jednej umowy), 2.2.) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: ogólnobudowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i elektrycznych oraz znajdującymi się na liście członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: 3.1.) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy wykonawca musi spełnić warunki określone w pkt 1 i 4. Warunki określone w pkt 2 i 3 wykonawcy mogą spełnić łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Warunkiem, który pełnić będzie rolę pierwszego kryterium kwalifikacyjnego stanie się doświadczenie zawodowe Wykonawcy, rozumiane jako największa wartościowo należycie zrealizowana robota budowlana w ciągu ostatnich 5 lat (liczonych od dnia opublikowania ogłoszenia) polegająca na wykonaniu instalacji klimatyzacji, o wartości co najmniej 250.000,00 zł brutto. W przypadku, gdy wyłonienie pięciu Wykonawców, których zamawiający zaprosi do składania ofert okaże się niemożliwe przy pomocy w/w kryterium, dodatkowym kryterium służącym do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanie się największa sumaryczna wartość robót budowlanych o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto każda, należycie zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat (liczonych od dnia opublikowania ogłoszenia), odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, na zasadzie - im wyższa wartość tym wyższa ocena. W przypadku, gdy liczba wniosków spełniających warunki będzie mniejsza lub równa pięć, do składania ofert zostaną zaproszeni wszyscy Wykonawcy, którzy w wymaganym terminie złożyli kompletne (nie odrzucone) wnioski.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składający wniosek o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu na potwierdzenie spełniania warunków składają następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem Nr 1, 4) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy - zgodnie z załącznikiem Nr 2, 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu instalacji klimatyzacji (zrealizowanych na podstawie jednej umowy każda), w tym co najmniej jednej o wartości minimum 250.000,00 zł brutto, z podaniem opisu robót, ich wartości, daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem Nr 3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót (np. referencje). 6) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz z załączonymi zaświadczeniami o przynależności do właściwego samorządu zawodowego i uprawnieniami budowlanymi niezbędnymi do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia - zgodnie z załącznikiem Nr 4, 7) Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dokumenty wymienione w pkt 1 i 2 oraz oświadczenie wymienione w pkt 4 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. Dokumenty wymienione w pkt 5, 6 i 7 musi złożyć jeden lub kilku Wykonawców występujących wspólnie, warunki te oceniane będą łącznie. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 3 Wykonawcy występujący wspólnie mogą złożyć wspólnie. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub odpisów (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Formularz wniosku dostępny jest na stronie internetowej zamawiającego: www.lodz.wsa.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja zostanie przekazana wykonawcom spełniającym warunki udziału w postępowaniu i zaproszonym do składania ofert.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi ul. Piotrkowska 135, 90 - 434 Łódź Oddział Administracyjno-Gospodarczy pok. nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej, w języku polskim. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie do wniosku należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 Pzp. Pełnomocnictwo winno spełniać wymogi prawne dla tego rodzaju stosunków cywilno-prawnych i zawierać co najmniej: określenie nazwy postępowania o zamówienie publiczne, wskazanie Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, zakres i okres umocowania. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. 3) Ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia. 4) Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w zamkniętej kopercie, opatrzonej nazwą i adresem Wykonawcy i zaadresowanej następująco: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi, ul. Piotrkowska 135, 90 - 434 Łódź - Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi. 5) Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 6) Dokumenty składające się na wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinny być ponumerowane oraz trwale (w ogólnie przyjęty sposób) ze sobą połączone. 7) Dokumenty należy wypełnić w sposób czytelny i trwały. Wszelkie zmiany i poprawki w treści wniosku, dokumentów składających się na wniosek i załączników mogą być dokonane jedynie poprzez czytelne przekreślenie błędnego zapisu i wstawienie obok poprawnego oraz wstawienie własnoręcznej parafy osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy. Nie dopuszcza się używania korektora. 8) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podpisania wniosku przez osobę nie wykazaną w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do wniosku winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) dla osoby/osób podpisujących wniosek. 9) Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub odpisów (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 10) W przypadku, gdy we wniosku znajdują się informacji stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.), Wykonawca winien złożyć stosowne zastrzeżenie na formularzu wniosku z podaniem, które strony wniosku nie podlegają ujawnieniu oraz dodatkowo na tych strona winien umieścić klauzulę - informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. 11) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 12) Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu wraz z załącznikami znajduje się na stronie internetowej www.lodz.wsa.gov.pl. 13) Formularze zamieszczone przez Zamawiającego są przykładowe i dopuszcza sie ich modyfikacje w zakresie układu graficznego, lecz muszą one prezentować wszystkie dane wymagane przez Zamawiającego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.