eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówZamówienie (uzupełniające) polegające na powtórzenie podobnych robót budowlanych tj. wykonaniu remontu instalacji oświetlenia awaryjnego w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15 - Segment A ramach postępowania na wykonanie remontu instalacji oświetlenia awaryjnego w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15 (znak sprawyOA-XVI.272.27.2016)



Ogłoszenie z dnia 2017-04-03

Ogłoszenie nr 57073 - 2017 z dnia 2017-04-03 r.

Rzeszów: Zamówienie (uzupełniające) polegające na powtórzenie podobnych robót budowlanych tj. wykonaniu remontu instalacji oświetlenia awaryjnego w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15 - Segment A ramach postępowania na wykonanie remontu instalacji oświetlenia awaryjnego w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15 (znak sprawy: OA-XVI.272.27.2016)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 000514348, ul. ul. Grunwaldzka  15, 35959   Rzeszów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 17 867 12 28, faks 17 867 17 53, e-mail oa@rzeszow.uw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): https://bip.rzeszow.uw.gov.pl/
Adres profilu: https://bip.rzeszow.uw.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne-profil-nabywcy/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zamówienie (uzupełniające) polegające na powtórzenie podobnych robót budowlanych tj. wykonaniu remontu instalacji oświetlenia awaryjnego w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15 - Segment A ramach postępowania na wykonanie remontu instalacji oświetlenia awaryjnego w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15 (znak sprawy: OA-XVI.272.27.2016)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OA-XVI.272.12.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie remontu instalacji oświetlenia awaryjnego w segmencie A budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15 (w zakresie przewidzianym w ramach zamówienia podstawowego).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45311200-2
Dodatkowe kody CPV: 45311100-1, 45316000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT139478.05
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW S.A.,  ,  ul. Słowackiego 20,  35-060,  Rzeszów,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 141866.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 141866.36
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 141866.36
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie, polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, opublikowanego w BZP 13.10.2016 r. pod nr 323378 - 2016 i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zaproszony do negocjacji Wykonawca wykonał zamówienie podstawowe (umowa nr 144/2016), które zostało udzielone w dniu 25 listopada 2016 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.