eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa materiałów dodatkowych, niezbędnych do realizacji zadań realizowanych w ramach projektu Modernizacja sieci ciepłowniczej Rzeszowa w okresie 2007 r. - 2012 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-17

Rzeszów: Dostawa materiałów dodatkowych, niezbędnych do realizacji zadań realizowanych w ramach projektu Modernizacja sieci ciepłowniczej Rzeszowa w okresie 2007 r. - 2012 r.
Numer ogłoszenia: 57085 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Rzeszów spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Staszica 24, 35-051 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8545222, faks 017 8541707.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpec.rze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów dodatkowych, niezbędnych do realizacji zadań realizowanych w ramach projektu Modernizacja sieci ciepłowniczej Rzeszowa w okresie 2007 r. - 2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów dodatkowych, niezbędnych do realizacji zadań pn.: - Zadanie nr 1 Przebudowa sieci cieplnej od komory B-22 do B-27 ul. Hanasiewicza w Rzeszowie, - Zadanie nr 3 Przebudowa sieci cieplnej od komory B-9 do B-12/1 ul. Boya-Żeleńskiego w Rzeszowie, - Zadanie nr 4 Przebudowa sieci cieplnej od E-2 do E-5 wraz z przyłączami ul. Pułaskiego i ul. Mochnackiego w Rzeszowie, - Zadanie nr 5 Przebudowa sieci od G-4 ul. Hetmańska do zapory na rz. Wisłok, realizowanych w ramach projektu Modernizacja sieci ciepłowniczej Rzeszowa w okresie 2007 r. - 2012 r. z podziałem na 11 części. Część 1 Sukcesywna dostawa betonu i zaprawy cementowej, obejmująca: a) Dostawę betonu, typ B-15. Wielkość zamówienia: 43 m3 Jakość betonu zgodna z wymogami normy PN-EN 206-1, posiadający oznakowanie CE. b) Dostawę Zaprawy Cementowej, typ M-12. Wielkość zamówienia: 71 m3 Jakość zaprawy zgodna z wymogami norm ISO 9001, ISO 14001, PN-65/B-14504, PN-90/B-14501. Wyrób budowlany klasy A1fl. Jest to zamówienie na dostawy o kodach numerycznych Wspólnego słownika zamówień: CPV 44114100-3 Gotowa mieszanka betonu; CPV 44831400-8 Zaczyn Cementowy Część 2 Dostawa spoiwa manganowo-krzemowego do spawania stali niskowęglowych metodą TIG (spoiwo ESAB typ OK TIGROD 12.64 lub równoważne). Wyrób ma mieć postać litych prętów. Spoiwa mają być w opakowaniach o ciężarze brutto ok. 5 kg. Jakość drutu zgodna z wymogami norm: PN-EN 1668: W 46 3 W 4Si1, AWS A5.18:ER-70S-6 Posiada dopuszczenia klasyfikacyjne TÜV, ABS, GL, LR oraz CE. Wielkość zamówienia: 305 kg (w tym: 2,4 x 1000 - 230 kg, 3,2 x 1000 - 75 kg) Jest to zamówienie na dostawę o kodzie numerycznym Wspólnego słownika zamówień: CPV 44315100-2 Akcesoria spawalnicze. Część 3 Dostawa ściernic trzpieniowych walcowych do precyzyjnego szlifowania stali wysokostopowych oraz tarcz do cięcia/szlifowania. Jakość tarcz musi być zgodna z wymogami normy EN 12413. Jakość ściernic musi być zgodna z wymogami normy DIN 69170 Wielkość zamówienia: tarcze: 1340 szt. (stosownie pakowanych); ściernice: 440 szt. Jest to zamówienie na dostawę o kodzie numerycznym Wspólnego słownika zamówień: CPV 14811300-2 Ściernice CPV 44512700-9 Pilniki lub tarniki Część 4 Dostawa kolan hamburskich stalowych czarnych, kołnierzy stalowych do wspawania, łuków stalowych oraz rur stalowych bez szwu czarnych wg zestawienia jak w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wielkość zamówienia: - kolana hamburskie - 10 szt., - kołnierze stalowe do wspawania - 32 szt., - łuk stalowy - 2 szt., - rura stalowa - 43 m Materiały muszą posiadać oznakowanie CE. Jakość kolan zgodna z wymogami normy DIN 2605. Jakość kołnierzy zgodna z wymogami normy EN 1092-1 Jakość łuku stalowego zgodna z wymogami normy KER-80/2,05 Jakość rur stalowych zgodna z dyrektywą dotyczącą urządzeń ciśnieniowych 97/23/WE oraz wymogami norm EN 10208-2, EN 10208-1, EN-10216, DIN 1629, DIN1630, DIN 17120, DIN17175, DIN 2391, API Spec 5L, ASTM A53/A106, PN-80/H-74219. Jest to zamówienie na dostawę o kodzie numerycznym Wspólnego słownika zamówień: CPV 44160000-9 Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy CPV 44134000-8 Łuki rurowe CPV 44167400-2 Kolanka CPV 44167110-2 Kołnierze Część 5 Dostawa cegły pełnej o wymiarach 24x12x6 cm i cementu portlandzkiego (zgodnego z wymogami norm CE 1478 oraz EN 197-1). Wielkość zamówienia: cegła: 1487 szt., cement: 2,8 t (pakowany w workach po 25 kg). Jest to zamówienie na dostawę o kodzie numerycznym Wspólnego słownika zamówień: CPV 44111200-3 Cement CPV 44111100-2 Cegły Część 6 Dostawa mieszanki nasion traw (w opakowaniach 2 kg). Zgodna z wymogami normy PN-R-65023, Jakość WE Wielkość zamówienia 220 kg. Jest to zamówienie na dostawę o kodzie numerycznym Wspólnego słownika zamówień: CPV 03111000-2 Nasiona Część 7 Dostawa gazu: Propan butan Wielkość zamówienia: 222 kg (w butlach 11 kg) Jest to zamówienie na dostawę o kodzie numerycznym Wspólnego słownika zamówień: CPV 09122000-0 Propan i butan Część 8 Dostawa rur osłonowych: a) dzielonej AROT lub równoważnej (w odcinkach 3 m) Zgodna z wymogami norm: ISO 9001 : 2000, PN-EN 50086-2-4, zgodna z wymogami Dyrektywy nr 2006/WE, powinny posiadać Aprobatę Techniczną. Wielkość zamówienia: 240 m (w tym: A110 PS - 33 m, A160 PS - 207 m). b) osłonowej do kabli elektroenergetycznych OPTO RHDPEwp 50x4,6 lub równoważnej (w odcinkach 100 m) - (rura czarna z wewnętrzną ścianką rowkowaną wzdłużnie pokryta warstwą poślizgową), zgodna z wymogami norm: ISO 9001 : 2000, PN-EN 50086-2-4, zgodna z wymogami Dyrektywy nr 2006/WE, powinna posiadać Aprobatę Techniczną. Wielkość zamówienia: 1300 m Jest to zamówienie na dostawę o kodzie numerycznym Wspólnego słownika zamówień: CPV 44160000-9 Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy Część 9 Dostawa taśmy PCV do oznakowania trasy ciepłociągu w ziemi. a) taśma biało-czerwona bez nadruku, szer.10 cm rolki 100mb, gr. 0,08 mm Wielkość zamówienia: 2400 m b) taśma PCV fioletowa z nadrukiem MPEC, tel. 993 (w kolorze czarnym o wysokości liter min. 6,6 cm), szer. 20 cm, rolki 100mb, gr. 0,08 mm. Wielkość zamówienia: 2400 m c) taśma pomarańczowa z nadrukiem Rury optotelekomunikacyjne (w kolorze czarnym o wysokości liter min. 3,2 cm), szer.25 cm, rolki 200mb, gr. 0,10 mm Wielkość zamówienia: 1400 m Taśma ma być przeznaczona do ogrodzenia niebezpiecznych miejsc oraz robót ziemnych. Ma ona się charakteryzować dużą trwałością i wytrzymałością mechaniczną. Jest to zamówienie na dostawę o kodzie numerycznym Wspólnego słownika zamówień: CPV 44176000-4 Taśma Część 10 Dostawa skrzynek ulicznych żeliwnych. Wielkość zamówienia: 12 szt. (w tym: 270 mm - 6 szt., 315 mm - 6 szt.). Kolor: czarny. Jakość skrzynek zgodna z wymogami norm DIN 4056 oraz EN-GJL-250. Materiały winny posiadać znak B oraz CE. Do oferty należy dołączyć Kartę Katalogową. Jest to zamówienie na dostawę o kodzie numerycznym Wspólnego słownika zamówień: CPV 31219000-4 Skrzynki zabezpieczające Część 11 Dostawa zaworów kulowych typu DZT lub równoważnych. a) zawór kulowy kołnierzowy Dn 65, PN 25 - 4 szt. b) zawór kulowy Dn 32, PN 25 z końcówką do wspawania - 2 szt. c) zawór kulowy kołnierzowy PN 25, Dn 100 - 2 szt. Korpus - stal konstrukcyjna węglowa. Kula - stal odporna na korozję. Uszczelnienie kuli - PTFE + 20 % C, do temperatury 150 o C. Do oferty należy dołączyć Kartę Katalogową. Jakość zaworów kulowych zgodna z wymogami norm: ISO 5208, ISO 7121, BS 5351, API 6FA-1985 Jest to zamówienie na dostawę o kodzie numerycznym Wspólnego słownika zamówień: CPV 42131260-6 Zawory kulowe 2. Zaoferowane materiały winny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie stosownie do art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Dokumenty tj. certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, Wykonawca jest zobowiązany udostępnić na każde żądanie Zamawiającego, a przy odbiorze przekazać je Zamawiającemu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.83.14.00 - Zaczyn cementowy 44.11.41.00 - Gotowa mieszanka betonu 44.31.51.00 - Akcesoria spawalnicze 44.51.27.00 - Pilniki lub tarniki 44.16.00.00 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy 44.13.40.00 - Łuki rurowe 44.16.74.00 - Kolanka 44.16.71.10 - Kołnierze 44.11.12.00 - Cement 44.11.11.00 - Cegły 03.11.10.00 - Nasiona 09.12.20.00 - Propan i butan 44.17.60.00 - Taśma 31.21.90.00 - Skrzynki zabezpieczające 42.13.12.60 - Zawory kulowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu nie wymaga się wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dla Części 1 i Części 7, w przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wskażą miejsca odbioru w odległości do 10 km od siedziby Zamawiającego. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, Wykonawca złoży oświadczenie w formularzu Oferta.Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku formułą spełnia/nie spełnia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpec.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPEC-Rzeszów Sp. z o.o. ul. Staszica 24, 35-051 Rzeszów ( pok. 102 , I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2011 godzina 12:00, miejsce: MPEC - Rzeszów Sp. z o. o., przy ul. Staszica 24 , 35-051 Rzeszów (pokój 108, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Modernizacja sieci ciepłowniczej Rzeszowa w okresie 2007 r. - 2012 r. współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, oś priorytetowa 2. Infrastruktura Techniczna, działanie 2.2. Infrastruktura Energetyczna..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.