eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OŚWIĘCIMPrzewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Oświęcim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-07-09



Ogłoszenie nr 570864-N-2019 z dnia 2019-07-09 r.

SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ W ZABORZU: Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Oświęcim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ W ZABORZU, krajowy numer identyfikacyjny 36805128000000, ul. JEZIORO  2 , 32-600  OŚWIĘCIM, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 338440219, 338440219, e-mail zaborzesp@gmail.com, spzaborze@spzaborze.gminaoswiecim.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://spwzaborzu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka Budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://spwzaborzu.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nalezy składać pisemnie pod rygorem nieważności.
Adres:
Szkoła Podstawowa im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu ul. Jezioro 2, 32 - 600 Oświęcim


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Oświęcim
Numer referencyjny: SP Zaborze/PN/1/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie transportu drogowego. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom - placówka oświatowa - dom, wraz z opieką podczas przewozu do następujących placówek oświatowych: Trasa I Oświęcim: a) Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Obozowa 40 w zakresie: - 1 dziecko z miejscowości Babice, - 2 dzieci z miejscowości Włosienica, - 2 dzieci z miejscowości Grojec, - 3 dzieci z miejscowości Poręba Wielka, b) Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Kościelna 6 w zakresie: - 1dziecko z miejscowości Zaborze, - 1 dziecko z miejscowości Grojec, - 1 dziecko z miejscowości Włosienica, - 1 dziecko z miejscowości Stawy Monowskie, Trasa II Piasek: a) Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Piasku ul. Dworcowa 27, 43 - 211 Piasek w zakresie: - 1 dziecko z miejscowości Zaborze. 3. Usługa przewozu ma być świadczona środkami transportu sprawnymi technicznie, przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych spełniających wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego. W szczególności Wykonawca powinien posiadać pojazdy samochodowe do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym pojazd/y wyposażony/e w windę z podnośnikiem elektrycznym umożliwiającym przewóz dzieci w tym dzieci na wózku inwalidzkim wraz z opiekunem (zgodnie z ilością miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego pojazdu). 4. Dzieci maja być dowiezione do palcówek oświatowych zgodnie z ustalonym planem zajęć i odwiezione po zajęciach. 5. Samochody przewożące dzieci muszą być ubezpieczone oraz dostosowane technicznie do potrzeb przewożonych niepełnosprawnych dzieci z możliwością posadzenia dziecka w foteliku samochodowym dostosowanym do wagi i wzrostu dziecka zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) 6. Przewóz dzieci do szkół odbywać się będzie od poniedziałku każdego tygodnia lub od pierwszego dnia rozpoczynającego tydzień szkolny do piątku każdego tygodnia lub do ostatniego dnia kończącego tydzień szkolny, w dni nauki szkolnej z wyjątkiem świąt i innych ustawowo wolnych dni od pracy, a także przerw z realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych (ferie zimowe, letnie) zgodnie z organizacją pracy w danej placówce oświatowej z zastrzeżeniem ust. 7. 7. W indywidualnych przypadkach w ciągu roku szkolnego Wykonawca może świadczyć usługę przewozu w inny dzień (tj. odpracowanie w sobotę dnia szkolnego). 8. W przypadku odpracowania dnia wolnego przez szkoły, szczegóły należy ustalić z rodzicem/prawnym opiekunem dziecka. 9. Harmonogram przewozu (dowozu i odwozu) dzieci zostanie dostosowany do podziałów godzin obowiązujących w danej placówce oświatowej. 10. Zamawiający informuje, że ilość dni przewozu do placówek oświatowych w okresie realizacji zamówienia wynosi dla 13 dzieci dojeżdżających do szkół ok. 83 dni przewozu. 11. Zamawiający zastrzega, iż podane ilości dni przewozu, o których mowa w ust. 10 są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmniejszeniu. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym roszczenia finansowe. 12. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wyłącznie z dowozy zrealizowane. 13. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby , godzin dowozu i odwozu. 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność i wszelkie koszty z tytułu strat materialnych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 16. Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeń OC i NW (odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia. 17. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do kompleksowej organizacji w/w przewozów, w ty, także do skontaktowania się z rodzicami lub opiekunami prawnymi dziecka przed rozpoczęciem przewozów w celu uzyskania od nich informacji niezbędnych dla prawidłowej realizacji przewozów (tj. godziny odbioru dziecka z domu i z placówki) oraz przekazania im numerów telefonów umożliwiających bezproblemowy kontakt z Wykonawcą. 18. Wszystkie czynności organizacyjne Wykonawcy w zakresie przygotowania do świadczenia usługi przewozu winny zakończyć się najpóźniej na 5 dni przed wyznaczonym terminem rozpoczęcia przewozów. 19. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług objętych zamówieniem z należytą starannością, w szczególności do: 1) terminowego wykonania wszystkich czynności organizacyjnych w zakresie przygotowania realizacji przewozów, 2) zapewnienia prawidłowej opieki przewożonym dzieciom uwzględniającej stopień i rodzaj ich niepełnosprawności, w tym wykonywania przewozów przez osoby posiadającej uprawnienia do przewozu osób niepełnosprawnych, nie karane i przeszkolone do udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, 3) zapewnienia pomocy przy wsiadaniu dziecka do samochodu i wysiadania dziecka z samochodu, 4) zapewnienia odpowiedniego standardu przewozu osób, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu samochodu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, 5) zapewnienia możliwości przejazdu razem z dzieckiem jego rodzica/ opiekuna prawnego w celu sprawowania przez niego osobiście opieki nad dzieckiem podczas dowozu, 6) zapewnienia bezproblemowego kontaktu telefonicznego za sobą rodziców i opiekunów prawnych dziecka, 7) ponoszenia wszystkich kosztów związanych z eksploatacja pojazdu i uiszczania opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy, 20. Podczas realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania poniższych zasad: 1) czas oczekiwania dziecka na odebranie go z placówki po skończeniu zajęć max 30 minut, 2) kierowca zobowiązany jest do powiadomienia rodziców o opóźnieniach (kontakt telefoniczny kierowcy z rodzicem lub opiekunem niezwłocznie w czasie wystąpienia opóźnienia lub innego zdarzenia), 3) w razie wystąpienia przejściowych okoliczności niezależnych od wykonawcy, a uniemożliwiających mu świadczenie usług objętych umową, wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych niż jego pojazd oraz osoby , które w jego imieniu i za pisemna zgodą zamawiającego będą świadczyć usługi. Zapewnienie zastępczego pojazdu nastąpi w czasie maksymalnie do 45 minut, w taki sposób by nie powodować opóźnień czasowych kursu o nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. W przypadku gdy Wykonawca nie zapewni pojazdu zastępczego, kierowcy, opiekuna Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępcze usługi na koszt Wykonawcy i naliczy wykonawcy karę za nienależyte wykonanie obowiązków umownych. Wykonawca w składanej ofercie może zaproponować krótszy czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii, zatrzymania pojazdu w trakcie świadczenia usług objętych umową. UWAGA: czas podstawienia pojazdu zastępczego stanowi drugie kryterium oceny ofert (czas reakcji) patrz część XIX SIWZ. 21. Zamawiający na podstawie art 29 ust 3A ustawy PZP wymaga aby wszystkie osoby, które będą wykonywać czynności z zakresie realizacji przedmiotu umowy były przez wykonawcę lub podwykonawcę przez cały czas realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz. U. z 2019 r. poz 1040) 22. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania na każde wezwanie zamawiającego w terminie do 10 roboczych, spełnienia wymagania o którym mowa w pkt. 21 poprzez przedstawienie oświadczeń o zatrudnieniu lub zbiorczego zestawienia zatrudnionych osób.

II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-01   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca w tym zakresie musi posiadać uprawnienia - licencję - na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji finansowej i ekonomicznej. Wykonawca w tym zakresie winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wartości nie mniejszej niż 31 000,00 zł PLN. Jeżeli z treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika, że została opłacona składka OC, należy dołączyć dowód opłaty polisy. Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca w tym zakresie musi wykazać się , iż dysponuje lub będzie dysponował do realizacji zamówienia pojazdami samochodowymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym pojazdami wyposażonymi w windę z podnośnikiem elektrycznym, umożliwiającymi przewóz 13 dzieci tj.: czworo dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Kościelna 6, ośmioro dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Obozowa, jedno dziecko do Dziennego ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Piasku ul. Dworcowa 27 , w tym na wózku inwalidzkim wraz z opiekunem zgodnie z ilością miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego pojazdu, posiadającymi aktualne przeglądy techniczne oraz ubezpieczenie OC. Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej trzema osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług dowozu (kierowcy pojazdów/samochodów) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Koncesja zezwolenie lub licencja. Potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej w SIWZ działalności tj.: uprawnienia - licencję - na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.). b) Zdolność techniczna lub zawodowa. Wykaz sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - pojazdów samochodowych w tym pojazdów wyposażonych w windę z podnośnikiem elektrycznym umożliwiających przewóz 13 dzieci tj.: czworo dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Kościelna 6, ośmioro dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Obozowa, jedno dziecko do Dziennego ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Piasku ul. Dworcowa 27 , w tym na wózku inwalidzkim wraz z opiekunem zgodnie z ilością miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego pojazdu, posiadającymi aktualne przeglądy techniczne oraz ubezpieczenie OC dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, oraz kserokopie dowodów rejestracyjnych wraz z potwierdzeniem aktualnego ubezpieczenia OC na dzień składania ofert. Wykaz osób sporządzony wg załącznika nr 7 do SIWZ wykaz co najmniej trzech osób, skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług dowozu (kierowcy pojazdów/samochodów) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami, oraz kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane prze te osoby kwalifikację, aktualne na dzień składania ofert. c) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w w/w zakresie; Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Informację dotyczącą powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 91 ust. 3a ustawy PZP zawierającą: Określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego podatku VAT. Jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej wskazanie nazwy (rodzaj) towaru/usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podanie ich wartości bez kwoty podatku VAT. UWAGA: Brak załączenia przez Wykonawcę do oferty w/w informacji jest równoznaczny ze złożeniem przez Wykonawcę informacji, że wybór jego oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Czas reakcji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się zmianę umowy w następujących przypadkach: 1) zmianie może ulec zakres przedmiotu umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana trasy przejazdów, placówki oświatowej do której dowożone są dzieci, liczby dzieci, godzin dowozu i odwozu; 2) zmiana przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia, 3) zmianę wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT w okresie obowiązywania umowy, 4) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu osób lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 5) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 6) zmniejszenia ilości dni, w których będzie świadczona usługa przewozu w stosunku do orientacyjnej ilości podanej w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.