Ogłoszenie z dnia 2011-03-29
Puławy: dostawa odczynników
Numer ogłoszenia: 57104 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy, Al. Partyzantów 57, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8893000, faks 081 8862595.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa odczynników.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00 - Produkty chemiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa odczynników wg katalogu Poch
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Poch SA, ul. Mełgiewska 16, 20-234 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 505,00
Oferta z najniższą ceną: 505,00 / Oferta z najwyższą ceną: 505,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: odczynniki laboratoryjne wg katalogu Sigma Aldrich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sigma Aldrich Sp. z o.o., ul. Szelągowska 30, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 196,68
Oferta z najniższą ceną: 196,68 / Oferta z najwyższą ceną: 196,68
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej reki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: ze względu na wyjątkowa sytuację niewynikająca z przyczyn leżących po stronie zamawiającego której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia. W związku z zaistniałą sytuację opisana w powyższym zamówieniu(zalecenie raportowe auditu przeprowadzone przez FVO należy stosować surowice anty-IPN. W celu ich przygotowania potrzebne są odczynniki będące przedmiotem postępowania). Odczynniki te będą wykorzystywane do immunizacji królików w celu uzyskania surowicy poliklonalnej anty-IPN. Odpowiednie do doświadczenia króliki sa dostępne zaledwie u dwóch dostawców- dostawa do ZCHR z CMD w Katowicach. Dostawa możliwa 30.03.2011- jest to jedyny termin w jakim odpowiedniej wielkości, wagi, rasy i płci króliki mogą być dostarczone. Aby maksymalnie wykorzystać czas na doświadczenie i w celu uniknięcia zbyt długiego męczenia królików przed przystąpieniem do doświadczenia konieczny jest pilny zakup odczynników
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- Wykonanie badań QAL3 przez okres 12 miesięcy"
- Dostawa nawozów mineralnych dla IUNG - PIB w Puławach, RZD w Żelisławkach, w podziale na 4 części zamówienia
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
- PRENUMRATA CZASOPISM ZAGRANICZNYCH NA ROK 2025
- "Ubezpieczenie floty pojazdów Zakładu Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Puławach".
więcej: przetargi w Puławach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.