Ogłoszenie z dnia 2017-04-03
Ogłoszenie nr 57112 - 2017 z dnia 2017-04-03 r.
Warszawa: Dostawy mięsa i wędlin do
Aresztu Śledczego w Warszawie Grochowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 369983
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Warszawie-Grochów, krajowy numer identyfikacyjny
32124700000, ul.
ul. Chłopickiego
,
04275
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
226 105 541, faks
226 734 501, e-mail
as_warszawa_grochow@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Areszt Śledczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy mięsa i wędlin do Aresztu Śledczego w Warszawie Grochowie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:boczek surowy, wieprzowy, bez żeberek, świeży - 50 kg, CPV 15113000-3, PN-A-82002:1986, karczek wieprzowy z kością, świeży - 2000 kg, CPV 15113000-3, PN-A-82002:1986, szponder (wołowe z kością) świeże - 500 kg, CPV15111000-9, PN-86/A-82004, mięso mielone wieprzowe (bez przypraw) świeże - 3000 kg, CPV 15113000-3, PN-A-82023, mięso wieprzowe kl II z łopatki b/k świeże - 3000 kg, CPV 15113000-3, PN-A-82002, mięso wołowe kl I z udźca b/k świeże - 300 kg, CPV 15111000-9, PN-A-82000, mięso wołowe kl II z łopatki b/k świeże - 1000 kg, CPV15111000-9, PN-88/A-82002, nogi wieprzowe świeże - 700 kg, CPV 15113000-3, PN-86/A-82004, żeberka wieprzowe, paski, świeże - 1700 kg, CPV 15113000-3, PN-A-82002, kaszanka - 1600 kg, CPV15131134-3, PN-A-82007, salceson włoski - 1500 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, wątroba wieprzowa, świeża - 1000 kg, CPV 15114000-0, PN-A-82004, pasztetowa - 1800kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, boczek faszerowany - 1400 kg, CPV 15131400-9, PN-A-82007, boczek wędzony, wieprzowy, bez żeberek - 300 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, kiełbasa mortadela - 1000 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, kiełbasa parówkowa - 1500 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, kiełbasa zwyczajna - 2200 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, pieczeń rzymska - 1000 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, kiełbasa podwawelska - 2500 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, kiełbasa golonkowa wieprzowa 1500 kg CPV 15131130-5 PN-A-82007;kiełbasa toruńska 1800 kg CPV 15131130-5, PN-A-82007; Kabanosy wieprzowe 800 kg CPV 15100000-9, PN-A-82024; szynka wołowa - 600 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, kiełbasa żywiecka - 1700 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, parówki cienkie, wieprzowe - 1000 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, pasztet wieprzowy blok - 1500 kg, CPV 15131310-1, PN-A-82007, kiełbasa krakowska - 1500 kg, CPV15131130-5, PN-A-82007, kiełbasa biała, parzona - 2000 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, kiełbasa szynkowa-wołowa - 600 kg, CPV 15131130-5, PN-A-82007, konserwa turystyczna - 500 kg w opakowaniu Alupak o gramaturze 90 - 130g. CPV 15131700-2, PN-A-82022, Smalec domowy z cebulą i mięsem - 500kg w opakowaniu Alupak o gramaturze 90 - 130g. CPV 15131700-2, PN-A-82022, baleron drobiowy - 700 kg, CPV 15131130-5, PN-A-86526, szynka drobiowa- 700 kg, CPV 15131130-5, PN-A-86526, serdelki drobiowe - 2000 kg, CPV 15131130-5, PN-A-86526, kurczak korpus, świeży - 1100 kg, CPV 15112100-7, PN-A-86526, pasztet drobiowy blok - 2500 kg, CPV 15114000-0, PN-A-86526, pieczeń drobiowa - 4000 kg, CPV 15131135-0, PN-A-86526, polędwica drobiowa - 700 kg, CPV -15131135-0, PN-A-86526, kiełbasa drobiowa cienka - 2400 kg, CPV 15131135-0, PN-A-82007, szynka mielona drobiowa - 2800 kg, CPV 15131130-5, PN-A-86526, udka z kurczaka (ćwiartka), świeże - 1100 kg, CPV 15112100-7, PN-A-86526; żołądki drobiowe świeże - 1100kg, CPV 15114000-0, PN-A-86523; wątróbka drobiowa świeża 1000kg, CPV 15112300-9, PN-A-86523; filet z kurczaka świeży 1000 kg CPV 15112100-7, PN-A-86524; mięso mielone drobiowe (bez przypraw) świeże 2000 kg CPV 15119000-5, PN-A-82009; mięso gulaszowe drobiowe 1800 kg 15311500-0 PN - A- 86524:1994;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
15113000-3
Dodatkowe kody CPV:
15111000-9,
15131134-3,
15131130-5,
15114000-0,
15131400-9,
15100000-9,
15131310-1,
15131700-2,
15114000-0,
15131135-0,
15112300-9,
15311500-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Grupa 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT104600 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 109830 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Grupa 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT22350 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23467 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Grupa 3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT142920 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 150066 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Grupa 4 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT154980 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 162729 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie wsparcia oraz licencji dla urządzeń Palo Alto Networks, nr postępowania: POST/K/REG/PN/2025/013/JS
- ZP/CZD/036/25 Dostawa preparatów do żywienia niemowląt zawierających hydrolizat białka kazeiny
- ZP/CZD/040/25 DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO ORAZ SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 3 pakiety
- Zakup nowego w pełni zautomatyzowanego analizatora do badań immunohematologicznych wraz z obsługą serwisową podczas trwania gwarancji
- Dostawa projektora do sali audytoryjnej w Centrum Nauki Kopernik
- Dostawy kaset/testów dedykowanych do przenośnych urządzeń do detekcji narkotyków w ślinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.