eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzetarg nieograniczony z dopuszczeniem ofert częściowych na dostawę części zamiennych na potrzeby SOJP w Laboratorium WIOŚ w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-16

Warszawa: Przetarg nieograniczony z dopuszczeniem ofert częściowych na dostawę części zamiennych na potrzeby SOJP w Laboratorium WIOŚ w Warszawie
Numer ogłoszenia: 57119 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie , ul. Bartycka 110A, 00-716 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6510707 w. 2008, faks 022 6510676.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony z dopuszczeniem ofert częściowych na dostawę części zamiennych na potrzeby SOJP w Laboratorium WIOŚ w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest 7 niezależnych dostaw części zamiennych na potrzeby SOJP w Laboratorium WIOŚ w Warszawie, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II SIWZ. Zadanie 1. obejmuje dostawę części zamiennych do Generatora H2 pow. zerowe HYDROXYCHROM i BTX GC 866 airmoBTX, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II SIWZ. Zadanie 2. obejmuje dostawę części zamiennych do Teom 1400a i 8500 FDMS, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II SIWZ. Zadanie 3. obejmuje dostawę części zamiennych do pyłomierza BAM 1020, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II SIWZ. Zadanie 4. obejmuje dostawę części zamiennych do analizatorów gazowych Thermo, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II SIWZ. Zadanie 5. obejmuje dostawę części zamiennych do generatora powietrza zerowego model 701 (API/Teledyne) i kalibratora model 700 (API/Teledyne), zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II SIWZ. Zadanie 6. obejmuje dostawę części zamiennych do pyłomierza Thermo/Sharp model 5030, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II SIWZ. Zadanie 7. obejmuje dostawa części zamiennych stanowiących elementy pneumatyki, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę części zamiennych na potrzeby SOJP do siedziby Zamawiającego w Warszawie przy ul. Bartyckiej 110 A, wraz z wniesieniem ich do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego w terminie określonym przez Zamawiającego w Rozdziale I pkt 4 SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6, 38.34.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia zawiera zał. nr 1A do SIWZ). Ocena spełnienia warunku udziału warunków w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie-spełnia, w oparciu o informacje zawarte w ww. oświadczeniu. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia zwiera zał. nr 1A do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia albo nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wyżej wymienionym oświadczeniu. z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia zwiera zał. nr 1A do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia albo nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wyżej wymienionym oświadczeniu. z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia zwiera zał. nr 1A do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia albo nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wyżej wymienionym oświadczeniu. z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia zwiera zał. nr 1A do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia albo nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wyżej wymienionym oświadczeniu. z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz cenowy zawierający ceny jednostkowe poszczególnych części zamiennych (Rozdział II SIWZ). Wypełniony i popisany formularz oferty (Rozdział III SIWZ) wraz z zawartymi w nim oświadczeniami o: - zapoznaniu ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązaniu się do stosowania i ścisłego przestrzegania warunków w niej określonych, - akceptacji ogólnych warunków umowy i zobowiązaniu się - w przypadku wyboru oferty do zawarcia umowy na tych warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; - związaniu niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert; - oferowaniu przedmiotu zamówienia zgodnego z OPZ zawartym w rozdziale II SIWZ - zdobyciu wszystkich koniecznych informacji właściwych do przygotowania oferty - ewentualnym korzystaniu z podwykonawców. Dokumenty potwierdzające, że dokumentację przetargową podpisała osoba do tego umocowana (pełnomocnictwo - jeżeli podpisuje pełnomocnik oraz wpis do rejestru z którego wynika kto jest upoważniony do reprezentacji). Pełnomocnictwo należy złożyć w originale lub poświadczone notarialnie. Wpis do rejestru należy złożyć w originale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje, iż zmiany umowy mogą zachodzić w następujący przypadkach: - zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej - dopuszczalna jest poprawa w zakresie omyłki - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - dopuszczalna jest zmiana dostosowująca umowę do zmienionych przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wios.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wios.warszawa.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2013 godzina 09:30, miejsce: Siedziba WIOŚ w Warszawie w recepcji, adres :ul. Bartycka 110A, 00-716 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: części zamienne do Generatora H2/pow. zerowe HYDROXYCHROM i BTX GC 866 airmoBTX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje dostawę części zamiennych do Generatora H2/pow. zerowe HYDROXYCHROM i BTX GC 866 airmoBTX, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6, 38.34.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: części zamienne do Teom 1400a i 8500 FDMS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje dostawę części zamiennych do Teom 1400a i 8500 FDMS, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6, 38.34.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: części zamienne do pyłomierza BAM 1020.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje dostawę części zamiennych do pyłomierza BAM 1020, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6, 38.34.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: części zamienne do analizatorów gazowych Thermo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje dostawę części zamiennych do analizatorów gazowych Thermo, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6, 38.34.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: części zamienne do generatora powietrza zerowego model 701 (API/Teledyne) i kalibratora model 700 (API/Teledyne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje dostawę części zamiennych do generatora powietrza zerowego model 701 (API/Teledyne) i kalibratora model 700 (API/Teledyne), zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6, 38.34.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: części zamienne do pyłomierza Thermo/Sharp model 5030.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje dostawę części zamiennych do pyłomierza Thermo/Sharp model 5030, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6, 38.34.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: części zamienne stanowiące elementy pneumatyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje dostawę części zamiennych stanowiących elementy pneumatyki, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6, 38.34.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.