To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-10
Poddębice: Dostawa artykułów biurowych, piśmiennych oraz artykułów do drukarek i kserokopiarek dla SP ZOZ w Poddębicach
Numer ogłoszenia: 57130 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17573 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach, ul. Mickiewicza 16, Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 678 36 22, faks 043 678 20 21.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, piśmiennych oraz artykułów do drukarek i kserokopiarek dla SP ZOZ w Poddębicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, piśmiennych oraz artykułów do drukarek i kserokopiarek w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.73.20 - Dyskietki 31.44.00.00 - Baterie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 4538.70 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 4
Nazwa: PAKIET NR 4 - DRUKI
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Drukarnia EKART-BIS Klaudiusz Nadolny, Ul. Dobra 2, 83-220 Skórcz, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3578.70
- Oferta z najniższą ceną: 3578.70 oferta z najwyższą ceną: 3578.70
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: PAKIET NR 6 - TONER DO KSEROKOPIAREK
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIUREX Rafał Michniewski, Ul. Rzgowska 15, 93-008 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 360.00
- Oferta z najniższą ceną: 360.00 oferta z najwyższą ceną: 1080.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: PAKIET NR 7 - ARTYKUŁY DO RISOGRAPHU
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIUREX Rafał Michniewski, Ul. Rzgowska 15, 93-008 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 600.00
- Oferta z najniższą ceną: 600.00 oferta z najwyższą ceną: 1060.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
- Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Klubu Dziecięcego w Suchowoli
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów biurowych
- "Innowacyjne metody nauczania dla rozwoju kompetencji kluczowych u uczniów i nauczycieli " na zakup wyp. w pomoce dydaktyczne sal lekcyjnych dla szkół podst. m.: Chodel, Granice i Ratoszyn Drugi
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa wyposażenia, pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych oraz sprzętu elektronicznego i elektrycznego na potrzeby utworzenia Klubu Malucha w Kikole
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.