To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-09
Busko-Zdrój: Dostawa ryb, owoców i warzyw mrożonych dla 21
Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju.
Numer ogłoszenia: 5713 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262721 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, faks 041 3780332.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ryb, owoców i warzyw mrożonych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy opis produktów będących przedmiotem zamówienia został opisany w formularzach cenowych - załącznik nr 2-3 do SIWZ. 2. Warunki realizacji zamówienia: a). zamówienia będą zgłaszane telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem, potwierdzone pod względem ilości w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 11:00. b). dostawy będą realizowane sukcesywnie partiami, jeden raz w tygodniu do uzgodnienia z zamawiającym w godzinach 9:00 do 10:30 z rozładunkiem do magazynu Zamawiającego, transportem Wykonawcy w oparciu o szczegółowe zamówienia w asortymencie i w ilościach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy. c). towar dostarczony do Zamawiającego powinien być zgodny z wymaganiami opisanymi w poszczególnych załącznikach dla danego asortymentu. d). Zamawiający w wyjątkowej dla niego sytuacji zastrzega sobie prawo do zamówienia dostawy w dogodnym dla siebie terminie. e). Zamawiający każdorazowo przy dostawie będzie dokonywał sprawdzenia: - warunków transportu w tym czystość środka transportu, stanu opakowań; - zabezpieczenie pracownika dowożącego produkty w czystą odzież ochronną (fartuch, nakrycie głowy); - zgodności dostawy pod względem asortymentu, ilości i jakości, terminów przydatności do spożycia; - dokumentacji dotyczącej artykułów (HDI). 3. W przypadku niedochowania powyższych wymogów: a). Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy lub jej części i niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, a Wykonawca ma obowiązek na własny koszt wymienić towar na pełnowartościowy, nie budzący zastrzeżeń w tym samym dniu; b). w przypadku wykrycia wad jakościowych ukrytych, stwierdzonych podczas magazynowania lub przy produkcji, Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, wadliwy towar pozostawi do jego dyspozycji i w ramach reklamacji będzie żądał wymiany wadliwego towaru na pełnowartościowy w ciągu 24 godzin do daty zgłoszenia. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania badań fizykochemicznych, sensorycznych i mikrobiologicznych wybranych produktów z dostarczanego asortymentu wskazanych przez Zamawiającego i dostarczenie ich na jego wezwanie w dowolnym okresie obowiązywania umowy. 5. Przedstawiciel wykonawcy dokona rozładunku towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w oparciu o szczegółowe zamówienia pod względem ilości. 6. Zamawiający zastrzega sobie zamianę asortymentu w trakcie realizacji umowy w przypadku, gdy produkt nie spełnia oczekiwań Zamawiającego na produkt równoważny, w cenie podanej w ofercie. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do zmiany limitów ilościowych zamawianych produktów w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach każdego z formularzy cenowych, zarówno w in plus jak i in minus z zachowaniem ceny produktu zgodnie z ofertą. 8. Zmiana limitów ilościowych zamawianych produktów objętych przedmiotem zamówienia może nastąpić w wyniku zmiany potrzeb Zamawiającego, a zmiany te nie spowodują zwiększenia wartości umowy. 9. W ramach formularza cenowego należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. 10. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w formularzu cenowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.33.11.70 - Warzywa mrożone .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa ryb mrożonych - załącznik nr 2 do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU PRIMA Hurtownia Art. Spożywczych, Mrożonek i Lodów E. Bąk, ul. Głowackiego 27, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67067,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61537,35
Oferta z najniższą ceną: 61537,35 / Oferta z najwyższą ceną: 67163,99
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa owoców i warzyw mrożonych - załącznik nr 3 do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU PRIMA Hurtownia Art. Spożywczych, Mrożonek i Lodów E. Bąk, ul. Głowackiego 27, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104059,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78005,55
Oferta z najniższą ceną: 78005,55 / Oferta z najwyższą ceną: 126682,08
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Dostawa i dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej w Dziale Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- "Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów"
- "Przebudowa pomieszczeń po kotłowni na pomieszczenia gospodarcze w budynku przy ul. Różanej 2 w Busku-Zdroju"
- DOSTAWA WĘŻYKÓW DO WSTRZYKIWACZA DO TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BUSKU-ZDROJU
- "Budowa świetlicy w miejscowości Skorzów"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2024/2025 - od września do grudnia 2024r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
- "Dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na części dla Szkoły Podstawowej nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Ustrzykach Dolnych Narciarska Szkoła Sportowa".
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek i artykułów spożywczych
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Przewrotnem od 02.09.2024r. do 29.08.2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.