Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-12
Wrocław: Wykonanie analizy porealizacyjnej oddziaływania na środowisko w zakresie hałasu komunikacyjnego na zabudowę, inwestycji
Część I- 82120 -Budowa połączenia Obwodnicy Śródmiejskiej z Portem Lotniczym- etap I
Część II-82063- Budowa połączenia tramwajowego skrzyżowania ulic Legnicka-Na Ostatnim Groszu za Stadionem EURO przez osiedle Kozanów
Numer ogłoszenia: 57142 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o. , ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 10 905, faks 71 77 10 904.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wi.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie analizy porealizacyjnej oddziaływania na środowisko w zakresie hałasu komunikacyjnego na zabudowę, inwestycji Część I- 82120 -Budowa połączenia Obwodnicy Śródmiejskiej z Portem Lotniczym- etap I Część II-82063- Budowa połączenia tramwajowego skrzyżowania ulic Legnicka-Na Ostatnim Groszu za Stadionem EURO przez osiedle Kozanów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi dla dwóch wyodrębnionych zadań częściowych: 1. Część I wykonanie analizy porealizacyjnej dla inwestycji 82120 - Budowa połączenia Obwodnicy Śródmiejskiej z Portem Lotniczym- etap I - zgodnie z wymogami zawartymi w Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia wydanej pismem WSR.O/C2/7625-DŚf/9351/91D /05/06/2007 z dnia 07.11.2007 r. oraz Raporcie oddziaływania na środowisko i aktualnymi aktami prawnymi i normami branżowymi. Wykonanie analizy w zakresie ochrony akustycznej terenów wymagających ochrony przed hałasem nastąpi w oparciu o obowiązujące wytyczne i normy (m.in. załącznik numer 3 do Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie wymagań w zakresie prowadzenia pomiarów poziomów substancji lub energii w środowisku przez zarządzającego drogą, linią kolejową, linią tramwajową, lotniskiem lub portem z dnia 16.06.2011, Dz. U. nr 140, poz.824). Analiza porealizacyjna zostanie zaprezentowana jako opracowanie porównujące ustalenia i wnioski zawarte w raporcie oddziaływania na środowisko oraz w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia z rzeczywistym oddziaływaniem na środowisko, zbadanym po oddaniu przedsięwzięcia do użytkowania. 2. Część II wykonanie analizy porealizacyjnej dla inwestycji 82063 - Budowa połączenia tramwajowego skrzyżowania ulic Legnicka-Na Ostatnim Groszu za Stadionem EURO przez osiedle Kozanów w zakresie określenia rzeczywistego oddziaływania w zakresie klimatu akustycznego na terenie zabudowy mieszkaniowej przy ul. Pilczyckiej i ul. Dokerskiej. Niniejsze zamówienie stanowi wypełnienie zapisów punktu 4, dotyczącego wykonania analizy porealizacyjnej, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach sygn. SR.III.AK.6613-5/57/06/07/08 z dnia 28.02.2008 oraz zapisów punktu 4, dotyczącego wykonania analizy porealizacyjnej, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach sygn. WSR.E.DW.7682.9216/174-20/09 z dnia 20.08.2010. Wykonanie analizy porealizacyjnej nastąpi w oparciu o obowiązujące wytyczne i normy (m.in. załącznik numer 3 do Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie wymagań w zakresie prowadzenia pomiarów poziomów substancji lub energii w środowisku przez zarządzającego drogą, linią kolejową, linią tramwajową, lotniskiem lub portem z dnia 16.06.2011, Dz. U. nr 140, poz.824). Analiza porealizacyjna, zostanie zaprezentowana jako opracowanie porównujące ustalenia i wnioski zawarte w raporcie oddziaływania na środowisko oraz w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia z rzeczywistym oddziaływaniem na środowisko, zbadanym po oddaniu przedsięwzięcia do użytkowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego polegajacych na powtórzeniu tygo samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 90.70.00.00-4, 90.71.45.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:(zarówno dla Części I i Części II niniejszego zamówienia): posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki dotyczące powyższych okoliczności (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) niezależnie od ilość części, na które składa ofertę: wykonać w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu analizy porealizacyjnej dla ulicy klasy min. Z, w których zakres wchodziły: pomiary hałasu komunikacyjnego oraz wykonanie analizy w zakresie ochrony akustycznej terenów wymagających ochrony przed hałasem Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:(zarówno dla Części I i Części II niniejszego zamówienia): posiadać ważny certyfikat wdrożonego systemu jakości w zakresie pomiarów hałasu pochodzącego od drogi lub certyfikat akredytacji laboratorium badawczego lub pomiarowego w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. z 2010 roku, Nr 138, poz. 935 ze zm.) w zakresie pomiarów hałasu. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku zaistnienia następujących okoliczności, które nie mogły być przewidziane w czasie prowadzenia postępowania: 1.Zmian ogólnie obowiązujących przepisów, prawa miejscowego oraz wymogów dotyczących Zamawiającego; bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy. Zmiany umowy dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania zapisów umowy do wprowadzonych przepisów. 2.Zmiany w zakresie terminów realizacji inwestycji, niezależnych od Wykonawcy, min. -o czas dokonania niezbędnych uzgodnień z instytucjami zewnętrznymi, wydania decyzji lub pozwoleń, ponad okresy wynikające z kodeksu postępowania administracyjnego. -o czas wystąpienia okoliczności uniemożliwiających wykonanie czynności określonych w umowie z powodu warunków atmosferycznych. 3.Zmiana terminu określonego w umowie, jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym, aby wykonawca po ustaniu przeszkód mógł wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z SIWZ 4.Zmiana zakresu zamówienia określonego w SIWZ, na skutek wystąpienia przeszkód, które nie mogły być przewidziane w czasie prowadzenia postępowania jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym, aby wykonawca po ustaniu lub usunięciu przeszkód mógł wykonać przedmiot umowy w sposób zgodny z SIWZ. 5.Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby Wykonawcy rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, poprzez zmianę sposobu jej wykonania lub zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, opierając się na zasadach współżycia społecznego interesów Zamawiającego i Wykonawcy, przy czym zmiana umowy dopuszczalna jest tylko w zakresie usunięcia rażącej straty jaką poniósłby Wykonawca w związku z wykonaniem zamówienia. 6.W przypadku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbędny dla wyeliminowania tych błędów. 7.Strony dopuszczają zmianę sposobu wykonania umowy ze względu na zaistnienie siły wyższej. Zmiana umowy dopuszczalna jest tylko w takim zakresie, aby po ustaniu działania siły wyższej, wykonawca mógł wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z SIWZ. Pod pojęciem siły wyższej rozumie się wszystkie zdarzenia zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia przez strony(ę) umowy, a zaistniałe po podpisaniu umowy, w szczególności takie jak: -wojny, działania wojenne, inwazje, działania wrogów zagranicznych; -terroryzm, rewolucje, powstania, wojny domowe; -rozruchy z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiającego; -zanieczyszczenie i inne podobnie niebezpieczne skutki spowodowane przez substancje toksyczne, z wyjątkiem tych, które mogą być przypisane użyciu przez Wykonawcę takich substancji; -działania sił przyrody, huragany, powodzie, -ogólnokrajowe bądź regionalne spory w przemyśle lub też spory, które są częścią ogólnonarodowej lub regionalnej kampanii, a którym Strona nie mogła zapobiec
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wi.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Inwestycje Sp.zo.o., ul. Ofiar Oświęcimskich 36 we Wrocławiu 50-059.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2013 godzina 11:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Wrocławskich Inwestycji Sp. z o.o. (5 piętro, pokój nr 3 - sekretariat), Wrocław 50-059, ul. Ofiar Oświęcimskich 36.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiającym w niniejszym postepowaniu jest Gmina Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław. Dla Część I wykonanie analizy porealizacyjnej oddziaływania na środowisko w zakresie hałasu komunikacyjnego na zabudowę, inwestycji 82120 - Budowa połączenia Obwodnicy Śródmiejskiej z Portem Lotniczym- etap I: : termin wykonania przedmiotu zamówienia strony ustalają na 40 dni od daty podpisania umowy. Dla Część II wykonanie analizy porealizacyjnej oddziaływania na środowisko w zakresie hałasu komunikacyjnego na zabudowę, inwestycji 82063 Budowa połączenia tramwajowego skrzyżowania ulic Legnicka-Na Ostatnim Groszu za Stadionem EURO przez osiedle Kozanów: termin wykonania przedmiotu zamówienia strony ustalają w następujący sposób: -rozpoczęcie realizacji zamówienia: nie wcześniej niż 02.04.2013r. -zakończenie realizacji zamówienia: do 10.05.2013r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 82120 - Budowa połączenia Obwodnicy Śródmiejskiej z Portem Lotniczym- etap I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 82120 - Budowa połączenia Obwodnicy Śródmiejskiej z Portem Lotniczym- etap I.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 90.70.00.00-4, 90.71.45.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie analizy porealizacyjnej dla inwestycji 82063 - Budowa połączenia tramwajowego skrzyżowania ulic Legnicka-Na Ostatnim Groszu za Stadionem EURO przez osiedle Kozanów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie analizy porealizacyjnej dla inwestycji 82063 - Budowa połączenia tramwajowego skrzyżowania ulic Legnicka-Na Ostatnim Groszu za Stadionem EURO przez osiedle Kozanów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 90.70.00.00-4, 90.71.45.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usunięcie nieprawidłowości wykazanych w protokołach z okresowych kontroli stanu technicznego budynków
- Dostawa nośników technetowych, generatorów, zestawu do elucji i tabletek jodowych dla Pracowni Medycyny Nuklearnej.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania nr 07830 pn. "Budowa drogi dla rowerów w ciągu ulicy Sienkiewicza we Wrocławiu"
- Dostawa nawozów mineralnych pod zasiewy wiosenne w Stacji Badawczo Dydaktycznej w Swojczycach
- świad. usł. terap. zaj. dla podop. korzyst. z usł. wsp. krótkoter. w formie pobytu całodobowego na terenie MCUS we Wrocławiu w DPS przy ul. Mącznej 3 lub ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu - III post.
- Dostawa specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ul. Szkolnej w m. Pomiechówek
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej nowoprojektowanej drogi gminnej (łącznik ul. Szkolna - Nasielska)
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Budowa drogi powiatowej nr 1508G na odcinku Parszkowo - Kaczyniec
- Wykonanie dokumentacji projektowo - budowlano - kosztorysowej dla budynku Przedszkola w Niegowie
- Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Puńsk
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego obejmującego naprawę infrastruktury oświatowej uszkodzonej w wyniku powodzi z podziałem na części.
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.