To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-02
Warszawa: Część I Druk i dostawa materiałów promocyjnych (ołówki, długopisy, kubki porcelitowe) Część II Druk i dostawa materiałów promocyjnych (teczki tekturowe, notatniki) Część III Wykonanie projektu graficznego, druk i dostawa materiałów promocyjnych (smycz).
Numer ogłoszenia: 57148 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13444 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, faks 022 8270843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I Druk i dostawa materiałów promocyjnych (ołówki, długopisy, kubki porcelitowe) Część II Druk i dostawa materiałów promocyjnych (teczki tekturowe, notatniki) Część III Wykonanie projektu graficznego, druk i dostawa materiałów promocyjnych (smycz)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I Druk i dostawa materiałów promocyjnych wg załączonych projektów. 1.1. Wykonanie ołówków okrągłych drewnianych z gumką - ilość: 200 sztuk - kolor: czarny - nadruk: dwa nadruki, jeden 2 kolorowy, drugi 1 kolorowy- zatemperowany- wymiary: o 7x191 mm.1.2. Wykonanie długopisów - ilość: 200 szt.- model: X-One Frost lub równoważny - kolor: przezroczysty - wkład: niebieski - automatyczny z transparentną główką - nadruk: 2 kolorowy na korpusie. 1.3. Wykonanie kubków porcelitowych - ilość: 200 sztuk - model: Round lub równoważny - kolor: granatowy błyszczący - nadruk: dwa nadruki - dwukolorowe - pojemność: 300 ml - wymiary: o 83x103 mm. Termin realizacji: 15 dni roboczych Wykonawca otrzyma pliki produkcyjne w dniu podpisania umowy, pliki zapisane są w programie CorelDraw, kolory cmyk. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II Druk i dostawa materiałów promocyjnych wg załączonych projektów. 2.1. Wykonanie teczek tekturowych - ilość: 300 sztuk- z dwoma skrzydełkami, z nacięciem do włożenia wizytówki - format: 220 x 315 mm po złożeniu - karton 300g - biały spód, kolorystyka 2+0 - folia matowa jednostronnie - sztancowane z wykrojnika, brak klejeń - teczka bigowana, dostarczona w formie złożonej. 2.2. Wykonanie notatników - ilość: 200 sztuk - format: A5 - 100 gładkich kartek w bloczku, bloczek klejony po krótkim boku - papier 80g - wymiary: szer. 148 mm, wys. 210 mm - przednia okładka kreda matowa 240g - tylnia okładka kreda matowa 300g - nadruk: 2+0 - zarówno okładka, jak i środek. Termin realizacji: 15 dni roboczych. Wykonawca otrzyma pliki produkcyjne w dniu podpisania umowy, pliki zapisane są w programie CorelDraw, kolory cmyk. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części III Wykonanie projektu, druk oraz dostawa materiałów promocyjnych wg specyfikacji technicznej. 3.1. Wykonanie smyczy -ilość: 300 sztuk -kolor: czarny -typ: taśma poliestrowa -szerokość: 10mm -nadruk:2+2-rodzaj nadruku: sublimacyjny-karabińczyk: metalowy. Termin realizacji: 10 dni roboczych. Przed skierowaniem materiału do druku, konieczne jest uzyskanie akceptacji przez Zamawiającego dla przedstawionego projektu graficznego. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Druk i dostawa materiałów promocyjnych (ołówki, długopisy, kubki porcelitowe)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agencja C4 Jacek Różański, Al. Jana Pawła II 61/217, 01-031 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2060,00
Oferta z najniższą ceną: 2060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4471,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Druk i dostawa materiałów promocyjnych (teczki tekturowe, notatniki)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUŚ SYLWIUSZ 3R AGENCJA REKLAMOWO MARKETINGOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUŚ SYLWIUSZ 3R AGENCJA REKLAMOWO MARKETINGOWA
- 3R Agencja Reklamowo-Marketingowa Sylwiusz Gruś, ul. Wilcza 8, 56-120 Brzeg Dolny, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1790,00
Oferta z najniższą ceną: 1790,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4760,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wykonanie projektu graficznego, druk i dostawa materiałów promocyjnych (smycz)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- gratisownia.pl Katarzyna Dolnik, ul. Bojkowska 37, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 568,00
Oferta z najniższą ceną: 568,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4471,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Starostwie Powiatu Warszawskiego Zachodniego w 2025 roku
- Usługa outsourcingu obejmująca drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictwa
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.