Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-08-11
Ogłoszenie nr 571522-N-2017 z dnia 2017-08-11 r.
Gmina Rogoźno: Przebudowa chodnika na ul. Polnej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Rogoźno, krajowy numer identyfikacyjny
57079142500000, ul.
ul. Nowa
2
,
64610
Rogoźno, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
67 26 84 400, e-mail
um@rogozno.pl, faks
67 26 18 075.
Adres strony internetowej (URL): www.rogozno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.bip.rogozno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.rogozno.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.rogozno.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa chodnika na ul. Polnej
Numer referencyjny:
INTZ.271.27.2017.ŚD
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącego chodnika na ulicy Polnej w Rogoźnie. Inwestycja obejmuje przebudowę chodnika oraz zjazdów na odcinku A o długości 241 m. Roboty budowlane prowadzone będą na działce o numerze ewidencyjnym 1372 stanowiących pas drogowy drogi gminnej - ul. Polna. Nawierzchnia chodnika na odcinku A znajduje się w złym stanie technicznym. Zjazdy w przeważającej części są w złym stanie technicznym i występuje ich zróżnicowanie pod względem standardu wykonania. Ruch pieszych odbywa się na przestrzeni pomiędzy ogrodzeniami, a istniejącymi drzewa i latarniami ulicznymi. Krawężnik na połączeniu pasa zieleni z krawędzią jezdni jest w złym stanie technicznym i wymaga wymiany na nowy. W rejonie planowanej inwestycji występuje infrastruktura techniczna podziemna i naziemna. Planowana przebudowa chodnika i zjazdów nie oddziałuje na uzbrojenie terenu. Nie występują kolizje z istniejącą infrastrukturą techniczną. W ramach inwestycji przewidziano regulację wysokościową istniejących studni i zasuw żeliwnych. Zakres inwestycji o wykonanie rozbiórki istniejących nawierzchni i obramowań, o wykonanie koryta drogowego pod projektowane nawierzchnie, o wykonanie krawężników i obrzeży na ławie betonowej z oporem, o regulacja wysokościowa istniejących studni i zasuw, o wykonanie przy krawędzi jezdni ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki brukowej (odcinek A), o wykonanie konstrukcji nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej, koloru czerwonego (odcinek A), o wykonanie konstrukcji nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej, koloru grafitowego (odcinek A), Konstrukcja nawierzchni Konstrukcja nawierzchni chodnika - betonowa kostka brukowa typ "domino", grubości 8 cm kolor czerwony - odcinek A - podsypka cementowo- piaskowej (1:10) grubości 3 cm - podbudowa z chudego betonu 0/31,5 Rm = 6 ÷ 9 MPa grubości 10 cm; - warstwa odcinająca z piasku grubości 10 cm; Konstrukcja nawierzchni zjazdów - betonowa kostka brukowa typ "domino", kolor grafitowy grubości 8 cm; - podsypka cementowo- piaskowej (1:10) grubości 3 cm; - podbudowa z chudego betonu 0/31,5 Rm = 6 ÷ 9 MPa grubości 15 cm; - warstwa odcinająca z piasku grubości 10 cm; Odwodnienie Wody z przebudowywanych nawierzchni chodników będą odprowadzane na pas zieleni występujący pomiędzy jezdnią, a chodnikiem. Woda z powierzchni zjazdów zostanie odprowadzona powierzchniowo poprzez nadanie pochylenia poprzecznego w kierunki jezdni. Obramowanie nawierzchni a) krawężnik betonowy 15x30x100 obniżony na 3 cm - zastosowano przy krawędzi jezdni na odc. A, b) krawężnik betonowy najazdowy 15x22x100 obniżony na 1 lub 3 cm - zastosowano na połączeniu zjazdów z krawędzią jezdni, c) krawężnik betonowy przejściowy 15x22/30x100 - zastosowano na przejściu z krawężnika 15x22x10 na krawężnik 15x30x100, d) obrzeże betonowe 8x30x100 - zastosowano na obramowaniu nawierzchni chodników i zjazdów. Projektowane zagospodarowanie terenu (opis sposobu wykonana robót budowlanych) Przedmiotowa inwestycja obejmuje przebudowę istniejących chodników i zjazdów. Na odcinku A przy krawędzi zaprojektowano krawężnik betonowy najazdowy 15x22x100 obniżony na 3 cm wraz ze ściekiem przykrawężnikowym. Ściek przykrawężnikowy należy wykonać z dwóch rzędów betonowej kostki brukowej typu "cegiełka" koloru szarego. Na odcinku A pomiędzy krawędzią jezdni, a przebudowywanym chodnikiem o szerokości 1,60 m występuje pas zieleni o zmiennej szerokości. Na pasie zieleni występują istniejące drzewa. Nawierzchnia istniejących zjazdów zostanie wykonana z betonowej kostki brukowej typu "domino" koloru grafitowego. Pochylenie podłużne na zjazdach zostanie dostosowane do istniejącej krawędzi jezdni oraz istniejącej rzędnej w bramie. Spadki podłużne zjazdów nie ulegną zmianie w stosunku do stanu istniejącego. Przebudowywany chodnik uzyska nawierzchnię z betonowej kostki brukowej typu "domino" koloru czerwonego na odcinku A. Kolor kostki brukowej został dostosowany do standardu występującego na ulicy. Połączenie ścieku przykrawężnikowego na odcinku A z krawędzią uzyskaną w wyniku cięcia piła należy uszczelnić masą zalewową. Uwagi ogólne - wzór i kolor kostki brukowej należy układać zgodnie z dokumentacją techniczną, - przy wyznaczaniu położenia obramowań nawierzchni należy uwzględniać wymiary kostki brukowej w celu uniknięcia jej docinania, - każdorazowo nawierzchnię z kostki betonowej należy wystawić na 1 cm ponad krawężnik, - obramowania układać na ławie betonowej z betonu C12/15. Co 50 m stosować szczeliny dylatacyjne, - studnie kanalizacji deszczowej należy wyregulować wysokościowo do rzędnej i spadku poprzecznego na projektowanej nawierzchni. Regulację należy wykonać stosując pierścienie dystansowe, - na odcinku A przed rozbiórką istniejącego krawężnika należy wykonać nacięcie piłą na całej długości krawędzi jezdni i głębokości 20 cm. Linię cięcia należy prowadzić w taki sposób aby uzyskać krawędź nawierzchni do której będzie układany ściek przykrawężnikowy z betonowej kostki brukowej typu cegiełka. Szczelinę pomiędzy krawędzią, a kostką brukową stanowiącą dno ścieku należy uzupełnić masą zalewową, - w przypadku uszkodzenia krawędzi jezdni przy realizacji robót rozbiórkowych należy wykonać dodatkowe cięcie i uzupełnić ubytki betonem asfaltowym AC 11 S D50/70. Zakres dodatkowych robót nawierzchniowych w przypadku uszkodzenia krawędzi wymaga uzgodnienia z Inspektorem, - przed wbudowaniem betonu asfaltowego na połączeniu krawężnika i krawędzi jezdni należy odtworzyć podbudowę stosując kruszywo łamane stabilizowane mechaniczne 0/31.5, - krawężnik należy prowadzić po śladzie istniejącym w sposób pozwalający na uzyskanie minimalnej liczby załomów w planie i profilu podłużnym. Z uwagi na lokalne deformacje krawędzi jezdni przebieg krawężnika i wysokość jego wystawienia należy uzgodnić z Inspektorem w trakcie realizacji robót, - w przypadku ogrodzeń, które nie posiadają podmurówki należy nawierzchnię chodnika od strony posesji ograniczyć obrzeżem chodnikowym 8x30x100 (zgodnie z dokumentacją techniczną), - pas zieleni pomiędzy krawędzią jezdni a chodnikiem należy ukształtować wysokościowo poniżej rzędnej projektowanych nawierzchni (chodnika i zjazdów) w celu zapewniania warunków odwodnienia.
II.5) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233222-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2017-12-18
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane minimum trzy roboty o minimalnej wartości 100 000 zł brutto każda (wg. załącznika nr 5 do SIWZ doświadczenie Wykonawcy),
d) potwierdzenia warunku dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do ofert:
- wykazu sprzętu technicznego i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje/będzie dysponował Wykonawca - wg. załącznika nr 6 do SIWZ. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje/ będzie dysponował następującym sprzętem: min. 1 samochód dostawczy o masie do 3,5 tony, min. 1 koparka - ładowarką 0,15m^3, 1 zagęszczarka płytowa, sprzęt do cięcia kostki i krawężników.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
- wykaz osób: wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją na podstawie umowy o pracę do dysponowania tymi osobami, min. 3 osoby zatrudnione na umowę o pracę będących oddelegowanych do realizacji przedmiotu zamówienia wg. załącznika nr 7 do SIWZ.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- oświadczenia zgodnego z art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ze zm. Prawa zamówień publicznych, Publicznych wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo z informacją o braku przynależności do grupy kapitałowej zgodnie postępowania - wg. załącznika nr 4 do SIWZ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 (słownie: trzy tysięcy zł 00/100) w formach przewidzianych w ustawie z dni 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Gminy Rogoźno, ul. Nowa 2,64-610 Rogoźno (załączając do oferty potwierdzenie wykonania operacji).
Bank: BS Czarnków, o/Rogoźno,
Nr konta 56 8951 0009 3900 0114 2000 0020
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Załącznik nr 8 do SIWZ stanowi projekt umowy, jaka zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia następujących wypadków: 16.1 Dopuszczalna jest zmiana danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 16.2 Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia, 16.3 Dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, podanego w umowie, na który ma następować zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia, 16.4 Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego, 16.5 Ze względów organizacyjnych nie było możliwe przystąpienie do wykonania zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiającego, 16.6 Z powody wystąpienia robót dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę, 16.7 Zmiany osób wymienionych w wykazie osób uczestniczących w wykonaniu przedmiotu zamówienia, pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień budowalnych, 16.8 Zmiany (modyfikacji) złożonych w postępowaniu deklaracji dotyczących podwykonawstwa poprzez: - wskazanie innych podwykonawców, - rezygnację z podwykonawców, - wskazanie innego zakresu podwykonawstwa, - wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa. Fakty powyższe muszą być zgłoszone pisemnie wraz z uzasadnieniem przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje aneksowanie umowy z uwagi na niesprzyjające warunki atmosferyczne, które uniemożliwiają prowadzenie prac zgodnie z technologią oraz uniemożliwiające zachowanie wysokiej jakości prac.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-28, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2017-09-27 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z ROGOŹNA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i mienia w obiekcie i na terenie Regionalnego Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie.
- Świadczenie usług cateringowych dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych w wieku od 7- 19 lat przebywających w Regionalnym Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie.
więcej: przetargi w Rogoźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ujęcia w miejscowości Krępica oraz pompowni wody z rurociągiem tłocznym do SUW Prażmów
- Budowa sieci wodociągowej relacji Lisie Pole-Lisie Pola-Strzelczyn gm. Chojna.
- Przebudowa boiska piłkarskiego oraz stadionu lekkoatletycznego wraz z istniejąca infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Polanicy-Zdroju
- Rozbudowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej do 44 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej zlokalizowanych (...) w miejscowości Niżna Łąka
- Remonty cząstkowe dróg na terenie miasta i gminy Krapkowice
- Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sadlinki. Etap I.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.